Imbesilli on valvonut koko yön

Anonyymi-ap

Miettiessään mitä uusia valheita esittää ateismista.

Sitä se jeesuslöylynlyömänä eläminen teettää hänellä. Hänen tyhjässä kuupassa on jumalalla tilaa mellastaa.

13

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ahaa, palsta-ateistinen salaliittoteoria? Muualla tuota kutsuttaisiin siksi, että kun ryhmä on lahkoutunut, niin sen ulkopuolinen arviointi sen toimista koetaan vihamielisyydeksi ja muut leimataan ties miksi tms.
      Myös palsta-ateistinen etädiagnostiikka nostaa taas päätään. Jonka jotkut kertovat johtuvan paranormaliasta, koska diagnoosi voidaan tehdä näkemättä ja ammattitaidotta asiaan, pelkästään palstan ateismin voimalla.

      • Anonyymi

        Oikeasti tämä on imbesilli oma avaus kun ei saa riittävästi huomiota muuten. Imbesilli on kristitty narsistinen trolli, joka false-flaggaa eli esiintyy valheellisesti ateistia. Mitä mieltä olet tällaisesta false-flagista? Harjoittaako imbesilli false-flagia? Puolustaisiko aito ateisti pää märkänä Paavalin kirjeitä ja Jeesuksen historiallisuutta kuten imbesilli tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti tämä on imbesilli oma avaus kun ei saa riittävästi huomiota muuten. Imbesilli on kristitty narsistinen trolli, joka false-flaggaa eli esiintyy valheellisesti ateistia. Mitä mieltä olet tällaisesta false-flagista? Harjoittaako imbesilli false-flagia? Puolustaisiko aito ateisti pää märkänä Paavalin kirjeitä ja Jeesuksen historiallisuutta kuten imbesilli tekee?

        EOS. Oletko ikinä ajatellut kertoa noista asioista jollekin muulle tai terveydenhuoltoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EOS. Oletko ikinä ajatellut kertoa noista asioista jollekin muulle tai terveydenhuoltoon?

        No en kai minä voi imbesillin puolesta olla yhteydessä terveydenhuoltoon, vaikka tarvetta olisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti tämä on imbesilli oma avaus kun ei saa riittävästi huomiota muuten. Imbesilli on kristitty narsistinen trolli, joka false-flaggaa eli esiintyy valheellisesti ateistia. Mitä mieltä olet tällaisesta false-flagista? Harjoittaako imbesilli false-flagia? Puolustaisiko aito ateisti pää märkänä Paavalin kirjeitä ja Jeesuksen historiallisuutta kuten imbesilli tekee?

        On sulla fantasiat ja deluusiot Moses!

        P.S. Nukuin todella hyvin ja pitkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kai minä voi imbesillin puolesta olla yhteydessä terveydenhuoltoon, vaikka tarvetta olisi.

        Voi asiasta olla yhteydessä tai tehdä huoli-ilmoituksen.


      • Anonyymi
        imbecille kirjoitti:

        On sulla fantasiat ja deluusiot Moses!

        P.S. Nukuin todella hyvin ja pitkään!

        Olet harhainen. Luulet ettei palstalle kirjoita muut kuin sinä ja Moses.

        Onko Moses päässyt niin pahasti ihon alle että näet heitä jokapuolella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet harhainen. Luulet ettei palstalle kirjoita muut kuin sinä ja Moses.

        Onko Moses päässyt niin pahasti ihon alle että näet heitä jokapuolella?

        Hyvä jos on kaksi tai kolme kirjoittajaa.

        Et siis ole Moses.

        Pojot siitä sinulle!

        Minä olen Moses.


    • Hah hah haaaaah.

      Diapamin ja viinan avulla nukun hyvin. Ei edes Jumalan metelöinti haittaa 😆

      • Anonyymi

        xanoria ne sulle määräsi 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        xanoria ne sulle määräsi 🤣

        "Diapam-tabletteja käytetään jännitys-, levottomuus- ja tuskatilojen sekä unettomuuden, epileptisten kohtausten, vaikeiden alkoholin vieroitusoireiden ja lihaskramppien hoitoon."

        Mulla on nuo kaikki.


    • Anonyymi

      sillä on mania jakso meneillään , sitten se masentuu moneksi viikoksi 🤣

    • Anonyymi

      Vartijalla on varmasti tärkeä tehtävä. Turhaanhan vartija muuten vartijoisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe