Eli mikä olisi turvallisin ja halvin paikka ottaa lainaa?
Kokemuksia saldosta, tai credigo?
Turvallisin ja halvin paikka ottaa lainaa?
6
244
Vastaukset
- Anonyymi
Op visa max 20 000€ ja korko alle 10%.
- Anonyymi
Tai tällä hetkellä n.11, mutta silti voittaa pikavipin. Toki lainaa et tarvitse ollenkaan, koska tuo luuserivippien kysely viittaa vahvaan maksukyvyttömyyteen. Muutaman tonnin säästää helposti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai tällä hetkellä n.11, mutta silti voittaa pikavipin. Toki lainaa et tarvitse ollenkaan, koska tuo luuserivippien kysely viittaa vahvaan maksukyvyttömyyteen. Muutaman tonnin säästää helposti
Kyseessä ei todellakaan ole mikään muutaman tonnin luuserivippi, vaan haluaisin lainata 600 000 euroa mahdollisimman halvalla. Lainasumma on sen verran iso, että korkoprosentilla alkaa olla jo merkitystä, sillä olen ansiosidonnaisella eikä minulla ole paljon takaisinmaksukykyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä ei todellakaan ole mikään muutaman tonnin luuserivippi, vaan haluaisin lainata 600 000 euroa mahdollisimman halvalla. Lainasumma on sen verran iso, että korkoprosentilla alkaa olla jo merkitystä, sillä olen ansiosidonnaisella eikä minulla ole paljon takaisinmaksukykyä.
Siis luinko oikein että haluaisit lainata 600 000e ja olet ansiosidonnaisella? Mihin ihmeeseen tarvitset noin isoa lainaa, ellei kyse sitten ole asuntolainasta. Et kyllä tuollaista summaa tule mistään samaan.
- Anonyymi
https://lainasto.fi/ kortti on hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774