Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaverini kulli

Anonyymi-ap

Näin 18v. somali kaverini kullin eilen uimahallin suihkuosastolla.se oli n. 20 cm levossa.minun kaluni on levossa n. 5 cm ja kovana 13 cm. Somalikaverini kullin paksuus myös levossa reilusti paksumpi mitä minulla kovana.mainitsin asiasta huumorilla tyttöystävälleni, mutta hänen ilmeensä täyttyi selvästi himosta.taisin tehdä virheen??

27

1625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suoraan sanoen, ei ehkä olisi kannattanut kertoa.
      Riikka

      • Anonyymi

        Tyttöystäväni kysyi jo minulta lupaa saada nussia somalikaverini isoa kullia.hän sanoi että minun kulli liian pieni.minun kulli ei mene pohjaan asti ja kutittelee vaan 18v tyttöystäväni pillua.hän ei ole saanut koskaan orgasmia minun kullista.hän sanoi.minun täytyy miettiä tätä asiaa....


      • Anonyymi

        No nyt tyttöystäväni tuijottaa somalikaverini jalkojenväliä aina kun näkee hänet.myöskin koska somalikaverini valtava kulli pullottaa housuissa selvästi.mitä.minun pitäisi tehdä?


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­N­­y­m­­­f­­­o­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177332533

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Joo.ei ehkä.olisi kannattanut.ottaen huomioon että somalikaverini on myös hyvä kroppainen.se ero on vaan niin valtava minun kulli vs somalikulli.hänellä on tod.näk. kovana kulli n. 25 cm ja ehkä enemmän Kun se minulla on siis 13 cm. Ja paksuus pelkästään lepoasennossa lähes tuplasti isompi mitä minulla kovana.

      • Anonyymi

        Missä suunnassa Suomea sinä ja Somali kaverisi asutte?
        Riikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä suunnassa Suomea sinä ja Somali kaverisi asutte?
        Riikka

        Tampereen suunnalla.miksi kysyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampereen suunnalla.miksi kysyt?

        AI ETTÄ MIKSIKÖ????!!!!! :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä suunnassa Suomea sinä ja Somali kaverisi asutte?
        Riikka

        Tyttöystäväni kyseli jo minulta kuinka pitkä somalikaverini kulli mahtaa olla kovana.sanoin vähintään 25 cm pitkä ja paksuus tupla mitä minulla kovana.eli käytännössä somalikaverini kulli vähintään 2 x minun kullin pituus ja 2 x paksuus.sanoin tämän tyttöystävälleni ja hän meni sanattomaksi.


      • Anonyymi

        ime kulli kovaks anna tyttöystävän kokeilla ehkä sinäkin kelpaat sen jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä suunnassa Suomea sinä ja Somali kaverisi asutte?
        Riikka

        tuliko Riikalle himo


    • Anonyymi

      Osa naisista on kovasti ison mustan perään. Ei olisi kannattanut kertoa nyt tyttösi tahtoo tuota kaverisi. Haluaa nussia sen kanssa eikä sinun.

    • Anonyymi

      Teit virheen.
      Tottakai koolla on väliä.
      Jokainen tyttö haluis edes kerran saada ..

      • Anonyymi

        Tiukan naisen ei tarvi saada isoa mustaa. Pienempikin tuntuu 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiukan naisen ei tarvi saada isoa mustaa. Pienempikin tuntuu 😉

        Mutta minun 18v. tyttöystäväni haluaisi kokeilla isoa mustaa koska minulla pieni kalu (13 cm pitkä ja 10 cm ympärysmitta kovana).
        Somali kaverillani siis levossa n.20 cm pitkä (ehkä pitempikin) ja ympärysmitta levossa oli jo lähes tuplasti paksumpi vs minun kulli kovana.olen itse 22v. Ja somali kaverini 18v.


      • Anonyymi

        myös mies haluaa isoa


    • Anonyymi

      Joo.tein virheen ja kaduttaa.minun 13 cm kalu kun ei mene edes tyttöni pillun pohjaan asti ja on aika ohut kulli muutenkin ja nyt hän tietää somalikaverini valtavan kalun.voi ei.....

    • Anonyymi

      On pojat sillä lailla jotta ikuisuus kysymys. Toisella on koko mitta koko ajan ja toisella niin sanotuksi tuppikulli muodostuu 7-kertaiseksi kun aika on. ei pidä olla huolissaan jossain on nainen mikä sitä odottaa.

      • Anonyymi

        Olet pelkka huijari. Eikä sinulla ole mitään somalikaveria. Painu imemään äitis tissiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pelkka huijari. Eikä sinulla ole mitään somalikaveria. Painu imemään äitis tissiä.

        Sullahan niitä somali kavereita riittää.Painu imemään somali mulkkuu luuseri hintti.


    • Anonyymi

      Minun kulli on aivan säälittävän pieni verrattuna somalikaverini kulliin.ja kun kerroin tämän tyttöystävälleni, näin hänen ilmeestä selvää himoa.minun pikku kulli ei ole koskaan aiheuttanut mitään himoa tyttöystävässäni.

    • Anonyymi

      Minun kalulle pn mustat miehet kateellisia kun heillä ei ole yhtä isoa.

    • Anonyymi

      itse näin ja sain peppuuni mutta kuinka kertosin vaimolle että tykkää molemmista

    • Anonyymi

      Tuolla aiemmassa ketjussa sinulla oli 4 cm ja 12 cm. Nyt se on sentään vähän jo kasvanut...

      • Anonyymi

        Sinä se jaksat sit kyylää kaikki aloitukset.


    • Anonyymi

      Teki varmaan mieli koskea ja maistaa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe