Juominen lähtenyt käsistä . Alaikäinen lapsi ja käy töissä mutta juo parhaimmillaan kolmesti viikossa.
Hänen tyttärensä on huolestuneet ja itsekin olen. Nyt on alkanut sattua onnettomuuksia kännissä ja selvästi ei tunnista ongelmaansa .
Nyt alkanut kiristää välien katkaisimisella jos kerron hänen nuorimmalle tytölle ( 25v) alkoholin käytöstään. Sanoi mulle myös puhelimessa että tarvittaessa katkaisee välit myös tyttäreensä, joka on ottautunut aika topakasti asiaan.
Sisko ei halua että asia otetaan puheeksi ja yrittää nyt selvästi kiristää minut ja lapsensa hiljaiseksi.
En kyllä hiljene tuon uhkauksen takia. Katkaiskoon välit jos niikseen tulee.
Eilen oli jo selvästi paniikissa kun tyttärensä suunnittelee väliintuloa. Jotain pitää tehdä.
Sehän on aika yleistä ettei alkoholisti myönnä ongelmaansa. Sisko vetoaa siihen että työt onnistuu ja siksi ei ole ongelmaa.
Parin viikon päästä on siskolla synttärit ja järjestää ryyppäjäiset illalla. Tottakai. Kännit hän pitää vetää kun täyttää täysiä kymmeniä.... Tyttönsä ilmoittanut eilen että syntymäpäivien jälkeen laitetaan stoppi siskon juomiselle.
Eihän tuo tervettä ole että mielummin katkaisee välit perheeseensä kuin kohtaa ongelmansa .
Siskolla ongelmia alkoholin kanssa ja kiristää sukulaiset hiljaiseksi
Anonyymi-ap
1
132
Vastaukset
- Anonyymi
Antaa katkaista välit, muut pääsee helpommalla. Kukaan ei voi juoppoa auttaa, sillä juoppo osaa kyykyttää muita ja itse tämän kokeneena, jätin juopon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu86942Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54774- 37768
- 33759