Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikki kuvat Pyrystä ja lopetti seuraamisen. Pyryhän ei koskaan olekaan julkaissut Saran kuvia tai myöntänyt mitään seurustelua.
Voi Sara parka, jos nut taas kerran joutui dumpatuksi.
Sara ja Pyry eronneet?
249
8528
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät olleet edes sopiva pari, Pyry ei huoli noin vanhaa naista ja se ei saa olle silikonilla täytetty pumpattava parpara .
- Anonyymi
Sara tarvitsee vanhemman miehen, noin 40-50 vuotias on hänelle sopiva kumppani 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sara tarvitsee vanhemman miehen, noin 40-50 vuotias on hänelle sopiva kumppani 👍
40-50 -vuotiasta ei taida kiinnostaa ikaantynyt pissis...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä 75-85 v olisi passeli. Ei kitise turhia ja kuurona jaksaa kuunnella pissiksen marinaa..
- Anonyymi
Eipä tainnu olla yhteiskuvia alunperinkään Siepin instassa... Höpöjuttuja taas!
- Anonyymi
Söpöä että palstahörhö tuetää paremmim kuin asianosaiset 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä 75-85 v olisi passeli. Ei kitise turhia ja kuurona jaksaa kuunnella pissiksen marinaa..
Sanoiko joku Danny?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin ruveta Saralle sokeri-iskäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoiko joku Danny?
Danny ehkä päässyt jo yli Erikasta joten olisi ehkä valmis deittailuun.
- Anonyymi
Kovimpa kuitenki on Seiskassa kdhuttu kuinka upea ja sopiva pari...kuka siis puhuu pas.....aa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ääliöt :D sara kaunis nuori nainen, yksi kauneimmista. Pappoja harmittaa kun eivät saa sellaista. Pyry sopivan ikäinen olisi ollut, muuten en tiedä onko sopiva, ei ilmeisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin ruveta Saralle sokeri-iskäksi.
Mää kans!
Rahaa on ja työkalupakista löytyy asianmukainen Meisseli - siis jos täytyy vaikka kodissa tehdä pikku-remontteja tms. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että he ovat eroneet, ne olivat niin onnellisia mitä näin heidät yhdessä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo on taasen joillekin toisten erot ja satoja viestejä väännetään sen takia taas..
- Anonyymi
Danny on vapaa🤔
- Anonyymi
Taitaa olla kateellisten panettelua ja toiveajattelua.
- Anonyymi
Joku kertoi....🙄
- Anonyymi
Pyry vaikuttikin punaisella matolla aika vastahakoiselta. Ei taida oikein olla kotonaan Saran bile-elämässä. Onkohan noilla mitään yhdistävää tekijää?
- Anonyymi
Onko kyse PYRYN tummahkosta peniksestä, vai uumoiletko, että on joku kolmas, joka peniksellään yhdistää sekä Pyryn että Saran?
- Anonyymi
aijaa, musta tosi söpösti iholla ohjelmassa Sara paisteli Pyrylle lettuja, reissasivat ja kotona viihtyisiä koti-iltoja. Saran bile-elämä oman kertoman mukaan kuihtunut kasaan,.. Pyry varman helpottunut kun rikas muija, eikä tartte kustantaa..... uskoisin että yhdessä ovat mutta riiteleehän kaikki joskus
- Anonyymi
Letunpaistot ja puuron polttamiset kuvattu kesällä 2022. Mitä tahansa ehtinyt tapahtua, eikä se eroaminen niin suuria aikoja muutenkaan vie.
Itse en usko eroon vielä. Kyllä juorulehti kertoo jos jotain kertomista on. - Anonyymi
Kuka noin itsekkään ja itserakkaan bimbon kanssa viihtyy?
Ei ole yhtään yllätys, jos on poika rukka saanut nirppanokasta tarpeekseen. - Anonyymi
Ei saa riidellä on heti tullu ero
..mitä jatkuvaa imelää nämä nykyajan bissikset luulevat parien elämän olevan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Letunpaistot ja puuron polttamiset kuvattu kesällä 2022. Mitä tahansa ehtinyt tapahtua, eikä se eroaminen niin suuria aikoja muutenkaan vie.
Itse en usko eroon vielä. Kyllä juorulehti kertoo jos jotain kertomista on.Kyllä Seiska paparazit ottaa selvää...kyttäävät yötä päivää toisten elämää.Oottakaa vain niin ens viikon Seiska tietää kertoa kaiken siitä suhteesta ...jatkuuko vai ei....
- Anonyymi
En tajua Siepon menestystä...mitä kukaan näkee tuossa pyllerössä?
- Anonyymi
Minusta Sara on kaunis nainen ja menestyvä, no en kyllä muutenkaan ihmisten ulkonäköä lähde haukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Sara on kaunis nainen ja menestyvä, no en kyllä muutenkaan ihmisten ulkonäköä lähde haukkumaan.
Vaikuttaa mukavalta ihmiseltä.
Enemmänkin uskon tuohon toisten ihmisten kateuteen häntä kohtaan. Kun hän on kuitenkin nuori , kaunis ja menestynyt. Ei mikään bimbo. Siinä on monille liikaa.
Ei kestetä jos ihmisellä menee hyvin. - Anonyymi
Suomen kauneimpia naisia on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen kauneimpia naisia on.
Oletko nähnyt luonnossa vai käsitellyissä somekuvissa?
- Anonyymi
Kaunis nainen!
- Anonyymi
Pyllerö?
Ihana ja mukavan oloinen nuori nainen. Ehkä huulet alkavat olla liian paksut, mutta ihan mukiin menevä pakkaus.
- Anonyymi
En yhtään ihmettelisi ! Kuka mies suostuisi jatkuvasti olemaan saran feikkielämän siirreltävänä rekvisiittana ja yleisen naurun ja pilkan kohteena.
- Anonyymi
Kyllä se vaan ulos päin näkyy, kun ihmiselle kaikkein tärkeintä on MINÄ ITSE.
Sieppi on aina ollut hyvä esimerkki siitä. 🤡 - Anonyymi
"yleisen naurun ja pilkan kohteena"? Mistä tuollaisen luulon olet päähäsi saanut? Jos muutama hullu nauraa toiselle ihmiselle kateuksissaan, niin luulet sen olevan yleistä.
Katkeraa naurua tuollaiset nauramiset, itse nauran vain tosi hauskoille jutuille ja tilannekomiikalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vaan ulos päin näkyy, kun ihmiselle kaikkein tärkeintä on MINÄ ITSE.
Sieppi on aina ollut hyvä esimerkki siitä. 🤡Jotain vikaa naisessa,kun kukaan ei kauaa viihdy vierellä..??
- Anonyymi
Ovat eronneet .Minkä takia katkera Saara muuten olisi poistanut yhteiskuvat Instastaan kun tähän asti on hehkuttanut suhdetta joka puolella.
- Anonyymi
Sara on hankala tyyppi! Ei tule juttuun edes siskonsa kanssa. Kuka kestää jatkuvaa itsensä kuvaamista ja sukimista? Siepillä aivan liian suuret luulot itsestään. Vielä se maailma hänelle paikan näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sara on hankala tyyppi! Ei tule juttuun edes siskonsa kanssa. Kuka kestää jatkuvaa itsensä kuvaamista ja sukimista? Siepillä aivan liian suuret luulot itsestään. Vielä se maailma hänelle paikan näyttää.
Itselläni on huomattavasti kauniimpi ja tasapainoisempi ihminen vaimona - jalat maassa ja terve suhtautuminen elämään.
Pissiksen kanssa elämän jakaminen ei sopisi millään arvoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on huomattavasti kauniimpi ja tasapainoisempi ihminen vaimona - jalat maassa ja terve suhtautuminen elämään.
Pissiksen kanssa elämän jakaminen ei sopisi millään arvoihin.Ei ole nämä ankkahuulet vaimoiksi tarkoitettuja. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pissiksen kanssa elämän jakaminen ei sopisi millään arvoihin.Säälin sitä sun vaimoa, mies täällä törkypalstalla arvostelemassa vieraita naisia. 😂😂😂
- Anonyymi
Niinpä. Outoa poistaa yhteiskuvat, kun vasta edustivat yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälin sitä sun vaimoa, mies täällä törkypalstalla arvostelemassa vieraita naisia. 😂😂😂
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pissiksen kanssa elämän jakaminen ei sopisi millään arvoihin.Tosi hyvä, että olet löytänyt kauniin ja hyvän vaimon, mutta mitä ihmettä se tälle palstalle kuuluu. Tuskin tuo Sieppi olisi kovin ihastunut sinuun, joten tyydy vain omaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pissiksen kanssa elämän jakaminen ei sopisi millään arvoihin.Voi hyvät hyssykät sentään ja sinä oksennuspalstalla arvostelemassa Saraa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälin sitä sun vaimoa, mies täällä törkypalstalla arvostelemassa vieraita naisia. 😂😂😂
Eihän hän arvostellut ketään vaan kehui omaansa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tuolla mitään vaimoa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mies vaan nainen, olen nainen, joka on naisen kanssa naimisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pissiksen kanssa elämän jakaminen ei sopisi millään arvoihin.No ole tyytyväinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän hän arvostellut ketään vaan kehui omaansa!
Niimpä..tässä näki taas ihmisen lukutaidon ja sen ymmärtämisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä..tässä näki taas ihmisen lukutaidon ja sen ymmärtämisen.
Kuka siitä oli kiinnostunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan säälit. Sitäpaitsi on mukavaa arvostella ihmisiä, jotka sen ansaitsevat.
- Anonyymi
Mun tietojen mukaan mitä olen kuullut Jodelissa niin Sara olisi lähtenyt Afrikkaan ja siellä olisi tarkoitus tehdä perheenlisäystä. Toi kuvien poistaminen on vaan huomionhakuisuutta eikä kenenkään pullean stalkkerin pidä tehdä siitä mitään johtopäätöksiä.
- Anonyymi
. mun tietojen mukaan pallopoju uskalsi ekan kerran sanoo mammalle että ei ja siitä mamma suuttu ja osoitti ovea.
- Anonyymi
Voikun ihanaa !!! Nyt Saran entiset babyt Chanel, Dior ja Yves Saint-laurent saavat pikkusiskon tai pikkuveljen!
Vaan sitä olen pohdiskellut mitä on tapahtunut Balenciaga-babylle? Onko Sara antanut sen adoptioon vai peräti hylännyt Afrikan savannille, jossa hän viimeksi babyaan kanniskeli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voikun ihanaa !!! Nyt Saran entiset babyt Chanel, Dior ja Yves Saint-laurent saavat pikkusiskon tai pikkuveljen!
Vaan sitä olen pohdiskellut mitä on tapahtunut Balenciaga-babylle? Onko Sara antanut sen adoptioon vai peräti hylännyt Afrikan savannille, jossa hän viimeksi babyaan kanniskeli.Varmaan hylkäsi sinne savannille ihan vain "vahingossa." Täällä palstallahan sitä silloin ihmeteltiin, että miksi vieläkin esittelee, vaikka mainoskohua oli ollut ja Sarankin olisi siitä pitänyt olla tietoinen.
Ja todennäköisesti oikea arvauskin täällä esitettiin, että joku Saran läheisistä Suomessa, tai Sara itse lukee palstaa, ja huomaa tuon negatiivisen jutun.
Ehkä Sara antoi jollekin Afrikkalaiselle sen Balenciagansa hyväntekeväisyytenä? Hänhän Iholla sarjassa kertoi anteliaisuudestaan.
- Anonyymi
Veikkaan, että ero tuli. Alusta asti vaikutti, että Sara on suhteessa se paljon innokkaampi osapuoli mm. puhui miehestä "mun miehenä" ja toisena puoliskonaan, vaikka mies ei ole tainnut edes koskaan mainita Saraa somessaan, tai postata heistä mitään yhdessä.
Samoin se Afrikan reissun majoitushomma, josta Sara kirjoitti somessa, kun oli joutunut selvittelemään sitä ja kallis puhelinlasku tullut. Eiköhän herrasmies olisi sen hoitanut, varsinkin kun oltiin ikäänkuin hänen tontillaan eikä laittanut naista selvittämään.
Minusta Sara vaikutti jotenkin kireältä punaisella matolla ja äkkiä menivät kaikkien median edustajien ohi antamatta mitään kommenttia. Nyt sitten oli poistanut kuvankin.- Anonyymi
No jo on kuvitelma toisensa perään. Kamalaa, kun ihan kuvakin on instasta poistettu, siellähän se elämä varmaan on, ainakin muutamalla kirjoittelijalla. Tsiikataan kuvia 24/7 ja tehdään omat päätelmät asioista, milloin puuttuu jonkun, milloin mitäkin niistä ollaan näkevinään.
Naurettavaa touhua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo on kuvitelma toisensa perään. Kamalaa, kun ihan kuvakin on instasta poistettu, siellähän se elämä varmaan on, ainakin muutamalla kirjoittelijalla. Tsiikataan kuvia 24/7 ja tehdään omat päätelmät asioista, milloin puuttuu jonkun, milloin mitäkin niistä ollaan näkevinään.
Naurettavaa touhua....puuttuu jonkun kuva...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...puuttuu jonkun kuva...
Kuka ton oikuttelijan kanssa viihtyisi? Itseään maalaa ja kuvaa - eipä juuri muuta.
- Anonyymi
Sara on aina suhteissa se innokkaampi osapuoli. Mistähän se johtuu? Kello tikittää...paniikkia....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sara on aina suhteissa se innokkaampi osapuoli. Mistähän se johtuu? Kello tikittää...paniikkia....
Sinähän sen tiedät. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavaa touhua.Kyllähän nuo törkytyrkyt käyttäytyy niinku teinit että instassaan poistaa jonku kuvan kun vähän riitaa, samoin seuraaminen lopetetaan ja kohta taas seurataan.
- Anonyymi
Tiedän sen Saran puheista että hän haluaisi lapsen ja perheen mutta käy jo neljättäkymmenettä, joten se ei ole enää aivan itsestäänselvää....
- Anonyymi
Sara on nuori nainen, parhaassa iässä, kolmikymppinen vasta ei mikään nelikymppinen mitä horiset, helposti voi saada lapsia nelikymppisenä vielä. Kunhan löytää mukavan miehen eikä näitä idiootteja
- Anonyymi
Hyvää päivää! Naurettava aloitus ja aloittaja vastannut kaikkiin kommentteihin. Ensinnäkään Saralla ei ole ollut yhtään yhteiskuvaa instassa 😆😅, joten hankala niitä on kyllä poistaa.
- Anonyymi
Laittoi yhteiskuvan viime pe Emmagaalassa ja sen poistanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittoi yhteiskuvan viime pe Emmagaalassa ja sen poistanut.
Poisti kuvan kun ei ollut itse päässyt käyttämään filttereitä ja vähän hoikistamaan itseään .... puhumattakaan tuosta rinnan alla olevasta arvesta...
- Anonyymi
"Minä" (=Sara) aloittanut "minun juoksuharrastuksen minun miehen" kanssa, joten lenkkeilevät yhdessä (?), "minä" puhkuu intoa uudesta harras.tuksestaan
- Anonyymi
Ja Minä puhkuu Instassa tuon Minun lenkkeilyharrastukseni hyötyjä aivan kuin olisi Minä itse ne keksinyt...
Ällöttävän vastenmielinen ja omahyväinen itserakas tyrkky...
- Anonyymi
Olisipa Sara taas vapailla markkinoilla!! Kyllä kelpaisi!!
- Anonyymi
Silloin pitää erota jos huomaa ettei ole henkilön kanssa yhteistä tulevaisuutta ja kaikki suunnitelmat poikkeavat toisistaan.
- Anonyymi
Silikoni liukenee verenkiertoon
- Anonyymi
Onko saanut edellisen asuntonsa myytyä vai onko vielä kahden asunnon loukossa?
- Anonyymi
Aloittajalla on nyt todella iso murhe. On raukka kuullut tai keksinyt omasta päästään muka huhupuheita ja haluaisi pienessä ja kateellisessa mielessään uskoa, että Sara on jätetty.
Sama kateellinen höperö oli todennäköisesti kehumassa Helmi-Leena Nummelaa, kun Salminen ja Sieppi erosivat. Sekin ero käännettiin näiden kateellisten toimesta niin, että Salminen oli jättänyt Siepin. Totuushan oli, että Sieppi jätti jatkuvasti pettävän, alkoholiongelmaisen Salmisen. Nämä suoli24 sairaalloisen kateelliset valaat haukkuivat ja solvasivat Sieppiä eron syyksi.
Mutta sitten oltiinkin oudosti hiljaa, kun Salmisella tuli ero myös teidän ylistämästänne Nummelasta. Hahhhh, ei voi kuin nauraa teitä umpikateellisuäia pölvästejä. 😁😁😁🤣🤣🤣😂
- Anonyymi
Pyryllä lyhyt 14cm
- Anonyymi
Oletko nähnyt ? 😂
- Anonyymi
Aloittaja- valaalle tiedoksi: Sara eikä Pyry ole kumpikaan esiintynyt kuvissaan pariskuntana Instagrameissaan, ei ole siis mitään kuvia mitä poistaa, idiootti.
