Ei meistä mies tulis mitään

Anonyymi-ap

oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.

79

1283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Molempien pitää kyllä saada.

      • Anonyymi

        Jos sen vaimoo kiinnostaa niin ottaa yhteyttä. Sekin vaikuttaa mielenkiintosenmalta kun ykskään mies täälä.


      • Anonyymi

        Fonectasta saa vaimo numeron.


      • Anonyymi

        ehdottomasti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sen vaimoo kiinnostaa niin ottaa yhteyttä. Sekin vaikuttaa mielenkiintosenmalta kun ykskään mies täälä.

        Et sinä naisista pidä. Inhoat vain miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä naisista pidä. Inhoat vain miehiä.

        Ei hyvää päivää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehdottomasti :)

        Vastenmielistä


    • Anonyymi

      Multa tulee.

      • Anonyymi

        Tänne sieltä sitten (sivusta pyydän)


    • Anonyymi

      Tänään mietin kun tunsin mustasukkaisuutta naisesta että mitä jos hänellä on mies. Päädyin siihen lopputulemaan että se on asia johon minulla ei ole mitään valtaa. Ei toisen ihmisen tahto ole minun vallassani. Jos hänelle kelpaa toinen en ole hänelle mitään ihmeellistä eli turhaan mietin.

      • Anonyymi

        Fiksusti ajateltu. Ajattelen samoin miehestä. Se on juuri näin.


      • Anonyymi

        Nonni ei muuta kun otat mietintämyssyyn ja mietit ja mietit ja mietit ja anna meidän muiden elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nonni ei muuta kun otat mietintämyssyyn ja mietit ja mietit ja mietit ja anna meidän muiden elää.

        Kummalle vastasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummalle vastasit?

        Vaikka kaikkiin en jaksanut totakaan lukee. Joku siinä kertoo jotain millä ei oo mitään väliä niin ei mitään väliä. Mee lukeen tonne mun tortuista vaikka välillä jos kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kaikkiin en jaksanut totakaan lukee. Joku siinä kertoo jotain millä ei oo mitään väliä niin ei mitään väliä. Mee lukeen tonne mun tortuista vaikka välillä jos kiinnostaa.

        No minäpä käyn katsomassa.


    • Anonyymi

      No, meressä riittää mutaa. Mun vauhdissa pysymiseen tarvitsee energiaa. Paljon!

      • Anonyymi

        Onko susta sydäntäsärkevää että joltain ihmiseltä olisi viety kaikki energia? Elämänvoima ja terveys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko susta sydäntäsärkevää että joltain ihmiseltä olisi viety kaikki energia? Elämänvoima ja terveys

        En tarkoittanut noin, vaan kun olen energisoiva ja inspiroiva ihmisille joiden kanssa toimin mutta mun vauhtini on niin kova että harva kykenee samaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut noin, vaan kun olen energisoiva ja inspiroiva ihmisille joiden kanssa toimin mutta mun vauhtini on niin kova että harva kykenee samaan.

        Itsekästä vähän noloakin tuollainen itsekehu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekästä vähän noloakin tuollainen itsekehu

        Missä oli itsekehua? Mä olen tollainen, aidosti. Itse syytit mua ensin energiavarkaaksi ja nyt itsekehuskelijaksi, etkä voisi olla enempää väärässä, kuka sitten lienetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut noin, vaan kun olen energisoiva ja inspiroiva ihmisille joiden kanssa toimin mutta mun vauhtini on niin kova että harva kykenee samaan.

        Lait lumikengät jalkaan ja painu mettään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä oli itsekehua? Mä olen tollainen, aidosti. Itse syytit mua ensin energiavarkaaksi ja nyt itsekehuskelijaksi, etkä voisi olla enempää väärässä, kuka sitten lienetkin.

        Tuo oli ainoa kommentti multa tässä typerässä keskustelussa. Mietipä uudelleen. En ole sanonut ketään koskaan energiavarkaaksi. Milloin te tajuatte että kirjoittaja vaihtuu milloin vaan. Ottakaa pää sieltä harhapensaasta välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli ainoa kommentti multa tässä typerässä keskustelussa. Mietipä uudelleen. En ole sanonut ketään koskaan energiavarkaaksi. Milloin te tajuatte että kirjoittaja vaihtuu milloin vaan. Ottakaa pää sieltä harhapensaasta välillä.

        Niin:

        "Onko susta sydäntäsärkevää että joltain ihmiseltä olisi viety kaikki energia? Elämänvoima ja terveys"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lait lumikengät jalkaan ja painu mettään

        Jää metsään. Kerää jännäsieniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jää metsään. Kerää jännäsieniä.

        Australia sallii taikasienten käytön.
        https://www.hs.fi/tiede/art-2000009372349.html


    • Anonyymi

      Tääkin on kyllä jännä, koska joidenkin mielestä minäkin oon vaikea, mut toisten mielestä helppo. Kai se riippuu sitten vähän tilanteesta, kun parisuhteessa esimerkiksi helppo, kun taas yksipuolisen ihastuksen kanssa vaikea.

      • Anonyymi

        Luulen että ketään ei edes kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että ketään ei edes kiinnosta.

        Se on mahdollista. Tosin sinua kiinnosti yllättävän paljon, joten kaipa se siitä lähtee rullaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mahdollista. Tosin sinua kiinnosti yllättävän paljon, joten kaipa se siitä lähtee rullaamaan.

        Joo tavataan ens vuonna eiksni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tavataan ens vuonna eiksni.

        Emme tapaa.


    • Anonyymi

      Voi voi jos joku mies ei osaa antaa mitään niin älä ihmeessä tuhlaa aikaasi sellaiseen, elämä on liian lyhyt huonoihin suhteisiin tai ihmisiin jotka ovat epäsopivia. Jos tuntumasi on jo tuollainen alkujaankin niin intuitiosi on oikeassa.

    • Anonyymi

      Mies ei saa naista uskon sen

    • Anonyymi

      Tiedän että en kelpaa. Olen liian arka ja varovainen ja pehmeä. Minuun sattuu liian helposti. Siksi olen niin varovainen ja arka. Anteeksi nainen. En mahda mitään että olen tämmöinen.

      • Anonyymi

        Älä ikinä epäile sitä ettet kelpaisi minulle. Olet kaikki mitä olen ikinä halunnut. En tiennyt että jotain noin ihanaa kuin sinä on edes olemassa. Olet minulle aivan täydellinen, oikeasti, et vain tunne minua, niin et usko. Minäkin olen varovainen ja joissakin asioissa arka. Olen myös lempeä. Voi kunpa uskoisit sen etten halua satuttaa sinua millään tavalla. Mitä minun pitäisi tehdä että luottaisit minuun? Ei tarvitse pyytää mitään anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ikinä epäile sitä ettet kelpaisi minulle. Olet kaikki mitä olen ikinä halunnut. En tiennyt että jotain noin ihanaa kuin sinä on edes olemassa. Olet minulle aivan täydellinen, oikeasti, et vain tunne minua, niin et usko. Minäkin olen varovainen ja joissakin asioissa arka. Olen myös lempeä. Voi kunpa uskoisit sen etten halua satuttaa sinua millään tavalla. Mitä minun pitäisi tehdä että luottaisit minuun? Ei tarvitse pyytää mitään anteeksi.

        Ja sivusta kirjoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ikinä epäile sitä ettet kelpaisi minulle. Olet kaikki mitä olen ikinä halunnut. En tiennyt että jotain noin ihanaa kuin sinä on edes olemassa. Olet minulle aivan täydellinen, oikeasti, et vain tunne minua, niin et usko. Minäkin olen varovainen ja joissakin asioissa arka. Olen myös lempeä. Voi kunpa uskoisit sen etten halua satuttaa sinua millään tavalla. Mitä minun pitäisi tehdä että luottaisit minuun? Ei tarvitse pyytää mitään anteeksi.

        Meidän pitäisi jutella että luottamus syntyisi. Jos puhuisit tuohon sävyyn niin ehkä uskaltaisin luottaa. Mutta ei tällaiseen aiheeseen päästä noin vaan kasvotusten ja ylipäätään se että pääsee puhumaan kanssani on suurin haaste, kun en osaa usein olla vastaanottavainen, vaan olen vähän kuin pakomatkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän pitäisi jutella että luottamus syntyisi. Jos puhuisit tuohon sävyyn niin ehkä uskaltaisin luottaa. Mutta ei tällaiseen aiheeseen päästä noin vaan kasvotusten ja ylipäätään se että pääsee puhumaan kanssani on suurin haaste, kun en osaa usein olla vastaanottavainen, vaan olen vähän kuin pakomatkalla.

        Olisiko hyvä miettiä miksi pakenet sellaista joka vetää sinua kuitenkin puoleensa enemmän kuin muuta? Elätkö menneisyyden tapahtumissa, omissa uskomuksissa siitä että "kaikki kuitenkin epäonnistuu"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän pitäisi jutella että luottamus syntyisi. Jos puhuisit tuohon sävyyn niin ehkä uskaltaisin luottaa. Mutta ei tällaiseen aiheeseen päästä noin vaan kasvotusten ja ylipäätään se että pääsee puhumaan kanssani on suurin haaste, kun en osaa usein olla vastaanottavainen, vaan olen vähän kuin pakomatkalla.

        Voi että kun voisinkin puhua sinulle jotain tällaista, mutta kun se on ihan hirveän vaikeaa jos et tule yhtään vastaan. Tai jos voisin halata sinua. Minulla on ihan hirveä kaipuu lähellesi. Koska tämä kidutus loppuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että kun voisinkin puhua sinulle jotain tällaista, mutta kun se on ihan hirveän vaikeaa jos et tule yhtään vastaan. Tai jos voisin halata sinua. Minulla on ihan hirveä kaipuu lähellesi. Koska tämä kidutus loppuu?

        Niin, olen tosi hankala. Anteeksi jos rakkautemme epäonnistuu minun takiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olen tosi hankala. Anteeksi jos rakkautemme epäonnistuu minun takiani.

        Kyllä me vielä onnistutaan.😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me vielä onnistutaan.😘

        Ootko se sama joka kaipaa jotain miestä uudeltmaalta? Sitten toivon onnea teille. En ole sieltäpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sivusta kirjoitin.

        Typerä ilmaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko se sama joka kaipaa jotain miestä uudeltmaalta? Sitten toivon onnea teille. En ole sieltäpäin.

        Mistä keksit että kaipaan jotain miestä Uudeltamaalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä keksit että kaipaan jotain miestä Uudeltamaalta?

        Keksin kun eräs toinen kirjoitti täällä minulle vähän samanlaisesti. Oletko vihainen? Minulle saa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksin kun eräs toinen kirjoitti täällä minulle vähän samanlaisesti. Oletko vihainen? Minulle saa olla.

        En ole vihainen. Haluaisin vaan että se yksi mies lopettaisi pelleilyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vihainen. Haluaisin vaan että se yksi mies lopettaisi pelleilyn.

        Miten hän pelleilee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hän pelleilee?

        En ainakaan tahallani pelleile, olen vaan huono. En osaa ja ymmärrä. Haluaisin olla parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan tahallani pelleile, olen vaan huono. En osaa ja ymmärrä. Haluaisin olla parempi.

        Kenelle mä oikein vastaan täällä? Kyllä mä sut aika hyvin täällä tunnistan mies, älä yritä huijata mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle mä oikein vastaan täällä? Kyllä mä sut aika hyvin täällä tunnistan mies, älä yritä huijata mua.

        Olisinpa omanasi. Olet niin hellä minua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa omanasi. Olet niin hellä minua kohtaan.

        ♥️😘♥️


    • Anonyymi

      Onko tämä provo jotain itsereflektiota sinulta mies?

      • Anonyymi

        Täytyy olla, koska sinähän olet maailmannapa ja kaikki liittyy sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla, koska sinähän olet maailmannapa ja kaikki liittyy sinuun.

        Miten niin liittyy minuun? Nyt lukisi kyllä jokin pieni tieteellinen perustelu paikallaan


    • Anonyymi

      Tässä yhdenlainen tarina. En usko hyvään tällä hetkellä, silloin on hyvä olla yksin. Ehkä tämäkin aika kestää aikansa? Vaikea sanoa, haluan uskoa niin. Aistin ympärilläni sitä, että minua huomioidaan, sitä on vaikea tietää, onko se myönteistä vai vähemmän myönteistä, ajattelen kuitenkin positiivisesti sisimmässäni (enemmän halua uskoa myönteiseen). Olen enemmän horroksessa. 😴

      • Anonyymi

        Täytyy olla paljon epäluottamusta menneessä jos et usko hyvään? Luottamus omaan itseen puuttuu tai on hataraa. Aloita pikkuhiljaa löytämällä luottamus sisimmässäsi, silloin alkaa luottaa ympärillä olevaan ja hyvään enemmän.


    • Anonyymi

      Mulla ei ole pilliä, pirri kylläkin.

