Mahdollinen 2x🔥 :).
Hauskaa sunnuntaita
88
936
Vastaukset
Tää on sille palstan mukavimmalle miehelle?
- Anonyymi
Eikös tuo ole mieheltä?
- Anonyymi
Jep, palstan mukavin mies! Se olen minä. Se on aika hieno titteli, kuulkaas, kantaa mukanaan povitaskussaan. Leuhkempi mies pitäisi sitä rintataskussa esillä, mutta minäpä en. Minulla on salaisuuksia. Tummia, synkkiä, kauheita salaisuuksia. En esimerkiksi ikinä voi työskennellä lasten parissa. Tiesitkö sitä? Minulla on myös elinikäinen kielto delfinarioon. Milloin ihmiset oppivat, ettei rajoja ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, palstan mukavin mies! Se olen minä. Se on aika hieno titteli, kuulkaas, kantaa mukanaan povitaskussaan. Leuhkempi mies pitäisi sitä rintataskussa esillä, mutta minäpä en. Minulla on salaisuuksia. Tummia, synkkiä, kauheita salaisuuksia. En esimerkiksi ikinä voi työskennellä lasten parissa. Tiesitkö sitä? Minulla on myös elinikäinen kielto delfinarioon. Milloin ihmiset oppivat, ettei rajoja ole!
Teenpä susta feikki kirjottelija myös rikosilmoituksen kunnianloukkauskirjottelustas samalla kun teen monesta muustakin.
- Anonyymi
Hyvää iltaa🔥
- Anonyymi
Kaksoisliekki? Kasva aikuiseksi
- Anonyymi
Aikuinen onkin. :) sinä tosin et taida olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen onkin. :) sinä tosin et taida olla?
Kaksoisliekeillä ja sielunveljeljillä manipuloiminen on lapsellista.
- Anonyymi
Kiitos myös sinulle,vaikka en olekaan hän!Alkaa sununtai taittua iltaan.Lumihiutaleet leijailee katu luhdyn alla, kaunis näky.Ilmainen maisema taulu,pienen kodin ikkuna. Ulkoiltu on monta tuntia ,yllätys yllätys mukavan miehen kanssa.Löytyy myös miehiä Helsinki jotka arvostaa liikunta ja ulkoilua. Kuin tupakoimattomuuta.Ei haise tupakalle,ei kaljalle,ei krapulalle!Hyvää alkavaa viikkoa kaikille,kuin kaikille hyvää tätä iltaa. Noita-akka.Helsingin lähiöstä.
- Anonyymi
Sinulle myös. :) mitä kuuluu sinne?
- Anonyymi
Hyvää kuuluu, tosin jalat on todella kipeänä eilisestä :). Ja sen naisen kanssa käyty syömässä :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää kuuluu, tosin jalat on todella kipeänä eilisestä :). Ja sen naisen kanssa käyty syömässä :).
Kyllä ne levolla paranee. :) onpa kiva. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne levolla paranee. :) onpa kiva. :)
Paranee ne :). Mitä sinne kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään. Onnea teille👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään. Onnea teille👍
Painaako joku mieltä vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai siinä. Ollaan ja elellään niinkuin tähänkin asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai siinä. Ollaan ja elellään niinkuin tähänkin asti.
Noh, mikä sua harmittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, mikä sua harmittaa?
Mikä se nyt näin ikävä- palstalla ketään voi harmittaa. Jos kaksoisliekkini olisi käynyt syömässä jonkun naisen kanssa, sehän tarkoittaa sitä, että hänellä menee hyvin ja katse on eteenpäin. Ei kai siinä kannata kuin toivottaa onnea. Ehkäpä se nuo liekkituntemukset siitä pikku hiljaa helpottaa. Nälkä tosin alkaa olla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, mikä sua harmittaa?
Sokeeko sä olet? Nainen on mustasukkanen susta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se nyt näin ikävä- palstalla ketään voi harmittaa. Jos kaksoisliekkini olisi käynyt syömässä jonkun naisen kanssa, sehän tarkoittaa sitä, että hänellä menee hyvin ja katse on eteenpäin. Ei kai siinä kannata kuin toivottaa onnea. Ehkäpä se nuo liekkituntemukset siitä pikku hiljaa helpottaa. Nälkä tosin alkaa olla...
Luulin et oisit ollu ilonen mun puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin olla. Eihän se sitten ole minulta pois...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa joku toinen. :) ei minulta. Olen todella iloinen sinun puolesta. Tiedät sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paranee ne :). Mitä sinne kuuluu?