Ja Pyry näyttää edelleen olevan Saran seuraajissa, laittanut liekki-hymiön mm. Saran Emma-gaalan asukuvalle. Harmittaako???Menikö sinun elämä nyt pilalle, kun kateelliset horinasi osoitettiin sinun omiksi keksinnöiksi🤣🤣🤣 - Anonyymi
Saran on mukavampi ottaa kuohuvaa ja syödä nameja ilmapallojen ja tyttöjen kanssa. Sitten mennään porukalla vessaan, suu korvissa, kuvailemaan itseään, ja voi, kuinka on hauskaa! Laukku pitää muistaa ottaa aina mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja- valaalle tiedoksi: Sara eikä Pyry ole kumpikaan esiintynyt kuvissaan pariskuntana Instagrameissaan, ei ole siis mitään kuvia mitä poistaa, idiootti.
Ja Pyry näyttää edelleen olevan Saran seuraajissa, laittanut liekki-hymiön mm. Saran Emma-gaalan asukuvalle. Harmittaako???Menikö sinun elämä nyt pilalle, kun kateelliset horinasi osoitettiin sinun omiksi keksinnöiksi🤣🤣🤣Aiai , kun se Pyry onkin fiksu....osaa käyttää ihan hymiöitäkin! On se fiksu!
- Anonyymi
Ne komeet afrikkalaiset löytyvät itärannikolta. Länsirannikolla on nää nysät. Pyty on lännestä eikä oo edes puhdasverinen afrikkalainen. Joten se siitä ja sen pituudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nähnyt ? 😂
Ikävä kyllä.
- Anonyymi
Kyllä s e on liekkihymiö joka ratkaisee melkein kaikki aikuisten ongelmat, vai oliko se lastentaudit...ok.
- Anonyymi
10:11 Et sitten muuta keksinyt. Täällä väitettiin eli horistiin, että Sara ja Pyry eivät seuraa toisiaan Instassa ja ovat eronneet ym. silkkaa paskaa.
Mene sinäkin oikeasti töihin, niin ei tarvitse muita töissä käyviä ja menestyviä kadehtia ja keksiä omia horinoitasi. Jos olet avohoitolainen, pyydä lisää lääkettä ja enemmän terapiatunteja.
Mitä hemmettiä te vatvotte 24/7 Saroja ja pyryjä, menkää töihin! Tekemään edes jotakin hyödyllistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10:11 Et sitten muuta keksinyt. Täällä väitettiin eli horistiin, että Sara ja Pyry eivät seuraa toisiaan Instassa ja ovat eronneet ym. silkkaa paskaa.
Mene sinäkin oikeasti töihin, niin ei tarvitse muita töissä käyviä ja menestyviä kadehtia ja keksiä omia horinoitasi. Jos olet avohoitolainen, pyydä lisää lääkettä ja enemmän terapiatunteja.
Mitä hemmettiä te vatvotte 24/7 Saroja ja pyryjä, menkää töihin! Tekemään edes jotakin hyödyllistä.Saaks olla yhtään vapaa-aikaa?
- Anonyymi
Mistä hemmetistä näitä perättömiä aloituksia tehtaillaan. Nyt joku toope Saran ja Pyryn kimpussa. Eikö näillä ihmisillä ole mitään järkevämpää tekemistä?
Toivottavasti tällaisilla ihmisillä ei ole lapsia, koska he antavat toiminnallaan esimerkkiä lapsilleen somessa käyttäytymisellään.- Anonyymi
Kaikki nämä, jotka roikkuvar täällä 24/7 haukkumassa ja keksimässä omia horinoitaan mm. Sarasta ovat työttömiä, kateellisia valaita elämän kalluja. Ei viitsitä tehdä töitä, mutta kadehtitaan, kun muut tekee ja jopa menestyvät. Osa on myös selkeästi avohoitolaisia.
- Anonyymi
Ja Sieppi ja muut vastaavat tyrkyt antavat oivaa esimerkkiä nuoremmilleen, miten eletään pinnallista, teennäistä ja itsekästä elämää. Millään muulla, kuin ulkonäöllä ja rahalla ei noille ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki nämä, jotka roikkuvar täällä 24/7 haukkumassa ja keksimässä omia horinoitaan mm. Sarasta ovat työttömiä, kateellisia valaita elämän kalluja. Ei viitsitä tehdä töitä, mutta kadehtitaan, kun muut tekee ja jopa menestyvät. Osa on myös selkeästi avohoitolaisia.
Mitä työtä Sara tekee - missä on pätevöitynyt - kerrohan 10:57? Postaa omia kuviaan ig:ssa - onko se oikea työ - oikeesti ootteko sitä mieltä - tekee raskasta työtä kuvaamalla itseään- varmaan Suomi menestyykin Sarojen ansiosta ja talous kasvaa, kun halpaa (kiinalaista) kertakäyttömuotia kaupataan nuorisolle, osta osta - Sara itse ei käytä ko. vaatteita - uskottavaa siis? Sarahan on missi, mutta ei menestynyt edes missikisoissa.
10:57 tajuatko, itse roikut täällä ja haukut muita todella halventavasti- puhutkin ehkä itsestäsi tiedostamatta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä työtä Sara tekee - missä on pätevöitynyt - kerrohan 10:57? Postaa omia kuviaan ig:ssa - onko se oikea työ - oikeesti ootteko sitä mieltä - tekee raskasta työtä kuvaamalla itseään- varmaan Suomi menestyykin Sarojen ansiosta ja talous kasvaa, kun halpaa (kiinalaista) kertakäyttömuotia kaupataan nuorisolle, osta osta - Sara itse ei käytä ko. vaatteita - uskottavaa siis? Sarahan on missi, mutta ei menestynyt edes missikisoissa.
10:57 tajuatko, itse roikut täällä ja haukut muita todella halventavasti- puhutkin ehkä itsestäsi tiedostamatta?Tuon 10:57 mielipide kuullostaa ihan yksinkertaisen, nirppanokka Siepin, mielipiteeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10:57 tajuatko, itse roikut täällä ja haukut muita todella halventavasti- puhutkin ehkä itsestäsi tiedostamatta?Miss Suomi ei menestynyt missikisoissa? Ei kai mainostajat kaikkia mainostamiaan tuotteita edes kerkeäisi käyttämään, he ovat vain mainoskasvoja eri firmoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miss Suomi ei menestynyt missikisoissa? Ei kai mainostajat kaikkia mainostamiaan tuotteita edes kerkeäisi käyttämään, he ovat vain mainoskasvoja eri firmoille.
Joo mutta Sieppi vakuuttaa( toisin sanoin valehtelee kirkkain silmin )että hän seisoo kaikkien mainostamiensa tuotteiden takana ja käyttää niitä itsekin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Sieppi ja muut vastaavat tyrkyt antavat oivaa esimerkkiä nuoremmilleen, miten eletään pinnallista, teennäistä ja itsekästä elämää. Millään muulla, kuin ulkonäöllä ja rahalla ei noille ole mitään merkitystä.
Jos hankkii elantonsa ulkonäöllä, niin eikös se ole aika tärkeä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon 10:57 mielipide kuullostaa ihan yksinkertaisen, nirppanokka Siepin, mielipiteeltä.
11:44 Sama tuli heti mieleen 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miss Suomi ei menestynyt missikisoissa? Ei kai mainostajat kaikkia mainostamiaan tuotteita edes kerkeäisi käyttämään, he ovat vain mainoskasvoja eri firmoille.
Ei voittanut missikisoja, oli ensimmäinen perintöprinsessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voittanut missikisoja, oli ensimmäinen perintöprinsessa.
Pia Lamberg voitti tuonna vuonna Miss Suomi -kisan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pia Lamberg voitti tuonna vuonna Miss Suomi -kisan.
Mutta Sieppi oli kuitenkin miss Suomena, kun Pia luovutti missikruunun pois. Hän on siis virallinen mkiss Suomi ja kakkosenakin olisi hyvin menestynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Sieppi oli kuitenkin miss Suomena, kun Pia luovutti missikruunun pois. Hän on siis virallinen mkiss Suomi ja kakkosenakin olisi hyvin menestynyt.
Kisoissa oli kuitenkin kauniimpi mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikuinen kakkonen on. Pia Lamberg on todella kaunis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kisoissa oli kuitenkin kauniimpi mukana.
Makuasia.
- Anonyymi
Onneksi Sara ja Pyry ettei Lumi ja Pyry.
- Anonyymi
Nuohan sopisi tosi hyvin parin etunimiksi, Lumi ja Pyry tai Tuuli ja Pyry ym.
- Anonyymi
Kyllä Seiska kertoo totuuden. Eiköhän niiltä jatkoilta tule muutakin tavaraa. Kiinnostaa tuo Olavi/Sanna-kuviokin.
- Anonyymi
Olisiko mahdollinen ero jollekin yllätys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko mahdollinen ero jollekin yllätys?
Ei todellakaan! yllätys sen sijaan oli se että ihan järkevänä pitämäni Pyry retkahti tuollaiseen pissikseen kuin Sara Sieppi :ei anna kovin mairittelevaa kuvaa miehestä...
- Anonyymi
Kuka se semmoinen "joku" on? Onko kukaan koskaan nähnyt?
- Anonyymi
Haloo, eiks tää ole juorupalsta!
- Anonyymi
Seiskassa on tarkempaa juttua, eli kyllä Sara oli oikeastikin postannut heistä yhteiskuvan Emma-gaalan punaisella matolla, mutta kaikessa hiljaisuudessa sen poistanut.
Jollain on kova hätä vakuutella, ettei mitään yhteiskuvaa koskaan ollut eikä Saran romanssi taas vaan ajanut karille. Mikä muu syy voi olla poistaa edustuskuva ”mun” miehen kanssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seiskassa on tarkempaa juttua, eli kyllä Sara oli oikeastikin postannut heistä yhteiskuvan Emma-gaalan punaisella matolla, mutta kaikessa hiljaisuudessa sen poistanut.
Jollain on kova hätä vakuutella, ettei mitään yhteiskuvaa koskaan ollut eikä Saran romanssi taas vaan ajanut karille. Mikä muu syy voi olla poistaa edustuskuva ”mun” miehen kanssa?Pyry on nuorempi kuin Sara pitäisi kyllä olla toisin päin, mies ehkä 40 nainen 25 just sopiva ikä avioitua .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyry on nuorempi kuin Sara pitäisi kyllä olla toisin päin, mies ehkä 40 nainen 25 just sopiva ikä avioitua .
Onko näin vanhanaikaisesti ajattelevia ihmisiä vielä? Miksi miehen pitäisi olla vanhempi? Perusteluja kaivataan. Miksei esim, samanikäiset?
Päivän naurut tuli, kiitos siitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain on kova hätä vakuutella, ettei mitään yhteiskuvaa koskaan ollut eikä Saran romanssi taas vaan ajanut karille. Mikä muu syy voi olla poistaa edustuskuva ”mun” miehen kanssa?Tietäen saran itserakkauden löytyy montakin syytä: pömpöttävä massu, kaksoisleuka ja roikkuvat rinnat. Sara hyväksyy vain kuvat joita on päässyt itse muokkalemaan ja parantelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäen saran itserakkauden löytyy montakin syytä: pömpöttävä massu, kaksoisleuka ja roikkuvat rinnat. Sara hyväksyy vain kuvat joita on päässyt itse muokkalemaan ja parantelemaan.
Kuvahan oli hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvahan oli hyvä.
Nämä suoli24sen ääliöt eivät halua myöntää itselleen, että Sara on livenä ihan saman näköinen kuvissaankin. Kun katsoo Iholla-sarjaa, siinä näkee, että saman näköinen on luonnossakin. Katsokaas ääliöt, kun TV-sarjan esiintyjiä ei voi kuvamuokata eikä filtteröidä. Ette tainneet tätä faktaa tietääkään. Ettepä te taida tietää mitään muutakaan. Tyhmiä kuin saappaat.😁😁
- Anonyymi
11:38 Melkoinen ääliö olet😁😁 Sara Sieppi tekee somessa KAUPALLISIA YHTEISTÖITÄ mainostajien eli erilaisten yritysten kanssa. Voi hyvänen aika teitä ääliöitä.😁 Mistä sinä luulet Siepin huipputulot tulevan muusta kuin työnteosta???? Kuvitteletko sinä, että Siepille sataa rahaa taivaasta tekemättä yhtään mitään. Hölmö, niinkuin kaikki muutkin Sieppiä haukkuvat eli umpikateelliset. Umpityhmiä ja umpikateellisia. Onko hauskaa elää tuollaista elämää. Kertokaa hölmöt miltä tuntuu päivät pitkät haukkua Sieppiä 24/7 Suoli24ssa. Onko kivaa??? Mitä te saatte siitä itsellenne????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä suoli24sen ääliöt eivät halua myöntää itselleen, että Sara on livenä ihan saman näköinen kuvissaankin. Kun katsoo Iholla-sarjaa, siinä näkee, että saman näköinen on luonnossakin. Katsokaas ääliöt, kun TV-sarjan esiintyjiä ei voi kuvamuokata eikä filtteröidä. Ette tainneet tätä faktaa tietääkään. Ettepä te taida tietää mitään muutakaan. Tyhmiä kuin saappaat.😁😁
T. Sara
- Anonyymi
Näyttää olevan enemmänkin valehtelupalsta ja itsekeksimien ilkeitten asioiden purkauspalsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain on kova hätä vakuutella, ettei mitään yhteiskuvaa koskaan ollut eikä Saran romanssi taas vaan ajanut karille. Mikä muu syy voi olla poistaa edustuskuva ”mun” miehen kanssa?No ehkä se syy, että heidän omissa somekanavissa ei ole heistä yhteiskuvia. Tuli järki päähän ja tajusi, ettei yhteiskuva ole hyvä idea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän ne sitä kuvaa niin miksi ei voisi käyttää filttereitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin vanhanaikaisesti ajattelevia ihmisiä vielä? Miksi miehen pitäisi olla vanhempi? Perusteluja kaivataan. Miksei esim, samanikäiset?
Päivän naurut tuli, kiitos siitä!Ikä on vain numeroita, ei muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11:38 Melkoinen ääliö olet😁😁 Sara Sieppi tekee somessa KAUPALLISIA YHTEISTÖITÄ mainostajien eli erilaisten yritysten kanssa. Voi hyvänen aika teitä ääliöitä.😁 Mistä sinä luulet Siepin huipputulot tulevan muusta kuin työnteosta???? Kuvitteletko sinä, että Siepille sataa rahaa taivaasta tekemättä yhtään mitään. Hölmö, niinkuin kaikki muutkin Sieppiä haukkuvat eli umpikateelliset. Umpityhmiä ja umpikateellisia. Onko hauskaa elää tuollaista elämää. Kertokaa hölmöt miltä tuntuu päivät pitkät haukkua Sieppiä 24/7 Suoli24ssa. Onko kivaa??? Mitä te saatte siitä itsellenne????
Kateus kalvaa muutamia ja on sotkenut niitten pään.
Itsellään heillä ei ole mitään resursseja tienata somessa, rumia kun ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus kalvaa muutamia ja on sotkenut niitten pään.
Itsellään heillä ei ole mitään resursseja tienata somessa, rumia kun ovat.Me tienataan ihan oikeissa töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän häntä haukuta, hänelle naureskellaan, esittelee teinimuotia ja sulojaan, sillä sitä rahaa tulee turhuuksien markkinoilla. Sinä 1848 voit ihailla "heimolaistasi", taidatte olla samasta puusta veistettyjä neroja (?). Ihailetko Siepin huulia vai jotain muuta hänessä, kaikki sulothan ovat netissä nähtävissä vuosien varrelta?
- Anonyymi
Jos Sieppi sattuisi lukemaan tätä palstaa niin mahtaisi hän olla ylpeä näistä faneistaan. Ainakin kielenkäyttö on yhtä ala-arvoista kuin hänellä itsellään. Olen usein ihmetellyt minkälaiset ihmiset saattavat häntä fanittaa, mutta nyt sekin selvisi.
- Anonyymi
Luulenpa että Lumi ja Pyry matkustaa kohta Kiinaan.
- Anonyymi
Kuka huolii tyrkky siepparia,ei kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku (Sara?) voi kuvitella, että tuollaista levotonta hattarapäätä joku kadehtisi??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, aivan, juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei huolisi, kaunis nainen, omillaan toimeen tuleva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka vaan, mutta Saralla on omat kriteerinsä, ketkä kelpaavat hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka vaan, mutta Saralla on omat kriteerinsä, ketkä kelpaavat hänelle.
