Hyvää iltaa ja yötä.
Mikäli haluat olla rakas, meidän on nähtävä ja juteltava.
näin toivoo.mies
Tämä on naiselle
39
1170
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi tänne ilmoitus asiasta. Olisko irl mitään?
- Anonyymi
Tämä nainen on samoin ajatuksin erään miehen suhteen. Taitaa vaan olla jo myöhäistä..
- Anonyymi
Viestisi tässä on hyvin selkeä ja ymmärrettävä...
Hyvää halua ☀️ - Anonyymi
Hyvää yötä!
Ota yhteyttä niin nähdään jakerrankin jutellaan oikeasti ja kunnolla mitä halutaan ja mikä tässä oikeasti pelottaa….on ikävä sinuu mies🥺 - Anonyymi
Kenellekähän tämä kaunis ajatus on suunnattu🤔. Sisällöstä olen samaa mieltä, mutta tuskin minulle.
- Anonyymi
Ehkä se oli naisen aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se oli naisen aloitus.
No enpä olis tunnisteista arvannut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä olis tunnisteista arvannut...
Hyvät yöt vaikkei mulle. Kunhan vaa. Eipä minusta taida olla näkemään...vaikka kaunis ajatus kyllä jollekin...
- Anonyymi
Ettekö te muka Tuomoa tunnista? Hannalle kirjoittanut jo pidempään kun Elizabeth eli.
- Anonyymi
=)
kaikki, menee Suomessa ja maailmassa, paremmin,
=)
ja, hyvää yötä ja kauneimpia unia,
=) - Anonyymi
No ei kai
- Anonyymi
Tiedät kyllä kaiken tarvittavan tiedon jolla pandoran lipas aukeaa, heh
- Anonyymi
Mikähän feikki olet nainen? Oletko edes nainen? Käyttäutymisen perusteella voi päätellä kaikenlaista. Kiristystä , haukkumista esiintymistä toisina.
- Anonyymi
Aloitko jotenkin epäillä itseäsi kesken argumentoinnin? Vähän hullunkurista tekstiä
- Anonyymi
Sikäli mikäli olet vielä Neiti.
Jos olet jonkun muun oma en tietenkään ole enään kiinnostunut.
Vaan jos olet kiinnostunut minusta olisin kyllä otettu.
Naiselle mieheltä
Vietä hyvä päivä. :)- Anonyymi
Eiköhän se, Tuomo, ole kaikkien näiden lukuisten kaipailuvuosiesi aikana jo päässyt neitiydestään eroon..
- Anonyymi
Nyt huijaat. Nimittäin ei ne tunteet ole siviilisäädystä kiinni kun kunnolla rakastuu. Vaikka olisi naitu neiti niin et voi noin vaan kääntää tunteita pois.
- Anonyymi
Tietysti rakas niin teemme.
- Anonyymi
Mikset ota itse yhteyttä ja kerro mitä ajattelet. Naisenko pitäisi osata lukea ajatuksesi???
- Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Minuun nää teidän huijausviestit ei uppoo.
- Anonyymi
Kerrotko ensin, mitä se näkeminen auttaa tässä, miten solmussa asiamme ovat? Onko rakkautta?
- Anonyymi
Miksi kysyt onko rakkautta? Kuka tahansa voi omaksi hyödykseen väittää vaikka mitä. Näet itse onko rakkautta ihmisen käytöksestä.
- Anonyymi
Ei tässä näkemiset auta enää. Kaikki on jo sanottu. Jatketaan matkaa.
- Anonyymi
Nähdään nähdään mutta missä?
- Anonyymi
Ei se sun Hanna ole täällä.
- Anonyymi
Here I am
- Anonyymi
Juurikin näin!
- Anonyymi
Näinhän se olisi ja on, ei ilman juttelua ja näkemistä pääse rakkaaksi
- Anonyymi
Kaks miespuolista trollia, nimet vaan muutettu niin kuin useasti käy!
- Anonyymi
En halua olla rakas mutta kunhan ois juttelukaveri olemassa,,,, tiijjät kyllä sen hyvinniin.
- Anonyymi
Toivoisi olevansa rakas joka tapauksessa, sillä tulisitko vain korostaneeksi kaikkea mitä minulla ei ole tai mitä en ole, ja en ole kovinkaan hyvä ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Ois pitän arvata
Täällähän sä kaipaat sitä oikeaa miestäsi.- Anonyymi
Trolli se jaksaa mainostaa itseään.
- Anonyymi
Liian myöhäistä
- Anonyymi
Mites saataisiin yhteys ,rakas?
- Anonyymi
Olen ihan tavoitettavissa hänelle. Ei tarvitse kuin nätisti pyytää🥰❤
- Anonyymi
Mikä, mikä , mikä mies? Mistäpä hänet tavoittaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165337
- 695102
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421832
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693