Miten hoidetaan ja mitä tarkoittaa lamoava ? On ollut pari vuotta ihan kaunis, nyt on vain kuiva risukasa, ei vihreää missään.
Vastaukset 3
- sari 1
Lamoava, silloin se menee maata pitkin,ei kasva korkeaksi.Kangasajuruoho on maanmyötäinen puolivarpu,se aivan kuin ryömii ;-)
Mikähän sille nyt on tullut,onko sen pakkanen vienyt vai liiallinen kuivuus, no kyllä viime kesänä vettä sai aivan tarpeeksi.Anna sille nyt vettä, jospa se siitä virkoaisi.Odottele vielä ja katso onko se siementänyt,jospa niistä lähtisi uusia alkuja.- joten
kukahan sitä luonnonoloissa hoitaa? Tänä keväänä on ollut sen verran kylmä, että herääminen saattaa kestää. Kangasajuruoho kasvaa luonnossa kuivilla läpäisevillä paikoilla. Pihassa sitä voi keväällä siistiä leikkaamalla. Itselläni on kangasajuruohoa ja nurmiajuruohoa joka on myös luonnonperenna, kasvaa kangasajuruohoa korkeammaksi ja kukat ovat hailakammat. Älä ihan tyngäksi vedä, vaan jostain suunnilleen puolivälistä.
- :))
joten kirjoitti:
kukahan sitä luonnonoloissa hoitaa? Tänä keväänä on ollut sen verran kylmä, että herääminen saattaa kestää. Kangasajuruoho kasvaa luonnossa kuivilla läpäisevillä paikoilla. Pihassa sitä voi keväällä siistiä leikkaamalla. Itselläni on kangasajuruohoa ja nurmiajuruohoa joka on myös luonnonperenna, kasvaa kangasajuruohoa korkeammaksi ja kukat ovat hailakammat. Älä ihan tyngäksi vedä, vaan jostain suunnilleen puolivälistä.
minä en ole hoitanut yhtään mitenkään, ja tuntuu voivan hyvin, jos ei ole noussut vielä talviunestaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292109
- 51999
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160887Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 77720
- 53627
- 67626
- 59616
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.145612Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e135575Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520- 52513
- 4509
- 6504
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 34497
- 55488
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.156480Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463