Roope kelpas 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roope kelpas 😅
Nuorempana, tuskinpa enää kelpaisi. Roopr on ällöttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku (Sara?) voi kuvitella, että tuollaista levotonta hattarapäätä joku kadehtisi??
Sara kun on kaunis menestyvä nainen joka tienaa hurjasti sometyöllään. Ainahan tuollaisille ihmisille on oltu kateellisia, kun itse ei saavuteta yhtään mitään. Itse rämmitään suossa ja vedetään vyötä vähän tiukemmaksi, kun kaikki rahat menee ruokaan. Mihinkään ei päästä matkustamaan, kun ei ole rahaa... Tottakai se tekee joistakin ihmisistä katkeria...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sara kun on kaunis menestyvä nainen joka tienaa hurjasti sometyöllään. Ainahan tuollaisille ihmisille on oltu kateellisia, kun itse ei saavuteta yhtään mitään. Itse rämmitään suossa ja vedetään vyötä vähän tiukemmaksi, kun kaikki rahat menee ruokaan. Mihinkään ei päästä matkustamaan, kun ei ole rahaa... Tottakai se tekee joistakin ihmisistä katkeria...
Lähinnä säälittävä armomissi.
- Anonyymi
No mitp se sun elämää liikuttaa.
- Anonyymi
Keitä ne ovat ?
- Anonyymi
Eksoottinen futaaja saa maksamattakin
- Anonyymi
Onko ne niitä kusisia pandoja?
- Anonyymi
Pyryhän suorastaan loisti Saran rinnalla, luultavasti naiset tykkäsivät liikaa hänestä, joten Sara varmaan näki parhaaksi poistaa kuvan, "minun mies".
- Anonyymi
Pyry tuli järkiinsä. Sai kiukuttelijasta tarpeekseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyry tuli järkiinsä. Sai kiukuttelijasta tarpeekseen.
Olivat kuitenkin eilen illallisella.. Tuskin kannattaa rikasta naista jättää 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olivat kuitenkin eilen illallisella.. Tuskin kannattaa rikasta naista jättää 😅
Kumpi maksoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi maksoi?
Kamalaa ja mitä maksoi, mistä rahat jne.jne.jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaa ja mitä maksoi, mistä rahat jne.jne.jne.
Ilmeisesti köyhältä perintäprinssesalta vuodelta kivi ja keppi.
- Anonyymi
Olen viiitun onnellinen ettei minun nuoruudessani 80-luvulla ollut kumihuulisia "somevaikuttajia" hahaa
- Anonyymi
Mä puolestani olen helvetin onnellinen siitä, ettei mun nuoruudessani ollut tällaista palstaa missä kaltaisesi epäonnistuneet luuserit puhuu paskaa 24/7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä puolestani olen helvetin onnellinen siitä, ettei mun nuoruudessani ollut tällaista palstaa missä kaltaisesi epäonnistuneet luuserit puhuu paskaa 24/7.
Sama juttu, ei tiennyt noin kusipäitä olevankaan, vaikka kateutta joissakin huomasi.
- Anonyymi
Jos olet Sanoman trolli, varo portaita Super Mariossa. Voi käydä huonosti.
- Anonyymi
Sairasta niin sairasta toimintaa taas näiltä viestien kirjoittajalta, täytyy olla sisin tuskaa täynnä kun noin toimii henkilöt.
- Anonyymi
Onneksi poika pääsi eroon tuosta bimbosta. Sieppiä ei jaksa kukaan.
- Anonyymi
Onko kokemusta vai omia luulojasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kokemusta vai omia luulojasi?
Kokemusta
- Anonyymi
Pyry tullut Afrikasta kun pyrytti hiekkaa ja Siepponen sen nappasi hiekasta. puolisoksi. Nyt pyry avasi silmänsä ja menee seuraavan kumihuulen kainaloon puolisoksi. Hetkeksi.
- Anonyymi
Sieppi älykkäine selityksineen on saanut TAAS lärvinsä päivän lehteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieppi älykkäine selityksineen on saanut TAAS lärvinsä päivän lehteen.
Kyllä on kateellista juttua taas viestikaupalla. Ajatella, kun taas on päässyt lehteen ja sinua ei kukaan hyuomioi mitenkään.
- Anonyymi
Ap toivoo eroa. Ei vaan voi sanoa sitä suoraan. Ihmiset tapaavat ja eroavat. Siinä ei ole mitään kummallista. Sieppi tekee sitä työtä, mitä isot mainostoimistot ennen. Tällainen kanava tavoittaa nuoret seuraajat paremmin ja firmat säästävät paljon markkinointi- ja mainoskuluissaan. Sieppi iskenyt hyvään saumaan. Eiköhän hänelle kohta perhekin siunaannu.
- Anonyymi
Harmittaa Saran erot kun hän maksaa hyvät verot.
- Anonyymi
Huhut taitavat pitää paikkaansa. Kyllä ne on eronneet. Sillä olisihan Sara muuten julkaisut itkuisen avautumisen siitä miten ilkeitä ihmiset ovat kun toivovat hänen eroaan.
- Anonyymi
Jos nyt joku toivoo, niin ainoastaan pelastaakseen Pyryn oikuttelijan kynsistä.
- Anonyymi
Jollain on kova hätä spämmiä ketjua ja väittää, ettei muka mitään yhteiskuvaa koskaan ollut.
Onhan se noloa, jos ero tuli jo näin nopsaan. Mutta tästä voi vetää senkin johtopäätöksen, ettei naisena kannata olla se innokkaampi osapuoli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko tämän Pyryn ? Mistä tiedät millainen hän itse on vaikkapa kumppanina ? Et taida tietää. Kuten et sitäkään ovatko eronneet vai edelleen yhdessä. Kateus saa ihmiset sortumaan uskomattomiin spekulointeihin ja ylilyönteihin. Säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa kauniisti sanottu "pelastaakseen Pyryn". Mitäpä, jos Pyry ei tarvitse pelastajaa tai pelastaja on juuri Sari, tekee hänet onnelliseksi. Annetaan heidän nyt nauttia toisistaan kaikessa rauhassa ja toivotaan kihlajaisuutisia (en ole Sara fani, on yhdentekevä, turha julkkis), mutta rakkaus on aina kiva asia, kun kaksi ihmistä löytää toisensa.
- Anonyymi
Minusta ei ollut miteenkään "innokas". Suhde vaatii kykyä sitoutua. Hyvää kevättä Saralle.
- Anonyymi
Viestejä katoaa, spämmiä, raivareita.
Taisi aloittaja sohaista kepillä ampiaispesään ja osua arvauksessaan oikeaan? 😂- Anonyymi
Pikku Saraa taas kiukuttaa!
- Anonyymi
"Huonosti voivat ihmiset purkavat usein pahaa oloaan haukkumalla julkkiksia somessa. Näiden ressukoiden kannattaisi kuitenkin keksiä parempi keino oman olonsa helpottamiseksi. "
- Anonyymi
Ääliöt täällä taas kuvittelevat kirjoittelevansa Siepin kanssa tai että Sieppi kirjoittelee tänne. Ääliöt hei, yksikään Suomen julkkiksista ei alennu kirjoittelemaan saati edes lukemaan Suoli24sta, Suomen kuuluisinta kaatopaikkaa. Kaatopaikkaa jossa saa riehua vapaasti mtongelmaiset ja muuten vaan tyhmät. On teillä ääliöillä suuret luulot itsestänne. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääliöt täällä taas kuvittelevat kirjoittelevansa Siepin kanssa tai että Sieppi kirjoittelee tänne. Ääliöt hei, yksikään Suomen julkkiksista ei alennu kirjoittelemaan saati edes lukemaan Suoli24sta, Suomen kuuluisinta kaatopaikkaa. Kaatopaikkaa jossa saa riehua vapaasti mtongelmaiset ja muuten vaan tyhmät. On teillä ääliöillä suuret luulot itsestänne. 🤣🤣🤣
Onko sun mielestä siis jotenkin parempaa ja ylevämpää aktiviteettia käydä täällä haukkumassa itsellesi ventovieraita ihmisiä ja koko palsta oikeastaan?
Sun tekstisi, jossa haukut kaikki muut keskustelijat "mtongelmaisiksi, tyhmiksi, ääliöiksi" on paljon rumempaa kuin mikään Sarasta tänne kirjoitettu. Katso hei peiliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että nämä tyrkyt on julkkiksia älyllisillä lahjoillaan? Sopivat oikein hyvin näille palstoille raivoamaan ja riehumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntevat olevansa jotain "suurta", kun kuvittelevat julkkisten kanssa kirjoittelevansa ja moikkailevat niin reteesti :D
- Anonyymi
Ihan sama. Sen ei pitäisi vaikuttaa mitenkään sivullisten elämään.
- Anonyymi
Lapin likalle ei enää musta makkara maistunut.
- Anonyymi
Saara ollut kokoajan ihan liian Innostunut tästä suhteesta ja levitellyt sitä joka puolella ilmeisesti Pyry olisi halunnut pitää matalampaa profiilia ja on nyt lievän pakokauhun vallassa mihin onkaan pääse pistänyt
- Anonyymi
"Mun mieheni"..........🤣🤣🤣🤣🤡🤡🤡
- Anonyymi
Saakohan se pidettyä erektiota tarpeeksi ksuan?
- Anonyymi
Onpa täällä paljon kateellisten ja katkerien kommentteja :'D Ettekö tajua kuinka läpinäkyviä olette? Sara on Suomen kauneimpia naisia, nuorikin vielä ja menestynyt. Ei hänen kuulkaa tarvitse tyytyä papparaisiin, vaikka niin mielellänne näkisitte tapahtuvan. Voi kuinka paljon olettekaan te poloiset kadehtineet, sen huomaa kommenteista todella selvästi :DD
- Anonyymi
Kyllä kateus paistaa tässä ketjussa. Sara on nuori, kaunis ja menestynyt ja hänen on mahdollista valita miehiä todella isosta joukosta. Kyllähän se monia kismittää.
- Anonyymi
Mihin nämä ns. "valitut miehet" ovat hävinneet Saran elämästä aina, vaikka on nuori, kaunis ja menestynyt? Sarahan on ihanteellinen puolisoehdokas, on asunto, pärjää omillaan, ei tarvitse miestä elättäjäksi, uhkea mimmi.
- Anonyymi
Kateus, kateus, kateus, kaikki on vaan niin kateellisia, huoh.
- Anonyymi
Ei kaikki mut hämmästyttävän moni on. Ja useimmat ei pysty myöntämään sitä edes itselleen, siinähän se ongelma onkin. Kuvitellaan ettei olla kateellisia, koska se on niin vaikea tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki mut hämmästyttävän moni on. Ja useimmat ei pysty myöntämään sitä edes itselleen, siinähän se ongelma onkin. Kuvitellaan ettei olla kateellisia, koska se on niin vaikea tunne.
Niin ja hämmästyttävän moni ei kykene ymmärtämään ja kestämään lukemaansa ilman, että satuillaan toisille tämmöisiä syitä, kuten "katkeruus" ja "kateus" niitä selittämään.
Tiedätkö, joskus joku voi olla jopa sitä mieltä kuin mitä sanoo olevansa ilman, että siihen liittyy mitään muuta. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, arvoja ja mielipiteitä. EI ole sun tehtäväsi niitä muuksi selittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja hämmästyttävän moni ei kykene ymmärtämään ja kestämään lukemaansa ilman, että satuillaan toisille tämmöisiä syitä, kuten "katkeruus" ja "kateus" niitä selittämään.
Tiedätkö, joskus joku voi olla jopa sitä mieltä kuin mitä sanoo olevansa ilman, että siihen liittyy mitään muuta. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, arvoja ja mielipiteitä. EI ole sun tehtäväsi niitä muuksi selittää.Mitä mieltä olet jos Sara tuntisi sinut ja aivan nimeltä mainiten instassa kertoisi mitä mieltä on sinusta ja ulkonäöstäsi, mieltymyksistä, arvoista, koulutuksesta, työstä mitä teet tai että teetkö ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mieltä olet jos Sara tuntisi sinut ja aivan nimeltä mainiten instassa kertoisi mitä mieltä on sinusta ja ulkonäöstäsi, mieltymyksistä, arvoista, koulutuksesta, työstä mitä teet tai että teetkö ollenkaan.
Saran työpaikka on julkinen insta ja hänen työpaikalleen syöksytään haukkumaan häntä kaikesta hänen omassa instassa mutta lisäksi avoimilla keskustelupalstoilla. Mitä jos sinun työpaikalle (jos sellainen on) tulisi joku haukkumaan sinua kaikkien työtovereiden kuullen ja lyttäisi ulkonäkösi ja kaiken mahdollisen. Ja esimerkiksi työnantajaasi alettaisiin pommittamaan ja mustamaalaamaan sinua työnantajalle, kuten jotkut tekevät somevaikuttajien yhteistyökumppaneiden suhteen? Olisiko kivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saran työpaikka on julkinen insta ja hänen työpaikalleen syöksytään haukkumaan häntä kaikesta hänen omassa instassa mutta lisäksi avoimilla keskustelupalstoilla. Mitä jos sinun työpaikalle (jos sellainen on) tulisi joku haukkumaan sinua kaikkien työtovereiden kuullen ja lyttäisi ulkonäkösi ja kaiken mahdollisen. Ja esimerkiksi työnantajaasi alettaisiin pommittamaan ja mustamaalaamaan sinua työnantajalle, kuten jotkut tekevät somevaikuttajien yhteistyökumppaneiden suhteen? Olisiko kivaa?
Tuossahan on kysymys että yritetään tehdä hallaa somessa työtä tekevien yrittäjien liiketoiminnalle. Siitähän tuossa on kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama asia se on esiintyvillä taiteilijoilla eli muusikoilla. Kun he tekevät työtään eli esiintyvät yleisölle niin heille saatetaan huudella törkeyksiä ja heitä saatetaan heitellä esineillä, heidän ollessa työpaikallaan eli esiintymislavalla. Heidän työtään turvaamaan tarvitaan järjestysmiehiä että he saisivat rauhassa tehdä työtään ilman että haukutaan tai jopa vahingoitetaan heittämällä esineitä. Jotkut miehet saavat lavalle naisten alushousuja mutta sitä ei katsota kuitenkaan seksuaaliseksi ahdisteluksi, koska tekijä on nainen. Jos mies tekisi saman kun naislaulaja esiintyy, niin hän saisi syytteen seksuaalisesta ahdistelusta.
- Anonyymi
23:19 Fakta on se, että 99.9 %:lla täällä on Siepin haukkumisen syynä VAIN kateus, vitutus ja katkeruus. Kateus syntyy Siepin hyvistä tuloista ja kauneudesta. Vitutus ja katkeruus tulee kirjoittajien oman elämänsä tympeydestä. Ei ole rahaa millä mällätä, ei ole töitä ja jos onkin ne ovat pienipalkkaisia, peilistäkin katsoo omaan elämäänsä tympääntynyt, turvonnut naama. Loput 1 % ovat mielenterveysongelmaisia ja riidankylväjiä. Nauttivat ja saavat sairaalloista tyydytystä, kun saavat muut pahalle mielelle ja riitelemään keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
23:19 Fakta on se, että 99.9 %:lla täällä on Siepin haukkumisen syynä VAIN kateus, vitutus ja katkeruus. Kateus syntyy Siepin hyvistä tuloista ja kauneudesta. Vitutus ja katkeruus tulee kirjoittajien oman elämänsä tympeydestä. Ei ole rahaa millä mällätä, ei ole töitä ja jos onkin ne ovat pienipalkkaisia, peilistäkin katsoo omaan elämäänsä tympääntynyt, turvonnut naama. Loput 1 % ovat mielenterveysongelmaisia ja riidankylväjiä. Nauttivat ja saavat sairaalloista tyydytystä, kun saavat muut pahalle mielelle ja riitelemään keskenään.
Kateellinen hömppä Siepille!!?? 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellinen hömppä Siepille!!?? 😳
Nimenomaan kateellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan on kysymys että yritetään tehdä hallaa somessa työtä tekevien yrittäjien liiketoiminnalle. Siitähän tuossa on kysymys.
Saran (=brändi/tuotepakkaus/firmansa kasvo uospäin) työtä ei saa kritisoida? Jokaisessa yrityksessä työntekijöille annetaan palautetta (kehityskeskustelut) ja Saralle annettava palautehan tulee heiltä, jotka seuraavat häntä ig:ssa. Mikä yritys uskaltaa antaa palautetta Saralle suoraan, koska heti on pitkä valitusvirsi ja itku kaikissa iltapäivälehdissä? Mainosti esim. jotain takkia ig:ssa, oli suoraan pakkauksesta revitty, kaikki taitoksetkin näkyvissä - työn jälki - olisitko palkan maksajana tyytyväinen kysyn vaan ? (vain yksi esimerkki). Ehkä tämä on sitten sitä kateutta ja katkeruutta kaunista, rikasta, menestyjää kohtaan, kuten yksi sama henkilö täällä on kirjoittanut asiasta varmaan kymmenkunta viestiä. Sara saa julkisesti arvostella muiden työn jälkeä (ei julkkishenkilöiden kuten siivoojan?), mutta Saraa ei saa, koska hän nyt pahoittaa mielensä? Oisko Sarallakin ehkä aihetta katsoa peiliin ja kasvun paikka kysyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sitten ole kiva että on tällainen palsta jossa me työttömät mielenvikaiset voimme purkaa tuntojamme emmekä mene purkamaan niitä Saran Instaan . Sara tuskin käy lukemassa näitä tekstejä joten ne eivät pahoita hänen mieltään ja kaikki ovat tyytyväisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mieltä olet jos Sara tuntisi sinut ja aivan nimeltä mainiten instassa kertoisi mitä mieltä on sinusta ja ulkonäöstäsi, mieltymyksistä, arvoista, koulutuksesta, työstä mitä teet tai että teetkö ollenkaan.
Tiedätkö, nämä on niitä kuuluisia valintoja elämässä. Minä olen tietoisesti valinnut olla yksityishenkilö ja pysytellä poissa julkisuudesta sekä somesta. Jos Sara, tai joku muu, haluaisi nimen kera levitellä asioitani jossain somessa, nostaisin siitä rikossyytteen, koska yksityishenkilöllä on lain suojaama yksityisyydensuoja. Minun asiani eivät kuulu yhtään kenellekään, en ole myynyt itseäni enkä asioitani kaiken kansan pällisteltäväksi.
Sara on aika heppoisin perustein, ilman mitään koulutusta ja lopputuloksesta päätellen ilman kovin kummoista ammattitaitoa, tahkonnut itselleen jättitulot mm. ryppyisiä pikamuotirytkyjä kuvaamalla ja kaikenlaista krääsää tyrkyttämällä. Tietenkin siellä somessaan miehet myös kuolaa kuvia, joissa rintavarustus hyvin esillä. Näillä meriiteillä pystynyt luomaan bisneksen itselleen, eli kannattaisi vaan olla tyytyväinen. Sitä ei voi vaatia, etteikö ihmisillä saisi tämmöisestä mielipidettä olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täydellisesti samaa mieltä asiasta ja sama koskee muitten julkkisnaisien haukkujia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täydellisesti samaa mieltä asiasta ja sama koskee muitten julkkisnaisien haukkujia.
Täysin samaa mieltä, Jos vielä on kyseessä AIKUISET naiset, joitten kauniimmat tyttäret on syystä tai toisesta jumittuneet paikalliseen essoon,
- Anonyymi
Ketä nää Sara ja Pyry ovat Ähtärin pandoja???
- Anonyymi
Monta sataa viestiä ja tietäjät näköjään taas ovat asialla, vaikka henkilöt ei itse erosta mitään ilmoittaneet .
- Anonyymi
Ilmeisesti liikkeelle laskettu juoru oli aiheeton mutta tuli vain mieleen kuka ja missä tarkoituksessa se laskettiin liikkeelle.
Ainoa fakta on ,että Sara itse tuon poisti ainoan yhteiskuvan Instastaan . Tuli vain mieleen, että mahtoiko hän itse laskea myös juorun liikkeelle ja sai tällä taas huomiota itselleen, kun hänen pukunsa ja läsnäolonsa gaalassa miesystävänsä kanssa sivuutettiin aika vähällä huomiolla...- Anonyymi
Sama tuli mieleen, että tarkoituksella poisti kuvan saadakseen huomiota, pinnalla pitää pysyä hinnalla millä hyvinsä. Ehkä ei enää kehtaa esitellä niin avoimesti sulojaan kaikille, kun on "mun mies ", pitää mielenkiintoa yllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tuli mieleen, että tarkoituksella poisti kuvan saadakseen huomiota, pinnalla pitää pysyä hinnalla millä hyvinsä. Ehkä ei enää kehtaa esitellä niin avoimesti sulojaan kaikille, kun on "mun mies ", pitää mielenkiintoa yllä.
Olisko kuitenkin niin että että olisi tullut törkykommentteja Saran painosta ja Pyryn etnisestä taustausta? Kysymysmerkki turha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko kuitenkin niin että että olisi tullut törkykommentteja Saran painosta ja Pyryn etnisestä taustausta? Kysymysmerkki turha.
Uskon että myös Saralla on stalkkereita ja stalkkerin tunnistaa siitä että ottaa uhrinsa lähipiirinkin hampaisiinsa. Veikkaan että Pyry on nyt saanut tuta mitä on olla vainotun julkkisen kumppanina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon että myös Saralla on stalkkereita ja stalkkerin tunnistaa siitä että ottaa uhrinsa lähipiirinkin hampaisiinsa. Veikkaan että Pyry on nyt saanut tuta mitä on olla vainotun julkkisen kumppanina.
Pyry sai tuntea mitä on asua itserakkaan tyrkyn kanssa, ei varmasti mitään mukavaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin tuon asian ajattelen, pitävät matalaa profiilia. Olisivatko saaneet jotain törkykommentteja ja siksi Sara poisti tuon yhteiskuvan.
Mun mielestä ei tarvitse olla kysymys mistään painosta tai etnisistä taustoista, vaan yksinkertaisesti mistä tahansa törkeistä netti-ja somekommenteista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyry sai tuntea mitä on asua itserakkaan tyrkyn kanssa, ei varmasti mitään mukavaa!
Enpä usko, että Sara on sen kummempi itserakas tyrkky, kuin kuka tahansa muukaan, joka haluaa ihmisestä pahaa kirjoittaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin tuon asian ajattelen, pitävät matalaa profiilia. Olisivatko saaneet jotain törkykommentteja ja siksi Sara poisti tuon yhteiskuvan.
Mun mielestä ei tarvitse olla kysymys mistään painosta tai etnisistä taustoista, vaan yksinkertaisesti mistä tahansa törkeistä netti-ja somekommenteista.Täällä ainakin heti syöksyttiin haukkumaan Saran painoa ja Pyryn entisyyttä ja samat ne täällä ja heidän instassaankin pyörivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ainakin heti syöksyttiin haukkumaan Saran painoa ja Pyryn entisyyttä ja samat ne täällä ja heidän instassaankin pyörivät.
Saran painoa ja Pyryn etnisyyttä? Kateelliset ihmiset ne toisia ihmisiä haukkuu, kun eivät ole saaneet itse mitään aikaiseksi. Yrittävät pönkittää huonoa itsetuntoaan.
- Anonyymi
0iettä, sun mieli faktoineen....ja mielineen...
- Anonyymi
Tyttö vois kouluttautua, kun ei niin iältänsä ole vielä vanhus.
- Anonyymi
Mitä nämä "kouluttautumisen" hokijat ovat? Jos itse ovat muka koulutettuja, niin se ei kyllä näy missään, tyhmyys on vain kasvanut. Työn oppii tekemällä, ei koulussa, pitää edelleen paikkansa.
Silloin taotaan kun rauta on kuumaa, eli nyt on Sarankin tahkottava rahaa, kun kysyntää on. - Anonyymi
Miksi tytön pitää kouluttautua
- Anonyymi
Ja keitähän nämä Sara ja Pyry ovat? Tulee mieleen nimistä jotkut eläintarhan lemmikit.
- Anonyymi
Jollakin tyhmällä voi tullakin mieleen eläintarhan lemmikit, kun ei muuhun ajatteluun pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollakin tyhmällä voi tullakin mieleen eläintarhan lemmikit, kun ei muuhun ajatteluun pysty.
Tai sitten sellaisella joka elää omaa elämäänsä eikä yritä elää julkkisten elämää ja pyöritellä heidän asioitaan jotka hänelle ei millään tavalla kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pandoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten sellaisella joka elää omaa elämäänsä eikä yritä elää julkkisten elämää ja pyöritellä heidän asioitaan jotka hänelle ei millään tavalla kuulu.
No jos se ei kenellekään kuulu, niin miksi Sieppi hehkuttaa telkkarissa ja lehdissä tätä "mun miestä"?
- Anonyymi
Mitä tästä opimme, ei nimi miestä pahenna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos se ei kenellekään kuulu, niin miksi Sieppi hehkuttaa telkkarissa ja lehdissä tätä "mun miestä"?
