Auto ja mopo otti yhteen, mopoilijalle ei kypärää, kuinkahan mones tämän jo on kun näen onnettomuuden, ja peukaloinen kertoo että liioittelen liikenteen vaarallisuutta.
https://aijaa.com/PAbRkO
By NumBall HHN 62v.
ps. tosin ei siellä riisipellon laidalla mitään näe, muutakuin maksasi sanoo pox siitä 35 bahtin pontikasta.
Taas onnettomuus hua hinissä.
27
126
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ottanut ahdistukseen jotakin lääkettä kun olet uskaltanut asunnon ulkopuolelle?
Onnettomuuspaikan kuvaajat ovat vihonviimeistä paskaporukkaa häiriten sekä yksityisyyttä että ensihoitajien työtä.
Lisäksi onnettomuusriski kasvaa kun siihen parkkeerataan.
2010- Anonyymi
Lähde nyt pyöräilemään välillä appelsiinikainalo.
- Anonyymi
Minä olen kyllä suorittanut EARJK koulutuksen, tosin vuosia sitten... mutta ei ne taidot mihinkään katoa, arvioin voinko jotenkin asiaa auttaa..
- Anonyymi
Ei sinulla reppana ole mitään hätää ei ne sinne riisipellon reunalta sinua hengiltä aja, vaikka se sijaitseekin pattayan savossa, mutta outoahan se kuitenkin on että monet thaimaassa lomalla muutamia viikkoja olevat näkevät kolareita, mutta sinä et koskaan, olisiko syynä pattayan savo... muista olla varovainen sen pontikaan kanssa, se on maksalle huonoa tavaraa, tappaa yhtä varmasti talossa ja puutarhassa, saatikka riisipellon laidassa, pattayan savossa.
- Anonyymi
Ja ihan fiksuintahan sinne on mennä pällistelemään ja ottamaan kuvia.
Itselläni tuli nähtyä viimeviikolla Phuketin liikenteessä kun vastakkaiseen suuntaan ajavalla kaistalla tuli paikallinen skootterilla suht kovaa vauhtia ja samaan aikaan sivukujalta tuli avolava skootterin eteen, jonkin verran ehti skootterikuski jarruttaa, mutta osui varmaan vauhdilla 20-30km/h avalavan keulansivuun ja lensi konepellin yli jonkinmoisen matkan. Molempiin suuntiin olis liikennettä niin paljon että en paikalle jäänyt, mutta kyllä siinä jotain taatusta skootterikuskille kävi.
Toinen oli kun ambulanssi saapui toiselle kolaripaikalle juuri samaan aikaa kuin itse ohitin paikan, kaksi skootteria oli oletuksellisesti osunut toisiinsa (ainakin kaksi skootteria makasi kyljellään kadulla) ja toinen henkilö makasi kadulla usempi henkilö ympärillä ja toinen henkilö istui katukivetyksellä toista kättä pidellen josta selkesästi vuosi verta.
Ei tuo Thaimaan liikenne kyllä turvallista ole missään päin maata.- Anonyymi
Joo näin tuon kolarin ja olen nähnyt kymmeniä vastaavia, useita sellaisia missä uhri tai uhrit on menettänyt henkensä, tuo tapahtui niin että farangin auto kääntyi tuossa risteyksessä vasemmalle, ja mopo ajoi kovaa vauhtia auton vasemman takaoven sisään, tietysti mopo kuski oli ilman kypärää, nainen arviolta 30 vuotias, kävin katsomassa ei pystynyt puhumaan tai ei ainakaan vastannut mitään, näkyviä vammoja ei ollut muuta kuin toisesta korvasta tuli verta, joka viittaa kallovammaan.
Ambulanssi tuli muutamassa minuutissa toinen muutaman minuutin kulutta, rankalauta ja kauluri ja menoksi, poliisi kävi ottamassa valokuvia, koko homma oli ohi 20 minuutissa.
Asun yhden huan päätien varrella joka päivä kuuluu useita hälytysajoneuvoja tuolla teillä asun n. 200m tuosta tiestä, olen jo liikaa tottunut näihin.
By NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo näin tuon kolarin ja olen nähnyt kymmeniä vastaavia, useita sellaisia missä uhri tai uhrit on menettänyt henkensä, tuo tapahtui niin että farangin auto kääntyi tuossa risteyksessä vasemmalle, ja mopo ajoi kovaa vauhtia auton vasemman takaoven sisään, tietysti mopo kuski oli ilman kypärää, nainen arviolta 30 vuotias, kävin katsomassa ei pystynyt puhumaan tai ei ainakaan vastannut mitään, näkyviä vammoja ei ollut muuta kuin toisesta korvasta tuli verta, joka viittaa kallovammaan.
Ambulanssi tuli muutamassa minuutissa toinen muutaman minuutin kulutta, rankalauta ja kauluri ja menoksi, poliisi kävi ottamassa valokuvia, koko homma oli ohi 20 minuutissa.
Asun yhden huan päätien varrella joka päivä kuuluu useita hälytysajoneuvoja tuolla teillä asun n. 200m tuosta tiestä, olen jo liikaa tottunut näihin.
By NumBall HHN 62v.Olipa hyvä ettet joutunut käyttämään ensiaputaitojasi tällä kertaa etkä kirurgintaitojasi vaikka toimit 34 vuotta Töölössä aivokirurgina aina silloin kun oli vapaata koelentäjän hommista ja Helsingin nuorisotoimen johtajan sekä IBM:n ja Microsoftin hommista pitäessäsi tietokoneliikkeitä Helsingissä samalla kun olit Jyväskylän yliopistolla luomassa uraa sotakorkean jälkeen.
Yleensä ensihoitajat joo Thaimaassa viittilöi mopoilevaa kielitaidotontq farangia pysähtymään ja ottamaan tilannekuvia hortoillen maantiellä ja pientareella huolestuneen näköisenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hyvä ettet joutunut käyttämään ensiaputaitojasi tällä kertaa etkä kirurgintaitojasi vaikka toimit 34 vuotta Töölössä aivokirurgina aina silloin kun oli vapaata koelentäjän hommista ja Helsingin nuorisotoimen johtajan sekä IBM:n ja Microsoftin hommista pitäessäsi tietokoneliikkeitä Helsingissä samalla kun olit Jyväskylän yliopistolla luomassa uraa sotakorkean jälkeen.
Yleensä ensihoitajat joo Thaimaassa viittilöi mopoilevaa kielitaidotontq farangia pysähtymään ja ottamaan tilannekuvia hortoillen maantiellä ja pientareella huolestuneen näköisenä.Menes nyt polkupyöräilemään appelsiinikainalo tai sitten tehtaalle töihisi.
- Anonyymi
Seuraan somessa thaimaalaista bloggaria joka kiertelee maailmaa Aasiaa moottoripyörällä.
Kolmekymppinen tyttö, mittaa tasan 150 senttiä. Julkaisee upeita maisemakuvia ja videoita kaikkialta Aasiasta. Taiwanista julkaisi upeita kuvia vastikään ja Malesiasta.
Pirelli ja Shoei sponssaa tätä mimmiä ainakin ja joku kypäräpuhelinmerkkikin. Käytössään on useita eri superpyöriä kuussatasista tonnisiin uusiin vehkeisiin.
https://ibb.co/R2hZ8sW
Voin kertoa tytön nimen, jos jotakin kiinnostaa katsoa oikean motoristitytön taivalta, miten kolutaan Aasiaa läpi polvi maassa eikä tutista vuokrahuoneessa peläten kaikkea mikä liittyy elämään.
Tuossa tytössä on enemmän munaa kuin sadassa Saarivaginassa.
2010- Anonyymi
Tuossa olikin tytön sponssilistaa
Triumph, Alpinestars, Shoei, Stirlings, RK, Metzeler, Pirelli, BS Battery, Cardo - Anonyymi
menes nyt resupeppu harrastamaan jotain, että et sekoa ihan täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menes nyt resupeppu harrastamaan jotain, että et sekoa ihan täysin.
myös 20m ojaa voi rauhoittaa kummasti, paniikkiasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa olikin tytön sponssilistaa
Triumph, Alpinestars, Shoei, Stirlings, RK, Metzeler, Pirelli, BS Battery, Cardokiitos kun kerroit mutta miten tuo avaukseen liittyy, oletko sekoamassa. laitoin sulle vähän viihdykettä https://www.youtube.com/watch?v=80s9NMlmk3s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
myös 20m ojaa voi rauhoittaa kummasti, paniikkiasi
Saarivulva ajaa Yamahan Aeroxilla paskat housussa turistislummissa 300 metriä, hakee pakasteruokaa ja kurkkii koko ajan kaupan ovella ettei ilkeä rosvojoukko himoitse mopedia.
Sitten Kärsähaukka onkin taas loppukuukauden lihomassa lisää sisätiloissa tutkien netistä mitä ulkosalla on tapahtunut.
Tämä mainitsemani nuori neito näkee kuukaudessa enemmän Aasiaa kuin mitä Kärsämammutti koko elämänsä aikana. https://aijaa.com/NjmyrR
Ehkä tässä tulee vielä itsekin tehtyä jokin pitkä road trippi motolla. Road 66 läpiajaminen välietappeineen on aina kiinnostanut kuin myös Australian ympäriajo rannikkoa pitkin, 18 tuhatta kilometriä.
Luin joskus juttua Australian tiukasta tullipolitiikasta niin järkevintä oli silloin ostaa prätkä Australiasta ja myydä se loman päätteeksi, jos meinaa parinkin kuukauden tripin heittää, joka olisi aika sopivan mittainen tuohon ympäriajoon.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarivulva ajaa Yamahan Aeroxilla paskat housussa turistislummissa 300 metriä, hakee pakasteruokaa ja kurkkii koko ajan kaupan ovella ettei ilkeä rosvojoukko himoitse mopedia.
Sitten Kärsähaukka onkin taas loppukuukauden lihomassa lisää sisätiloissa tutkien netistä mitä ulkosalla on tapahtunut.
Tämä mainitsemani nuori neito näkee kuukaudessa enemmän Aasiaa kuin mitä Kärsämammutti koko elämänsä aikana. https://aijaa.com/NjmyrR
Ehkä tässä tulee vielä itsekin tehtyä jokin pitkä road trippi motolla. Road 66 läpiajaminen välietappeineen on aina kiinnostanut kuin myös Australian ympäriajo rannikkoa pitkin, 18 tuhatta kilometriä.
Luin joskus juttua Australian tiukasta tullipolitiikasta niin järkevintä oli silloin ostaa prätkä Australiasta ja myydä se loman päätteeksi, jos meinaa parinkin kuukauden tripin heittää, joka olisi aika sopivan mittainen tuohon ympäriajoon.
2010mitens se ojankaivuu, joko aloitit, ahdistus pahasta noissa mitoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitens se ojankaivuu, joko aloitit, ahdistus pahasta noissa mitoissa.
mutta haastavaa pattaya savossa, siis ojan kaivuu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta haastavaa pattaya savossa, siis ojan kaivuu...
Pasanen humalassa taas ei muuta keksi kuin hölistä asian vierestä, jonka itse aloitit.
Sinunhan piti olla mestarillinen vastaohjaus-opettaja jonka poika ajaa road racingia aikuisten luokissa jo seitsemän vanhana. Nyt sitten kaivetaan ojaa. Pari vuotta sitten vaimosi ajoi polvi maassa Harleylla Paraisilla ja nyt hänestä ei kuulu mitään.
Missä poika, missä vaimo, missä entiset tarjoilijat jotka purkaa nykyään puutaloja?
Mitä tuumasi ravinolakonsernin ostanut taho, kun tarjoilijat vietiin veistämään puulusikoita muualle ja jäljelle jäi vaan pressu, vajaa kaasupullo ja soppakattila? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen humalassa taas ei muuta keksi kuin hölistä asian vierestä, jonka itse aloitit.
Sinunhan piti olla mestarillinen vastaohjaus-opettaja jonka poika ajaa road racingia aikuisten luokissa jo seitsemän vanhana. Nyt sitten kaivetaan ojaa. Pari vuotta sitten vaimosi ajoi polvi maassa Harleylla Paraisilla ja nyt hänestä ei kuulu mitään.
Missä poika, missä vaimo, missä entiset tarjoilijat jotka purkaa nykyään puutaloja?
Mitä tuumasi ravinolakonsernin ostanut taho, kun tarjoilijat vietiin veistämään puulusikoita muualle ja jäljelle jäi vaan pressu, vajaa kaasupullo ja soppakattila?Minä opettelin ajamaan saraburissa vuonna 2013 mopolla, sitä ennen olin ajanut 70 luvun lopussa... En ole senssu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä opettelin ajamaan saraburissa vuonna 2013 mopolla, sitä ennen olin ajanut 70 luvun lopussa... En ole senssu...
Et opetellut koska vaimosi matkusti Jyväskylästä Saraburiin vasta syyskuussa 2014 ja sinä menit perässä joulukuussa. Olet mopoillut vasta 2015.
Minulla oli Pappa-Tunturi vuonna 1977 ja vuonna 1980 kesätyörahoilla 350 kuutioinen Honda, 1983 eka crossipyörä ja 1988 vuonna eka iso pyörä 1100cc Suzuki. Sen jälkeen noin seitsemän isoa pyörää.
Että saattaapi olla että minulla on hieman enemmän kokemusta moottoripyöräilystä.
Tiedän toki Thaimaan liikenteen vaarallisuuden, mutta en anna sen vaikuttaa muuhun kuin siihen että pyrin välttämään ongelmat ja ajelen niin turvallisesti kuin osaan, varsinkin jos on joku kyydissä.
Nolla kolaria, nolla kaatumista, nolla peltikolaria, nolla ylinopeussakkoa, nolla (kiinnijäätyä) rattijuopumusta. Siinä on omat Thaimaan tilastoni.
2010
PS: Heitä se Senssu sieltä kattilastasi hiiteen, niin voidaan joskus keskustella asiallisestikin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et opetellut koska vaimosi matkusti Jyväskylästä Saraburiin vasta syyskuussa 2014 ja sinä menit perässä joulukuussa. Olet mopoillut vasta 2015.
Minulla oli Pappa-Tunturi vuonna 1977 ja vuonna 1980 kesätyörahoilla 350 kuutioinen Honda, 1983 eka crossipyörä ja 1988 vuonna eka iso pyörä 1100cc Suzuki. Sen jälkeen noin seitsemän isoa pyörää.
Että saattaapi olla että minulla on hieman enemmän kokemusta moottoripyöräilystä.
Tiedän toki Thaimaan liikenteen vaarallisuuden, mutta en anna sen vaikuttaa muuhun kuin siihen että pyrin välttämään ongelmat ja ajelen niin turvallisesti kuin osaan, varsinkin jos on joku kyydissä.
Nolla kolaria, nolla kaatumista, nolla peltikolaria, nolla ylinopeussakkoa, nolla (kiinnijäätyä) rattijuopumusta. Siinä on omat Thaimaan tilastoni.
2010
PS: Heitä se Senssu sieltä kattilastasi hiiteen, niin voidaan joskus keskustella asiallisestikin.Joskus keskustella asiallisestikin .... lue mitä nimittelyjä Numbasta lataat.
Itse kirjoitat itsesi koko ajan kauemmas siitä mitä yrität esittää.
Teit jälleen kestotilauksen, jonka johdosta muutama sana motoaiheestasi.
Tyttö siis 150 senttinen ja ajaa isoja jopa penkkikorkeudeltaan korkeampia pyöriä kuin kitaranmuotoisen ajama .... kuinka tuollainen on mahdollista?
En lähde kilpailemaan kummalla on enemmän kokemusta, mutta meillä on eri asenne aiheeseen ja se ero että minä en ole asioita hoksannut vahingossa kuten sinä.
Kirjoitat:
"Minulla oli Pappa-Tunturi vuonna 1977 ja vuonna 1980 kesätyörahoilla 350 kuutioinen Honda, 1983 eka crossipyörä ja 1988 vuonna eka iso pyörä 1100cc Suzuki. Sen jälkeen noin seitsemän isoa pyörää."
Yli viiskymppinen motoristi siis pullistelee motoristikokemustaan kertoen että on ollut pappatunturi jne.
Peräänkuulutat asiallista keskustelua .... Mahdottomuus sun kanssas.
Ei aihetta muuhun, kiitos.
'*' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010
PS: Heitä se Senssu sieltä kattilastasi hiiteen, niin voidaan joskus keskustella asiallisestikin.Hienoa kun kerrot mutta miten vastauksesi liittyy avauksen aiheeseen, tai yleensä yhtään mihinkään, miten sinun osaamisesi liittyy hua hinissä saattuneeseen kolariin, tai edes minun osaamiseni, muutakuin näin kolarin, ja olen nähnyt useita...
oikein huvittaa tuo piintynyt harhasi, mitä jos itse heittäisit päästäsi tuon senssun, kuten sanoin minulla ei ole hänen kanssaan mitään tekemistä, sinulla on hänen kanssaan huomattavasti enemmän tekemistä kuin minulla, minä vastaan muutamaan hänen viestiinsä päivässä, sinä huomattavasti enemmän, senssu on sinulle muodostunut melkoiseksi ongelmaksi.
Niinkuin sanoin en ole ajanut mopolla kun 1970 luvulla, sekin kaverin, kotkan satamassa, ja sitten saraburissa, home pron parkkipaikalla, minulla on kaksi sakkoa, punaisia päin ajamisesta, sekä yksi kaatuminen taisi olla vuonna 2015 hua hinissä, ei sen enempää ole ongelmia ollut, vuosiin ei mitään.
Sinua on helppo manipuloida, ja ärsyynnyt kovin helposti...
Mutta kertaan vielä Senssu on ongelma sinun päässäsi, ei minun millään muotoa, joka ymmärtäminen parantaisi hieman mahdollisuuksia pysyä terveen kirjoissa, ajan joka päivä huahinissä mopolla.
Thaimaan liikenteen vaarallisuuden huomioiminen on välttämätöntä, koska thaimaa on yksi maailman vaarallisimpia maita tieliikenteen osalta, tosin riisipellon reunassa kukaan sinua hengiltä aja kunhan et tee sitä itse dokaamalla 35 bahtin, pontikkaa, mutta pattayan savossa sekin on vaikeaa... mikä olisi tilanteesi huomioon ottaen hyvin suotavaa.
BY NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa kun kerrot mutta miten vastauksesi liittyy avauksen aiheeseen, tai yleensä yhtään mihinkään, miten sinun osaamisesi liittyy hua hinissä saattuneeseen kolariin, tai edes minun osaamiseni, muutakuin näin kolarin, ja olen nähnyt useita...
oikein huvittaa tuo piintynyt harhasi, mitä jos itse heittäisit päästäsi tuon senssun, kuten sanoin minulla ei ole hänen kanssaan mitään tekemistä, sinulla on hänen kanssaan huomattavasti enemmän tekemistä kuin minulla, minä vastaan muutamaan hänen viestiinsä päivässä, sinä huomattavasti enemmän, senssu on sinulle muodostunut melkoiseksi ongelmaksi.
Niinkuin sanoin en ole ajanut mopolla kun 1970 luvulla, sekin kaverin, kotkan satamassa, ja sitten saraburissa, home pron parkkipaikalla, minulla on kaksi sakkoa, punaisia päin ajamisesta, sekä yksi kaatuminen taisi olla vuonna 2015 hua hinissä, ei sen enempää ole ongelmia ollut, vuosiin ei mitään.
Sinua on helppo manipuloida, ja ärsyynnyt kovin helposti...
Mutta kertaan vielä Senssu on ongelma sinun päässäsi, ei minun millään muotoa, joka ymmärtäminen parantaisi hieman mahdollisuuksia pysyä terveen kirjoissa, ajan joka päivä huahinissä mopolla.
Thaimaan liikenteen vaarallisuuden huomioiminen on välttämätöntä, koska thaimaa on yksi maailman vaarallisimpia maita tieliikenteen osalta, tosin riisipellon reunassa kukaan sinua hengiltä aja kunhan et tee sitä itse dokaamalla 35 bahtin, pontikkaa, mutta pattayan savossa sekin on vaikeaa... mikä olisi tilanteesi huomioon ottaen hyvin suotavaa.
BY NumBall HHN 62v.Moikka Numba.
Tuo tyttö aikoinaan esitti vedonlyönnin ja sitten enenemässä määrin aukonut turpaansa yhdestä sun toisesta asiasta klooneineen.
Meidän yhteinen toteamus on ollut korkoa korolle, ja minulla sen lisäksi maininnat villalanka ja eritoten aivopesu.
Tuo tyyppi klooneineen tulee muistamaan koko loppuelämänsä minut ja minun Kuksani, kuin myös että minulla kitaranmuotoinen vaimo, sekä yhtä sun toista, kuten että Paraisilla on laiturin nokassa hyppytorni ja jne.
Tyttö Neitinen 2010 on edelleen tervetullut tänne Chiang Maihin näyttämään kuinka kova jätkä on, mutta katsos se ei ole mahdollista koska minun edellytykseni edelleenkin on että hän osoittaa uskottavuutensa siitä mitä väittää olevansa ja miten sekä missä elää.
Aivan turha hänen edes enää yrittää, koska hän on jo loppuun taputeltu huuhaa trollifeikki.
Naurettavaa että alkoi sinun kanssasi polleileen kuinka kokenut motoristi on, jonka johdosta tein avuksen aiheesta, saas nähdä kuinka asialliseen kommunikointiin kykenee.
'*' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka Numba.
Tuo tyttö aikoinaan esitti vedonlyönnin ja sitten enenemässä määrin aukonut turpaansa yhdestä sun toisesta asiasta klooneineen.
Meidän yhteinen toteamus on ollut korkoa korolle, ja minulla sen lisäksi maininnat villalanka ja eritoten aivopesu.
Tuo tyyppi klooneineen tulee muistamaan koko loppuelämänsä minut ja minun Kuksani, kuin myös että minulla kitaranmuotoinen vaimo, sekä yhtä sun toista, kuten että Paraisilla on laiturin nokassa hyppytorni ja jne.
Tyttö Neitinen 2010 on edelleen tervetullut tänne Chiang Maihin näyttämään kuinka kova jätkä on, mutta katsos se ei ole mahdollista koska minun edellytykseni edelleenkin on että hän osoittaa uskottavuutensa siitä mitä väittää olevansa ja miten sekä missä elää.
Aivan turha hänen edes enää yrittää, koska hän on jo loppuun taputeltu huuhaa trollifeikki.
Naurettavaa että alkoi sinun kanssasi polleileen kuinka kokenut motoristi on, jonka johdosta tein avuksen aiheesta, saas nähdä kuinka asialliseen kommunikointiin kykenee.
'*'Joo ei sen kokemus taida auttaa minua eikä niitä tuhansia thaikkuja jotka menettävät henkensä osaamattomuuden takia, tuolla peukaloisella toistuu aina sama kaava, ensin se haukkuu meidät, sitten se kehuu itseään ja omaisuuttaan, ja sitten vielä pentujansa ylistää.
By NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei sen kokemus taida auttaa minua eikä niitä tuhansia thaikkuja jotka menettävät henkensä osaamattomuuden takia, tuolla peukaloisella toistuu aina sama kaava, ensin se haukkuu meidät, sitten se kehuu itseään ja omaisuuttaan, ja sitten vielä pentujansa ylistää.
By NumBall HHN 62v."Haukkuu meidät"? -Mitään meitä ei ole, sillä Senssua ei ole olemassa kuin mielikuvituskaverinasi. Lapsilla nuo on yleisiä mutta aikuisilla se on sairaus.
Tämäkös niitä tuhansia thaikkuja auttaa että lässytät kuin vanha ämmä jollakin suomalaisella ilmaispalstalla ymmärtämättä edes mistä puhut?
Sinä ja minä emme voi vaikuttaa Thaimaan onnettomuustilastoihin mitenkään muuten kuin pitämällä omat tilastot puhtaina ja jos kykyä on, voi läheisille opettaa hieman miten liikenteessä ajetaan. Sinusta tosin siihen ei ole.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Haukkuu meidät"? -Mitään meitä ei ole, sillä Senssua ei ole olemassa kuin mielikuvituskaverinasi. Lapsilla nuo on yleisiä mutta aikuisilla se on sairaus.
Tämäkös niitä tuhansia thaikkuja auttaa että lässytät kuin vanha ämmä jollakin suomalaisella ilmaispalstalla ymmärtämättä edes mistä puhut?
Sinä ja minä emme voi vaikuttaa Thaimaan onnettomuustilastoihin mitenkään muuten kuin pitämällä omat tilastot puhtaina ja jos kykyä on, voi läheisille opettaa hieman miten liikenteessä ajetaan. Sinusta tosin siihen ei ole.
2010Hei tyttö, esitä vetosi uudelleen ja osoita uskottavuutesi, niin saat elämänkokemuksen tutustua minuun.
Senssu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Haukkuu meidät"? -Mitään meitä ei ole, sillä Senssua ei ole olemassa kuin mielikuvituskaverinasi. Lapsilla nuo on yleisiä mutta aikuisilla se on sairaus.
2010Kaiketi jokainen tajuaa että palstalla ei voi korjata thaimaan asioita, mutta ei se estä asiasta keskustelua, ja senssu on vain sinun päässäsi ja syvällä siellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k385285Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,322733Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1971732Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1621472Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1401410Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi251246- 1831173
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2751003Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.24943- 197843