Usein elämässä vastoinkäymiset ovat ovi parempaan. Myös Valkeakosken Liikenteelle taivas aukesi, ...

Anonyymi-ap

... kun se hävisi katkerasti tarjouskilpailun Nysse-linjasta 60. Yritys löysikin pian aivan uuden lähteen ammennettavaksi ja samalla se kampitti kilpailijansa kenties korjaamattomaan syöksykierteeseen aloittamalla liikennöinnin linjalla V130 kesken pahimman koronakurimuksen.

Vaikeuksien kääntäminen voitoiksi edellyttää kuitenkin osaamista ja ennen muuta oikeamielisyyttä. Valkeakosken Liikenne on osaava ja oikeamielinen liikennöitsijä.

https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009363609.html

16

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosin tuo lähde näyttää olevan sellainen, että VL ammentaa SIIHEN rahaa.
      Liike-elämässä soisi asian olevan, että lähteestä ammennetaan rahaa yhtiöön.

      • Anonyymi

        Ei yrityksen tarvitse aina tuottaa voittoa.


    • Anonyymi

      Todella surullista on ollut katsella sellaisen yrityksen kuihtumista, joka aikaisemmin kuului toimialansa top5 -listaukseen Suomessa. Väärien päätöksien myötä yritys on ajautunut lähes kriisitilanteeseen. Ymmärrettävää toki on, että asiaan vaikuttavat epäonnistunut joukkoliikennelaki ja korona, mutta suurin syy jyrkälle alamäelle on ollut uskominen punapöksyn ja markkinointipäällikön vedätykseen. kerrassaan huvittavaoli tämä muutama päivä sitten Aamulehdessä ollut hengennostatuskirjoitus. Siinä rajutkin tappiot olivat suuria voittoja. Hieman ihmetyttää toimittajan ammattitaito, eikö yhtään epäilyttänyt juttua laatiessaan, että onko kaikki hänelle esitetty sittenkään aivan totta.

      • Anonyymi

        Valkeakosken Liikennettä ei pysäytä mikään. Ollos huoleti!

        Sen sijaan todella surullista on ollut katsella sellaisen yrityksen kuihtumista, joka aikaisemmin dominoi Tampereen seudun lähiliikennettä ja eteläisen Suomen kaukoliikennettä Vaasan ja Jyvskylän lounaispuolella! Taisipa huippuvuosinaan liikennöidä jopa naapurimaahamme!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkeakosken Liikennettä ei pysäytä mikään. Ollos huoleti!

        Sen sijaan todella surullista on ollut katsella sellaisen yrityksen kuihtumista, joka aikaisemmin dominoi Tampereen seudun lähiliikennettä ja eteläisen Suomen kaukoliikennettä Vaasan ja Jyvskylän lounaispuolella! Taisipa huippuvuosinaan liikennöidä jopa naapurimaahamme!

        VL:n talouskehityksestä on jo tihkunut huolestuttavia tietoja. Tilinpäätös ei vielä hetkeen valmistu, mutta julki tulleiden tietojen mukaan se on edelleenkin huono, mutta ei niin katastrofaalinen kuin edellisellä tilikaudella. Osaltaan tähän vaikuttaa se, että investointeja ei ole tehty, eli poistojen määrät ovat vähentyneet. Tekemistä siis riittää vielä paljon, jos toiminta halutaan lähellekään aikaisempaa tasoa. Oman haasteensa muodostaa kalusto, jonka kunto alkaa olla huolestuttavalla tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL:n talouskehityksestä on jo tihkunut huolestuttavia tietoja. Tilinpäätös ei vielä hetkeen valmistu, mutta julki tulleiden tietojen mukaan se on edelleenkin huono, mutta ei niin katastrofaalinen kuin edellisellä tilikaudella. Osaltaan tähän vaikuttaa se, että investointeja ei ole tehty, eli poistojen määrät ovat vähentyneet. Tekemistä siis riittää vielä paljon, jos toiminta halutaan lähellekään aikaisempaa tasoa. Oman haasteensa muodostaa kalusto, jonka kunto alkaa olla huolestuttavalla tasolla.

        Kaluston kunto on erinomainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL:n talouskehityksestä on jo tihkunut huolestuttavia tietoja. Tilinpäätös ei vielä hetkeen valmistu, mutta julki tulleiden tietojen mukaan se on edelleenkin huono, mutta ei niin katastrofaalinen kuin edellisellä tilikaudella. Osaltaan tähän vaikuttaa se, että investointeja ei ole tehty, eli poistojen määrät ovat vähentyneet. Tekemistä siis riittää vielä paljon, jos toiminta halutaan lähellekään aikaisempaa tasoa. Oman haasteensa muodostaa kalusto, jonka kunto alkaa olla huolestuttavalla tasolla.

        Talous on vahva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talous on vahva.

        Tase oli ainakin edellisellä tilikaudella vielä vankka, mutta käyttöpääoman puute tuottaa vielä hankaluuksia ja konkurssiuhan.
        Vaikka tase on vahva, siellä voi olla yliarvostettua ja epälikvidiä tasearvoa, joka realisointihetkellä sitten paljastuisi.
        En toki tiedä kovin tarkkaan VL:n ja omistajien varoja, joten tämä on vain spekulaatiota.
        Oletan VL:n sijoittaneen pulleiden vuosien voitot viisaasti, sillä firmahan oli tunnettu hyvästä taloudenpidosta vielä muutama vuosi sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tase oli ainakin edellisellä tilikaudella vielä vankka, mutta käyttöpääoman puute tuottaa vielä hankaluuksia ja konkurssiuhan.
        Vaikka tase on vahva, siellä voi olla yliarvostettua ja epälikvidiä tasearvoa, joka realisointihetkellä sitten paljastuisi.
        En toki tiedä kovin tarkkaan VL:n ja omistajien varoja, joten tämä on vain spekulaatiota.
        Oletan VL:n sijoittaneen pulleiden vuosien voitot viisaasti, sillä firmahan oli tunnettu hyvästä taloudenpidosta vielä muutama vuosi sitten.

        Heini on varakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tase oli ainakin edellisellä tilikaudella vielä vankka, mutta käyttöpääoman puute tuottaa vielä hankaluuksia ja konkurssiuhan.
        Vaikka tase on vahva, siellä voi olla yliarvostettua ja epälikvidiä tasearvoa, joka realisointihetkellä sitten paljastuisi.
        En toki tiedä kovin tarkkaan VL:n ja omistajien varoja, joten tämä on vain spekulaatiota.
        Oletan VL:n sijoittaneen pulleiden vuosien voitot viisaasti, sillä firmahan oli tunnettu hyvästä taloudenpidosta vielä muutama vuosi sitten.

        VL:n omistajilla on talous kunnossa. He voisivat periaatteessa pönkittää tappiollista yritystä vaikka vuosien ajan, mutta toinen asia onkin sellaisen toiminnan järkevyys. Toivottavasti oppivat virheistä ja järki voittaa markkinointipäällikön ja punapöksyn hullujen ideoiden toteuttamisen. Firma oli aikoinaan yksi Suomen tuottavimmista bussiyrityksistä, mutta nyt on tilanne aivan toisenlainen. Tuleeko tästäkin yrityksestä yksi punapöksyn hölmöilyn uhri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaluston kunto on erinomainen

        Tänään yksi VL:n kuljettaja kertoi, että eilen oli useampikin auto hyytynyt tielle. Alkaa vähitellen muistuttaa Onnibussin toimintaa aikana ennen Koivistoa. Korjausvelka kasvaa päivä päivältä ja sen seurauksena alkaa tulla näitä matkalle jäämisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään yksi VL:n kuljettaja kertoi, että eilen oli useampikin auto hyytynyt tielle. Alkaa vähitellen muistuttaa Onnibussin toimintaa aikana ennen Koivistoa. Korjausvelka kasvaa päivä päivältä ja sen seurauksena alkaa tulla näitä matkalle jäämisiä.

        Ja onnibussitkin pilattiin peruuttamattomasti aikanaan. Nyt ne ovat sitten ihan luokattomassa risakunnissa kaikki. Eilenkin porsi ainakin neljä astromegaa tien varteen. VL ja OB voisivatkin ottaa leikkimielisen kisan. Kumman autoja hajoaa enemmän tien päälle viikossa. Suhteutettuna tavoitekilometreihin. Voittaja saisi sitten lipun omaan, tyhjään, autoonsa pelkän kusetus... siis varausmaksun hinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onnibussitkin pilattiin peruuttamattomasti aikanaan. Nyt ne ovat sitten ihan luokattomassa risakunnissa kaikki. Eilenkin porsi ainakin neljä astromegaa tien varteen. VL ja OB voisivatkin ottaa leikkimielisen kisan. Kumman autoja hajoaa enemmän tien päälle viikossa. Suhteutettuna tavoitekilometreihin. Voittaja saisi sitten lipun omaan, tyhjään, autoonsa pelkän kusetus... siis varausmaksun hinnalla.

        En hyväksy tätä tulkintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy tätä tulkintaa.

        Ketähän mahtaa kiinnostaa että hyväksytkö vaiko et. Aivan. Ei yhtään ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketähän mahtaa kiinnostaa että hyväksytkö vaiko et. Aivan. Ei yhtään ketään.

        Väärin. Hyvin monet kuuntelevat minun mielipiteitäni herkällä korvalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Hyvin monet kuuntelevat minun mielipiteitäni herkällä korvalla!

        Markkinointipäällikkö on menettänyt kaiken katu-uskottavuutensa. Täysin ja peruuttamattomasti. Kukaan ei siis hänen puheisiinsa usko, paremminkin ne aiheuttavat hilpeää myötähäpeää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi sä valitsit

      Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      70
      3149
    2. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

      Rehellinem fiilis
      Suhteet
      62
      2505
    3. Hei........

      Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2136
    4. Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?

      Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1
      Sinkut
      94
      2045
    5. Heilutetaanko peittoa hieman

      Heilutetaan peittoa vähän ;3
      Ikävä
      55
      1952
    6. Tilanteesi nyt?

      Kysymys otsikossa
      Suhteet
      42
      1594
    7. Kaipaan sua, Ope

      Mietin, että ajatteletko sinä minua?..
      Ikävä
      40
      1560
    8. Mä en jaksa suojella sua enää

      Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t
      Ikävä
      14
      1263
    9. EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!

      "Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p
      Maailman menoa
      139
      1168
    10. Vuodetvierii

      E siitä tulee nyt 50 vuotta oivoi
      Ähtäri
      6
      1083
    Aihe