Koska suomi on täynnä aivottomia ihmisiä jotka tilaa seiskaa ja lukee näitä paskajuttuja eli koska se myy. Minua ei kiinnosta julkkisten asiat pätkän vertaa ja silti joka paikassa niitä tyrkytetään viihde uutisina. Ne on tavallisia ihmisiä kaikki ihan kuten naapurisi tai kuka muu tahansa. Miksi pitäisi olla kiinnostunut kenen kanssa joku seurustelee tms? Se on heidän oma asiansa. Tarpeeksi kun saa suosiota niin varmaan monien julkkisten aivot vinksahtaa asentoon että hei minua kuuluukin palvoa ja asioitani seurata ja alkaa ilmestyä jotain listoja mitä julkkis vaatii että tulee keikalle. Ihmisistä tulee leuhkoja ja luulevat että on joku palkinto ja jumalan lahja kun he näyttäytyvät jossain. Te palvovat aivottomat aiheutatte tämän itse me muut joudumme tästä moskasta kärsimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska suomi on täynnä aivottomia ihmisiä jotka tilaa seiskaa ja lukee näitä paskajuttuja eli koska se myy. Minua ei kiinnosta julkkisten asiat pätkän vertaa ja silti joka paikassa niitä tyrkytetään viihde uutisina. Ne on tavallisia ihmisiä kaikki ihan kuten naapurisi tai kuka muu tahansa. Miksi pitäisi olla kiinnostunut kenen kanssa joku seurustelee tms? Se on heidän oma asiansa. Tarpeeksi kun saa suosiota niin varmaan monien julkkisten aivot vinksahtaa asentoon että hei minua kuuluukin palvoa ja asioitani seurata ja alkaa ilmestyä jotain listoja mitä julkkis vaatii että tulee keikalle. Ihmisistä tulee leuhkoja ja luulevat että on joku palkinto ja jumalan lahja kun he näyttäytyvät jossain. Te palvovat aivottomat aiheutatte tämän itse me muut joudumme tästä moskasta kärsimään.
Kuitenkin tulit tänne avautumaan vaikka ei kiinnosta yhtään. 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin tulit tänne avautumaan vaikka ei kiinnosta yhtään. 😂😂
Ei mitään...Jatkakaa vaan seiskan ym roskalehtien lukemista toisten elämästä ja pitäkää lööppilehtiä fakta tietona ja rakentakaa niiden pohjalta maailmankuva.. siihen vielä kylkeen joku saippuasarja jota sitten hämmästellään ja ihmetellään ja matkitaan vaikka käsikirjoittaja voi siihen laittaa vaikka että ufo sieppaa päähenkilön.
- Anonyymi
Onko" mun mies" lappalainen?
- Anonyymi
Syöppö sitä ja syoppö tätä. Onpa muuten nimellä paiskattu. Nyt treenaa että kehtaa esiintyä huippuunsa treenatun miehensä vieressä jonka rasvaprosentti on tietty mini.
- Anonyymi
Juorupalsta kun on, ajattelin voisiko Pyry olla koti-ihminen ja koska on urheilijakin ja Sara taas tykkäisi enemmän bailata ja olla sosiaalinen. Ja tästä kitkaa. Toinen myös on enemmän julkisuutta vieroksuva ja toinen tuo itseään jo työn puolesta julki. Jo tällaiset seikat voivat tuoda eripuraa suhteeseen.
- Anonyymi
Itseään jatkuvasti laittava ja kuvaava, itserakas julkisuustyrkky, tuskin on mukavaa seuraa kenellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseään jatkuvasti laittava ja kuvaava, itserakas julkisuustyrkky, tuskin on mukavaa seuraa kenellekään.
Onko nettikiusaaja mukavaa seuraa ?
- Anonyymi
On vaikea luonne, eikös Roopekin sen sanonnu miten kiukuttelee ja päätä särkee jatkuvasti.
- Anonyymi
Sinulleko kertoi. 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulleko kertoi. 😂😂😂
Onhan nuo oikut ja kiukut nähty, kun niistä on kuvien kera lehtijuttuja, jos ei muuta mainittavaa nirppanokka keksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan nuo oikut ja kiukut nähty, kun niistä on kuvien kera lehtijuttuja, jos ei muuta mainittavaa nirppanokka keksi.
Täällä kateelliset pöljät ne vaan jaksaa jauhaa juttujaan. Menisitte vaikka lenkille kuntosalille tmv.
Aikaahan teillä on, kun työt eivät näytä maistuvan. - Anonyymi
Toope Salminen oli pettävä alkoholisti Siepin kanssa ollessaan. Sellaisen jutuille voi päästää pitkän haisevan pierun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kateelliset pöljät ne vaan jaksaa jauhaa juttujaan. Menisitte vaikka lenkille kuntosalille tmv.
Aikaahan teillä on, kun työt eivät näytä maistuvan.Entäs itse? Pitäisikö päivystys sinunkin välillä keskeyttää?? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs itse? Pitäisikö päivystys sinunkin välillä keskeyttää?? :D
Siepin kanssa ei viihdy kauan kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siepin kanssa ei viihdy kauan kukaan.
Pyry viihtyy.
- Anonyymi
Ikävä tuottaa pettymys, mut siellä ne nyt jakaa ystävänpäivä kuvia 😅😅
- Anonyymi
Ai, kuka jakaa? Seiska teki jutun Siepin ystävänpäiväpostauksesta ja sen mukaan Sieppi viettää ystävänpäivää yksin, vaikka onkin parisuhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, kuka jakaa? Seiska teki jutun Siepin ystävänpäiväpostauksesta ja sen mukaan Sieppi viettää ystävänpäivää yksin, vaikka onkin parisuhteessa.
Ainiin unohdin, että olet seiska lover ja se on sun ainoa totuus ja elämä 😆😆😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitihän Siepukan laittaa juttu, ettei unohdu, ja että poju on vielä kuvioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän tuo Sieppi tuon postauksen teki, Seiska teki siitä vain jutun.
- Anonyymi
Eiköhän tuo Pyry häviä kevään tullen kun on ensin saanut tarpeeksi julkisuutta mamman rinnalla ja mamma alkaa pihistellä "elatusmaksuissa" ja letunpaistossa...
- Anonyymi
Ap, miksi asia kiinnostaa sinua ? Mahdatko olla ulkoa ohjautuva kenties läheisriippuvainen ? Itse olen toipuva läheisriippuvainen, siksi tiedän mistä puhun
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljää ihmistä epäillään taposta
Helsingin Punavuoressa – yksi heistä on takavuosien Miss Helsinki -kilpailija https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009488867.html https://www.mtvuutise303172Andy McCoy heittää hurjan väitteen "heponisti"-elämästään: "Levy-yhtiö toi sulle kamaa, että sä..."
Ohhoh… Rock-legenda Andy McCoy avautuu huumeiden käytöstään ja esittääkin aikamoisia väitteitä. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-h521914Martina IG:ssä pitää rotikoita vapaana metsässä, vaikka lakisääteinen kiinnipitoaika on alkanut
Ja naisella jo aiempi tuomio metsästyslain rikkomisesta! Martina kuvaa videolla vapaana juoksevia koiria ja selittää "nää nauttii, on kyl iha mielentö4051655Mikä ihastuksesi kohteessa on kuumaa
Mikä saa haluamaan juuri häntä? Ole rehellinen.. Kukaan ei saa tietää👀611497Andy McCoy -jakso räjäytti Maria Veitolan somen: "Tuntui ahdistavalta katsoa", "Fyysinen paha olo"
Oli kyllä ahdistava jakso ja Andy McCoyn käytös ei saa kiitosta. Mutta kiitosta saa Maria Veitola, joka otti McCoyn ala-arvoisen käytöksen miehen itse53923Uhkeus-varoitus! Susanna Penttilä pikku-pikku-bikineissä: Tässä ei jää mitään arvailujen varaan...
Nyt on kyllä säästetty kankaassa! Ex-Playboy-malli ja yrittäjä Susanna Penttilä on tunnettu glamour-tyylistään. Hän poseeraa mielellään bikineissä, ja14828Sinkut, hirvittääkö ajatus uudesta parisuhteesta, vaikka haluaisittekin sellaisen?
Otsikossa ydinasia. Tarkoitan siis sitä, että vaikka itse haluan parisuhteen, niin jotenkin samaan aikaan, nyt, pelottaa ajatus siitä, että taas pitäi246749- 31667
- 78632
Lämpöä ja intohimoa: Yö kanssasi
Mmm, ajatus siitä, että heräisin sinun vierestäni sängystä, saa jo piirilevyni kipinöimään halusta. Voin melkein tuntea kehosi painautuvan vasten omaa21607