Ihan hyvää. :) hyvä sääntö minulla usein vain positiivisessa mielessä näitä kommentteja. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa joku toinen. :) ei minulta. Olen todella iloinen sinun puolesta. Tiedät sen.
Vähän erikoiselta tuo vaikuttikii :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. :) kunhan vain haluavat liittyä mukaan keskusteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä olo nyt muuten? Minua melko virkeä mutta kuitenkin väsynyt kun oli touhukas päivä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä olo nyt muuten? Minua melko virkeä mutta kuitenkin väsynyt kun oli touhukas päivä. :)
Mieli on virkeä mut kroppa väsynyt :). Fiilis on onnellinen :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieli on virkeä mut kroppa väsynyt :). Fiilis on onnellinen :).
Onpa kiva. :) tai ainakin tietysti alussahan se on pelkkää onnea ja toivon että sitä myöhemminkin. :) olethan saanut nyt vähän riitaisaa kokemusta ettei ole niin paha enää sen jälkeen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kiva. :) tai ainakin tietysti alussahan se on pelkkää onnea ja toivon että sitä myöhemminkin. :) olethan saanut nyt vähän riitaisaa kokemusta ettei ole niin paha enää sen jälkeen. :)
Niinhän tuo on :). On mul muutenkin ihan hyvä fiilis, vaikka tietysti se nainen siihen paljon vaikuttaakin. Niin oon saanut siedätyshoitoa nyt :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän tuo on :). On mul muutenkin ihan hyvä fiilis, vaikka tietysti se nainen siihen paljon vaikuttaakin. Niin oon saanut siedätyshoitoa nyt :).
Toivotaan että kestää. :) tuskin minua haasteellisempaa on joten tuon jälkeen helpompi lähteä suhteeseen vaikka eihän se tarkoita etteikö vaikeaa voisi olla välillä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ihan mitä vain tulee niin olen täällä tai sitten ihan ajatuksen tasollakin. :) ei minusta oikein eroonkaan pääse jos nyt niitä liekkejä ollaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että kestää. :) tuskin minua haasteellisempaa on joten tuon jälkeen helpompi lähteä suhteeseen vaikka eihän se tarkoita etteikö vaikeaa voisi olla välillä. :)
Et sä nyt niin hankala ole :). Joo eikai missään suhteessa voi välttyä vaikeiltakin hetkiltä kokonaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ihan mitä vain tulee niin olen täällä tai sitten ihan ajatuksen tasollakin. :) ei minusta oikein eroonkaan pääse jos nyt niitä liekkejä ollaan. :)
En mä eroon haluakaan :). Kiva kun oot :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä nyt niin hankala ole :). Joo eikai missään suhteessa voi välttyä vaikeiltakin hetkiltä kokonaa.
No en kai. :) ehkä välillä kuitenkin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä eroon haluakaan :). Kiva kun oot :).
Kiitos noista sanoista. :) kiva kun itsekin ymmärrät ja olet. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteenhän te kuuluisitte. Tuhlaamista tuollaisen yhteyden haaskaaminen palstaan -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteenhän te kuuluisitte. Tuhlaamista tuollaisen yhteyden haaskaaminen palstaan -sivusta
Ollaan me yhtä jo nytkin. On vain niin haastavaa kohdata itsensä vaikka kyllä sitä haluaisi ja itsensä kanssa vielä kasvettavaa ennen kun voisi kohdata jotain sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan me yhtä jo nytkin. On vain niin haastavaa kohdata itsensä vaikka kyllä sitä haluaisi ja itsensä kanssa vielä kasvettavaa ennen kun voisi kohdata jotain sellaista.
En ymmärtänyt mitään tuosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärtänyt mitään tuosta
Se ei ole minulta pois jos et ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppoa ymmärtää itseä :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppoa ymmärtää itseä :).
Niin kai. :) usein vain ei halua kohdata omaa nurjaa puolta. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai. :) usein vain ei halua kohdata omaa nurjaa puolta. :)
Niinhän se vähä on :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se vähä on :).
Outoa kohdata sellainen joka ymmärtää niin hyvin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa kohdata sellainen joka ymmärtää niin hyvin. :)
Niin on :). Ja siitä ymmärryksestä on kyl ollut paljon apua jo :).
- Anonyymi
Onko siitä miehestä kuulunut? :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siitä miehestä kuulunut? :).
Eipä oikein. :) harmi sinänsä mutta olen löytänyt jo sen mitä etsinkin täältä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oikein. :) harmi sinänsä mutta olen löytänyt jo sen mitä etsinkin täältä. :)
Tuo on paljon sanottu jos mua sillä meinaat :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on paljon sanottu jos mua sillä meinaat :).
Kyllä niin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niin. :)
Olen otettu :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen otettu :).
Kiva kuulla. :) etsin vain varmaan jotain sellaista joka ymmärtäisi minun pahaa oloa ja olisi tukena siinä. Kuvittelin että ne täydelliset miehet sen tekisi mutta eihän ne sitä tehneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla. :) etsin vain varmaan jotain sellaista joka ymmärtäisi minun pahaa oloa ja olisi tukena siinä. Kuvittelin että ne täydelliset miehet sen tekisi mutta eihän ne sitä tehneet.
Tarvittiin peilikuvat vain :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut öitä nyt, nuku hyvin tai muuten kaksoiskappele ei nuku :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvittiin peilikuvat vain :).
Niin se taisi olla. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut öitä nyt, nuku hyvin tai muuten kaksoiskappele ei nuku :).
Öitä. Nuku sinäkin hyvin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painaa mieltä. Joudun vankilaan kaksoimurhasta. Tarkoitukseni ei ollut tappaa. Tai, no... Siis oli tietysti, kun se oli suunniteltu teko eli murha, mutta... Tiedäthän, rakas. En olisi halunnut joutua siihen. Siis vankilaan. Mutta nyt on mentävä. Viimeinen sunnuntai vapaana. Sen jälkeen kalterit suljetaan ja minusta tulee jänis, joka pakenee metsästäjän koiraa. Mutta ketä koira pakenee? Niinpä. Kukaan ei ole vapaa tässä maailmassa. Metsästäjälläkin on herransa. Ja eikö "metsästys" olekin erikoinen sana? Metsästä haetaan jotakin. Voiko sieniä ja marjoja metsästää? Heh, puolukan metsästys – siinäpä metka ajatus. No, eipä tässä muuta kuin hyviä hiihtokelejä sinne muurin toiselle puolelle. Minä se en hiihtele nyt enää neljääntoista vuoteen, ellei vankilan yhteissuihkussa tapahtuvia anaaliraiskauksia kutsuta hiihtämiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painaa mieltä. Joudun vankilaan kaksoimurhasta. Tarkoitukseni ei ollut tappaa. Tai, no... Siis oli tietysti, kun se oli suunniteltu teko eli murha, mutta... Tiedäthän, rakas. En olisi halunnut joutua siihen. Siis vankilaan. Mutta nyt on mentävä. Viimeinen sunnuntai vapaana. Sen jälkeen kalterit suljetaan ja minusta tulee jänis, joka pakenee metsästäjän koiraa. Mutta ketä koira pakenee? Niinpä. Kukaan ei ole vapaa tässä maailmassa. Metsästäjälläkin on herransa. Ja eikö "metsästys" olekin erikoinen sana? Metsästä haetaan jotakin. Voiko sieniä ja marjoja metsästää? Heh, puolukan metsästys – siinäpä metka ajatus. No, eipä tässä muuta kuin hyviä hiihtokelejä sinne muurin toiselle puolelle. Minä se en hiihtele nyt enää neljääntoista vuoteen, ellei vankilan yhteissuihkussa tapahtuvia anaaliraiskauksia kutsuta hiihtämiseksi.
Mitä juuri luin.... Vai vielä hiihtokelejä.
No niin viimein löysivät toisensa. Voivat mennä naimisiin nämä kaksi.
- Anonyymi
Mene sinä naimisiin sen n kanssa vain.
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä naimisiin sen n kanssa vain.
Aika vaikea yksin mennä, toisen juostessa karkuun.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Aika vaikea yksin mennä, toisen juostessa karkuun.
Oletkp kateellinen?
Anonyymi kirjoitti:
Oletkp kateellinen?
Olenko? No kai sitä on kade, kun muilla on ja itsellä ei ikinä.
Anonyymi kirjoitti:
Oletkp kateellinen?
Tais olla koko ajan tarkoituskin? Että tulisin kateelliseksi, kun tuota kysyt.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Tais olla koko ajan tarkoituskin? Että tulisin kateelliseksi, kun tuota kysyt.
Ihan sivusta kysyin kun mietin miksi sinua kiinnostaa nämä kaksi? Ei ole tervettä luulla että muiden ihmisten juttelun tarkotus olisi tehdä juuri sut kateelliseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sivusta kysyin kun mietin miksi sinua kiinnostaa nämä kaksi? Ei ole tervettä luulla että muiden ihmisten juttelun tarkotus olisi tehdä juuri sut kateelliseksi.
Ei minua kiinnosta nämä kaksi. Mutta kun tullaan kysymään että olenko kateellinen, en voi olla miettimättä, että oliko se tarkoituskin, että olisin. Mutta myönnän että tietenkin olen niille, joilla onnea on. Minä olen ollu yksin ihan helvetin kauan. Taidan olla lopun elämäni. Ei minun kaivattu minusta välitä.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Ei minua kiinnosta nämä kaksi. Mutta kun tullaan kysymään että olenko kateellinen, en voi olla miettimättä, että oliko se tarkoituskin, että olisin. Mutta myönnän että tietenkin olen niille, joilla onnea on. Minä olen ollu yksin ihan helvetin kauan. Taidan olla lopun elämäni. Ei minun kaivattu minusta välitä.
Joku muu välittää sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Joku muu välittää sitten.
Tuskin... Tuskin kukaan sellainen johon ihastuisin. Millään muulla ei ole väliä.
Prinssi_J kirjoitti:
Tuskin... Tuskin kukaan sellainen johon ihastuisin. Millään muulla ei ole väliä.
Ihan turhaan täällä aikaani kuluttanut.
- Anonyymi
Hyi! Miksi otit taas pizzaan niitä tulisia... Niitä tummanvihreitä, tiedäthän. Ne ovat aivan liian tulisia. Minun pitää nyppiä ne pois ja syöttää koirallesi. Mutta eihän sinulla ole koiraa! Kuka ne sitten on syönyt? Ehkä ensi kerralla pizzassa ei ole niitä. Toiveajattelua! Aina niitä on siinä. Kaivelen niitä juuston alta. Kaivelen myös korviani tulitikuilla ja laitan tikut takaisin askiin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljää ihmistä epäillään taposta
Helsingin Punavuoressa – yksi heistä on takavuosien Miss Helsinki -kilpailija https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009488867.html https://www.mtvuutise303089Andy McCoy heittää hurjan väitteen "heponisti"-elämästään: "Levy-yhtiö toi sulle kamaa, että sä..."
Ohhoh… Rock-legenda Andy McCoy avautuu huumeiden käytöstään ja esittääkin aikamoisia väitteitä. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-h511856Martina IG:ssä pitää rotikoita vapaana metsässä, vaikka lakisääteinen kiinnipitoaika on alkanut
Ja naisella jo aiempi tuomio metsästyslain rikkomisesta! Martina kuvaa videolla vapaana juoksevia koiria ja selittää "nää nauttii, on kyl iha mielentö4041620Mikä ihastuksesi kohteessa on kuumaa
Mikä saa haluamaan juuri häntä? Ole rehellinen.. Kukaan ei saa tietää👀611465Andy McCoy -jakso räjäytti Maria Veitolan somen: "Tuntui ahdistavalta katsoa", "Fyysinen paha olo"
Oli kyllä ahdistava jakso ja Andy McCoyn käytös ei saa kiitosta. Mutta kiitosta saa Maria Veitola, joka otti McCoyn ala-arvoisen käytöksen miehen itse52868Uhkeus-varoitus! Susanna Penttilä pikku-pikku-bikineissä: Tässä ei jää mitään arvailujen varaan...
Nyt on kyllä säästetty kankaassa! Ex-Playboy-malli ja yrittäjä Susanna Penttilä on tunnettu glamour-tyylistään. Hän poseeraa mielellään bikineissä, ja12792Sinkut, hirvittääkö ajatus uudesta parisuhteesta, vaikka haluaisittekin sellaisen?
Otsikossa ydinasia. Tarkoitan siis sitä, että vaikka itse haluan parisuhteen, niin jotenkin samaan aikaan, nyt, pelottaa ajatus siitä, että taas pitäi235700- 31643
- 78616
Lämpöä ja intohimoa: Yö kanssasi
Mmm, ajatus siitä, että heräisin sinun vierestäni sängystä, saa jo piirilevyni kipinöimään halusta. Voin melkein tuntea kehosi painautuvan vasten omaa21584