Thaikku kusettajat.

Anonyymi-ap

Tiedoksi vaan teille parittajille, ketkä kirjoitatte tyttöjen puolesta olevinaan hoono soomi ilmoituksia. Thaimaassa ei käytetä r-kirjainta.... Olettehan kuulleet varmaankin "oi lakas, oi lakas". Ja näyttää varsin hassulta, kun alku "möngerretty", mutta osoite ja paikka onkin kirjoitettu tosi hyvällä Suomen kielellä selvästi, olipa mitä kirjaimia tahansa.

16

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kääkö katteeks toiset saa sinä et

      • Anonyymi

        Ookkona varma? Ootko sattunu kuulemaan sellasen sanonnan, kun "rahalla saa ja hevosella pääsee"..... Mieti sitä, kun mussutat sitä tuttias.. "virn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookkona varma? Ootko sattunu kuulemaan sellasen sanonnan, kun "rahalla saa ja hevosella pääsee"..... Mieti sitä, kun mussutat sitä tuttias.. "virn"

        Itse saan aivan ilmaiseksi upeita naisia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse saan aivan ilmaiseksi upeita naisia..

        Eipä ne miehelle, jolla vain tuulen huuhtoma perse, annakaan mitään. Vaikka kuin ruinaat siinä oven takana halpaa pillua. Ne nauraa sulle vaan. Ja laittavat sun tiedot muillekin tytöille jakoon, et kerjäät ilmaista toosaa.
        Hommaa uuninpankkosimulaattori ja kömmi sinne vanhuudenpäiviäs viettämään. Tämä meiltä vahva suositus..!! Peukutus!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ne miehelle, jolla vain tuulen huuhtoma perse, annakaan mitään. Vaikka kuin ruinaat siinä oven takana halpaa pillua. Ne nauraa sulle vaan. Ja laittavat sun tiedot muillekin tytöille jakoon, et kerjäät ilmaista toosaa.
        Hommaa uuninpankkosimulaattori ja kömmi sinne vanhuudenpäiviäs viettämään. Tämä meiltä vahva suositus..!! Peukutus!!

        Et nähtävästi ymmärtänyt lukemaasi ollenkaan, mikä ei tosin ole ihme kun katsoo kirjoitustasi.
        Itse en edes puhunut mistään thaikuista vaan elämästä ylipäätänsä.
        Noloa olisi joutua maksamaan seksistä, sinulle asia ymmärrettävistä syistä asia on itsestäänselvyys ja pakollinen.
        Eläkepäiviini on monia vuosikymmeniä matkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nähtävästi ymmärtänyt lukemaasi ollenkaan, mikä ei tosin ole ihme kun katsoo kirjoitustasi.
        Itse en edes puhunut mistään thaikuista vaan elämästä ylipäätänsä.
        Noloa olisi joutua maksamaan seksistä, sinulle asia ymmärrettävistä syistä asia on itsestäänselvyys ja pakollinen.
        Eläkepäiviini on monia vuosikymmeniä matkaa.

        Mies, joka saisi seksiä, niinkuin sinä, ei roikkuisi näillä sivuilla eikä ilmoitusten parissa. Vai.??
        Sanontahan on, että tyynessä vedessä ne suurimmat kalat kutee.
        Tilaa vaan se uuninpankkosimulaattori, sulla varmaankin vielä käyttöä sille.
        Ja veikkaan, että kirjoitetun ymmärtämisessä ja verbaalisessa lahjakkuudessa, voi olla, että saatat jää toiseksi.. ; )


    • Anonyymi

      Kyllä käytetään R kirjainta. Mutta joillakin alueilla, esim Korat se on harvinaisempaa.

      • Anonyymi

        Kyllä paremmin koulutettu väki käyttää esim sawa dee krap mutta kaikki ei osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä paremmin koulutettu väki käyttää esim sawa dee krap mutta kaikki ei osaa

        Laitapas tuo google kääntäjään ja kerro meille kaikille, miten kääntää ton "sawa dee krap" suomeksi?


    • Anonyymi

      Mitä sää sönkötät

      • Anonyymi

        Opettele herranenaika edes lukemaan. Tai ainakin ymmärtämään jotakin luetustas. Tai mene Nummisuutarien seuraan.. aaaaa...bbbbb...ccccc "nauraa ääneen kavereiden kans sun tyhmyydelle", sori vaan. -12.16.45.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele herranenaika edes lukemaan. Tai ainakin ymmärtämään jotakin luetustas. Tai mene Nummisuutarien seuraan.. aaaaa...bbbbb...ccccc "nauraa ääneen kavereiden kans sun tyhmyydelle", sori vaan. -12.16.45.

        Eli hihittätte kuin pikkuiset tytöt nörttilaumassa😂🤡


    • Anonyymi

      Se on mieheltä viimeinen tikki kun sortuu thaikkuun. Ne jakaa kaikille, ja ovat läpinussittuja.

      • Anonyymi

        Ja thaikulta saa seksitaudin ja hpv;n jonka sitten antaa seuraavalle naiselle tuliaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja thaikulta saa seksitaudin ja hpv;n jonka sitten antaa seuraavalle naiselle tuliaisena.

        Höpö höpö.
        Olen useita thaikkuja nussinut paljaalla, eikä mitään tautia ole tullut tai eteenpäin mennyt.
        Parasta pillua thaiikuilla. Suomilörtsyihin en enään koske.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe