valinnasta helppoo. Its joor lost not main.
Onneks mies teit
67
703
Vastaukset
- Anonyymi
Se onkin ollut tarkoitukseni kaikki nämä vuodet, jotta sinulla edes olisi helpompi unohtaa.
Mission Completed- Anonyymi
Kohta tulee yötorttua menen nyt tekemään. Aamulla herään tortunmurusten vierestä koska arvaa mitä, rusinoita eikä pähkinöitä ei ole.
- Anonyymi
Minä en ilman koeajoa sitoudu mihinkään.
- Anonyymi
Mua taas ei pääse kukaan koeajamaan ja saamaan tällaista kokemusta minusta. Tiedän jo ihmiseen tutustuessani onko mahdollisuutta pidempään kanssakäymiseen.
- Anonyymi
Joo no lupaan koeajaa yhden. Kiitos siitä sulle.
- Anonyymi
Et taida sitoutua muutenkaan. Koeajot on kypsymättömies mieslapsien juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida sitoutua muutenkaan. Koeajot on kypsymättömies mieslapsien juttuja.
Täytyyhän se ihmisen arvo jollakin testata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kuka toimii noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kuka toimii noin?
En minä ainakaan vaikka kommentin kirjotin ja alotuskin, se on mun. Mutta haluan aina enemmän kun kerran. Toki nyt otan vähän löysemmin homman ja käy myös vaan satunnainen seksi. Koska en tiedä voinko alkaa suhteeseen kun oon surkee. Palsta vei viimesetkin itsetunnon rippeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan vaikka kommentin kirjotin ja alotuskin, se on mun. Mutta haluan aina enemmän kun kerran. Toki nyt otan vähän löysemmin homman ja käy myös vaan satunnainen seksi. Koska en tiedä voinko alkaa suhteeseen kun oon surkee. Palsta vei viimesetkin itsetunnon rippeet.
Valetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetta
Sovitaan että heitän nuppineulan roskalavalle mikä on täynnä roskaa ja sinä menet sen sieltä etsiin. Kun oot valmis palataan asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan että heitän nuppineulan roskalavalle mikä on täynnä roskaa ja sinä menet sen sieltä etsiin. Kun oot valmis palataan asiaan.
Puistattavaa
- Anonyymi
Prioriteettisi kohdallaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prioriteettisi kohdallaan
Kerron tän sulle ekan ja vikan kerran, oot säälittävä. Äläkä vaan ota ittees ja jos otat niin harmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prioriteetti & moraali
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prioriteetti & moraali
Joo mitä siinä muuten vingut. Eikös sun elämässä oo jo kaikki mitä tarviit ja sitä mitä et tarvii ei oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puistattavaa
Prioriteetit kunnossa. ja moraali. Kohta voisin jos jaksaisin, alkaa projisoimaan vai mitenkä se meni. Näiden fiksaatioiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron tän sulle ekan ja vikan kerran, oot säälittävä. Äläkä vaan ota ittees ja jos otat niin harmi.
Ei se mielipidettäni muuta koeajoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mitä siinä muuten vingut. Eikös sun elämässä oo jo kaikki mitä tarviit ja sitä mitä et tarvii ei oo.
Mistäs sinä minun elämästäni tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällänen oletettu mies tässä fiksaatioiden kanssa kirjotan oletetulle homokumppanille tulevalla. Tilaus tehty ja lähestymisen vaatii. Yks mahdollisuus toista ei tuu. Toivottavasti oletettu tuleva ulkomaankumppani sanoo kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällänen oletettu mies tässä fiksaatioiden kanssa kirjotan oletetulle homokumppanille tulevalla. Tilaus tehty ja lähestymisen vaatii. Yks mahdollisuus toista ei tuu. Toivottavasti oletettu tuleva ulkomaankumppani sanoo kyllä.
Homokumppani? Tuleva ulkomaankumppani?
Mistä mahdat puhua... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mielipidettäni muuta koeajoista.
Niin ei se tuleva sydänselkä kertaan tyydy
enkä minä mutta kyllä sitä molemmat varmasti haluaa koeajolle. Menettäisin en pelkästään neitsytttä mutta ulkomaanneitsyyden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä minun elämästäni tiedät?
En liity sun elämään millään tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homokumppani? Tuleva ulkomaankumppani?
Mistä mahdat puhua...Tulit sitten siihen projisoimaan sun fiksaatioiden kannsa. Saan traumoja tälläsestä mutta mitä sä niistä tiedät kun oot syntyny kultakanki perseessä ja sun elämä on niin helppoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei se tuleva sydänselkä kertaan tyydy
enkä minä mutta kyllä sitä molemmat varmasti haluaa koeajolle. Menettäisin en pelkästään neitsytttä mutta ulkomaanneitsyyden.Jeppis! Selkeni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeppis! Selkeni
Jeppis se on kiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeppis se on kiva.
Jeppis! Selkeys parhain...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulit sitten siihen projisoimaan sun fiksaatioiden kannsa. Saan traumoja tälläsestä mutta mitä sä niistä tiedät kun oot syntyny kultakanki perseessä ja sun elämä on niin helppoo.
😬 kysyin mitähän mahtoi tarkoittaa, ei ihan selkeytynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan sun elämä on helppoo niin hyvä on. Anna minun elää omani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeppis! Selkeys parhain...
Jeppis jeppis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sama kuka se sydänselkä on kunhan se on paikalla kun minä tarviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan sun elämä on helppoo niin hyvä on. Anna minun elää omani.
Helppoa... Mistä sinä puhut?
Kaikki saa elää omaansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppoa... Mistä sinä puhut?
Kaikki saa elää omaansa.Tiedätkö ihan sama mitä sun elämä on. Oon kiinnostunut vaan omastani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sama kuka se sydänselkä on kunhan se on paikalla kun minä tarviin.
Toivottavasti sitten löydät sellaisen. Tällainen ainakin on blokattu, mutta kertoohan se siitä ettei ole sama kuka se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sitten löydät sellaisen. Tällainen ainakin on blokattu, mutta kertoohan se siitä ettei ole sama kuka se on.
Sä saat valita. Sinä teet sun valinnat ja sen ei pitäis olla sulta pois jos minä saan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä blokattu. Minä saan piirtää sydämmiä kenen selkään haluan koska tykkään siitä. En oo saanut sitäkään tehdä kun ei ole kun oma selkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä saat valita. Sinä teet sun valinnat ja sen ei pitäis olla sulta pois jos minä saan.
Valita onko blokkausta vai?
Ei tietenkään ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valita onko blokkausta vai?
Ei tietenkään ole.Kerro vielä ihmeessä kummassa whatsapissa vai tektiviesteissä blokannut että tiedän ootko mun exä vai toisen exän exä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä blokattu. Minä saan piirtää sydämmiä kenen selkään haluan koska tykkään siitä. En oo saanut sitäkään tehdä kun ei ole kun oma selkä.
Tottakai saat piirtää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vielä ihmeessä kummassa whatsapissa vai tektiviesteissä blokannut että tiedän ootko mun exä vai toisen exän exä.
Sen exän exän blokkasin kun se horo ilmotti minusta poliisille kun lähetin sille aiheesta yhden viestin ja siltikin se horo jatko sitä häiriköintiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulit sitten siihen projisoimaan sun fiksaatioiden kannsa. Saan traumoja tälläsestä mutta mitä sä niistä tiedät kun oot syntyny kultakanki perseessä ja sun elämä on niin helppoo.
Saat traumoja neutraalista mielipiteen ilmaisusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen exän exän blokkasin kun se horo ilmotti minusta poliisille kun lähetin sille aiheesta yhden viestin ja siltikin se horo jatko sitä häiriköintiä.
Tuskin niinkään aiheesta silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin niinkään aiheesta silloin?
Niin no mistä sinä sen tiedät kun et mitään minun elämästä tiedä ja minä en niitä halua muistella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain. Pahinta paskaa ollu koko juttu. Oon tuntenu itteni turvattomaks ja yks kehen olisin halusin luottaa osottautu epäluotettavaks. Nyt haluan sen kainalon mihin pääsen turvaan ja unohtaa tän koko jutun. Oikeestaan viimesen vuoden haluan pyyhkiä muistista kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon jo unohtanu vuoteen 2021 asti melkein mutta viimesin vuosi sen haluan pois ja tässä seurassa se ei onnistu.
- Anonyymi
Itsekin poistin just yhteystiedot, kun viestiminen on yksisuuntaista. Mitä sitä suotta hukkaamaan aikaansa.
- Anonyymi
Niinpä nyt on pelkkää asiaa.
- Anonyymi
Et ole tosissasi? Hyvästi sitten vaan. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tosissasi? Hyvästi sitten vaan. sivusta
Olen kyllä. Hän saa kuitenkin vielä otettua yhteyttä, jos niin vaan haluaa, mutta epäilen kovin vahvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä. Hän saa kuitenkin vielä otettua yhteyttä, jos niin vaan haluaa, mutta epäilen kovin vahvasti.
Mulle riitti pelkät puheet ja tyhjät lupaukset. Rikoit lupaukset niin tuhat kertaa että ei susta ole kaveriksi. Et hoitanutkaan velkojasi etkä pitänyt muitakaan lupauksiasi. Miksi yhteyttä ottaisin tommoseen tyhjän puhujaan? Seuraavaa saat vedättää, ja sulla onkin aina jo seuraava katottuna. Sitten on hyvä kadota hetkeksi somesta, ettei jää kiinni monen naisen pyörittämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle riitti pelkät puheet ja tyhjät lupaukset. Rikoit lupaukset niin tuhat kertaa että ei susta ole kaveriksi. Et hoitanutkaan velkojasi etkä pitänyt muitakaan lupauksiasi. Miksi yhteyttä ottaisin tommoseen tyhjän puhujaan? Seuraavaa saat vedättää, ja sulla onkin aina jo seuraava katottuna. Sitten on hyvä kadota hetkeksi somesta, ettei jää kiinni monen naisen pyörittämisestä.
Ei minulla ole velkoja. Itse lainaan tai annan rahaa ystäville, jos sitä oikeesti tarvitsevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole velkoja. Itse lainaan tai annan rahaa ystäville, jos sitä oikeesti tarvitsevat.
Keskustelette sitten jonkun muun varmaan joku hyvä nainen kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, en ihmettele miksi ei ota yhteyttä kun sun kommentit on tommosia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, en ihmettele miksi ei ota yhteyttä kun sun kommentit on tommosia..
Sovitaan ettei täälä kukaan oo velvoitettu ottaan yhteyttä yhtään kehenkään. Jos et oo valmis tekeen sitä itse niin älä vaadi muiltakaan.
- Anonyymi
Kiitos nainen samoin.
- Anonyymi
Niih. Mies ei halunnut sinua. Yritä päästä yli siitä.
Tais käydä koville aloituksen perusteella.- Anonyymi
Ei käyny on miesten onni että pääsee eroon helposti.
- Anonyymi
Niih, sinulla on kova tarve kokea, että nämä provoaloitukset on ihan autenttista tavaraa ja joita sinun täytyy selostaa ja alleviivata jollekin abstraktille naiselle, että kuinka joku mies ei ole häntä halunnut ja kuinka kukaan ei halua, hän on vajaa-älyinen ja täysin kelvoton ihmisenä, kuinka hänellä on kaikkia mahdollisia elämänhallintaongelmia narsismista päihdeongelmaan, autismin piirteitä ja mitähän vielä tästä kokemuksien värisuorasta puuttuikaan. Mahtaa olla karua katsottavaa sivullisillekin tämä puuhastelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niih, sinulla on kova tarve kokea, että nämä provoaloitukset on ihan autenttista tavaraa ja joita sinun täytyy selostaa ja alleviivata jollekin abstraktille naiselle, että kuinka joku mies ei ole häntä halunnut ja kuinka kukaan ei halua, hän on vajaa-älyinen ja täysin kelvoton ihmisenä, kuinka hänellä on kaikkia mahdollisia elämänhallintaongelmia narsismista päihdeongelmaan, autismin piirteitä ja mitähän vielä tästä kokemuksien värisuorasta puuttuikaan. Mahtaa olla karua katsottavaa sivullisillekin tämä puuhastelu.
Tässä yksi vuoden nainen. Tie menestykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä yksi vuoden nainen. Tie menestykseen.
Eli itseäsikin juilii omat ulosanti ilmeisesti. Miten selität nämä verbaaliset suoltamiset itsellesi ja koetko pitkään pahaa oloa vai luetko edes mitä kirjoittelet? Käytkö samaan aikaan rinnakkain myös teennäisiä asiakeskusteluja kun nimittelet ja yrität kiusata tavoittamatonta kohdetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli itseäsikin juilii omat ulosanti ilmeisesti. Miten selität nämä verbaaliset suoltamiset itsellesi ja koetko pitkään pahaa oloa vai luetko edes mitä kirjoittelet? Käytkö samaan aikaan rinnakkain myös teennäisiä asiakeskusteluja kun nimittelet ja yrität kiusata tavoittamatonta kohdetta?
Otan susta oppia kun oot niin hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan on korttikäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätä sinä päiväs, tuolla syytöskirjeellä, ei mitään kiirettä.
T.yhteinen hyvä ei ole olemassa, eikä tule olemaan. Pidä huolta sun omista asioistas
Se on moro
Ps.tule tänne horo ilmoittelemaan, haista paska.
https://m.youtube.com/watch?v=rilHBiE_wKg
- Anonyymi
Seksiä ei pidä harrastaa ennen avioliittoa
- Anonyymi
Alkaen huomisesta maanantaista toivottavasti alat saamaan kaiken takas.
- Anonyymi
Ja tiedä että sua varte aion lähestyä miehiä niin kauan että joku lämpiää. Harrastan syntistä seksiä ja elän onnellisen elämän. Ja toivon että sä jatkat sun leikkejä ja vielä törmäät sellaseen kuka leikkii sulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175369
- 705118
- 914164
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703