Onko muilla samanlaista?

Anonyymi-ap

Onko muilla samanlaista kuin itsellä, eli löytyy vakipano nainen, jonka kanssa välillä nähdään enemmän ja välillä vähemmän. Enemmän nähdessämme, tai ylipäänsä jos nyt edes vaikka kerta viikkoon päästään näkemään ja panemaan, niin kaikki omat itsetyydytyksen fantasiat loistavat poissaolollaan eikä kiinnosta lainkaan, mutta jos on vaikka kahden viikon kuiva kausi, niin silloin palaa vahvana omat mielipuuhat itsensä kanssa. Eli silloin alkaa tekee taas älyttömästi mieli esim. anaalidildotusta ja kaikenlaista vähän likaisempaa touhua itsekseen. Naisen kanssa ei kiinnosta lainkaan sitten sellaiset hommat.

5

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaki pano ollut nelisen vuotta, varattu 56v rva.
      Tavattiin riuttan tansilavalla mies välillä viikon poissa työ matkalla. Viikon aikana käyn panee useamman kerran toiminut tosi hyvin. Kasvettu joteski yhteen, molemmat myös nauttii panosta.

• Anonyymi

Asun pk seudulla ja minulla on salasuhde samassa talossa asuvan leski rouvan kanssa. Tapaamme pari kertaa viikossa Mutta välillä on pidempiä pausseja kun molemmilla muita menoja Meillä myös ikäeroa hän nyt 69 ja minä 57.

• Anonyymi

Jep jep ja lehmät lentää trololoo

• Anonyymi

Kaappihomo runkkari

• Vähän sama. Naapurissa asuu kotirouva, ite eläkkeellä. Rouva käy kun sen mies on töissä ei päivittäin mutta ehkä joka toinen päivä. Joskus pari viikkoa taukoa mut maistuu pillu sen jälkeen paremmalta. Tätä jatkunut jo melkein 2 vuotta ja saa mun puolesta jatkuakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      246
      6334
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      28
      4337
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      95
      2844
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2257
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      2042
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      53
      2005
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1850
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1739
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1542
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      231
      1481
    Aihe