    • Anonyymi

      Oman kokemuksen mukaan

      - kun asiat ovat tuntuneet naisten kanssa "vaikeilta" niin suhde ei onnistu
      - kun asiat ovat tuntuneet naisten kanssa "helpoilta" niin nainen on pitänyt minua hauskana kaverina
      - kun asiat ovat tuntuneet siltä väliltä tai välinpitämättömältä, nainen on voinut olla jopa kiinnostunut ja asiat ovat toimineet suhteeseen asti


      Miehenä huomannut että mitä kiinteämmin on tunteilla mukana alussa niin joko nainen ei ole kiinnostunut tai suhde ei toimi.

      Jos taas on välinpitämätöntä, sellaista "ollaan aikuisia, pannaanko" meininkiä niin hupsheijaa ollaan yhtäkkiä suhteessa.

      • Anonyymi

        Hyi helvetti


      • Anonyymi

        No siitä vain sitten noilla opeilla eteenpäin. Ei toimi minun kanssani.


      • Anonyymi

        Ymmärrän kyllä noiden tunteiden suhteen. Itsellä ihastuessa tulee toimittua typerästi ja liian innokkaasti. Mitä enemmän tunnetta mukana, sitä enemmän haluaisi jutella ja olla tekemisissä, joten helposti pilaa koko jutun. Jos toinenkin on täysillä mukana, niin sitten ei mitään hätää, mutta muussa tapauksessa täytyisi pitää tunteet enintään vähän lämpöisinä. - sivusta


    • Anonyymi

      Oletko varma että et saa?
      Kuinka kauan oltiin yhdessä? Muuttuminen kun on mullekin mahdollista

    • Anonyymi

      Joku, kuka vaan, kuka haluaa saa ottaa tämän aloituksen haltuun. ap

      • Anonyymi

        Sitäkö mieltä nyt mies olet?


      • Anonyymi

        Miksi et itse tee niin? Miksi tyrkkäät muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et itse tee niin? Miksi tyrkkäät muille.

        Te tänne haluatte kirjottaa en minä. ap ja nainen tässäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te tänne haluatte kirjottaa en minä. ap ja nainen tässäkin.

        Typerä aloitus. Et ole edes teinin tasolla älyllisesti.


    • Anonyymi

      Pistä laivaan menee!

      • Anonyymi

        Meni jo 🤭 sivusta


    • Anonyymi

      Minusta tulee palomies, rakas. Minä aion päästä palomieskouluun ja muutan Mikkeliin, rakas. En tule sieltä takaisin. Muutan siihen ison taloon mäen päälle. Sen mäen taakse minut myös haudataan, jos kuolen.

    • Anonyymi

      Noh suksi sit wittuun siitä poraamasta, ovi on samassa paikassa kuin sisään tullessa ja toimii molempiin suuntiin.

    • Anonyymi

      ala mun kaa niin kyllä luistaa

    • Anonyymi

      Kaikki kuolee. Ei ole kukaan jäänyt tänne maan päälle. Muuta vaikka Timbuktuun. Tai suksi täältä kommenttipalstalta vittuun nainen. Tämä on minun leikkikenttäni. Ei kiinnosta pätkääkään, vaikka kuolisit tällä sekunnilla. Hakeudu hoitoon, jos noin ahdistaa. Tai ala sekakäyttäjäksi. Silläkin tapaa pääsee ehkä hengestään, jos onni on myötä. Minä se olen empaattinen henkilö. Eikös vaan.

      • Anonyymi

        Auts. Selvä, en ole yrittänytkään viedä leikkikenttääsi.
        Huomaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auts. Selvä, en ole yrittänytkään viedä leikkikenttääsi.
        Huomaan...

        En edes tiedä mitä sanoa, mutta... ehkä kiitos koska noin vahva viesti ei jätä pienimmästä pienintäkään epäselvyyttä.


    • Anonyymi

      Mentäis kyllä mun pillin mukaan mut yrittäisin antaa sulle mahdollisimman paljon. Siis kaikenlaista.

    • Anonyymi

      Puhalla siihen pilliin. Mies tykkää ja tanssii sun tahtiin.

      • Anonyymi

        Huonot arvot. Ei tee mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonot arvot. Ei tee mieli.

        Seksissä kaikki tyydyttävä on kivaa oikean ihmisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksissä kaikki tyydyttävä on kivaa oikean ihmisen kanssa.

        Kyllä ihmisiä joilla ei ole arvoja ja moraalia löytyy. Inhottavaa vaan että joudun itse tässä kärsijän rooliin ilman omaa valintaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe