Nuorin kunnanhallitukseen...

Anonyymi-ap

Alueuutisissa suureen ääneen kerrottiin kuinka Pyhtää saa nuorimman kunnanhallitukseen.

Juu, vuodenpäivät jaksaa roikkua siellä, kunnes saamme lehdestä lukea: Tämä ihminen, eroaa perhesyistä.

Totuus on tietysti ihan toinen ja sen tietää kaikki. Tuollaisessa paikoissa ei naisien ja nuorien anneta puhua saatika toimia. Ne kuuluu konkareille, jos viitsivät.

Siis, miksi tukkia, kun vasta sitten kun nämä eläkevaarit ovat koulleet tai muut jättäneet omasta tahdostaan paikkansa.
Sanonta sanoo: EI tukita, kun ei tykätä.

Voisi vaikka laittaa pienen vedon, palkintona: itkua, parkua ja hammasten kiristystä: :DD: D

11

1523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katso Tampeereen valtuuston istuntoja vuosien takaa, kyllä oli Sanna nuori.

• Anonyymi

Nuuttila ohjaa ja hoitaa hommat seläntakana. Pelkkä vaalikikka, kun hallitus täyttää 2v vaihtuu pj. Lapset on vielä lapsia.

• Anonyymi

Varattu paikka lentokentän johtoon kun pääsee piireihin, ensimmäinen pyhtääläinen sekoomus kansanedustaja kun Keihässalmi ja Verssön lasihuvilat avautuu.

• Anonyymi

Pian myös kansanedustaja.

• Anonyymi

Ei taida pyhtääläisten äänet riittää. Muualla tuntematon nobody

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida pyhtääläisten äänet riittää. Muualla tuntematon nobody

Karhuvuoren äänet tuovat aijotun lopputuloksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karhuvuoren äänet tuovat aijotun lopputuloksen.

Karhuvuoressa ei kokkareita äänestetä. Sieg Heil!

• Anonyymi

Niin ihana, asiallinen mainos aamun iltalehdessä, että taidan äänestää.

• Anonyymi

No, peruste se on tuokin. Minä taas olen seurannut tyyppien tekemisiä ja tekemättä jättämisiä koko vaalikauden ajan, ja teen ratkaisun sen perusteella. Joka tapauksessa meikäläisessä vaalijärjestelmässä ääni menee ensisijaisesti puolueelle, ei ehdokkaalle. Puolueet taas panttaavat suunnittelemaansa hallitusohjelmaa äänestäjiltä loppuun asti. Voidaan siis sanoa, että äänestäjillä ei ole minkäänlaista kuluttajasuojaa näitä sammutetuin lyhdyin liikkuvia satraappeja vastaan, jotka paljastavat todelliset tavoitteensa vasta tultuaan valtaan. Pelkkien mainosten mukaan äänestävät ja julkkisehdokkaita kannattavat ovatkin Lenin-vainaan sanoin "hyödyllisiä idiootteja", jotka vain edistävät muiden valtapyrkimyksiä saamatta itse mitään.

Ei mulla muuta

• Anonyymi

Lapset kuuluu lastentrhaan ja kun kokemusta ja elämänviisautta karttuu niin päättämään. Broilerkasvattamojen poliittisia tuotteita ei tarvita.

• Anonyymi

Lahjoiko Lehti kunnanhallituksen?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      68
      5782
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      227
      4483
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2478
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2416
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1373
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      70
      1298
    7. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1276
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1141
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1116
    10. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      91
      1086
    Aihe