Demokratia loppuu absoluuttisesti jos tämä aloitus poistetaan

Anonyymi-ap

Tätä ei pitäisi poistaa tätä aloitusta, vaa'an, tämä aloitus PITÄÄ poistaa.

Toimisiko kommunismi demokratiassa?
Mitä tällä kysymyksen olemassaololla yritetään saada toimimaan jotta demokratia ei olisi olemassa?

Olenko luulosairas mielestänne kysymyksen perusteella ja mitä ajattelen kysymyksen perusteella?

Minä vastaan jälkimmäiseen kysymykseeni että perustelussani ei ole perua joten sitä ei voi konfirmoida, perata tai kuoria kuten perunaa, vaikka jatkossa ehkä haluat(te) tehdä niin.

Teen mietintäkysymyksen ennen kuin aloitetaan perata kaloja, kuoria perunoita ja konfirmoida tämän.

Toimiiko lusiferin pojan kyrpä Taivaan isän perseessä?

Tähän pitää vastata, ennen kuin aloittaa TÄMÄN!

Tein aloituksen suomi24:ään koska vauva foorum aloituksen VOIKO KOMMUNISMI TOIMIA DEMOKRATIASSA ilmiantamisen kenttään ei mahtunut tekstini koska se oli liian pitkä.

Jos poistatte tästä merkkiäkään niin demokratia tuhoutuu absoluuttisesti, älä edes yritä diktatuuria! Tulet häviämään, jos aloitat sodan¡

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomen keskusta on demokratia ja voima, pyhässä maassamme nimeltä Finland, suomen keskusta demokratia voima.

      Juha Sipilä iskee härkänä lujaa. Juha Sipilä on suomen historian demokraatikko. Demokratia on historiaa, kulttuuria ja politiikkaa

      Juha Sipilä johtaa sodan vastaista demokratia politiikkaa historialla

      Median on hyväksyttävä tämä demokratia ja myönnettävä sen, pyhälle maallemme, Finland

      Suomi Finland on idän ja lännen välissä ja jos tämä demokratia ei toteudu median toimesta niin pyhä maamme Finland muuttuu tekopyhäksi kiinalaisten ja intialaisten toimesta

      Tayata om bekandze bekandze maha bekandze radza samudgate soha

      🙏

      Otsikon teksti koskee myös tätä kommenttia. Tein tämän kommentin ja kirjoitin aloituksen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      133
      1758
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1411
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1159
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      82
      1026
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      871
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      739
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      39
      701
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      661
    10. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      656
    Aihe