Jos meistä tulisi pari?
Nainen, minne tahtoisit muuttaa kanssani
202
2335
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki käy.
- Anonyymi
Kiva vastaus sinäänsä, mutta mitä sinä tahtoisit?
Onko mitään unelmia?
Unemathan ovat toteuttamista vaille elettävissä.
- Anonyymi
Tampereelle
- Anonyymi
It is a very unsafe place lot of radicalisation and crazy people on the streets
- Anonyymi
Kaliningradiin.
- Anonyymi
Se on Königsberg ja kuuluu Puolalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oczywiście że nie!
Se on Královec ja kuuluu yksiselitteisesti Tshekille!
https://english.radio.cz/hundreds-back-czech-annexation-kaliningrad-russian-embassy-8763884 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Königsberg on Itä-Preussissa ja kuuluu oikeasti siis Saksalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Königsberg on Itä-Preussissa ja kuuluu oikeasti siis Saksalle.
Juu, mutta se sijaitsee etäällä nyky-Saksasta ja Puolan maita se on ollut ja siinähän se sijaitsee Puolan rajalla. Ryysylle se ei kuulu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mutta se sijaitsee etäällä nyky-Saksasta ja Puolan maita se on ollut ja siinähän se sijaitsee Puolan rajalla. Ryysylle se ei kuulu!
No jos se ei kuulu mielestäsi Saksalle niin ei kyllä todellakaan myöskään Puolalle. Puola ikinä ole edes hallinut aluetta, mutta nykyisin se kuuluu Venäjälle niinkuin Karjalakin. Se on vaan kylmää faktaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos se ei kuulu mielestäsi Saksalle niin ei kyllä todellakaan myöskään Puolalle. Puola ikinä ole edes hallinut aluetta, mutta nykyisin se kuuluu Venäjälle niinkuin Karjalakin. Se on vaan kylmää faktaa.
Kylmää paskaa jauhat.
Se kuului Puolalle Versailles'n rauhan jälkeen eli 1. maailmansodan jälkeen, vuoteen 1945 saakka kunnes neukkuapina valtasi sen kun oli saanut VALTAVAN lend lease -avun länneltä. Ilman lännen tukea neukuille, saksalaiset olisivat marssineet moskovaan leikiten.
Ryysylle Königsberg ei kuulu!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmää paskaa jauhat.
Se kuului Puolalle Versailles'n rauhan jälkeen eli 1. maailmansodan jälkeen, vuoteen 1945 saakka kunnes neukkuapina valtasi sen kun oli saanut VALTAVAN lend lease -avun länneltä. Ilman lännen tukea neukuille, saksalaiset olisivat marssineet moskovaan leikiten.
Ryysylle Königsberg ei kuulu!!!Kant syntyi ja asui Königsbergissä tuolloisessa Itä-Preussin pääkaupungissa ikänsä, ei poistunut sieltä koskaan vaikka luennoi maantieteestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kant syntyi ja asui Königsbergissä tuolloisessa Itä-Preussin pääkaupungissa ikänsä, ei poistunut sieltä koskaan vaikka luennoi maantieteestä.
Kansainvälisten sopimusten ja lakien mukaan Kaliningrad on osa Venäjää, samoin kuin Krim on osa Ukrainaa. Jos alueiden omistussuhteita lähdetään historian kautta tulkitsemaan, niin edessä on loputon levottomuuksien tie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansainvälisten sopimusten ja lakien mukaan Kaliningrad on osa Venäjää, samoin kuin Krim on osa Ukrainaa. Jos alueiden omistussuhteita lähdetään historian kautta tulkitsemaan, niin edessä on loputon levottomuuksien tie.
Ei ole kaliningradia kuin ryysyn unelmissa ja miehittämänä!
Se alue on Königsberg ja Puolalle se kuuluu vai mitä sudeetti-saksalaisia luulisit etä-Saksaan haluavan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmää paskaa jauhat.
Ryysylle Königsberg ei kuulu!!!Suuren omakotitalooon
Keskituloisen miljonöärin kanssa jolla ei olis varaa edes sähkölaskuunsa
Silloinhan hön ei olekaan keskituloinen
- Anonyymi
Siitä voidaan keskustella. Ei voi tietää tietämättä toisenkin toiveita.
- Anonyymi
Pitääkö muuttaa jonnekin pois? Minä viihdyn täällä nykyisessä kodissani hyvin.
- Anonyymi
Ok🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok🤨
Laitan tätä oikeaksi kodiksi, viihtyisäksi. Mitäs tässä muutakaan.
- Anonyymi
Sellaiseen paikkaan joka olisi hyvä molemmille ja jossa me olisimme onnellisia. T/O
- Anonyymi
Riippuu moniko palstalta tulee mukaan samaan asuntoon. Jos tulee satoja naisia mun lisäksi niin varmaan joku kartano hankittava.
- Anonyymi
Eihän siinä nyt olisi yhtään mitään järkeä. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi aloittaja sitten kysyi täällä jos kaikki ei ole tervetulleita? ☺🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat näin?
- Anonyymi
Rakennetaan linna ja otetaan sinne kaikki halukkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakennetaan linna ja otetaan sinne kaikki halukkaat.
Ei, mä en tykkää toisista naisista sillä tavalla et se ois mahdollista.
- Anonyymi
08:46 Viestisi oli hauska, ja sai minun mielikuvitukseni lentoon 😃 Nimittäin tuli mieleen tästä yksi mies, jolla on ollut naisia joka nurkan takana exät. Pelkästään ne exät ovat sellaisia, että voisi olla, että "kartano räjähtäisi" 🤣😆😂
Tämä mies vissiin valikoi naisekseen sellaisia, joilla on suu aina niin mutrussa, ja niin vihaisennäköisiä, että variksetkin pakenevat 😁 Eihän se auta vaikka nainen olisi kuinka ulkoisesti kaunis, jos jo suun asennosta näkee, että taitaa olla "norsun" elämänasenne 😃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
08:46 Viestisi oli hauska, ja sai minun mielikuvitukseni lentoon 😃 Nimittäin tuli mieleen tästä yksi mies, jolla on ollut naisia joka nurkan takana exät. Pelkästään ne exät ovat sellaisia, että voisi olla, että "kartano räjähtäisi" 🤣😆😂
Tämä mies vissiin valikoi naisekseen sellaisia, joilla on suu aina niin mutrussa, ja niin vihaisennäköisiä, että variksetkin pakenevat 😁 Eihän se auta vaikka nainen olisi kuinka ulkoisesti kaunis, jos jo suun asennosta näkee, että taitaa olla "norsun" elämänasenne 😃Siis naisia joka nurkan takana exät. Ja vieläpä nämä kaikki yhtä aikaa. Ja sitten nämä "sotanorsut" katkeroituu niin, että siinä joutuu syyttömätkin syyllisiksi, eivätkä tajua, että mieshän se on, joka heitä on ketkuttanut, mutta kiva syyttää muita. Ja "sotanorsuille" se taitaapi olla niin kova paikka, että sitten aletaan "maalittaan" väärää kohdetta.
Yhdessä tapauksessa teki mieli sanoa, että " minua ei kukaan pyöritä eikä tule pyörittämään, joten täten sanon, että en ole enkä kuulu mihinkään "piiriin" enkä myös ole "missään piirissä pyöriteltävänä", avaa silmäsi sota-norsu 😅 Mutta se viha huokui, kun "isän prinsessan" elämää oli loukattu. Elämä on, ja se opettaa, jos ei ymmärrä, että maailmassa ei ole olemassa " prinsessan osaa", koska elämä on, ja se opettaa meitä kaikkia, joten se joka ei edes mene sinne " prinsessan kuplaan" elämässä on jo voittaja. Thats it! Jos isä ja äiti pitää tytärtään "prinsessana", maailma ei pidä! Sqma koskee näitä " äidin oma kulta-poikia".
- Anonyymi
Rauhalliseen paikkaan maalle, kauas muista ihmisistä.
Sinne kanssasi.- Anonyymi
Olisi mulle painajainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mulle painajainen.
Sama. Ihmisiä tarvitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mulle painajainen.
En taas voi kun ihmetellä että kukaan ajattelisi mun muuttavan nykyisestä muualle kun maaseudulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taas voi kun ihmetellä että kukaan ajattelisi mun muuttavan nykyisestä muualle kun maaseudulle.
Sama asia toisinpäin eli että en edes saata kuvitella muuttavani erämaahan mistään syystä, en edes naisen vuoksi. Olen niin urbaaniin elämäntapaan kasvanut ja juurtunut ja saan voimaa ihmisvilinästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Ihmisiä tarvitaan.
Mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama asia toisinpäin eli että en edes saata kuvitella muuttavani erämaahan mistään syystä, en edes naisen vuoksi. Olen niin urbaaniin elämäntapaan kasvanut ja juurtunut ja saan voimaa ihmisvilinästä.
Kaupunkeihin voi matkustaa ja saada kokemuksen kaupungissa olemisesta. Kaupungista ei voi matkustaa maalle ja saada ainutlaatuista ja arvokasta kokemusta vuorokauden ja vuodenaikojen mukaan muuttuvasta ympäröivästä luonnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin?
Sosiaaliseen kanssakäymiseen. Sinäkin tarvitset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunkeihin voi matkustaa ja saada kokemuksen kaupungissa olemisesta. Kaupungista ei voi matkustaa maalle ja saada ainutlaatuista ja arvokasta kokemusta vuorokauden ja vuodenaikojen mukaan muuttuvasta ympäröivästä luonnosta.
Allekirjoitan tämän naisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on ennenkin pärjätty, vaikkei kaupunkeja ole ollut. Ihminen tarvitsee luontoa pysyäkseen vibranttina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungeissa on yksinäisimmät ihmiset.
- Anonyymi
Ihan hyvä olisi, aina rauhassa ja jos kaipaa hälinää niin sitä löytyy kyllä tarvittaessa muualta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä lässyä! Juu, pidän kaupunkimatkailusta metropoleihin ja megalopoleihin, maaseutu on mulle painajaismainen erämaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun maaseudulla, lähes. Eikä takuulla kiinnosta mitkään Helssingit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun maaseudulla, lähes. Eikä takuulla kiinnosta mitkään Helssingit.
Onneksi pysyt maalla.
- Anonyymi
Ihan vaan vaikka tällaseen vaatimattomaan paikkaan.👄
https://www.youtube.com/watch?v=4GY1aSalo4o- Anonyymi
Siinä sitä onkin siivottavaa..
- Anonyymi
Tuon emojin kun kääntää 90 astetta myötä- tai vastapäivään, se muistuttaa piparia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sitä onkin siivottavaa..
Naiselle unelmakämppä siivoilla. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle unelmakämppä siivoilla. :D
Aamusta iltaan saisi puunata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamusta iltaan saisi puunata.
Jep, missä vaiheessa ehtisi hoitaa aviolliset velvollisuudet sitten, häh? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne sellaiset velvollisuudet ovat? En ole moisista velvollisuuksista kuullutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä kuvittelet että kukaan nainen hyppäisi tollaiseen diiliin mukaan? Henkisesti köyhä ehkä voisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä Mies halua kuin nurkkikyllikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä Mies halua kuin nurkkikyllikkiä.
Haluan miestäkin välillä. T. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan miestäkin välillä. T. Ap
Oot vaan kade kun itelläs ei ole mitään tulevaisuutta......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne sellaiset velvollisuudet ovat? En ole moisista velvollisuuksista kuullutkaan.
Sivistyksessäsi on valtaisa aukko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivistyksessäsi on valtaisa aukko!
Perräreikäsi on valtava aukko.
- Anonyymi
Sveitsiin Alpeille ❤💋
- Anonyymi
Ei todellakaan
- Anonyymi
Ranskaan, tietenkin.
- Anonyymi
Malediiveille tai johonkin lämpöseen sinun rahoilla.
- Anonyymi
Miksi ei meidän rahoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei meidän rahoilla?
Tinder horol ei oo massii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinder horol ei oo massii
Vähä-älyistä vähä-älyiselle
- Anonyymi
Johonkin olen nyt kohta muuttamassa...
- Anonyymi
Tärkeintä on löytää elämänsä rakkaus, silloin asuminen on euforista ja innostavaa, tapahtuisi se missä tahansa maailmankolkassa.
https://youtu.be/JZfy4MnhrSk- Anonyymi
Jostain hänet täytyy löytää, en tiedä mistä.
- Anonyymi
Ihminen ei sitä tee. Kodin tekee oikea paikka. Ja lemmikit.
- Anonyymi
Tämä yksinkertaisesti jäsennelty kysymys?
Vaikka varmaan Oimjakoniinkin on sitten jalkojen liikuttava. - Anonyymi
Jokin linna olisi kiva vaikka virossa, hevosia, uimaallas,taidetta 🤔
- Anonyymi
En lähtisi.
- Anonyymi
Eikö sen linnan voisi rakentaa Suomessakin?
- Anonyymi
Uimaallas. Onko se viljaa vai mitä se onpi?
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä siellä on koti missä sydän on.
- Anonyymi
Voisit tulla aluksi tänne minun luokseni. Sitten voisimme miettiä mihin haluamme muuttaa, jos haluamme.
Tämä asunto sijaitsee aivan lähellä järven rantaa, eikä kaupungin keskustaan ole kuin n. 2 km. On ihäna paikka asua.- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Tuu sä ensin tänne ja mennään sitten sinne ja katsellaan ja mietitään sitten lisää.....
- Anonyymi
Nigeriaan 👩👋💋
- Anonyymi
Vähäksi aikaa Lappiin,tullaan sitten takaisin,kun ollaan tarpeeksi nautittu olostamme siellä :)
- Anonyymi
Ei käy. Oma koti täytyy olla, jossa omat tavarat. Vähän aikaa ei käy myöskään. En elä nopeatempoisessa laaduttomassa kertakäyttökulttuurissa, joka on ihan mennyttä maailmaa. Pitkän ajan suunnitelmat hyvä.
- Anonyymi
Haluan juurtua johonkin paikkaan. Ja siitä ympäröivästä luonnosta tulee mun koti. <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan juurtua johonkin paikkaan. Ja siitä ympäröivästä luonnosta tulee mun koti. <3
No tietenkin jos molemmat ihastutaan pohjoiseen,niin miksi ei voitais sinne jäädäkin😊
- Anonyymi
Lapin luonto ei ole mulle se, koti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapin luonto ei ole mulle se, koti.
Hyi helvata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurru wessaharjan varteen perheelläsi pöntölle tai vessanlattialle suihkuletkuun liittyneenä.
Siinä sulle rakkaus. Rekisteröi suhde. Pianhan voi laillistaa, kuuluttaa suhteensa vaikka lampaaseen tai tikapuihin. Love Is Love. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurru wessaharjan varteen perheelläsi pöntölle tai vessanlattialle suihkuletkuun liittyneenä.
Siinä sulle rakkaus. Rekisteröi suhde. Pianhan voi laillistaa, kuuluttaa suhteensa vaikka lampaaseen tai tikapuihin. Love Is Love.Sä olet ala-arvoinen ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tietenkin jos molemmat ihastutaan pohjoiseen,niin miksi ei voitais sinne jäädäkin😊
Hyi hlvata
- Anonyymi
Eeeiiiii
- Anonyymi
En kerro koska et ole hän. Hän ei varmaan ole muuttamassa minnekään.
- Anonyymi
Flolilaan🤠
- Anonyymi
Yhdessä sovitaan minne muutetaan, eikös se näin mene kaikilla ihmisillä.
- Anonyymi
KiKuLandiaan 😂
- Anonyymi
Kysymyshän on täysin väärin aseteltu.
- Anonyymi
No asettele parempi sitten.....
- Anonyymi
Honkanummelle. Mitä sitä pitkittämään, sinne päädytään kumminkin.
- Anonyymi
Däs is rait
- Anonyymi
Tämä on totta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta...
Voi ei sinua…
- Anonyymi
Ei meistä tule paria
- Anonyymi
Ei ni
- Anonyymi
Pieneen mummonmökkiin kaupungin laidalle. Sopivan syrjässä, muttei liian. Pihalle huvila, jossa maalata akryyleilla ja pieni talli, jossa pitää yhtä hevosta ja jotakin toista elukkaa sen kaverina, kunnes hautaisin heposen ajan tullessa omenapuun alle.
- Anonyymi
Hyih, tylschääch
- Anonyymi
Juuri näin! ❤️
- Anonyymi
Sitten kun meistä tulee pari. Haluaisin asua omakotitalossa, jossain rauhallisessa paikassa.
- Anonyymi
Maaseudulle.
- Anonyymi
Ei ikinä.
- Anonyymi
Me ostetaan omakotitalo kivasta ja kauniista paikasta. Mulla on kaikki suunnitelmat valmiina.
- Anonyymi
Ei. Ei. Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Ei. Ei.
Ei ollut sulle osoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Ei. Ei.
Ei ikinä.
- Anonyymi
Harrastitko seksiä toisen naisen kanssa? Ja nyt olet tulossa kokeilemaan mua, koeajamaan? Dream on
- Anonyymi
Miksi sun pitäisi saada hyödyntää jotain saamaasi julkisuutta, saada nauttia estottomasti. Kun toinen odottaa apua. Ja ajattelet oikeasti että tollaisen jälkeen on mahdollista muodostaa luottamukseen perustuvaa suhdetta? Anna mun nauraa
- Anonyymi
Ja kuvittelet että näin kohdeltu nainen alkaa tekemään sulle lapsia (teoreettinen, absurdi ajatus). Mikset tee niitä se valitsemasi panon kanssa? Sillehän kallisarvoista aikaasi ja huomiotasi annat? Herran jumala tätä älyvapauden määrää
- Anonyymi
Mikä on vastaus mies, Espanja vai ?
- Anonyymi
Espanjaa olen miettinyt kyllä, Samoaa ja Hawajia, Vietnamia, Japania, Tahitia.
Itseasiassa olen ajatellut myös täältä Suomesta sellaista kotipaikkaa, maatila ankkuripaikkaa missä laitetaan yritys ja sitten matkailuautolla mennään minne mennään ja toinen on joku isompi purjevene tai katamaraani millä päästään myös sitten kauemmas ankkuroitumaan ihan minne tahansa paratiisisaarille.
Ihan kaikki on mahdollista, mutta yksin se on vähän yksinäistä......
Voihan sitä lähteä vaikka matkailuautollakin ja ottaa jonkun liftarin mukaan seuraksi tai löytää joku seuralainen sitten sieltä matkan varrelta tms.
Hankkia tontti ja aloittaa siellä.
Offgrid elämäkin kiinostaa myös ja sehän tulee ihan automaattisestikin jo täällä Suomessa.
Kaikki on mahdollista, eikä sinäänsä ongelmaa mihin mennään missä asutaan, yrityksen saa perustettua missä tahansa kun löytyy vain paja ja tilat alkaa valmistamaan.
Innovaatioita ja bisnesideoita löytyy vaikka muutaman uuden "nokian" perustamiseen, että sen puolen ei ole ongelmia.
Voidaan siis ihan vapaasti mennä ja olla missä ikinä tahdotaan jos vain tahdotaan ja rakentaa sellainen elämä kuin tahdotaan, missä tahdotaan.
Mutta se olisi sitten vähän kuin yhteinen päätös, missä aloitetaan ja miten ja mitä tahdotaan rakentaa ja mihin.
Jonkinlainen alku olisi jo suunniteltu valmiiksi, mistä on ihan hyvä ja helppo aloittaa ja vapauttaa molemmat elämään unelmiaan todeksi ja matkustelemaan jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espanjaa olen miettinyt kyllä, Samoaa ja Hawajia, Vietnamia, Japania, Tahitia.
Itseasiassa olen ajatellut myös täältä Suomesta sellaista kotipaikkaa, maatila ankkuripaikkaa missä laitetaan yritys ja sitten matkailuautolla mennään minne mennään ja toinen on joku isompi purjevene tai katamaraani millä päästään myös sitten kauemmas ankkuroitumaan ihan minne tahansa paratiisisaarille.
Ihan kaikki on mahdollista, mutta yksin se on vähän yksinäistä......
Voihan sitä lähteä vaikka matkailuautollakin ja ottaa jonkun liftarin mukaan seuraksi tai löytää joku seuralainen sitten sieltä matkan varrelta tms.
Hankkia tontti ja aloittaa siellä.
Offgrid elämäkin kiinostaa myös ja sehän tulee ihan automaattisestikin jo täällä Suomessa.
Kaikki on mahdollista, eikä sinäänsä ongelmaa mihin mennään missä asutaan, yrityksen saa perustettua missä tahansa kun löytyy vain paja ja tilat alkaa valmistamaan.
Innovaatioita ja bisnesideoita löytyy vaikka muutaman uuden "nokian" perustamiseen, että sen puolen ei ole ongelmia.
Voidaan siis ihan vapaasti mennä ja olla missä ikinä tahdotaan jos vain tahdotaan ja rakentaa sellainen elämä kuin tahdotaan, missä tahdotaan.
Mutta se olisi sitten vähän kuin yhteinen päätös, missä aloitetaan ja miten ja mitä tahdotaan rakentaa ja mihin.
Jonkinlainen alku olisi jo suunniteltu valmiiksi, mistä on ihan hyvä ja helppo aloittaa ja vapauttaa molemmat elämään unelmiaan todeksi ja matkustelemaan jne.Taas tämä oman elämänsä henry aflech maalailee 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tämä oman elämänsä henry aflech maalailee 🙄
Niin se kuuluukin tehdä, ensin maalataan, eli suunnitellaan ja sitten toteutetaan.
Mulla on lehtiöt jo täynnä kaavioita ja ideoita ja sellaisia mitkä mullistaa aika monia asioita.
Se vaan, että kaikkia ei varmaan kannata suomessa tehdä, ennen kuin se korruptio on kitketty täältä pois.
- Anonyymi
Minä olen mielummin juuri nyt muuttamatta mihinkään. Joidenkin vuosien päästä voisi miettiä johonkin lämpimään muuttamista, mutta ei nyt.
- Anonyymi
Kallioon, paljon baareja ja ruokapaikkoja. Elämää ja ihmisiä.
- Anonyymi
Hyi olkoon, maailman ankein paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi olkoon, maailman ankein paikka.
Itse olet maailman ankein ihminen etkä tunne koko Kalliota lainkaan.
Kallio, Harju, Valkka, ihan parasta seutua. <3
- Anonyymi
Tuntematon kyselijä. En voi vastata mitään.
- Anonyymi
Jos voisit järjestää niin, että meistä tulis pari ensin. Sitten voisit kysyä.
- Anonyymi
Se riippuu ihan siitä mitä siltä parilta toivot ja odotat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riippuu ihan siitä mitä siltä parilta toivot ja odotat.
Niinpä se taitaa aina mennä. Mitä sinä odotat ja toivot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä se taitaa aina mennä. Mitä sinä odotat ja toivot?
Odotan että löydän sen jonka seurassa on hyvä olla ja viihtyy ja sitten ihan mitä tahansa.
Edes mielikuvitus ei ole rajana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan että löydän sen jonka seurassa on hyvä olla ja viihtyy ja sitten ihan mitä tahansa.
Edes mielikuvitus ei ole rajana.Onnea etsintään. Kyllä semmoinen varmasti löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea etsintään. Kyllä semmoinen varmasti löytyy.
Kiitos, löytyy hän aikanaan.
Aarteet on yleensä kätketty, etsittäväksi ja löydettäväksi tarkoitettu.
Esillä ne eivät aina olekaan, joskus jopa paikassa josta ei koskaan edes tulisi ajatelleeksi etsiäkään ja sitten vahingossa siihen vain kompastuu, tutkii lähemmin ja huomaa löytäneensä oikean kultakimpaleen.
Riittääkö kärsivällisyys, jaksaako etsiä, luottaako onneen tarpeeksi, uskooko kohtaloon, osaako katsoa, jaksaako odottaa ja nähdä vaivaa.
Monet asiat ratkaisevat, eikä tiedä missä ja milloin hänet löytää.
Onnea tarvitaan, hieman johdatusta ja siinä hän sitten eräänä päivänä on edessäsi ja voi vain poimia talteen.
Ja silloin kaikki se odotus ja vaiva vihdoin palkitaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edes mielikuvitus ei ole rajana.Noin minäkin ajattelen. Muutamasta suunnilleen ikäisestäni olen kiinnostunut. Mielikuvitus ei ole minulle ominaista. Tutustuminen kasvotusten ja keskusteleminen ovat ne jotka ratkaisevat miten koen uuden ihmisen.
- Anonyymi
Sama se missä asuisimme, kunhan saamme toisemme.
- Anonyymi
Kyllä minä muuttaisin hänen kanssaan sinne, missä hän haluaisi asua. Kun hän olisi onnellinen ja tasapainoinen, niin minullakin menisi hyvin. Eikö vain?
- Anonyymi
Niinhän se on ja kaikki se muu on vain plussaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se on ja kaikki se muu on vain plussaa.
Niin yksinkertaista se voi olla, ei asioista kannata tehdä turhan hankalia. Kyllä se on se matkakumppani mikä siinä on ratkaiseva, eikä ne Malediivit. Jonnekin eksoottisen paikkaan muutetaan ja kaikki on sitten loistavasti. Ei muuten ole, jos ei täälläkään omat asiat ole kunnossa. Luin vaan noita ihmisten kommentteja.
- Anonyymi
Ja mä muuttaisin ihan sinne minne haluaisit. Haluan sun olevan onnellinen ja tekisin sun puolesta mitä vaa. Mitä siihen tasapainoon tulee niin asiaa hoidetaa kokoajan. Molemmilla menee hyvin kun vaa pidetää toisista huolta ja rakastetaa, näin mä uskon.
- Anonyymi
Lähelle tätä paikka missä nyt asun. Sellaiselle alueelle, joka on minulle hyvin tuttu kymmenien vuosien takaa.
- Anonyymi
Korkealla sijaitseva asunto, makkari auringonnousuun ja iso parveke ilta-aurinkoon. Työhuoneesta avautuu näkymä merelle. Talossa on saunaosasto uima-altaalla ja kuntosali on myös.
- Anonyymi
Makkari auringonlaskuun kun ei ihminen kestä sitä että melkein puoli vuotta aurinko alkaa lämmittää ja valaista makkaria kukonlaulun aikaan!!! Helwettiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makkari auringonlaskuun kun ei ihminen kestä sitä että melkein puoli vuotta aurinko alkaa lämmittää ja valaista makkaria kukonlaulun aikaan!!! Helwettiä!
Auringonnousuun makkari, auringonsäteisiin on ihana herätä. Pimennysverhot kesällä niin ei tarvitse liian aikaisin herätä ja nykytekniikalla olisi varmasti mahdollista rakentaa verhot jotka aukeavat ajastimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auringonnousuun makkari, auringonsäteisiin on ihana herätä. Pimennysverhot kesällä niin ei tarvitse liian aikaisin herätä ja nykytekniikalla olisi varmasti mahdollista rakentaa verhot jotka aukeavat ajastimella.
Auringonsäteisiin on niii-ii-in i-ha-na-ta herätä kesällä kello 03 kun voisi nukkua kello kuuteen tai seitsemään. Ei ikinä makuuhuonetta idän suuntaan!!!
- Anonyymi
Kaikki tulee loksahtamaan varmasti paikoilleen. Ja maailma näyttämään joka tapauksessa uudelta sen jakaessamme.
- Anonyymi
Jokseenkin harhaista kuvitella että täällä saisi tehdä mitä tahansa, ja kaikki vaan loksahtaa paikalleen. Ei se mene niin. Järjellä varustettu ihminen ymmärtäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokseenkin harhaista kuvitella että täällä saisi tehdä mitä tahansa, ja kaikki vaan loksahtaa paikalleen. Ei se mene niin. Järjellä varustettu ihminen ymmärtäisi.
No ei kai ny ihan mitä tahansa saa tehdä tai esim sanoa. Ei saisi nauraa mieleltään järkkyneelle, mutta tuo paatos hieman naurattaa. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai ny ihan mitä tahansa saa tehdä tai esim sanoa. Ei saisi nauraa mieleltään järkkyneelle, mutta tuo paatos hieman naurattaa. Sivusta
Et älyä
- Anonyymi
Pasilan poliisiaseman läheisyyteen.
- Anonyymi
Italiaan , tai Espanjaan.🌴🌴
- Anonyymi
Hola! Espanjaan, kieli jotenkin hallussa, opiskelen Espanjaa kansalaisopistossa jo kuudetta vuotta.
- Anonyymi
Eiköhän ton kielen opi jo viikossa🤣kuus vuotta? Ootko sä joku kehari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ton kielen opi jo viikossa🤣kuus vuotta? Ootko sä joku kehari?
Miksi Englantia pitää peruskoulussa opiskella seitsemän vuotta , jos kerran kielen oppii viikossa.😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Englantia pitää peruskoulussa opiskella seitsemän vuotta , jos kerran kielen oppii viikossa.😂😂
Koska aika pitää saada jotenkin koulussa kulumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💀💀💀
- Anonyymi
Eiii
- Anonyymi
Maalle tietenkin muutettaisiin, ja eläimiä sopivasti mukaan myös.
- Anonyymi
Muuten sama mutta maaseutu pois ja hilleri, kissa ja kani eläimiksi.
- Anonyymi
Lämpimään,esim.Torreviejaan,lähelle kaikkea,kauppoja,kahviloita,baareja!
En muuten ymmärrä noita idioottimaisia kommentteja!- Anonyymi
Totrevieja on surkea.
- Anonyymi
Nainen, minne tahtoisit muuttaa kanssani?
Houkuttelisin sinut muuuttamaan jonnekin pimeään peräsuolenmutkaan ja sulkisin luolan suun anustapilla.- Anonyymi
Huomaan.
- Anonyymi
Kap kaupunkiin
- Anonyymi
Ei oo tulos
- Anonyymi
färsaarille :D
- Anonyymi
Savo kenties. Pieni mökki järven rannalla, puutarhaa, kasvimaata, ympärillä metsää, sitä aitoa kaunista luontoa.
- Anonyymi
En halua muuttaa kenenkään kanssa yhteen. Minulle riittää hyvin etäsuhde, erillään asuminen ja jos sellainen on joskus tullakseen, siis jonkunlainen suhde jonkun ihmisen kanssa.
- Anonyymi
Parittelu onkin syytä hoitaa etäyhteyksin, ei tarvitse käydä testeissä ennen aktia. Ja onhan niitä etäohjattavia leluja, kumpikin lähettää toiselle lelun ja kumpikin kauko-ohjailee toisen lelua silloin tällöin.
Kätsyä <3
- Anonyymi
Costa del solille
- Anonyymi
Sä voisit muuttaa!
- Anonyymi
Jos sattuisit olemaan insinööri niin miten olisi Piilaakso?
- Anonyymi
Ei, ennemmin perustan sen oman piilaakson.
- Anonyymi
En muuta minnekkään, asut melko lähellä . Kotiseutuni on ihan jossain muualla, tosin omistan pienen metsäpalstan lähitienoollasi. Asun yksin ja minulle tuli ikävä nuoruuteni rakkautta. VOI HYVIN HN.
- Anonyymi
Voimia Ap:lle 😌
- Anonyymi
Miksi mies tarvitsee mielestäsi voimia?
- Anonyymi
Tuohon uuteen mikä tuo nyt on
Lehmushovi vai mikä - Anonyymi
Madeiran saarelle.
- Anonyymi
Ehdottomasti Proxima Centauriin. Siellä ei vielä oo tollot olleet sotkemassa
- Anonyymi
Riihimäelle
- Anonyymi
Minut pitää tuntea , hyvin mutta ensin kävisin kahtomassa Sukujuurieni , asuinta USA: s Hollywoodissa , siellä missä , heillä on ollut kauppa, on näkynyt Kauniissa ja Rohkeussakiin.
Tämä on varmasti suljettu aluekkon, pitäisi olla varmaan Kulkuluåa eli pitäisi olla matkassa myös , Henkilö jolla on hyvät ,
Suhteet sinne, jotta sinne pääsisi kahtoon, jos vielä on Kauniiden ja Rohkeiden kuvauspaikkakkana!
Eli tämän kyllä kävisin kyllä läpi!
Hollywood Boulevard!
Titanic museum.
Mutta jos Ihan Oikeasti , olisi rakennettu Titanicin kopio , kyllä olisin toivonut, että viittausik miljoonan että olisin ostanut lipun tuohon laivaan.
2012 semmoista, kirjoiteltiin , kun 100- vuotta oli kulunut sen uppoamisesta että ,
Rakennettaisiin kopio.
Tuo olisi Vain, wxraa sillä Sukulaisiani ei ole matkustanut Titanicilla , vaan sisar aluksella eli paljon monta vuotta, aiemmin Tuonne Täältä Suomesta .
Myös Canadaan. Mutta ihteäni kiehtoo Italia , .Monaco.
Ja käydä Israelissa , sekin joluta läpi kaikki mahdolliset Raamatussa esiintyvät paikat läpi!
Paitsi se puutarhahauta , sen ajan odottaisin ulkona kun muut Suomen turistit, kävisi sitä vahtaamassa
Myös siis Nasaret ja se Auytiomaa Kameli safarilla.
Eli kiertää vähän niin kun Maaiilmoo!
Tietysti oma henki Kallis on ! Eli ei semmoselle alueelle, jossa on koflikki tila !
Ja tää kotimaakin on koluamatta, en ikinä ole käynyt, , Rovaniemeä ylenpänä, haluaisin kavuta Korvatunturin huipulle tähän tarvii Kulkuluvan, sillä se hupuu kuuluu Venäjälle! Eli Hyvän oppaan kanssa,
Luvan saatuani kapiaisin Korvatunturin huipulle .
Tervolan Kätkävaaralle myös menisin retkeileen mutta ei ole koskaan , ole tullut lähdettyä patikoimaan ei ainakaan sata tai pari sataa kilometriä pitkälle vaellukselle.
Se Karhujn kierros , joka on taatusti " turistirysä".
Eli varmasti Kuusamon karhun kierroksella ei olisi kahden! Olisi retkeilijöitä kuin hyttysiäkin yhtä paljon .
Se museojuna matka olisi jo jotakin.
Etelä- Pohojqnmaa. - Anonyymi
Tallinnan laivaristeily riittää meille miehen kanssa.
- Anonyymi
Palstan sensuurisantra on omituinen, se on poistellut tästä ketjusta 17 vaihtoehtoa oman päänsä mukaan. Ei taida olla ihan terve.
- Anonyymi
Tai sitten joku sekopääksi todettu massapostittaa. Nehän näkee ne ipt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten joku sekopääksi todettu massapostittaa. Nehän näkee ne ipt.
Ei, vaan ihan tavallisia viestejä poistaa.
- Anonyymi
Mietitään sitä joskus jos jotain pariutumista tapahtuu. Nyt olen aika kiintynyt nykyiseen kotiini.
- Anonyymi
Mennään sinne missä sulla on hyvä olla. Itse olen kotonani missä vaan kunhan muuttolaatikot on kannettu sisään.
- Anonyymi
Tällä hetkellä paras paikka olisi USA tai Kanada. Mutta en tiedä päästäänkö. Siihen muuttoon meilläkin suhtauduttaisiin hyvin suopeasti. Jos onnistuu niin muillakin suunnitelmilla olisi väliä.
- Anonyymi
Älä saatana muuta kenenkään kanssa yhteen.
Huoria kyllä löytää kun tarve tulee.- Anonyymi
Miksi puhut näin?
- Anonyymi
En yhtään mihinkään sinun kanssa enää. Olisin kyllä halunnut ja toivonut, et meistä olisi tullut joskus pari. Mutta en enää. Se miten suhtaudut konflikteihin avasi silmäni.
- Anonyymi
Ok.
No miten olisi pitänyt suhtautua niihin konflikteihin?
Tietää sitten seuraavan kanssa olla viisaampi.
- Anonyymi
Sydänten saareen, niemeen tai notkoon.
- Anonyymi
Nuorahaaraan
- Anonyymi
Muuta tänne mulle aluksi. Rakastellaan nyt ensin ja mietitään sitten jatkoa.
- Anonyymi
Kiva kutsu, kiitos....
- Anonyymi
Joo en ole kyllä sinun kanssa muuttamassa mihinkään 😃 mutta näin muutoin, tarviiko se olla "The yksi ainoa paikka"? Voihan niitä paikkoja olla monia, eri maissa/maanosissa. Itse ainakin kotiudun sinne missä olenkin. Melkein jokaisessa paikassa on jotakin ainutlaatuista. Ja uusiin paikkoihin sopeutuminen ei ole ainakaan minulle vaikeaa, koska minulla on vahvat juuret. Vahvat juuret kantaa (henkisesti). Tarpeeksi iso kaupunki ehkä kotina, mutta sitten muita pikku-kotejakin tarvitaan. Ahdistuisin, jos minulle sanottaisiin, että nyt sinun pitää asua siinä ja siinä kaupungissa/paikassa lopun elämää. Hui, ihmisen on hyvä asua useammassa paikassa kuin vain yhdessä paikassa. Pikku-koteja voi olla ympäriinsä. Tietysti, jos on lapsia, niin asiat muuttuvat, ha lapsilla pitää olla juuret. Mutta muutoin tukehtuisin, jos nyt määrättäisiin, että olet sitten paikassa X lopun elämää. Oli se paikka kuinka ihana tahansa niin jos se "määrättäisiin" lopun elämäksi asuttavaksi, pelkästään se tietoisuus siitä ahdistaisi. Maailma on liian mielenkiintoinen ja moniulotteinen yhdeksi paikaksi jämähtämiseen.
- Anonyymi
Itse ajattelen juuri päinvastoin. Se että täytyisi koko ajan pakata, muuttaa, liikkua tuntuu ajatuksena äärimmäisen vastenmieliseltä. Koti on mulle tärkein paikka ja asia maailmassa.
- Anonyymi
Mulla on suunnitelma ja mulla on myös rahoitus siihen. Tulet vaan omakseni ja katsotaan sitten kelpaako se sinulle.
- Anonyymi
Mullakin on suunnitelma ja myös rahoitus siihen, Tulet vaan omakseni ja katsotaan voiko ne yhdistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin on suunnitelma ja myös rahoitus siihen, Tulet vaan omakseni ja katsotaan voiko ne yhdistää.
Sehän on hyvä diili.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No muuttakaapa miehet keskenään. Nainen on pulassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä diili.
Kuulostaa ehkä hyvältä, mutta eihän sitä etukäteen tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No muuttakaapa miehet keskenään. Nainen on pulassa.
Heh he.
Onhan se tietenkin mahdollista, että miehetkin vastaavat naisille tarkoitettuihin aloituksiin, mutta kaikki sellainen selviää aikanaan jos asia tulee selvittää.
- Anonyymi
Riittääkö sulla muka rahat muuttaa ihan minne vain jos nainen sun kanssa esimerkiksi jenkeihin tahtoisi muuttaa siellä kun pitää olla lompakolla jo vitusti paksuutta siellä sairastaminen kun maksaa vähän vitusti
- Anonyymi
Ei sellaiseen sairaslomaan kyllä riitä rahat.
Rahaa riittää siihen, että sillä pääsee alkuun ja sitä saa tehtyä lisää niin paljon kuin halutaan.
Mutta kun kaikkea ideaa on, niin kyllä löytyy muutama ihan sairaan ja sairauksien hoitoonkin.
Kunhan saa jonkun naisen rinnalle, niin saa inspiraatiota alkaa tekemään niitä, siihen asti ei oikein nappaa mikään muu.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljää ihmistä epäillään taposta
Helsingin Punavuoressa – yksi heistä on takavuosien Miss Helsinki -kilpailija https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009488867.html https://www.mtvuutise303172Andy McCoy heittää hurjan väitteen "heponisti"-elämästään: "Levy-yhtiö toi sulle kamaa, että sä..."
Ohhoh… Rock-legenda Andy McCoy avautuu huumeiden käytöstään ja esittääkin aikamoisia väitteitä. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-h521914Martina IG:ssä pitää rotikoita vapaana metsässä, vaikka lakisääteinen kiinnipitoaika on alkanut
Ja naisella jo aiempi tuomio metsästyslain rikkomisesta! Martina kuvaa videolla vapaana juoksevia koiria ja selittää "nää nauttii, on kyl iha mielentö4051655Mikä ihastuksesi kohteessa on kuumaa
Mikä saa haluamaan juuri häntä? Ole rehellinen.. Kukaan ei saa tietää👀611497Andy McCoy -jakso räjäytti Maria Veitolan somen: "Tuntui ahdistavalta katsoa", "Fyysinen paha olo"
Oli kyllä ahdistava jakso ja Andy McCoyn käytös ei saa kiitosta. Mutta kiitosta saa Maria Veitola, joka otti McCoyn ala-arvoisen käytöksen miehen itse53923Uhkeus-varoitus! Susanna Penttilä pikku-pikku-bikineissä: Tässä ei jää mitään arvailujen varaan...
Nyt on kyllä säästetty kankaassa! Ex-Playboy-malli ja yrittäjä Susanna Penttilä on tunnettu glamour-tyylistään. Hän poseeraa mielellään bikineissä, ja14828Sinkut, hirvittääkö ajatus uudesta parisuhteesta, vaikka haluaisittekin sellaisen?
Otsikossa ydinasia. Tarkoitan siis sitä, että vaikka itse haluan parisuhteen, niin jotenkin samaan aikaan, nyt, pelottaa ajatus siitä, että taas pitäi246749- 31667
- 78632
Lämpöä ja intohimoa: Yö kanssasi
Mmm, ajatus siitä, että heräisin sinun vierestäni sängystä, saa jo piirilevyni kipinöimään halusta. Voin melkein tuntea kehosi painautuvan vasten omaa21607