Eli mikä olisi turvallisin ja halvin paikka ottaa lainaa?
Kokemuksia saldosta, tai credigo?
Turvallisin ja halvin paikka ottaa lainaa?
6
264
Vastaukset
- Anonyymi
Op visa max 20 000€ ja korko alle 10%.
- Anonyymi
Tai tällä hetkellä n.11, mutta silti voittaa pikavipin. Toki lainaa et tarvitse ollenkaan, koska tuo luuserivippien kysely viittaa vahvaan maksukyvyttömyyteen. Muutaman tonnin säästää helposti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai tällä hetkellä n.11, mutta silti voittaa pikavipin. Toki lainaa et tarvitse ollenkaan, koska tuo luuserivippien kysely viittaa vahvaan maksukyvyttömyyteen. Muutaman tonnin säästää helposti
Kyseessä ei todellakaan ole mikään muutaman tonnin luuserivippi, vaan haluaisin lainata 600 000 euroa mahdollisimman halvalla. Lainasumma on sen verran iso, että korkoprosentilla alkaa olla jo merkitystä, sillä olen ansiosidonnaisella eikä minulla ole paljon takaisinmaksukykyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä ei todellakaan ole mikään muutaman tonnin luuserivippi, vaan haluaisin lainata 600 000 euroa mahdollisimman halvalla. Lainasumma on sen verran iso, että korkoprosentilla alkaa olla jo merkitystä, sillä olen ansiosidonnaisella eikä minulla ole paljon takaisinmaksukykyä.
Siis luinko oikein että haluaisit lainata 600 000e ja olet ansiosidonnaisella? Mihin ihmeeseen tarvitset noin isoa lainaa, ellei kyse sitten ole asuntolainasta. Et kyllä tuollaista summaa tule mistään samaan.
- Anonyymi
https://lainasto.fi/ kortti on hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427