Onko muilla samanlaista kuin itsellä, eli löytyy vakipano nainen, jonka kanssa välillä nähdään enemmän ja välillä vähemmän. Enemmän nähdessämme, tai ylipäänsä jos nyt edes vaikka kerta viikkoon päästään näkemään ja panemaan, niin kaikki omat itsetyydytyksen fantasiat loistavat poissaolollaan eikä kiinnosta lainkaan, mutta jos on vaikka kahden viikon kuiva kausi, niin silloin palaa vahvana omat mielipuuhat itsensä kanssa. Eli silloin alkaa tekee taas älyttömästi mieli esim. anaalidildotusta ja kaikenlaista vähän likaisempaa touhua itsekseen. Naisen kanssa ei kiinnosta lainkaan sitten sellaiset hommat.
Onko muilla samanlaista?
5
108
Vastaukset
- Anonyymi
Vaki pano ollut nelisen vuotta, varattu 56v rva.
Tavattiin riuttan tansilavalla mies välillä viikon poissa työ matkalla. Viikon aikana käyn panee useamman kerran toiminut tosi hyvin. Kasvettu joteski yhteen, molemmat myös nauttii panosta. - Anonyymi
Asun pk seudulla ja minulla on salasuhde samassa talossa asuvan leski rouvan kanssa. Tapaamme pari kertaa viikossa Mutta välillä on pidempiä pausseja kun molemmilla muita menoja Meillä myös ikäeroa hän nyt 69 ja minä 57.
- Anonyymi
Jep jep ja lehmät lentää trololoo
- Anonyymi
Kaappihomo runkkari
Vähän sama. Naapurissa asuu kotirouva, ite eläkkeellä. Rouva käy kun sen mies on töissä ei päivittäin mutta ehkä joka toinen päivä. Joskus pari viikkoa taukoa mut maistuu pillu sen jälkeen paremmalta. Tätä jatkunut jo melkein 2 vuotta ja saa mun puolesta jatkuakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4203488Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944533085- 1271732
- 611678
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1041459- 611068
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261052En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321002Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39955Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127912