Juuan liikenneympyrä

Anonyymi-ap

Minkälaisia ajatuksia tai fyysisiä kokemuksia Juukalaisilla on Juuan liikenneympyrästä? Onko tehty ennätyksiä?

35

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun henkilökohtainen ennätys on että olen päässyt melkein puoli kierrosta törmäämättä kehenkään.

      • Anonyymi

        Parempi,että menet tästä lähin sitten taxilla


    • Anonyymi

      Minä olen pitänyt aamupäivä brunssin nudustina Juuan liikenneympyrän keskellä. Jälkiruuaksi häpeilemättä kaikkien nähden torttua ja karvatonta piparia.

    • Anonyymi

      Suututin setämiehen kiihdyttämällä ensiksi ympyrään, torveaan soitteli mutta äänensä vapisi kun tavoitin kylällä.

    • Anonyymi

      Ympyrää pitäisi korottaa metrillä, niin alkaisi tehota, samoin aurausviitat voisi korvata ympärivuotisilla rautakangeilla niin oppis kakaratkin ajamaan suoraan tiellä.

      • Anonyymi

        Ei liikenneympyrässä kuulu ajaa suoraan. Enemmän tai vähemmän joutuu rattia kääntämään. Rautakanki turistien perseeseen jos uskaltavat Juukaan.


      • Anonyymi

        Te nurmeslaiset ette osaa edes liikenneympyrää käyttää vaan ajatte suoraan läpi.


    • Anonyymi

      Miks Juuasta ei löydy risteystä jossa ois liikennevalot?

    • Anonyymi

      Käviskö suihkulähde Juuan liikenneympyrän keskelle?

    • Anonyymi

      On kuulemma tapana pulkkailla Juuan liikenneympyrässä.

    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut pimpsaa liikenneympyrässä?

      • Anonyymi

        Paras ja turvallisin paikka saada pimpsaa Juuassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras ja turvallisin paikka saada pimpsaa Juuassa.

        Onko niin turvallinen että ei tarvitse edes kumia käyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin turvallinen että ei tarvitse edes kumia käyttää?

        On sen verran turvallista jättää kumia vaan varren osalle.


    • Anonyymi

      Nettikyläpoliisille ihka oma kyttäyskoppi keskelle ympyrää!

    • Anonyymi

      Koirankoppi

    • Anonyymi

      Keskelle voisi laittaa kaukotieviitat, esim. etäisyys rajalle tai Kolille.

    • Anonyymi

      Naudan kivestaljan voi ostaa kiepistä. Lämmittää kivasti Juuan liikenneympyrässä pyllyn alla.

      • Anonyymi

        Onko totta että audissa moottorin lohkolämmitin on pelkkää naudan kivestaljaa?


    • Anonyymi

      Aion muuttaa leikkimökistäni ympyrän keskelle.

    • Anonyymi

      Onko liikenneympyrässä majoittuminen sallittua tai sanotaako näin että onko erikseen kiellettyä?

    • Anonyymi

      Mie erehyin siihen karuselliin ja ihan sekasi oli humeetti kun piäsin pois.

    • Anonyymi

      Liikenne ympyrässä voi pahimmillaan kokea jopa 10G:n voimia joka aiheuttaa tajunnan menetyksen ja housuihin ripuloinnin.

    • Anonyymi

      Juuan liikenneympyrästä tehdään ovaalirata.

    • Anonyymi

      Tee ratasi vaikka esim. Leskelän tai jonkun vastaavan pellolle. Paska luistaa parhaiten.

      • Anonyymi

        Paskan saa luistamaan kaikkein parhaiten ummetus lääkkeillä, joita saa tietenkin kierrätyskeskus kiepistä.


    • Anonyymi

      Itse kokkailin kabanossia parilalla auton kyydissä Juuan kylällä. Juuan liikenneympyrän kaarteessa kabanossit kimposi viereisen matkustajan pilluun ja pallini jätin parilan väliin.

    • Anonyymi

      Ei kannata ananasta pitää ohjaamossa kun ajat Juuan liikenneympyrän kaarteeseen. Raapii inhottavasti pakaroita.

    • Anonyymi

      69 on vaikea Juuan liikenneympyrässä. Varsinkin kun sen yhdistää ajamiseen.

    • Anonyymi

      Osaako joku muka ajaa Juuassa liikenneympyrässä?

      • Anonyymi

        Onnistuu jos vain pilatsu hivelee kieltä.


    • Anonyymi

      Eksyin päiväkausiksi juuan liikenneympyrään.

      • Anonyymi

        Osta kompassi tai lataa sovellus kännykkääsi ja opettele ensin käyttämään sitä,niin et eksy seuraavalla kerralla.


    • Anonyymi

      Päästä irti ratista niin pääset pois ympyrästä!

      • Anonyymi

        Mä laitan rattilukon päälle ja käsijarru myös päälle. Siinä siinä sit nauttien hurjista G voimista.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3857
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2138
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1624
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      1474
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1332
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe