Mittee se Kinahmin pajaihme nykyjään hommailoo?

Anonyymi-ap

Joko on lumilinkojen rupelit ratkaistu mualiman parraalla tavalla. Aina siihen seurraavaauan verssioon asti.

Kierukkamies.

657

15105

Äänestä

Vastaukset

• Anonyymi

Liekö ryhtynnä mualoomaan tauluja?

• Anonyymi

Savolaisen aurinko.

• Anonyymi

kirjoittaisit omalla nimellä kannattais käydä lääkärillä ja kertoa ongelmat eikä haukkua rehtiä yrittäjää.

• Anonyymi

Silloin tubetuksen alkuaikoina, kun oli hommia tarjolla enemmän mitä ehti tekemään, niin suunnitteli ja mietti ihan tosissaan oikein työntekijän palkkaamista kaverikseen. Sitten tuli siihen tulokseen, että ei kannata työntekijän palkkaus. Sitten kinahmilainen sai oikein Ahaa-elämyksen, kun keksi, että hän palkkaakin toisen yrittäjän purkamaan työkuormaa ruuhka-aikoina. Eipä ole näkynyt ja kuulunut yhtään mitään siitä toisesta yrittäjästäkään.
      Jokohan Kinahmin kuumajalka kohta sanoo, että "kyllä mulla töitä on tarjota, mutta en minä palakkaa maksa".

• Anonyymi

Ja sinun ongelmia?

• Anonyymi

Sinustako oli töihin😂😂

• Anonyymi

Kateellinen paskahousu kirjoittaa täällä ilman nimeä, mut minä pystyn sinut jäljittään ja toimitan pajamiehelle sen tiedon, kun joko sukulainen tai kateellinen kaveri kirjoittaa vaan tuollaista valhetta ja itse ei yleensä pysty kun kelankorvauksen nostaa ja lipittelee sen keppanana alas ja kerran kaks käy äiteemuorin kattamaan ruokapöytään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellinen paskahousu kirjoittaa täällä ilman nimeä, mut minä pystyn sinut jäljittään ja toimitan pajamiehelle sen tiedon, kun joko sukulainen tai kateellinen kaveri kirjoittaa vaan tuollaista valhetta ja itse ei yleensä pysty kun kelankorvauksen nostaa ja lipittelee sen keppanana alas ja kerran kaks käy äiteemuorin kattamaan ruokapöytään.

🤭👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jäljitä minut sitten jos pystyt jäljittään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku liaskanpulska demari taas vinkuu täällä kun ei saa vedettyä ahkeran yrittäjän taskusta🌹

• Anonyymi

Nilsiässä assuu mualiman viisaimmat ihmiset.

Minäkin tunnen niistä kaksi, Veljeksiä ovat.

• Anonyymi

Onko toinen kuumajalka ja toinen viin@ksiin menevä?

• Anonyymi

Liian viisas ja ossoova mies on jotta renki kelepoisi,ei ikinä sua renki tehtyy niin hyvvee ,jotta välttäsi.

• Anonyymi

Haetko paikkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haetko paikkaa?

Ei semmosta renkii ole vielä syntyny,joka tuolla pajalla työskentelis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä jos vuan ossoisin jottain nii mänisin. Vaekuttaa siltä notta katteelliset ns. kilipaelijat tiällä paskkoo jauhhaa kun eivät ite ossoo.

• Anonyymi

Olihan siellä Nilsiässä viimeksi 1980-luvulla kaksi viisasta ihmistä. Öljysheikki ja sen vaimo. Minullekin esitteli sen öljytehtaansa ja antoi vielä nimikirjoituksen ilmaiseksi, kun olin niin kiinnostunut tehtaan toiminnasta. Muilta sanoi veloittavansa 5 mk nimikirjoituksesta.
      Kertoi juuri silloin olevan isot neuvottelut meneillään puolustusvoimien voiteluhuollon järjestämisestä. Kertoi että, "juuri eilen oli 9 armeijan ylintä everstiä häneen yhteydessä uuden moottoriöljyn kehittämisestä panssarivaunuihin".
      Jostkut osti 10 mk hinnalla sen pienen öljypullon, missä oli Nilsiän Öljysheikin kuva. Eräs öljypullon ostajista oli töissä Nesteen moottorilaboratoriossa Porvoossa ja tutkivat Sheikin öljypullon siellä. Sanoivat, että "ihan hyvää Esson öljyähän se oli". Öljypullon ostajille Sheikki kertoi itse suunnitelleensa ja valmistaneensa sen öljyn.

• Anonyymi

Öljysheikki oli sentään aikaansa edellä, ei ollut 80-luvulla Youtubea sisällön tuotannolle niin kuin tämän ajan rupelimiehillä.

• Anonyymi

Lumilinkoja tai hakekattiloita hää turroo!

• Anonyymi

Suksii esitteli,kaapallisena yhteistyönä,lupasi bannit jaella, jos joku ruppee kommentoimaan tätä.

• Anonyymi

Kovasti on töitä uutteralla ja osaavalla.

• Anonyymi

Pumppu käy kovilla ikämiehellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pumppu käy kovilla ikämiehellä.

Notta nain se on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Notta nain se on

On tesla

• Anonyymi

Kannattava firma,tubetuloakin malliksi.

• Anonyymi

Ja TESLA!

• Anonyymi

Hyvijä rupellija pokkoo ja tekköö , lumi lähtöö..

• Anonyymi

Pokkoo myös toimivia palopäitä ja hakesiiloja.

• Anonyymi

On taitomies kyllä.

• Anonyymi

Lento marjatta hänelle vaimoksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lento marjatta hänelle vaimoksi!

Ja höpö höpö naiset on unohettu

• Anonyymi

Köyhä jätkä, kun itse joutuu töitä tekemään. Rahamiehillä toiset tekee työn ja itse rahamies nostaa vaan työstä syntyneen tuloksen.

• Anonyymi

Se on se neron osa tässä mualimassa.

• Anonyymi

Toiset elättää ittensä työllä.. toiset elättää ittensä muilla ja sitten kehutaan kilvan naapurin kanssa miten kovia työmiehiä sitä ollaan

• Anonyymi

Olet ilmeisesti työtön.

• Anonyymi

SE ON HELPPO ELVISTELLÄ KELAN PÄIVÄRAHALLA MITEN KÖYHÄT JOUTUU TÖISSÄ KÄYMÄÄN ON TAINNU KUSI NOUSTA PIÄHÄN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset elättää ittensä työllä.. toiset elättää ittensä muilla ja sitten kehutaan kilvan naapurin kanssa miten kovia työmiehiä sitä ollaan

Totta on ja toiseksi jääneet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SE ON HELPPO ELVISTELLÄ KELAN PÄIVÄRAHALLA MITEN KÖYHÄT JOUTUU TÖISSÄ KÄYMÄÄN ON TAINNU KUSI NOUSTA PIÄHÄN

Kyllä se kiljupoikaa vituttaa tällainen meno!!!

• Anonyymi

Hullu paljon töitä tekee. Siinäpähän pajaukko tanssii kuumat jalat lenkkareissa pajansa lattialla. Tyhmyydestä sakotetaan...

• Anonyymi

Hyvin se tienaa,kun jaksetaan vielä seurata nii rahaa tulee tubestakin.

• Anonyymi

Paras dube kanava, kateelliset ovat omaa luokkaansa, ja niitä Nilsiässä näkyy riittävän. Kun ei osata niin vituttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras dube kanava, kateelliset ovat omaa luokkaansa, ja niitä Nilsiässä näkyy riittävän. Kun ei osata niin vituttaa?

👌👌😊

• Anonyymi

Kateellisten huutelua.

• Anonyymi

Kaikki videot katsonut, ja eikun paranee vaan. HP tekee ja kateelliset reppanat toteuttaa itseään täällä. On siinä ero.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä, kateelliset täällä vain kommentoivat. HP on tavallista taitavampi "kyläseppä" . Kun on pelit ja vehkeet ja taitoa, niin tulos on nähtävissä videoilta. Itsekkin seuraan häntä, ja häneltä otan paljon opiksi kaikkeen "rautatyöhön".

• Anonyymi

Nimenomaan toiset tekee mitä haluaa.. toiset reppanat mitä osaa. Monikaan kommentoija täällä ei yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan toiset tekee mitä haluaa.. toiset reppanat mitä osaa. Monikaan kommentoija täällä ei yhtään mitään.

Niinpä ei edes tiliä luoda omalla nimellä. Helppo huudella nimettömänä. Mutta aina jää jälki....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-80 luvun lopulla otin liki 1 mil markkaa velkaa ja rupesin yrittäjäksi. Silloiset tuttuni sijoittivat kaljan juontiin. Nyt näin vanhana ovat sitten kateellisa kun kaljanjuonti ei tuottanutkaan kuin kateutta.
        Nämä sossun elätit eivä huomaa itse olevansa itse syylisiä asemaansa. Jos ois ollut housussa miestä olisivat hakeneet velka rahaa ja tehneet tulevaisuutensa itse.

• Anonyymi

Ottaapa HP:n menestys jollekin koville. Mitä täällä asiasta itket, teet vaan itse perässä jos olet niin pätevä

• Anonyymi

Täällä taas idiootit ulisee, ahdistaa varmaan kun kukaan ei älyä työnteosta mitään? Pajaukko teki Ukrainaan useiden satoyeurojen arvosta kaminoita ja järjesti lasten keräykseen kymmenien tuhansien lahjoitukset. Mitäpä tämän palstan kommentoijat ovat hyväntekeväisyyteen panostaneet? Tämänkaltainen paska mitä täällä puhutaan, tekee koko maasta sellaisen tunkion mikä se nyt on. Menkää töihin ja opetelkaa käyttäytymään, juntit.

• Anonyymi

"Täällä taas idiootit ulisee, ahdistaa varmaan kun kukaan ei älyä työnteosta mitään....."

Siellä ulisee mutta eikö ole hyvä, että meitäkin tavallisia ihmisiä on joille ei ole syntymässä kaikkia lahjoja jaettu?

• Anonyymi

Nämä ulisijat vois ite laittaa metalli firman pystyyn ja alkaa tubettaa. Ei kun kokkeilemmaan Suomi on lähes vapaa maa.

• Anonyymi

Yhdyn edelliseen täysin. Hannu on tekijä mies ja tuollaisia lisää tarvitaan, ei mitään kitisijöitä!

• Anonyymi

Itekkin tulee joskus viinaa juotua.

• Anonyymi

Samoin.. taidan ottaa pienet sille.

• Anonyymi

Kyllä Hp on huipputyyppi niin tubessa kuin oikeastikin. Lähes ainoita jonka videot tulee katottua alusta loppuun. Mutta ymmärrän kyllä jos tulee kyllästyminen tubetukseen niinkuin konemänillekin näiden "viisaiden" kommentoijien takia!

• Anonyymi

Iteltä kyllä vahva kunnioitus Pajamiehelle, ihan loistavia videoita jossa ei turhaa höpötystä ole. Taitava ukko, suunnittelee ja ohjelmoi pitkälti myös kaikki itse... Voi jokainen kokeilla, ihmetelly monesti miten jaksaa vielä töiden päälle videoiden editoinnit yms. Ja tän kaikenhan Pajamies tekee meitä varten, ei varmasti rahan takia videoita tarviis tai kannattais tehdä. Toivottavasti jatkaa videoiden tekemistä itkiöistä huolimatta!!

• Anonyymi

Katkeran kateelisen kyläläisen kyrailyjä, jos on itsetunto noin korkealla kannattaisi miettiä voiko asialle tehdä jotakin?

• Anonyymi

Pajamies on kyllä aivan todellinen ammattimies ja osaa hommat laidasta laitaan. Aivan erinomainen mies yrittäjäksi. Jatka vaan HP samaan tyyliin, ammattilaiselle tuodaan töitä yleensä paljon enemmän kuin ehtii ja voi tehdä. Täällä suolikanavalla typerykset ulisee ja varmaan kuvittelevat itsestään jotain.

• Miten joku jaksaa valittaa yrittäjän toiminnasta? Seuraaminen on täysin vapaaehtoista, jos ei sovi itselle, niin jätä väliin ja katso jotain muuta.
      Hp ei liene edes selitysvelvollinen kaikista yrittämisen kiemuroista, joten turha niistä on alkaa selän takana kirjoittamaan.
      Pitää muistaa, että kyseessä on omalla työllä itsensä elättävä henkilö. Jos toiminta on jatkunut vuosia ja kaikesta päätellen tuloksenteko on nousevalla käyrällä, niin mitä valittamista siinä jollain on? Jos aloittaja ei ole huomannut, niin Yleisradio huomioimatta suurin osa mediasta hyödyntää mainostamista toiminnassaan. Mielestäni Hp:n kaupallinen yhteistyö on aika huomaamatonta ja ei sen pitäisi ketään haitata. Enemmänkin näen sen itse posiyiivisena asiana, kun hän tuo esille hieman tuntemattomampia toimijoita.
      No en jaksa kirjoittaa enempää, menen ottamaan oluen ja katson jonkjn videon.

Muista, suurin osa on täällä oman onnensa seppä, älä kadehdi muita, vaan ryhdy töihin, jätä Kela Gold käyttämättä.

• Anonyymi

Kyllä taas näkee tämän keskutelupalstalaisten älykkyyden . Mut kateus on tämän kansan voima. HP tekee hyviä videoita ja ammattitaito näkyy, mut jos ei ole itse koskaan mitään tehnyt niin ei voi ymmärtääkään mut vois vaan pitää päänsä kiinni. Toivon et HP jatkaisi vielä tubettamista mut se on HP päätös ja siihen on sit tyytyminen jos k..päät saa pajamiehen lopettamaan.

• Anonyymi

Sinuna pitäisin sen pääs kii jos sieltä ei mitää fiksumpaa ulosantia löydy. Taitavia metallimiehiä tässä maassa ei kovin montaa ole, ja kyllä siinä on urakkaa yksin tuollaista pajaa pyörittää. Jos nuan kovasti ottaa sieluun katsoa toisen videoita nii tee kaikille palvelus ja lopeta kahtomasta. Jos et sitten vielä muuta keksi nii astu vaikka naulaan, ja syytä sitä naulaa sitte kun soli terävä.

• Anonyymi

Kylläpä on kiva seurata pajamiehen touhuja!
      Mahtavaa viihdettä!!!!
      Oon niin kyllästynnä noihin ulkomaisten auton muokkausohjelmiin. Kyllä kotimainen metallimies vuan rulettaa!
      Ruppee omatkin kädet syyhyämään metallin muokkaukseen.
      Kun tosta kelit lämpijjää, ni rupee rälläkkä, tääläkin kulmalla laulamaan ja puikko palamaan!

• Anonyymi

Ei vittu minkälaiset elämänkoululaisten sun muitten elämäntapatyöttömien kokoontumisajot täällä on, toki tällä palstalla ei yllätä yhtään kun suomen eliitti tuntuu aina muutenkin koolla olevan jakamassa viisauksiaan. Heti kun joku vähä pärjää nii on joku köyhä vinkumassa. HP:n tuotanto on kyllä laadukasta ja hyviä ajatuksia moneen asiaan, kun taas isolle osalle tämän palstan kirjoittelijoista sohvalta ison mahan kanssa nousu ja kaljan haku jääkaapista taitaa olla saavutus.

• Anonyymi

Seuraajamäärä kertoo, että mielenkiintoa on. Räkyttäjiä riittää joka lähtöön, eikä niitä kannata kuunnella. Seuraan itse kourallista tubettajia ja Pajamies kuuluu tähän joukkoon. Tuhannet muut on tullut skipattua yli.

Toimin itse käsityöalalla opetuspuolella ja Pajamieheltä tulee erittäin hyvää vinkkiä ilmaiseksi jakoon.

• Anonyymi

Suomen suurin pajamies, pajamies HP, pajottaa Teslaa ja välillä Keslaa.

• Anonyymi

Ota yhteyttä terveydenhuoltoon.

• Anonyymi

Ihan nyt vaan sen verran näille pajamiehen haukkujille että mies on yksi jo nykyään harvoja maaseutuyrittäjiä jolla on liikevaihto ja tulos kunnossa että pitäkää muut tunkkinne! Mut näistä huomaa että koronaan pitäs lisätä jälkioireina vakava aivovamma tällaisten kuipäiden kohdalle!

• Anonyymi

sulla kun tuntuu olevan tieto siitä mikä on paras vaihto ehto tuohon lumilingon lumen siirtoon lingon sisällä,niin kerroppa se meille ja hienoa olisi jos vielä tekisit videon siitä,kyllähän se nyt onnistuu kun täälläkin jaksat asiaan puuttua.

• Anonyymi

”Elämänkoululaisten kokoontumisajot”nasevasti sanottu.

• Anonyymi

Entäs kiekuja? Ulvooko öisin kuuta?

• Anonyymi

Kierot savolaiset täälä haukkuu toisiaan ja kehtaavat kadehtia jotain tubettajaa. Tää tekee parhaimpia videoita, siitä samaa mieltä toki et ei toho konseptiin ulkopuolisia tekijöitä sovi kun periaate se et maksaa. Tekee kuitenkin siten kun parhaaksi näkee ja siihen kellään ole nokan koputtamista. Kelan tuilla elävät loiset nolottaa maailmassa eniten

• Anonyymi

Mekko-Einarit huutaa pajaukon videon kommenttikentässä kuorossa kurkku suorana, että ei saa lopettaa videoitten tekemistä.

• Anonyymi

Leuhka itseään täynnä oleva tollisko, mistä näitä riittää. 👏👏

• Anonyymi

Hyvin on itsensä kehunut ja kehuttuna pysynyt. 😂😂😂

• Anonyymi

Kyllä HP tuontason Ammattitaidolla voi videoita Youtubeen laittaakin...eikä tarvi kehua itseään, on työn jälki sitä luokkaa. Että saa siinä paskanjauhajat yrittää vastaavaa..

• Anonyymi

Tarkistuta lääkityksesi ja mene töihin.

• Anonyymi

Kyllä pajamiehen rinnalla mehtäman on täys pelle. Siis pelle.

• Anonyymi

Siksi onkin suosittu pienikin asia menee yleensä päin Vi##ua ja sekös on hauskaa

• Anonyymi

En oo vielä osannut piättää kumpoo kahtella, pajamiestä vai Väinöä?

• Anonyymi

Kato hyvä ihminen molempia. Kumpikin tekee hyviä videoita.

• Anonyymi

Joka paikkaan kyllä löytyy kaikenmaailman kommentaattoreita...Höh!

• Anonyymi

"Kelan tuilla elävät loiset nolottaa maailmassa eniten"

Siinä on syy miksi seuraan Youtubeen videoitaan lataavia menestyjiä, että milloinka se alamäki alkaa.

• Anonyymi

En ole vielä pitkän elämäni aikana semmoista sarvipäätä nähnyt, etteikö sen sarvi ole jossakin elämän vaiheessa pehmentynyt.

• Anonyymi

Ammattimiestä seuraamalla huomaa oman huonouden ja mieli pahastuu.sananlaskukin sanoo:voit yrittää parhaasi ja silti olla aivan paska.😀

• Anonyymi

Silloin kun joku on saanut elämässään edes jotain aikaiseksi niin he ketkä eivät saa mitään aikaiseksi koskaan...AKTIVOITUVAT.
      Ja alkavat jauhaa paskaa,somessa ja kyläbaareissa.Joissa istuvat jos sattuu joskus joku kymppi taskussa olemaan.

• Anonyymi

"Silloin kun joku on saanut elämässään edes jotain aikaiseksi niin he ketkä eivät saa mitään aikaiseksi koskaan...AKTIVOITUVAT.
        Ja alkavat jauhaa paskaa..."

Ei se noin mene.
        Kun joku ihminen menestyy elämässään niin ympärille kerääntyy lauma omanedun tavoittelijoita joiden ainoa tehtävä on päästä menestyjän ystäväksi.
        Ja menestyjään ystävystyminen tapahtuu nuolemalla.

• Anonyymi

Ihmettelen miksi Suomella ei ole rohkeutta julistautui: Finland -Gayland-nimiseksi.Olisi jo aika luopua toksisista sukupuolista,ja kieltää kuvottavaa sanat :mies&nainen.., ihminen riittää.Samoin tyttö ja poika on leimasivat,ja lokeroivat nuoren jo tiettyyn stereotypiaan,lapsi tai nuori on ainoa oikea vaihtoehto.Sukupuolet pitää poistaa,mitä pikemmin sen parempi,toivon tästä kansalaisaloitetta ja esim.vihreiltä ja ex-presidentti Haloselta rohkeutta.Kerrankin Suomi olisi edelläkävijä muuttuvassa maailmassa,ja rohkeasti oma itsensä.

• Anonyymi

Koskas presidentti Haloselta on titteli peruttu ?

• Anonyymi

Myös ihmis sanas käyttö voitaisiin poistaa liian lajikeskeinen.

• Anonyymi

Mies sana itsessään kuvottaa minuakin,patriarkaalinen vallan käytön sana,joka tuo lähinnä mieleen falloksen.Tärkeintä olisi myös minun mielestäni luopua mies-sanasta,hyvä alku tähän olisi,että ajatusta kannattavat pukeutuisivat rohkean Esko Eerikäisen tavoin hameeseen ja kynsilakkaan.Edelläkävijöitä tarvitaan, toivottavasti suomalaiset miehet osoittavat rohkeutta pukeutua hameeseen ja luopuvat toksisisesta maskuliinisuudestaan.

• Anonyymi

Tänne on näköjään HP.n käskystä nää ulisijatkin löytäneet, kun viestejä tupsahtelee tuon tuosta ja sisältö on samanlaista matalaotsaisten ylistystä :D :D :D

• Anonyymi

Nyt TERÄSTÄ selkärankaan pajaukko !! Kaljan juontia pitää ainakin rajusti vähentää. Se alkaa jo näkymään päälle päin, että iisalmelainen maistuu jo turhankin hyvin.
      Puhallukset pajalla heti varhain aamulla ja vielä pariin kertaan päivän mittaan, että pysyy promillet nollassa.
      Niin se vaan ukko menee, että kyllä loppujen lopuksi jokaiselle hevoselle on kengittäjä löytynyt !!

• Anonyymi

Taitaa tämän "keskustelu"ketjun takana olla 1-2 tyyppiä jostain tuusniemen syrjäkylien suunnalta.kommentoivat toisiaan.Metsaman näkyy olevan myös kohteena.Sen huomaa kun katsoo hakusanalla "tuusniemi",mitä on viime aikoina ollut keskustelun avauksia.Kaikki saman henkilön avaamia.Hienoa että olet saanut edes jotain sisältöä mitättömään elämääsi.Ehkä jaksat tämän voimalla vanhuuteen asti kituuttaa,ja jätät sen kiikun tejemättä...sinne ulkorakennuksen orteen.Huonokin elämä on kuitenkin sääli päättää ennenaikojaan oman käden kautta.

• Anonyymi

Pajamies tuottaa mielenkiintoista settiä ja jakaa tietoa meillekkin tumpeloille. Se vain tässä ihmetyttää, miksi lähteä pätevää seppää/ tubettajaa kampittamaan. Itsekkin olen monia kolhuja elämän virrassa saanut, mutta ei tulisi pieneen mieleenkään lähteä jotakin ammattimiestä kadehtimaan. Kait se isän oppi on mennyt perille, kun niin arvostan työtä tekevää.

• Anonyymi

Tarkkaan kuun kuuntelin niin muun uhkailun ohessa uhkaili kirjotella nää suoli24-palstat tukkoon oikein porukalla tää pajamies. Herkkä on hipiä. Ei tuo niin ihmeellinen levyseppä hitsaaja ole. On näitä kulmakunnat väärällään. Vehkeitä on mettärahoilla kyllä ostellut.

Samanlainen uhkailija kuin tuo Metsamani joka uhkas porukalla savustaa sen rotan kolostaan. Jokohan sillä rintamalla mitään tapahtunut.

• Anonyymi

Hah, kateellisia riittää.. siitä vaan palopäitä suunnittelemaan ja valmistamaan.. ei joka kulmakunnalta löydy moista tekiää.

• Anonyymi

$andelsin lutkuttaminen saa jo riittää siellä Kinahmissa! Olkoon tämä opiksi ja ojennukseksi, että onkos tuo nyt laitaa, että 5-kymppinen ukko alkaa näyttää jo 7-kymppiseltä !!

• Anonyymi

Se tuntuu kohtuuttomalta alkaa pätevää ahkeraa yrittäjää mollata.Myönnän itsekkin olen tumpelo hänen rinnallaan ,mutta miksi KADEHTIA. Valtaosa meistä jos astuisi samoihin saappaisiin niin äitiä tulisi ikävä.Mies tekee duunia, auttaa monia muitakin veronmaksajia, sekä neuvoo avoimesti meitä, niin mitä pahaa hän on tehnyt.

• Anonyymi

Aina sama tää kateuskortti. Simoa pirree konemania saikkuu ja katjaa kaikki kadehtii. Voi jukra.

• Anonyymi

Kateus ansaitaan,äijät voi olla ylpeitä huomiosta.

• Anonyymi

"Kateus ansaitaan,äijät voi olla ylpeitä huomiosta."

Miten vit#n lailla kateus ansaitaan? Kun itse sain lapsena kuulla olevani ison sukutilan ainoa perillinen niin ymmärsin kaiken ympärilläni olevan komeuden ja yltäkylläisyyden olevan minun omaa.
        Olipa siinä mukava isompana tienata maatilan koneilla taskurahaa.
        Leikkuupuimurilla tienasin 500 markkaa tunnissa, nokinaama hikipajassa sai tehdä samaan rahaan töitä kokonaisen päivän

Vain kunnia ansaitaan!

• Anonyymi

Luulotautinen luulee, että jotkut muka kadehtii tuota arvotonta roskajoukkoa. Heh, heh... ei noissa ole yhtään mitään kadehtimista. Pelkkää pohjasakkaa...

• Anonyymi

Heh, heh... antaa pajaukon tappaa itsensä työnteolla... kukaan ei haudalla vaivaudu edes sanomaan, että "olit sentään kova työmies"... ei muuta kun "multoo munille vuan", niin vanha ukko sanoi elokuvassa Onnen maa !!

• Anonyymi

Hullu paljon töitä tekee... viisas pääsee vähemmällä...

• Anonyymi

Tuleeko pajaukon hautajaisiin Muurasi Masa rämpyttämään haudalle kitaraa ja laulaa siinä samalla: "paljon tinasit... paljon pilasit... viimein kolvisi kylmeni"... hoh, hoo...

• Anonyymi

Voihan sillä pajaukolla olla jo valmiina ihan oma toive, jos sen puupalttoota tungetaankin sitten aikanaan vaikka polttouuniin, eikä heitetäkään "multoo munille". Olihan Cisse Häkkiselläkin jo valmis kasetti, mikä piti krematorion hoitajan laittaa soimaan siinä vaiheessa, kun Cissen kirstua työnnetään krematorion uuniin. Se oli joku Cissen oma itse tekemä kappale.
      Muurari Masa voisi vaikka soittaa kitaralla Anssi Tikanmäen "Savolaisessa metsässä" kappaleen ja huutaa pajaukon ohjeen mukaan, että "sinne vua" siinä vaiheessa, kun kinahmilaisesta ikihongasta veistetty arkku lipuu krematoriouunin ahnaaseen kitaan...

• Anonyymi

Taitaa se Muurari Masa tarvita vielä ahnaaseen kurkkuunsa puoli pulloa pontikkaa ja semmoisen itse vuoleskellun pajupillin turpeitten huuliensa väliin, että puhaltelee sillä nuottia siinä samalla, kun rämpyttelee sillä pajaukon valmistamalla Steel-kitaralla niitä "Savolaisen metsän" sointuja...

• Anonyymi

Tämmösellä kitaralla... ne on sitten Cubitron laikalla hiottu tuon kitaran pellit...

• Anonyymi

• Anonyymi

Kinahmo on saari Pielisessä.

• Anonyymi

Ai että pajamies kiinnostaa.😀

• Anonyymi

Mietinnässä että kumpoo seuraisi pikemannii vae pajamannii,kummallakin hyviä vilimejä.

• Anonyymi

Niin tiesin tään, notta Pajamies räjäyttöö (arvolleen sopivast) tiän ketjun ja lukukerrat.

• Anonyymi

Eihän tämä ole vielä Artsi Sevesudenkaan kanssa samoissa lukemissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tämä ole vielä Artsi Sevesudenkaan kanssa samoissa lukemissa.

tarkoitatko sitä LAISKAA kotona vötkyilijää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkoitatko sitä LAISKAA kotona vötkyilijää?

Nyt loppu

• Anonyymi

Paina sinä pajaukko duunia vaan ja tapa itsesi työn tekemisellä. Hah, hah, hah, hah...

• Anonyymi

Varhaiset herätykset, verinen työnteko ja elimistön rasittaminen ovat hyvä oikopolku hautuumaalle... hah, hah, hah, hah... Hullu paljon töitä tekee... viisas pääsee vähemmällä... hah, hah, hah, hah...

• Anonyymi

Osaava paljon aikaan saa.

• Anonyymi

Joka toiselle kuoppaa kaivaa... joka toiselle ei...

• Anonyymi

Poltteleeko jalkapohjia... heh, heh...

• Anonyymi

Muuan kaipaili kirjuttelijoiden kotiosoitteita, kuhtuisi itsensä kahville rupatteleen. Joku oldmaster,lie järenjättiläinen hiän.

• Anonyymi

Ahdistaa jos tupetulot jää alle 5 tontun kuussa....tuommoset tokasut saattaa edesauttaa täällä somessa, vae miten männöön....

• Anonyymi

Savolaista miehenpätkää jurppii, kun häntä ja hänen tekemisiään kommentoidaan. Tuumasi alkaa isottelemaan tuolla tokaisullaan.
        Pitäisi aina vaan ylistää ja kiittää tubettajaa, niin kuin kaikki Mekko-Einarit ja muut per$een nuolijat tekee pajaukon videoitten kommenttikentässä.

• Anonyymi

Mekko-Einarit, Hame-Hannut sun muut per$eennuolijat lipoo kieli pitkällään pajaukon takapuolta joka videon kommenttikentässä.

• Anonyymi

Sun täytyy alkaa ittesi kans tekeen omalla naamalla tubeen sisältöä, jos kerran noin ottaa sydämestä, että joku kykenee itsenäiseen työhön, ja sillä vielä itsensä elättämään.

Se, että täällä haukutaan nimettömänä ja naamattomana yrittäjiä, ei juuri älynloistolta vaikuta.

Kukaanhan ei pakota ikinä ketään yhtäkään videota mistään palvelusta katsomaan, vaan siinä pätee täysin oma vapaus valita se itselle mieluisa sisältö.

Pistäppä tänne sitten linkki, kun alat sisältöä tuottamaan, katotaan porukalla että onko sulla munaa muuhun kuin tyhjään turvan rääpimiseen jossain keskustelupalstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun täytyy alkaa ittesi kans tekeen omalla naamalla tubeen sisältöä, jos kerran noin ottaa sydämestä, että joku kykenee itsenäiseen työhön, ja sillä vielä itsensä elättämään.

Se, että täällä haukutaan nimettömänä ja naamattomana yrittäjiä, ei juuri älynloistolta vaikuta.

Kukaanhan ei pakota ikinä ketään yhtäkään videota mistään palvelusta katsomaan, vaan siinä pätee täysin oma vapaus valita se itselle mieluisa sisältö.

Pistäppä tänne sitten linkki, kun alat sisältöä tuottamaan, katotaan porukalla että onko sulla munaa muuhun kuin tyhjään turvan rääpimiseen jossain keskustelupalstalla.

"Pistäppä tänne sitten linkki, kun alat sisältöä tuottamaan, katotaan porukalla että onko sulla munaa muuhun kuin tyhjään turvan rääpimiseen jossain keskustelupalstalla...."

Mielelläni tuottaisin sisältöä Youtubeen jos olisin sattunut syntymään vauraan sukutilan perijäksi.
        Esittelisin perämetsät, rannat ja saaret, konekalustokin läpi käytäisiin perikotaisin ja uusia koneita ostettaisiin.
        Suurella moottoriveneellä viiletettäisiin pitkin ja poikin järven selkiä.
        Mersulla, Teslalla ja Bemarilla ajettaisiin, mönkijällä, moottorikelkalla ja moottoripyörällä rällättäisiin.
        Kauniin vaimonikin esittelisin.

• Anonyymi

Hannun tilitkö ne mieltä pahoittaa.ei me muutkaan osata mitään eikä tienata.älä välitä.

• Anonyymi

hohoijaa näitä juttuja.

• Anonyymi

Aah, nämä ovat juuri sitä parasta savolaista huumoria ikinä! :D :D

Rupelit ja niiden tekijät.

• Anonyymi

Pajatonttu... kuumottaako jalkapohjia... heh, hee...

• Anonyymi

Tekee töitä ja illat ihailee saldoa,hyvä homma.

• Anonyymi

Polttaako pajatontulla jalkapohjia? hah, hah, hah, haa... Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä... kuumottaako pajatontulla jalkapohjia... hah. hah, hah, hah...

• Anonyymi

Ei ottanu miehentumppi lisätyövoimaa pajalleen, kun niille olis pitäny maksaa työstä palkkaa. Nyhrää yksinäsi sitten...

• Anonyymi

HELEKATIN LEUHKA on ja ylileveä, selässä LUKKOO Imatran voima ja ukko kuin ORAVAN NAHKA. 🤣🤣🤣😂😂😂🎶🎶😁

• Anonyymi

Taitavaa on helppo seurata,kiitos teillekin.

• Anonyymi

Antaa pöljän tappaa itsensä työn teolla. Perilliset nauraa !!

• Anonyymi

Hyvin pokkoo peltiä,rupelia murjoo,poltinpäitä,pohjapanssareita ym. tekköö, ammattilainen kaikin puolin . Iteriittoinen ehkä hieman.

• Anonyymi

Vai tuli yrittäjälle konkurssi, jonka piti lähteä pajaukon völjyyn? Siitä tulee aina hyvä mieli, kun yrittäjä saa oikein kunnolla pataansa ja firma menee nurin.
      Ei osannut vielä tarpeeksi hyvin kiertää veroja, tehdä kuitittomia hommia ja kuutamourakoita. Kyllä se siitä oppii, kun saa muutaman kerran vielä lisää oikein kunnolla pataansa !!

• Anonyymi

Rupelia, rupelia
      Ovat helmeni minun x2

Vieras mies aukiolle linkoansa pystyttää
      Joku leikillään auringon kätkee
      Kiertää hakepannua hymyillen
      Valo vierellä varjon, ilo sylissä surun

Rupelia, rupelia
      Ovat helmeni minun
      Ja varjot joita seuraan
      Ovat samettia x2

• Anonyymi

Yhden rupelivideon katsoin jossa pajamies poltti hitsauslankaa sinisen savupatsaan sisällä todella suruttomasti. Lankakoneella on mukava pitkää saumaa päästellä, mutta voi keuhko parkoja!

Kotikylälläni vuosikymmeniä sitten vaikutti kaksi seppäkoulun käynyttä pajamiestä, joista toinen valmisti maatalouskoneita myyntiin ja toinen rakenteli maatalouskoneita omaan käyttöönsä.

Omaan käyttöönsä maatalouskoneita valmistaneella maanviljelijä sepällä ei edes ollut hitsauskonetta, koska hän ei tarvinnut sellaista.
      Hänellä oli pajassaan ahjo ja pylväsporakone.
      Ilman yhtäkään hitsisaumaa hän rakensi takakuormaimen, juontovinssin ja monia muita maatalouskoneita.

• Anonyymi

Eli kumpikohan näistä sepistä/pajamiehistä sitten oli tuottavampi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kumpikohan näistä sepistä/pajamiehistä sitten oli tuottavampi?

Saat mietiä sitä ihan ite

• Anonyymi

Saa olla ylpeä tuotoksissaan,toimii.

• Anonyymi

Mukava katsoa ja nauraa, kun pajatontulla jalkapohjia kuumottaa ja tappaa vielä kaupanpäälliseksi itsensä työnteolla. Heh, heh...

• Anonyymi

Paina pajaukko paina... kirkkaamman kruunun sitten taivaassa saat! Kukaan ei kyllä hautuumaalla kehu, että "olitpa kova työmies", mutta perilliset kyllä pistää iloisin mielin työsi tulokset sileäksi... hoh, hoo...

• Anonyymi

Hyvin pyörii firma,ilo seurata osaajaa.

• Anonyymi

Siitä pyörimisestä ei ole tubettajien per$een nuolijalle mitään iloa !! Kuumentuuko pajapellellä jalat työkengissä... hoh, hoo... Nuole, nuole... eikö kukaan lähde kaveriksi mukaan nuolemaan?

• Anonyymi

Hullu paljon töitä tekee... perilliset vaan nauraa hautuumaalla, kun on perintöjä tulossa hölmön rehkimisten ansiosta...

• Anonyymi

ITSEÄÄN TÄYNNÄ OLEVA TOLLISKO. Oikea peräkylän apina kuvittelee olevansa ainut joka osaa/tekee jotain, mutta KOSAHTAA varmaan kohta omaan nilkkaan ja on varmaan KOSAHTANUTKIN kun jalkapohjia kuumottaa. 🤣🤣🤣😂😂😂

• Anonyymi

On se monitaitoinen,kaikki oppivat uusia asioita.

• Anonyymi

minnuu nyt kiinnostelloo, tulleeko Kinahmiin seuraavaksi Tesla vaiko Polestar?

• Anonyymi

19 viestiä poistettu. Mitähä asijaa niissäi ois olluna?? Ei taija kaik oikei kinahmi himleristä tykätä...lähinnä tyylistä.

• Anonyymi

Pajatonttu polvilleen vaan ja jäähdytyselementit kengän pohjiin !!

• Anonyymi

Seurataan innolla. Mallikkaat kammiinit leikkeli ja hitsaili kassaan. Keräyksen lapsille järjesteli pyyteettömästi,joskus pukkaa esille sitä imatran voemaa.

• Anonyymi

On tosiaan Youtuben paras kanava ja katson joka videon alusta loppuun ja vielä varuilta kahteen kertaan. Menkää ulisijat töihin!

• Anonyymi

Näin on,joutilaat hus,hus.

• Anonyymi

Liekö pajamies ollu Metallityöväen liiton jäsen ja lieneekö nykyisen Teollisuusliiton jäsen.

• Anonyymi

Eihän maalaisliiton pajatonttu tuommoisiin liittoihin kuulu. Eikös Kinahmin pajatontun lapsuudessa mennyt niin, että Kekkonen oli Jumala, Hankkija oli uskonto ja Maalaisliitto oli ainoa oikea puolue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän maalaisliiton pajatonttu tuommoisiin liittoihin kuulu. Eikös Kinahmin pajatontun lapsuudessa mennyt niin, että Kekkonen oli Jumala, Hankkija oli uskonto ja Maalaisliitto oli ainoa oikea puolue.

Jotenkin vaan itselle uusi asia yrittäjien jäsenyys työväen ammattiliitoissa.
        Koneman videoillaan esiintyy rakennusalan yrittäjänä ja on viimeisimmillä videoillaan kertonut olevansa Rakennusliiton jäsen ja Rakennusliitto on auttanut rakennuttajan ja yrittäjän eli konemanin välisissä sopimus kiistoissa.
        Ennen vanhaan työväen ammattiliitot keräsivät jäseniä mainostamalla työttömyyden kohdatessa saatqvaa parempaa työttömyysturvaa ANSSiA.

Harmittaa entisenä karjankasvattajana, maanviljelijänä, metsurina ja koneurakoitsijana etten aiemmin ymmärtänyt liittyä ammattiliiton tai työttömyyskassan jäseneksi kuin vasta yli 50 vuotiaana.
        Kesä aikaan olisin tehnyt töitä pitkää päivää ja talvet makaillut anssilla.
        Vasta kun vuokrasin pellot naapurille ja ajauduin rakennustyömaille töihin niin eteeni avautui uusi aika ja kissan päivät.
        Kesät tein rakennustyömailla kovasti töitä ja talvet vietin "ansaittuja" anssikuukausia ja Loimaan liitto maksoi palkan.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä pajamies tulisi saada polvilleen menee jo liian pitkälle tuollaiset toivomukset.

• Anonyymi

Kateiden toive,ei sais menestyvä pärjätä.mutta toisin kävi,suosio nousee.

• Anonyymi

Hyvä työmies ja ossoova, tarvittaessa tekköö vaekka immeisen toisen sissään.

• Anonyymi

Itsehän pajatonttu yhdellä alkupään videolla kertoi, että ei meinannut siitä lapsen teosta tulla mitään. Sanoi vielä, että toista ei tule !!

• Anonyymi

Laatu korvaa määrän,eikös.

• Anonyymi

Väärän mallinen vartalo eukolla... ei suorat pötkylät ole hyvä synnyttäjiä vaan naiset, joilla on kitaran mallinen vartalo. Johan kivikauden mieskin tiesi tuon asian !!

• Anonyymi

Epäonnistunut valinta pajatontulta !!

• Anonyymi

Juuri noin !! Tyhmyydestä sakotetaan !!

• Anonyymi

Haestooten kukkanen,kommee ja hyvärunkoinen emännyys hänellä.

• Anonyymi

Huono lapsen teossa kuitenkin... ei tullut uutta pajatonttua...

• Anonyymi

Kaikki "putkirunkoiset" naiset on tunnetusti huonoja synnyttäjiä. Nippa nappa työllä ja tuskalla saavat yhden lapsen tehtyä ja se oli sitten siinä.

• Anonyymi

Laatu korvaa määrän.

• Anonyymi

Kaikki ei saa naisia, joilla on hyvä vartalo. Tolloille jää ne akat, joiden vartalo on kuin suora putki !!

• Anonyymi

Nainen on hyväksi.

• Anonyymi

Tulossa hyviä videoita,pysytään kanavalla.

• Anonyymi

Paina, paina töitä kuumajalka !! Saat sitten kirkkaamman kruunun ja multoo munille !!

• Anonyymi

Paja-intiaanipäällikkö Kuumajalka !! Paina, paina... kirkkaamman kruunun saat ja perikunta nauttii työhullun rehkimisestä... hoh, hoo... hullu paljon töitä tekee... perikunta pääsee vähemmällä...

• Anonyymi

Kohta siiloa hitsataan,olkaapa tarkkana.

• Anonyymi

Piikkiä syvemmälle tubettajan lihaan... se tekee sille hyvää...

• Anonyymi

Itkee videolla, kuinka joku lähetti hänelle nimettömän kirjeen. Mekko-Einarit ja Hame-Hannut ulvoo innoissaan videon kommenttikentässä !!

• Anonyymi

Oottako työ noin helevetin sairasta sakkia haukkujat?

• Anonyymi

Osaava mies tämä Hannu.
      Tilasin kanavan.

• Anonyymi

Naama pöhöttyneenä nykyisin aika usein !!

• Anonyymi

Hannun ei kannattais aloittaa näitä metsamanin ja konemanin temppuja, että rupeaa riitelemään arvostelijoiden kanssa. Totuus on ,että tekee hyviä videoita ja katson niitä mielelläni.Pitäis muistaa,että aina on kaksi mielipidettä asioita .

• Anonyymi

Miksiköhän tubettajien pitää alkaa riitelemään seuraajiensa kanssa?

• Anonyymi

Ei todellakaan kannattaisi, siittä ei hyvää seuraa. Imatran voimaa puskee esiin herkittäin ,ei hjuva.

• Anonyymi

Tolle PERÄLLE kuuluu,, KATEUS JA ITSENSÄ YLI KEHUMINEN, muut ei osaa mitään, minä ja minä vaikka suon silmään kengät jalassa, kertokaa minulle että mistä näitä IDIOOTTEJA SIKIÄÄ. 😂😂😂😁

• Anonyymi

Hannu ylireagoi kateellisen kirjeeseen.

• Anonyymi

Nuo kirjeet tulee yleensä joltain tutulta, naapurilta,toiselta tubettajalta,jne.Harvoin niitä joku täysin tuntematon lähettää.

• Anonyymi

Männeekö pajamies kohta artsin ohi suosiossa?

Tilanne lukukerroissa tällähetkellä Hp 5917 - Artsi 5930

Jännityksellä seuraamme Kinahmin miehen voittokulkua. Tässäkin.

• Anonyymi

Kaekki on helevetin hyvvee....

• Anonyymi

Hyvää jälkeä tekee joo.

• Anonyymi

50% tubemassista valtiolle. HYVÄ !!

• Anonyymi

Pajatonttu kuumajalka tienaa valtiolle koko ajan. 50% pois tubemassista. HYVÄ !!

• Anonyymi

Joo,Hannukin elättää loisia samalla kun tienaa hyvin.

• Anonyymi

Liekö pajamies lähtulevaisuudessa osallstumassa ralliin Asconalla?

Voittaisi nimittäin totuttuun tapaansa ylivoimaisesti.

• Anonyymi

Enpä usko että osallistuu

• Anonyymi

Eiku driftingiin!

• Anonyymi

Polestaarilla osallistuu!

• Anonyymi

Pajatonttu on mahottoman viisas ei oo tiplomiinssinöörin koulutus menny turhaan

• Anonyymi

Pajatonttu kuumajalka osti tytölleen skootterin. Lipoja-Lasset, Nuolija-Niilot jo aivan täysin hurmoksessa hihkuu kurkku suorana videon kommenttikentässä.
      Tyhmältä pajatontulta heti 50% päältä pois tubemassista valtiolle on parasta nautintoa. Hienoa, että valtio saa hyvän siivun tekemättä yhtään mitään. HYVÄ !!

• Anonyymi

Onko Pajatontulla kuumat jalat vai levottomat jalat? Heh, hee, hoh, hoo... osti tytölleen mopon... on se viisas... on se viisas.
      Sukkahousu-Seppo ja Liivi-Lauri on jo täydessä hurmoksessa Pajatontun videon kommenttikentässä, että osti tytölle mopon... on se viisas!
      Ulisija-Unto ja Sukkanauha-Simo on jo Pajatontun videon kommenttikentässä myöskin aivan pois tolaltaan, että Pajatonttu osti tytölleen mopon... on se viisas... nyt saa tyttö rellestää oikein kunnolla, kun raihnaiset vanhukset happanee saaressa mökillä. Mädäntykööt sinne, kun tytöllä on nyt mopo ja VAPAUS.
      Tubemassista tietysti 50% heti päältä pois iloisin mielin valtion pohjattomaan kassaan. HYVÄ !!

• Anonyymi

Pajamiehen masseista irtoaa valtiollekin siivu,rahaa nääs tulee kovin.

• Anonyymi

Lisää vaan painetta Pajatontulle !! Tubemassia valtiolle, vaikka jalkapohjia polttelis... hoh, hoo... 50% heti tubemassista päältä pois valtion kassaan. HYVÄ !!

• Anonyymi

Kuumajalalta tubemassit pois. HYVÄ !!

• Anonyymi

Siellä taas kaikki naisten alusvaatteita pitävät Mekko-Einarit jo hihkuu Pajatontun videon kommenttikentässä, että kuinka oli taas hyvä video!
      Pelaavat sormillaan housujensa taskuissa "taskubiljardia" omilla palleillaan ja nyt ovat niin miehekkäitä, kun ovat Pajatonttu-kuumajalan kanssa samalla puolella. Nyt ollaan sentään "voiman oikealla puolella", vaikka vaipat housuissa jo virt$an karkailusta kärsitäänkin.
      Valtio kiittää näitä omassa fetissimaailmassaan eläviä transuja tubemassin tuottamisesta valtion kassaan. Kaikki raha on nyt valtiolle tarpeen ja tervetullutta!

• Anonyymi

Jää artistillekin monta rahaa.

• Anonyymi

Polttaako Pajatontun jalkoja? Hoh, hoo... mitäs läksit... oma vika! Tubemassista 50% valtiolle. HYVÄ !!

• Anonyymi

Hameväki ulvoo kurkut suorana täydessä hurmoksessa Pajatontun videon kommenttikentässä, kun Pajatonttu osti tytölleen mopon. Mekko-Einarit jakelee Pajatontun suuntaan viisaita neuvoja, kuinka on kätevää, kun tyttö pääsee nyt itse kulkemaan. Puristelevat mekkonsa alla karvaisia pallejaan samalla, kun ulvovat ylistystä Pajatontulle !!

• Anonyymi

Tyttö mielissään kun iskä ostaa mopoja,rahaa kun tulee mukavasti.

• Anonyymi

Katselin tuossa viikonlopun aikana HARRI SALON You Tube -videon "317. PajamiesHP koeajaa Polestarin jääradalla" ja siinä todellakin tuli imi, että Kinahmissa on harkinnassa sähköauton vaihto uuteen. Tai siis se vaihto on jo päätetty, mutta merkistä ja mallista on vielä epäselvää, Polestar 2 tai Tesla Y?

Hienoa, HP näyttää muille mallia vastuullisesta autolusta <3

• Anonyymi

polttaako jalkapohjis...

• Anonyymi

paina, paina, että hautaan vaivaisena pääset... hoh, hoo...

• Anonyymi

Hp uusii kalustoa,varaa on.osa kiitosta seuraajillekin.

• Anonyymi

osti tytölle mopon. on se viisas. on se viisas...

• Anonyymi

Ja uus teslaki kohta,no jo on kumma.

• Anonyymi

Nyt on tuas lingonrupelli ratkaistu mualiman parraalla tavalla ja opittu pokkoomaan uuvella tavalla,suapi nähä tuliko vallan hyvvee....

• Anonyymi

nyt se pätkä jo selkäänsä valittaa... osti tytölle mopon... on se viisas

• Anonyymi

osti mopon. on se viisas. on se älykäs. onko se vaan pelkkä työmies

• Anonyymi

Meidän kylän nuoret isännät ja kyläseppä innostuivat lumen linkoamisesta 60- luvulla
      Eno aurasi kylätietä pienellä Intikalla ja kärkiauralla.
      Lumisena talvena kaksi kilometriä yli peltoaukean kulkevan tien auraus oli todella vaikeaa kun lumivallit tien reunalla kasvoivat ja tuuli tuiskutti pahimmillaan tieuran jo auraajan perästä tukkoon.
      Suomessa lumilinko oli silloin melkoisen tuntematon laite, ehkä joku Koneviesti lehdessä ollut Fiskars lumilingon kuva oli innoittajana enollakin ja enon hankkima uusi Esab hitsausmuuntaja.
      Myös kylän seppä joka takoi ja valmisti kyntöauran vantaita, hitsaili myös traktorin peräkauhoja ja taivutteli ratakiskosta kivi- ja kantokoukkuja innostui lumilinkojen kehittelystä.
      Mutta kylän isännistä Arskaa voi kutsua varsinaiseksi lumilinkopioneeriksi, hän linkosi jo 50- luvun lopulta lähtien metsän läpi kulkevaa parin kilometrin tietä lumilingolla. Arskan lumilinkona toimi tanskalainen hinattava niittosilppuri joka oli nopea kytkeä traktorin perään.

Eno sitä vastoin valmisti linkonsa pehkulietsosta yhdistämällä lietsoon kahdet siivet V-malliin ja muotoilemalla lietson pohjaa lunta johdattavaksi.
      Enon lingon kokooja siipien kulma onnistui ensimmäisellä kerralla ja pakkaslumi ohjautui lietsolle todella hyvin ja lensi pitkälle pellolle.
      Lumivallit eivät kasvaneet kohtuuttomiksi ja lumen päälle tienreunoille lingottu lumi tiivisti pakkaslunta ja vähensi tuulen aiheuttamaa lumen juoksutusta takaisin tielle.
      Enon linko oli päältä avoin, lingossa ei ollut lumen syöttökierukkaa koska eno ymmärsi jo silloin, että V-mallin lumilinko on suppilo jonka vetää nuoskalunta laattana jäisellä tienpinnalla.
      Toki olkilietson eteen lietson akseliin akseliin eno laittoi pultilla kiristetyn putken pätkän johon hitsasi jousiteräksestä lumipaakkujen murskaimen.
      Nuoskalumen eno aurasi kärkiauralla.
      Kyläseppä sitä vastoin askarteli rupelin ja siipikulmien parissa vuosia, koska lingon ostajat valittivat huonoja nuoskalumen linkoamis ominaisuuksia.

Todella ihme, että joku vielä tänään, 60 vuotta myöhemmin pähkäilee V-lingon ruprelin parissa.
      Eikö tuon jo usko.

• Anonyymi

Kyllähän persnaama on kuin parempikin politiikko, en kiellä enkä sano, 😂😂😂 kaikkitietävä leuhka PAJAPEIKKO. 🤣🤣🤣😁🎶🎶

• Anonyymi

Jännän äärellä elellään ,tullooko polestar vae tesla kinahmmiin,nähtäväksi jiäp. Kumpika tarjovvaa hyvvee...

• Anonyymi

Kumpikin tarjoaa ongelmia.

• Anonyymi

Tesla Plaid tullee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tesla Plaid tullee...

Ei tule ei

• Anonyymi

Hyvin kai sillä menee,kovasti töitä näkyy olevan.tienaa mukavasti yrittäjänä.

• Anonyymi

Työ kannattaa! Purkuilu ei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työ kannattaa! Purkuilu ei!

Ei ei

• Anonyymi

Kyllä, tubettaminen pitää kieltää koska näyttää siltä, että tubettajien päät sekoaa ja myös tubettajien seuraajien.
      Mitä järkeä on päivästä toiseen ylpeillä tekemisillään omaisuudellaan ja tavaroillaan!?
      Leuhkoja tuollaiset ennen olivat.
      Melko moni tubettaja tuntuu syntyneen vauraaseen omistajasukuun, niin on helppo pullistella.

• Anonyymi

Kinahmin Pajatontun videoitten kommenttikentässä tämän kansan Mekko-Einarit, Sukkahousu-Sepot ja muu hameväki hihkuu riemusta kun: nyt se osti mopon tytölle, nyt se kävi saaressa mökillä, nyt liidätti Asconan perää... ym, ym...
      Nämä trans-sukupuoliset ulvoo pajatontun tekemisiä vuodesta vuoteen ja tumputtavat mekkonsa alla ja sukkahousuissaan salaa karvaista mo£oaan.

• Anonyymi

Kaikki silti seuraa,kiitos vuan.

• Anonyymi

Polestar tulee pajahemmolle,veikkaan.

• Anonyymi

levottomat jalat tulee veikkaan...

• Anonyymi

Tuliterä auto kuitenkin.

• Anonyymi

Teslan se ottaa , silleen suapi hyvvee.

• Anonyymi

Enpä oikein tiedä

• Anonyymi

osti tytölle mopon, juuri rahat riitti...

• Anonyymi

on se viisas... osti mopon...

• Anonyymi

lyö päätään seinään kun ei ole poikaa... ei seurata...

• Anonyymi

Teslan ostoo paakassoo ja sitten puskoo imatran voemoo kaapan tekijäisiksi...

• Anonyymi

tässä maassa on monella työmiehellä kalliimpia autoja, mitä pajatonttu pystyy ostamaan.

• Anonyymi

Työmiehet tienaa myös tubella.uuden Hannukin ostaa.

• Anonyymi

pöljät kertoo sairauksistaan tubella... sairaille on mukava nauraa... kanavan seuraus kuitenkin lopetettu tylsien juttujen takia... ei jatkoon...

• Anonyymi

Taidat olla aika sairas mieleltäsi, onko kukaan lähipiiriistäsi sellainen joka voisi ohjata sinut hoitoon.
        Tekisi siinä yhteiskunnalle ison palveluksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla aika sairas mieleltäsi, onko kukaan lähipiiriistäsi sellainen joka voisi ohjata sinut hoitoon.
        Tekisi siinä yhteiskunnalle ison palveluksen.

Minä otan ja vien hänet hoitoon

• Anonyymi

ostiko pajatonttu-rasvanäppi tytölle mopon... on se viisas... on se viisas...

• Anonyymi

Niin tuas HP päsähti Tuusniemenkin keskustelujen ykköseksi lukija- ja kirjoitusmäärissä. Vuatimattomasti.

Ee pysty ns. Savon muut tubeukot edes kunnon vastukseen kotikentällään.

• Anonyymi

Tiukkaa kisaa.

• Anonyymi

rasvanäppi osti tytölle mopon... on se viisas...

• Anonyymi

yli 50 Mekko-Einaria huutaa kurkku suorana täydellisessä hurmiossa pajatontun videon kommenttikentässä ylistystään, kun pajatonttu osti tytölle mopon... on se hurja... on se viisas...

• Anonyymi

Joko nyt viimeinkin tuli linkorupellit ratkaistuu parraalla tavalla,seuraavaan ratkaisuun saakka.. Hyvvee työtä,tehkee purkut perässä.

• Anonyymi

Jeeee

• Anonyymi

kuumuuko pajatontun jalat... niin pitteeki...

• Anonyymi

osti tytölle mopon... on se viisas... on se hurja...

• Anonyymi

Kovasti suosio nousussa taitajalla.

• Anonyymi

Ehkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä

Videot vaan paranee Pajamiehellä,on kyllä monitaitoinen kaveri tämä HP.
        Ei moni pysty noin luontevaan tarinan kerrontaan,kameran edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Videot vaan paranee Pajamiehellä,on kyllä monitaitoinen kaveri tämä HP.
        Ei moni pysty noin luontevaan tarinan kerrontaan,kameran edessä.

Jaahas

• Anonyymi

Aloituksen tekijäkö sen keukuirjeen verstaalle laittoi ? No hänhän sen laittoi .

• Anonyymi

Rahhoo on ja sitä riittää,tiijoksi vaen kööhät. Raha on hyvvee, lissee tulloo. Mänkee töehin purkut.

• Anonyymi

Näin on hyvä.

• Anonyymi

osti tytölle mopon... on se viisas... köyhäkin näyttää vielä kuumajalkainen ressukka olevan... heh, heh... eikö tullut poikaa pajalle jatkajaksi... hoh, hoo...

• Anonyymi

RAHALLA (kenellä sitä on) saa semmoisia akkoja, jotka tekee poikia... hoh, hoo... pajaköyhä...

• Anonyymi

Se eikun kööhän pittää nöyrtyy rahan eessä,purkuilu ei kannata,mänkee töehin, jos pystyttä. Silläkeinon niitä tesloja hommattaan, ei se senkummasempoo oo.

• Anonyymi

Seisoskelija tuli pajatontun pajalle ja kysyi: onkos täällä ollut tappelu, kun miehen pätkiä liikkuu?
      Hah, hah, hah, hah... hoh, hoo... pätkä tubettaja... hoh, hoo...

• Anonyymi

Kivaa kun vitsailet hehe

• Anonyymi

katotko taas heti seuraavan pajamies videon kun tulloo? Joo,niin minäkii...

• Anonyymi

Kyllä,päivittäin ahkerointia.

• Anonyymi

pakko aina heti kattoo kun tulee uus video tuubiin...Hyvää viihdettä,tosin niin on myös tää suomi24 .Hykerryttävää lukea näiden kateellisten metsäläisten ulinoita.Meitä on moneen junaan.Osa jääny asemalle,jotkut ei oo kotoaan asemalle asti uskaltanu edes lähteä.Mutta nykyaikaan nettiyhteys tuo koko maailman jokaiseen takahikiään ja peräkammariin.Se voi pistää juntin pään sekaisin.

• Anonyymi

Tarkkana purkuki.Voi oppia metallin ja kuusihalon eron!

• Anonyymi

osti paja-pätkä tytölle mopon... on se viisas... on se hurja...

• Anonyymi

rahalla saa semmoisia naisia, mitkä tekee POJAN pätkälle pajatontulle... hoh, hoo...

• Anonyymi

Tai sitten ei

• Anonyymi

Pajatonttu kun tekee videon, niin kommenttikentässä pajatontun per$eennuolijat ulvoo kurkku suorana, että on se taitava, on se viisas, on se älykäs, on se per$ereikäkylän kunkku, on se... on se... on se...
      Mekko-Einarit tumputtaa salaa eukkonsa mekko päällä pajatontun videota katsellen ja vilkuilevat salaa, ettei oma eukko pääse vaan yllättäen tulemaan kotiin ja häiritsemään Mekko-Einarin tumputussessiota...

• Anonyymi

ostiko kelle mopon ? viiisas valinta vai mitä?Kele se sen osti? Voiko joku tarkentaa? Paljo menee tube massista veroa,oisko yl 50 %. ? En saa nukutua,itkettää...

• Anonyymi

Hyvvee viihdykettä on pajalla. Purkut näkköö kuin rahhoo tehhään ja samalla tulloo loyhkän kyytipoika.

• Anonyymi

Näin,oppia ikä kaikki.

• Anonyymi

polttaako pajatontun jalkoja... osti tytölle mopon... on se viisas... on se hurja...

• Anonyymi

mekko-einarilta mälli lentää, kun tumputtaa muijansa mekossa ja katselee samalla pajatontun videota, kun pätkä valittaa jalkojensa kuumenevan... seisoskelijakin nauraa pätkälle...

• Anonyymi

osti tytölle mopon... on se hurja... on se viisas...

• Anonyymi

Kaunis viekas onnellinen

• Anonyymi

Kitaravartaloiset naiset tekee poikia.

• Anonyymi

Huilukustaat haaveilee.

• Anonyymi

Huilun tuhti makkara

• Anonyymi

Miten pitkä on Pajamies? Onko hänellä metsää?

• Anonyymi

kuuluu olevan satoja hehtaareita,ympäri pohjois-savoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuuluu olevan satoja hehtaareita,ympäri pohjois-savoa.

kyllä perikunta ryyppää pätkän metsät ja nauraa vielä päälle...

• Anonyymi

Kannattaa purkunki katella kanavaa,vaikka vuokrakasarmin soffalta,voi vielä oppia pokkoomaan ja hitsoomaan ja joutuu töehin lähtemään.

• Anonyymi

mekko-Einarit katsoo pajatontun rälläköintiä kotonaan eukkonsa alusvaatteet päällä ja samalla villisti runkk@@vat...
      pajatonttu osti tytölle mopon... on se hurja... on se viisas...

• Anonyymi

Niin miehekkäästi pajatonttu uhosi ottavansa toisen yrittäjän purkamaan työruuhkaa, vaan eipä ole apu-ukkoa näkynyt. Hoh, hoo... eikö kukaan tullut ilmaiseksi tekemään kuumajalan hommia?
      On se pajatontun vaan itse niska limassa harsittava hänelle toimitetut romut kasaan.

• Anonyymi

Historiclinkoja taantuvilla muuttotappioalueilla piisaa korjattavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Historiclinkoja taantuvilla muuttotappioalueilla piisaa korjattavaksi.

Ja on monopoli asemassa linkojen korjauksessa niin kyllä nääs hommia riittää.Ja siihen vielä muut projektit päälle."Tekevälle töitä riittää" kuului vanha sananlasku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on monopoli asemassa linkojen korjauksessa niin kyllä nääs hommia riittää.Ja siihen vielä muut projektit päälle."Tekevälle töitä riittää" kuului vanha sananlasku.

No hehe

• Anonyymi

Harvalla pienyrittäjällä on nuin hyvät tulot.ahkeruus palkitaan.

• Anonyymi

Se onkii sen Himlerin näkönen kyllä. Vai mikä se saksalais hirmu oli. Saksalaiset osas ennen kaikkee. Tekeehän ne nykyään volkkareita ja mersujakin. Vois laittaa kyltin Himlerin konepaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se onkii sen Himlerin näkönen kyllä. Vai mikä se saksalais hirmu oli. Saksalaiset osas ennen kaikkee. Tekeehän ne nykyään volkkareita ja mersujakin. Vois laittaa kyltin Himlerin konepaja?

Lisäteksti vois olla korjataan lumilinkot outtaessa- jos jaksatte vuan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäteksti vois olla korjataan lumilinkot outtaessa- jos jaksatte vuan.

Jokainen korjaa oman linkonsa

• Anonyymi

Ei ole muilla osaamista,Hannu pelastaa edullisesti.

• Anonyymi

kuumottaako pajatontun jalkoja... hyvä, hyvä...

• Anonyymi

pätkä mikä pätkä...

• Anonyymi

Pekka ja pätkä

• Anonyymi

Taitavalla riittää töitä ja seuraajia.

• Anonyymi

Juu

• Anonyymi

Seisoskelijakin nauraa pätkälle... "onkos täällä ollut tappelu, kun miehen pätkiä liikkuu... hoh, hoh, hoh, hoh..."

• Anonyymi

Joko tälläviikolla onnistuis pokkoomaan mualiman parraan lapasyötön lumlinkoon.

• Anonyymi

akka vaihtoon, että tulee lopultakin poika jatkamaan pajan toimintaa !!

• Anonyymi

On Hannu päällikkö yrittäjä,menestyy.

• Anonyymi

Hyvin on menestynyt.

• Anonyymi

On uskaltanut ostaa kunnon koneet pajalle.Se on mahdollistanut tuon monipuolisen toiminnan ja on itse oikeasti lahjakas noissa metallitöissä.

• Anonyymi

pätkä, pätkä, pätkä, ukon pätkä... hoh, hoo...

• Anonyymi

poikia tekevä akka kehiin, että löytyy pajalle jatkaja....

• Anonyymi

Mieheltä tuleva sperma määrää sukupuolen.

• Anonyymi

hoh, hoo... eikö se arpa voittanut, millä piti tulla pajalle jatkaja... hoh, hoo...

• Anonyymi

Ei ei

• Anonyymi

Entäs jos tuleva vävy jatkaa.Näin on tapahtunut monella maatilalla,joten ei kannata hohotella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos tuleva vävy jatkaa.Näin on tapahtunut monella maatilalla,joten ei kannata hohotella.

jos ja jos... tämän päivän niskat kyssässä kyyristelevistä kännykän räplääjistä löytyy hyvin harvoin kelvollisia maatilan pitäjiä tai metallipajan jatkajia.
        likka voi haistattaa pitkät paskat Kinahmin korvelle metsineen, peltoineen ja metallipajoineen. pistää kuolinpesän myyntiin, nappaa rahat taskuunsa ja häipyy sivistyksen pariin asumaan.

• Anonyymi

Hyvillä laitteilla tulee osaavalla laatua.sitäkautta hyvää tuottoa.

• Anonyymi

Täytyy vaan painaa, saapi sitten aikanaan kirkkaamman kruunun, vae mite se männöön.

• Anonyymi

Jotenkin se menee

• Anonyymi

paina pätkä, paina... hoh, hoo... kuumuuko jalat...

• Anonyymi

rehki pöljä rehki, jatkajaa ei löydy... hoh, hoo...

• Anonyymi

Kiva tehdä työtä jonka osaa ja tienaa hyvin,myös tubesta.

• Anonyymi

jäitä kenkiin... jatkajaa EI tule... hoh, hoo...

• Anonyymi

pajatontun paja loppuu ja kuihtuu olemattomiin... jatkajaa ei tule... hoh, hoo...

• Anonyymi

osti tytölle mopon... on se hurja... on se viisas... hoh, hoo...

• Anonyymi

Veljpoeka narraattelloo mieluummin pullon korkkia... ee se jatka pajatontun pajjoo...

• Anonyymi

autioksi jää Kinahmin korpikylä, kun pajatonttu joutuu vaivaistaloon. joku paikallinen ökyisäntä ottaa pellot vuokralle ja jos tulee hunsvotti vävy, niin pajatontun paja myyntiin ja pajarahat ja mehtärahat kurkusta alas...

• Anonyymi

Hienosti Hannu handlannut,myös tubessa .

• Anonyymi

Kuka Hannu

• Anonyymi

mehtätonttu ei kiinnosta.

• Anonyymi

pajatonttu valmistautuu köyhään vanhuuteen ja vaivaistaloon joutumiseen... hoh, hoo...

• Anonyymi

seisoskelijakin nauraa pajatontulle...

• Anonyymi

Ossoomisella tienoo ja tuputtamisella tulloo lissee,on hyvä pärjätä. Miettii jotta polestarin vae teslan hommoo , jotta suapi hyvvee ja mualiman parasta kinahmiin.

• Anonyymi

Kuumuuko jalat? Onko selekä kippee? Hyvä, hyvä... kärsi, kärsi pöljä... se kaikki kuuluu yrittäjälle... heh, heh... älä ota vaan sairaslomaa... kirkkaamman kruunun saat...

• Anonyymi

Rehki, rehki pajatonttu... kuumuuko jalat, onko selekä kippee, eikö kukaan tule auttamaan pajatonttua, vaikka tutun "yrittäjän" piti tulla?
      Eihän ne tule ilimaseksi jeleppoomaan. Niille pittee maksoo palakkoo.

• Anonyymi

Meni pajatontun "yrittäjä-kaveri" konkurssiin, kun pajatonttu rohmusi itselleen kaikki saman alan työt, mitä se "yrittäjä-kaveri" myös teki.

• Anonyymi

Ei ole matkimista

• Anonyymi

Kilpailu on kovaa,osaavat tekee tilin aina.kaikki ei pärjää yrittäjinä.

• Anonyymi

kun pajatonttu ostaa uuden patteriauton, niin sitä on kyllä mukava seurata, kun videon kommenttikentässä Mekko-Einarit ulvoo kovassa kiimassa kurkku suorana. laittavat eukkonsa seksikkään kesämekon päälleen, ottavat pyykkikorista eukkonsa likaiset alu$housut ja tumputtavat niihin suurella raivolla samalla kun katsovat videolta pajatontun uutta patteriautoa... hoh, hoo... kyllä elämä on ihanaa, Mekko-Einarit ajattelee... ja tumputus jatkuu...

• Anonyymi

Minkä lainen on patteri auto

• Anonyymi

Iltapäivälehdessä ol uutinen jotta teiden tukko ei olekkaan tänä päivänä karavaanari vaan patteriauto joka on merkiltään TESLA. Virtaa säästäen körötellään hissunkissun ja ollaan tuluppakuskija. Ei oo hyvvee.tuommonen.

• Anonyymi

Kinahmissa ei säästellä.uusi auto tilattu.

• Anonyymi

Mitä pätkä? Kuumuuko jalat? Onko selekä kippee? Heh, heh... Paina, paina... kirkkaamman kruunun saat...

• Anonyymi

Tullooko Audi,tesla vai joku muu kallis.

• Anonyymi

Vanha Mosse tulloo... kippee selekä... jalatkin kuumuu...

• Anonyymi

Nyt on halakomakonneen puutteet ratkaistu parraalla tavalla,seuraavaan muutosprojektiin asti.

• Anonyymi

Olihan pajaukko pitempi kuin 150 cm sukset. Vai oliko sukset vaan 120 cm lasten sukset. Ison näkönen on tojota pajatontun eessä?

• Anonyymi

Camryhän ON pitkä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Camryhän ON pitkä!

Tai lyhyt

• Anonyymi

Onko pajatontun videot viihdettä vai mikä on niiden funktio?? Laulas joskus jotain tai matkis vaikka andyä.

• Anonyymi

Niin...Mieti vaikka ensin että miksi itse katsot?

• Anonyymi

Itseään täynnä oleva päärsaukko. 🤣😂😂😁

• Anonyymi

Joo,ei tarvis leuhkia vaikka on nuin taitava ja suosittu.

• Anonyymi

Onneksi sillä sentään jalat kuumuu ja selekä on kippee. Rehki, rehki... kirkkaamman kruunun saat...

• Anonyymi

Seuraa kanavaa,joka päivä tekee töitä jolla tienaa,ja tubettamisestaki tuloja.

• Anonyymi

Vaivasena pätkä hautaan. Ei tartte kanavaa seurata, sen kun lukee täältä kuulumiset. Ei mene tubemassia pajatontulle.

• Anonyymi

Hoh, hoo... kuumuuko jalat... onko selekä kippee... se kasvattaa pienen pajatontun luonnetta !!

• Anonyymi

Jaahas

• Anonyymi

Audi,merssu vai tesla,kohta selviää.

• Anonyymi

Invamopo Erkkola noin vaivaiselle miehen pätkälle.

• Anonyymi

Erkkola on hyvä pajatontulle. Siinä kuumuvat jalat viilentyy mukavasti ja saa olla selkä suorana kippeen selän kanssa. Pitämättömät sairaslomat ja mukavat pikku kivut on luontaisetuja yrittäjälle. Paina, paina... kirkkaamman kruunun saat sitten siellä kuumemmalla puolella, kun olet sielläkin yrittäjänä lapioimassa hiiliä pesään... hoh, hoo....

• Anonyymi

Veikkaan kuiten Audia?

• Anonyymi

Se on yrittäjälle oikein, että on paikat kippeenä. Invamopo erkkola pätkälle tulee !!

• Anonyymi

Vai sittenkin tesla velaton,verraton.

• Anonyymi

Välilevyn pullistumaa ja nivelrikkoa seuraavaksi invamopo Erkkolan ohjastajalle... hoh, hoo...

• Anonyymi

Kyl mä kallistun audin puoleen,on jotenkin ökympi.

• Anonyymi

lissee kipuja pajatontun niveliin... soppii hyvin invamopo Erkkolan tyyliin... hoh, hoo...

• Anonyymi

Erkkolalla saa naisia, joilla on kitaran mallinen vartalo. Synnyttävät poikia jatkamaan pajan toimintaa...

• Anonyymi

Kaikkein ökyin pittää olla kinahmiin,sitten voepi esittee imatranvoemoo kaapantekijäisiksi.

• Anonyymi

Yrittäjän ulina on mannaa meidän downshiftaajien korville. Jalat kuumuu, selkä on kippee, ei ole poikaa pajan jatkajaksi.
      Lisää kuormaa vaan yrittäjän selkään, että yrittäjä-kamelilta napsahtaa selkä poikki.

• Anonyymi

Yrittäjän ulinaa on mukava kuunnella... jalat kuumuu... selekä on kippee... pajalle ei ole jatkajaa... hoh, hoo...

• Anonyymi

Kiva päästä varakkaan yrittäjän uuden ökyauton videota kohta seuraamaan,ai että.

• Anonyymi

onko selekä kippee. kuumuuko jalat. eikö tullut poikaa pajalle jatkajaksi. yrittäjän ulina on aina yhtä ihanaa musiikkia meidän downshiftaajien korville.

• Anonyymi

Yrittäjän ulina se on musiikkia korville. Tulloo soittoja, että tämä se on kiireellinen työ... kaekki vuan sannoo, että Hannu tie sitä, Hannu tie tätä, mutta kukkaa ei sano, että Hannu ota voeleippee...
      ei tullu poikoo. jalatkin kuumuu. selekäki o kippee. tesla jättee välille. olisha tuota mittooki suanu olla enämpi, että ei tarttis juhlissa eukon vierellä käöttee kompleksikorkoja.
      Ryhdy sinäkin downshiftaajaksi... parasta elämää.

• Anonyymi

Huijausta

• Anonyymi

Tapio rautavaara sanoi tuon voileipä jutun aikoinaan. Soita tapsa,soita......

• Anonyymi

Tesla on jo nähty,josko Audi videoo ooteltas.

• Anonyymi

Lisää yrittäjän ulinaa... jalat kuumuu, selekä on kippee, miks ei tullu poikoo pajjoo jatkamaa, miten minä jäin näin lyhyeks, naisella pitäs olla semmonen kitaran mallinen vartalo...

• Anonyymi

Tyytyväinen taitaja nauttii työnsä tuloksesta,oikeaa peliä tämä.

• Anonyymi

Pitää sitä samaa säälittävää yrittäjän ulinaa. Piti tulla oikein "yrittäjä" auttamaan pajatonttua, mutta ei se tullut kun meni konkurssiin... hoh, hoo...
      Raata on kallista... tuassii jalat kuumuu... selekä on kippee... eikä pippeli ennee seiso muuten kun syömällä niitä Berries marjoja...

• Anonyymi

Kyllä yrittäjä saa nauttia varoistaan ja suosiosta tubessa.

• Anonyymi

Jokos se downshiftaava mekkoeinari on kahtunu uusimman pajamiehen videon, vai onko vasta kiljut käymässä ettei vielä runosuoni syki.

• Anonyymi

mekkoeinarit rinkirunkkaa porukalla ja katsovat samalla pajatontun poranterän terotusvideota. siinä vaiheessa kun pajatonttu murjaisee, että "uudestaan sanoivat teletapit", niin silloin mekkoeinareilta mällit lentää...

• Anonyymi

Noniin tulihan se mekkoeinareiden johtava eunukki ylijumala paikalle. Eihän muut tiedä mitä tehdä ellei joku ylijohtaja näytä edeltä mallia. Epätoivoisesti vaan yrittää saada näyttämään siltä että ettei tähän joukkoon kuulu mollaamalla pajamiestä. Mutta kyllähän se päivän selvää on että siellä ollaan ensimmäisenä runkkaamassa noille videoille kun kyllähän se koira kaltaisensa tunnistaa.

• Anonyymi

Olisit aikoinaan käynyt kouluja niin kuin minäkin, niin nyt saisit valvoa yöt ja nukkua päivät. On tämä downshiftaajan elämä mukavaa. Ei ole selekä kippee, eikä kuumu jalat...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit aikoinaan käynyt kouluja niin kuin minäkin, niin nyt saisit valvoa yöt ja nukkua päivät. On tämä downshiftaajan elämä mukavaa. Ei ole selekä kippee, eikä kuumu jalat...

Ei kai kiljun tekemiseen tarvitse kouluja käydä, voit sitten siinä niiden tekeytyessä ajan kuluksi katsoa suuresti fanittamiasi pajamiehen videoita ja unelmoida että jonain päivänä olen kuin pajamies . Inahdatko tyttömäisesti kun laukeat hänet nähdessäsi

• Anonyymi

Oisko balladi mualiman parraan lapasyöttörupellin pokkoomisesta mittään.

• Anonyymi

Entäs oodi downshiftaavalle mekkoeinarille, kiljupäissään rakentaa alttaria jossa voi palvoa pajamiestä, nukkuu päivät ja valvoo yöt päivystäen milloin tulee uusi tube video. Hänen elämänsä tarkoitus on pajamies ja hänen palvominen, ilman sitä hänen miesoletettavuutensa ei ole täydellinen.

• Anonyymi

Kyllä kai se mestari uuden sähkömerrssun ostaa,onhan hänkin johtotähti ja esikuva alallaan.

• Anonyymi

Sähkö autoissa on iso tulipalo riski

• Anonyymi

Elämäkin on riski.

• Anonyymi

Tervehdys täältä rinkirunkkaajilta! Laitettiin pyöreä pöytä keskelle huonetta ja siihen pöydän keskelle kolme läppäriä joiden näytöt näytti kolmeen eri suuntaan.
      Rinkirunkkaajat asettuivat rinkiin pöydän ympärille ja läppäreistä alkoi näkymään pajatontun uusin poranterien teroittamisesta kertova video.
      Kun tuo kipeyksistään ja sairauksistaan, sekä kippeestä selästä ja kuumuvista jaloista vaikeroiva yrittäjä päästi suustaan sanat, että "uudestaan, sanoivat teletapit", niin silloin alkoivat runkkaajilta mällit lentämään ja siimahännät saivat kyytiä.
      Koodilla RINKIRUNKKAAJAT nyt 20% alennus kaikista Anal Plug-verkkokaupan tuotteista ja Berrie marjoista, jotka laittaa kippeellä pajatontullakin kalun tojimaan.

• Anonyymi

Kommenttikentässä kysyttiin pajatontulta työturvallisuudesta. Tähän leuhka pajatonttu vastasi vain, että "se on jokaisen oma asia".

• Anonyymi

Näin se vaan on,yhden miehen firmassa voi näin toimia.jos on työmiehiä palkannut säännöt on erit.suojaimia kyllä kannattaisi käyttää.

• Anonyymi

Jokohan päätös tehty, mikä patteriaato on tarpeeks hyvvee kinahmiin , veikkaan tesloo on hyvvee tiijossa.

• Anonyymi

Joko on lumirupellit tämän talven osalta tehtynä,joko löyty se maksimaalinen syöttö ,vai tehhäänkö mualimanparas rupelli vasta ens lumille.

• Anonyymi

Voi voi. Tämä viestiketju paljastaa taas kerran, kuinka muutamissa savolaisissa suvuissa kulkee rasitteena pahalaatuinen kateusgeeni. Valitettavasti sairastuneiden eheyttämishoidot Niuvanniemessä ja Huutoniemessä
      tehoavat vain harvoissa tapauksissa. Joidenkin tapausten tiedetään toipuneen normaaleiksi ihmisiksi, kun ovat asuneet läntisessä Suomessa riittävän pitkään. Eheytymisen edellytyksenä on kuitenkin yhteydenpidon katkaiseminen entiseen lähipiiriin, joka oirehtii kateudesta.

Kaikkea hyvää ja jaxuhaleja viestiketjun aktiiviselle kirjoittelijalle. Olet ajatuksissani. Suosittelen sinulle ammattiapua.

• Anonyymi

Tuskinpa ammattiapukaan auttaa insestin sekä raskausaikaisen tupakoinnin ja alkoholin suurkulutuksen aiheuttamiin haittoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa ammattiapukaan auttaa insestin sekä raskausaikaisen tupakoinnin ja alkoholin suurkulutuksen aiheuttamiin haittoihin.

Häh

• Anonyymi

Samoin,pajaukko on omalla taidollaan perustanut tuottavan yrityksen.ois esimerkkiä muillekin.

• Anonyymi

Selekä on kippee, jalat kuumuu... vanha kulunut ukon räähkä alkaa jo olemaan...

• Anonyymi

Onpa harmillista. Mitäs jos menisit lääkäriin hakemaan apua itsellesi. Pääset varmaan sitä kautta ammatti-ihmisten hoidettavaksi.

• Anonyymi

Ja kattoon pajavideoita.

• Anonyymi

Teslalla saa kitaranmuotoisella vartalolla varustettuja naisia kyytiinsä ja siten völjyyn ja viekkuun.

• Anonyymi

Pajavideot on suosittuja tekniikasta kiinnostuneille.

• Anonyymi

Kuten sulle

• Anonyymi

Kaikille osaaville.

• Anonyymi

Vaen miten sitä tulisi vejellä, jotta tulis hyvvee jäläkee. Ylämäkkeen vetämällä,alamäkkeen vetämällä, ylämäkkeen työntämällä,alamäkkeen vetämällä, lakihitsii vetämällä vae työntämällä, kuka sen ossoos yksselitteisesti kertoo.

• Anonyymi

No kuule jos sulla on sellanen pieni traktori, niin turha sillä on vastamäkeen vedellä yhtään mitään. Kaikkein viimeiseksi polanneterää.
        Isolla traktorilla voit vedellä ihan miten vaan.
        Tiekarhu olis silti paras.

• Anonyymi

Joko on patteriaato valittuna...

• Anonyymi

Tulossa on.

• Anonyymi

Toinen kausi

• Anonyymi

Joko nyt on palopiä tehtynnä mualiman parraalla tavalla , joko hakeruuvi on viännelty samaten parraalla mahollisella nousulla . Tämä ja paljon muuta selvinnee seuraavissa pajatontun jaksoissa.

• Anonyymi

Voi sua raukkaa

• Anonyymi

Hyvä ja tienaava tuote tuokin hakepoltinjuttu on Hannun tuotteissa,jotkut vaan osaa.

• Anonyymi

Hoh, hoo... vieläkö pätkällä on selekä kippeenä? Vieläkö jalat kuumuu? Menisit sairaslomalle!

• Anonyymi

Sammoon puakkaan ku konemannihhii tulloo piä kuntoon tai sitten ei. 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sammoon puakkaan ku konemannihhii tulloo piä kuntoon tai sitten ei. 😂😂😂

Niin kone man on kateellinen tyypi

• Anonyymi

Hohhooo. Tässä ystävän neuvo: hae itsellesi ammattiapua. Sen toki tiedän jo nyt, että hoitoennuste ei ole kovinkaan hyvä.

• Anonyymi

Tehokkaita ovat hakepolttimet hannulla.

• Anonyymi

onne palloo talloo ja tuppoo

• Anonyymi

Kuumuuko jalat, onko selekä kippee? Se on kitupiikin kohtalo, kun ei palkkaa työntekijää avukseen.
      Mehän vaan nauretaan, kun ukko tappaa itsensä työnteolla...

• Anonyymi

Hohoo. Savolainen hölmö hourehtii taas kateuksissaan.

• Anonyymi

Kovasti on ammattimiehelle kysyntää,jotkut vaan osaa.

• Anonyymi

Kuumuuko jalat? Hyvä, hyvä...

• Anonyymi

mukava kun pääsee nauramaan työhullujen sairauksille. hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä ja pysyy terveenä... hoh, hoo...

• Anonyymi

Jopa 100kw tehoisia hakepolttimia tilataan.

• Anonyymi

Minulla on täällä semmoinen woodoo nukke. Kun tökkään sitä tikulla selkään, niin kipu tuntuu aina pajatontun selässä samassa kohtaa. Kun lämmitän sytkällä sen jalkapohjia, niin pajatontun jalat kuumuu... hoh, hoo...

• Anonyymi

Hannu nauttii saavutuksistaan,joskus yrittäjiäkin palkitaan.

• Anonyymi

Onko paikat kippeenä? Hyvä, hyvä... kitupiikki saa kärsiä, kun ei palkkaa aputyövoimaa... olis ottanu naisen, jolla on kitaran mallinen vartalo... nyt olis jo potra poika melkein aikuisena pajaa jatkamassa...

• Anonyymi

Oijoi. Jaxuhaleja sulle. Toivottavasti saat lääkityksen kohdalleen.

• Anonyymi

Ei tuo parane karjankynteen.

• Anonyymi

Minulla on pajatontun näköinen woodoo nukke. Kohta tuikkaan terävän tikun sen persiee... saas nähdä, miten pajatonttu päivällä pajallaan vaikeroi...

• Anonyymi

Muista ottaa aamulääkkeesi. Vaihda kuivat housut jalkaasi. Jaxuhali.

• Anonyymi

Tehkää jonnelle vaippakeräys.😂

• Anonyymi

Kohta laitetaan pajatonttu woodoo nukelle pyykkipoika nenään ja lämmitetään sytkällä jalkapohjia. Heh, heh... kuumuuko jalat, onko selekä kippee? Onko pääkoppa punasena, kun ei nenästä henki kulje?

• Anonyymi

Onko selekä kippee ahnepaska? Palkkaa lisää työvoimaa!

• Anonyymi

siinäs kuulit kitupiikki... palkkaa lisää työntekijöitä!

• Anonyymi

No way Jose,itselle tiliä tehdään,ps,vihreä liikkuu.😂

• Anonyymi

Ahnepaska kitupiikki... hoh, hoo... kuumuuko jalat? Onko selekä kippee? Hyvä, niin pitää ahnepaskalla ollakin... hoh, hoo...

• Anonyymi

olettekos muuten huomanneet, kuinka pajatonttu on käynyt pienellä aikaa vanhan ja kuluneen näköiseksi?
      proletaarit vanhenee ennen aikojaan ja pääsee nuorena hautuumaalle.

• Anonyymi

Tuottelias seppä hän on,onhan kiva kun yrittäjä tienaa.

• Anonyymi

Kinahmissa käypi Teslan remontitkin paremmin kuin Tesla-asentajilta konsannaan.

Eli sisälokarin irrotus ja tukivarren vaihto.

• Anonyymi

Kyllä,tekevä kaveri.

• Anonyymi

kuumuuko jalat, onko pätkällä selekä kippee?

• Anonyymi

Olis tullu poika pajaa jatkamaan, kun olis ottanut akan, jolla on kitaran mallinen vartalo... hoh, hoo... jo kivikauden mies tiesi tuon asian...

• Anonyymi

semmoiset naiset, joiden vartalo on kuin suora putki on huonoja synnyttäjiä. miksi valita sekundaa, kun on hyviäkin synnyttäjiä tarjolla?

• Anonyymi

Kylläpä kävi näppärästi taas autonkin huolto.

• Anonyymi

Rupellin raata on kallista.

• Anonyymi

Kaikki on köyhille kallista.

• Anonyymi

Kaikenlainen raata maksaa .

• Anonyymi

Minulla on pajatontun näköinen woodoo nukke. Kuumentelen aina sytkärillä sen jalkapohjia. Hommahan näyttää toimivan, kun pajatonttu valittaa videoilla, että hänellä jalkapohjat kuumuu.
      Hoh, hoo ahnepaska... palkkaisi lisää työntekijöitä!

• Anonyymi

Näin sanoo savolainen mäntti, jolla on taas jäänyt lääkkeet ottamatta.

• Anonyymi

Hyvin ja ammattitaidolla pyörittää yritystään.taito palkitaan.

• Anonyymi

Hoh, hoo... kohta työnnetään terävä rautapiikki sen nuken persiee... lisää kipuja pätkälle...

• Anonyymi

Taitomiestä on ilo seurata.

• Anonyymi

Hoh, hoo... kuumuuko jalat? Onko pätkällä selekä kippee? Hoh, hoo...

• Anonyymi

Hyvä oli tuokin autonkorjausvideo,jotkut ne osaa.

• Anonyymi

onko mukava nuoleskella tubettajan per$että? onko ikävä asua yksin vuokrakasarmissa ilman naista? huomenna seuraavat kommentit taas palstalle vähän ennen klo 11:sta.

• Anonyymi

No kah,sitä sammoohan se pajamies tekköö,ahkeroi ja vaurastuu kuten menestyvän yrittäjän pitääkin.

• Anonyymi

Pajamees tekköö ja vaurastuu ,kööhälle on raata liian kallista ja sen pokkoominen, se se vasta maksaakin.

• Anonyymi

Onneksi sentään selekä on kippee ja jalat kuumuu...

• Anonyymi

eipä tullu poikoo pajjoo jatkamaa... tarkkuutta akan valinnassa !!

• Anonyymi

kärsi, kärsi... kirkkaamman kruunun saat...

• Anonyymi

Iloisena jatkaa tienaamistaan,kysytty ammattilainen kun on.

• Anonyymi

onko selekä kippee... kuumuuko jalat... koska poika syntyy pajan jatkajaksi... vai eikö onnistu?

• Anonyymi

Voi kun itsekkin voisi tehdä ns. Kotona töitä...Mutta se vaan pitää ajaa jokapäivä toiselle paikkakunnalle sorvin ääreen.Autoon tulee kilometrejä ja aikaa tärvääntyy matkoihin.No pääasia että yleensä on töitä.Siinä on kuuppa lujilla jos työttömänä lorvii vuodesta toiseen.Sen huomaa hyvin esim. Parista tämän ketjun ahkerasta kirjoittelijasta.Hihna luistaa aika pahasti...Omaisille ja läheisille voimia,varmasti on raskasta.

• Anonyymi

ei terve ruumis työtä kaipaa... antaa pöljien rehkiä niin pääsevät äkkiä hautaan ja eläkevakuutusmaksut jää vakuutusyhtiön kassaan... hoh, hoo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei terve ruumis työtä kaipaa... antaa pöljien rehkiä niin pääsevät äkkiä hautaan ja eläkevakuutusmaksut jää vakuutusyhtiön kassaan... hoh, hoo...

Herrat on tarkkaan miettineet tuonkin asian. Duunari painaa ikänsä hommia ja maksaa tunnollisesti työeläkemaksunsa. Kun duunarin pitäisi jäädä eläkkeelle, niin se kaatuu suoraan hautaan , mutta herrat elää lähelle 100-vuotiaaksi ja nostaa vielä ne kuolleelta duunarilta nostamatta jääneet eläkkeet, että iso rapamaha ei pääse kutistumaan.

• Anonyymi

Elämä on järkilaji nääs.

• Anonyymi

miten se sinuun vuokralla asuvaan tyhjätaskuun liittuu?

• Anonyymi

Joutomiehillä joutopuheet.

• Anonyymi

Kaikilla ei oo ruokoo ja rahhoo, eikä varsinkaan tälläistä kellukkamahhoo...

• Anonyymi

onko selekä kippee... kuumuuko jalat...

• Anonyymi

Muista ottaa lääkkeesi. Laita korkki kiinni. Käy pesulla ja vaihda vihdoinkin puhtaat alusvaatteet. Mene ulos kävelemään, katsele mäntymetsää ja hengitä syvään. Se rauhoittaa mieltä.

Jaxuhali.

• Anonyymi

Taitavaa on ilo seurata.

• Anonyymi

pätkälle on mukava nauraa kun jalat kuumuu ja selekä on kippee.

• Anonyymi

Laatutyöllähän tienaa,menestys on ok taitavalle

• Anonyymi

Voiko ihminen enää alemmaksi vajota, kuin ryhtymällä tubettajan per$een nuolijaksi?

• Anonyymi

Tienmiehet on hyväksi yhteiskunnallekin.

• Anonyymi

kuumuuko jalat... onko selekä kippee... hyvä, hyvä...

• Anonyymi

Muista ottaa lääkkeesi. Laita korkki kiinni. Käy pesulla ja vaihda vihdoinkin puhtaat alusvaatteet. Mene ulos kävelemään, katsele mäntymetsää ja hengitä syvään. Se rauhoittaa mieltä.

Jaxuhali.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaxuhali.

vaihda jo levyä... eikö mielikuvitus riitä tuottamaan mitään uutta?

• Anonyymi

Hannulle menestyvää bisnestä lisää.

• Anonyymi

Eikö pajatontulla seiso molo enää millään muulla, kuin Berrie marjoilla?

• Anonyymi

Jaksuja.

• Anonyymi

Menestyvä seppä on seurattu koko maassa.

• Anonyymi

jalat kuumuu eikä molo enää seiso. pituuttakin puuttuu ja selekä on kippee. se on oikein ahnepaskalle.

• Anonyymi

Jaksuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksuja.

Voimia myös sinulle ja jaksuhaleja.

• Anonyymi

Menestyjä ja hyvä pokkoomaan, komsakan näköinen muija hällä on,ei luulisi berrietä tarvittavan hämärähommiin.

• Anonyymi

huono vartalon malli... ei synnytä poikia...

• Anonyymi

Menestyjä aiheuttaa monenlaisia ”mielipiteitä”.loppupelissä julkisuus lisääntyy ja tuo tuloja.

• Anonyymi

ahnepaskalla kuumuu jalat ja selekä on kippee... hyvä, hyvä...

• Anonyymi

vua eipä tullo poekoo pajjoo jatkamaa.

• Anonyymi

Menestyjän on helppo hymyillä,jos on taito hyppysissä.

• Anonyymi

pieniä on pajatontun tienestit, mitä kippeellä selällä ja kuumuvilla jaloilla ehtii yksi mies elämänsä aikana hankkimaan.
      oikeilla osaajilla on 50 miestä tekemässä samoja hommia ja omistaja voi keskittyä pelkästään johtajana olemiseen.

• Anonyymi

jos ei seiso niin ei poikoo tule pajan jatkajaksi.

• Anonyymi

Kiirettä pitää kun pitää vielä TESLAA korjailla koti tallissa, minä en ehdi korjailla enkä viitsisi, kohdennan vapaa-aikani omalle vaimolleni, voi toki olla että pajapeikolla on sen verran v, mäinen maatalous lomittaja ettei kannate edes vaivautua, paree pysytellä tunkkaisessa pajassa ja ottaa pari ööliä. 💩😂😂😂

• Anonyymi

Erittäin hyvin artikuloitu.

• Anonyymi

Asiallista argumentointia. 👍

• Anonyymi

Menestys ansaitaan,voi välillä harrastella teslaakin.

• Anonyymi

onko ahnepaskalla selekä kippee... kuumuuko jalat... eukolla väärän mallinen ruho, huono synnyttäjä, ei tule poikaa...

• Anonyymi

Jaksuja.

• Anonyymi

Kateus aiheuttaa menestyjän seuraajille ahdistusta.varmaan tekis nauruvideon jos tietäisi parkujasta.

• Anonyymi

huonoja synnyttäjiä on naiset, joiden vartalo on kuin suora putki... ei tullu poekoo...

• Anonyymi

Metalli tottelee taitajaa,kiva seurata.

• Anonyymi

vua eipä tullu poekoo...

• Anonyymi

Metallimies hän on sangen taitava osaaja.

• Anonyymi

Niin suloista niin ihanaa kun tyhjeneepi vatsa ja perä$uolen seinämiltä työntyy lämmin pa$ka. Vua eepähä tullu poekoo...

• Anonyymi

Oispa varaa ostaa omallekin ranchille hannulta hakelämmitys,ois halpaa energiaa.rahaa ei oo,taijanpa alkaa kateilemaan menestyjiä jos se talous sillä kohenisi.voivoivoi.

• Anonyymi

sinun vuokrakasarmin lämmityksen hoitaa ihan muut. keskity sinä vaan tumputtamiseen.

• Anonyymi

Oivoi,teslakin tulossa uusi,oivoi meillä ei mitään omistettavaa.oi kun saisi jotain omistettavaa.oivoi.

• Anonyymi

Jos minä oisin pajamies niin painattaisin mukeja ja lippiksiä tekstillä "koskooko selkään,kuumuuko jalat". Sillä lailla vois erään perseaukisen hokemilla länkytyksillä saamaan vielä lisätienestiä.Kaikki fanit ostais varmasti,ja heitä on kymmeniä tuhansia.Mahtais ottaa köyhää pattiin....hou hou🤡

• Anonyymi

vuo eepä tullu poekoo, ku otti viärällaese tekijän... hoh, hoo...

• Anonyymi

Köyhät kyykkyyn lippis myis mukavasti.

• Anonyymi

Raata ja sen pokkoominen on kööhälle liian kallista paitateksti vois olla ok.

• Anonyymi

Kuulepa hoh hoh hoo missä se pajamiehen emäntä on nähtävillä kun osaat arvostella sitä ja kuinka pitkä pätkä se pajamies on kun tiijät senkii asijan?

Ootko ite miten pitkä pätkä ja onko eukkos niiku pullo vai pallo. Terveisin häh.

• Anonyymi

Väärän mallisen akan pätkä otti. Puuttuu muodot vartalosta. Suora putkirunko kertoo naisen olevan huono synnyttäjä. Jo kivikauden mies tiesi tuon asian.
      Kitaran mallinen vartalo naisella takaa sen, että nainen on hyvä synnyttäjä. Synnyttää poikia pajaa jatkamaan...

• Anonyymi

Eikä vuan auta vaikka oo karjakko joka teslalla piästellöö. Ööööö. 💩💩🤣🤣😂😂😂

• Anonyymi

Uudesta teslasta haluttas testivideoo meille varakkaille seuraajille.

• Anonyymi

navettapiikojen arpajaisissa pätkä sai arvan, missä luki että, "tämä arpa ei voita"... hoh, hoo...

• Anonyymi

Huomaa kyllä, että sun isä ja äiti ovat sisaruksia.

• Anonyymi

onko se pajatontun akka tosiaan navettapiika? lasketaankos niitä tänä päivänä enää edes ihmisiksi?

• Anonyymi

Milloin autovideo tulee hannulta.

• Anonyymi

ei ollenkaan. navettapiika kävelköön työmaalle.

• Anonyymi

Navettasaappaat ja $ontatalikko vaan Teslaan mukaan ja navettapiiaksi tekemään lomituksia... hoh, hoo...

• Anonyymi

Tuottavaa firmaa Hanski pyörittää.

• Anonyymi

Haiseeko Tesla navetalle, kun navettapiika ajaa sillä?

• Anonyymi

Dollareille jenkit tuoksuu.

• Anonyymi

Navettasaappaat repsikan penkille ja kouluja käymätön piika navettaan $ontaa luomaan. Siinähän se köyhän lopuelämä menee... hoh, hoo köyhää...

• Anonyymi

Pajamees höplyytti kööhee,kertomalla patteriaaton akun rikkoutumisesta. Benssiiniaatolla ajelevien kööhiin kertoi olevan eniten huolissaan patteriaatoin akustoista ,imatran voemmoo pukkasi.

• Anonyymi

Pajatontulla kävi huono arpaonni akan otossa. Arvassa luki että Navettapiika-tämä arpa ei voita... hoh, hoo...

• Anonyymi

Ostiha se saikkumaanikii katjale uuvet saappaat syssylä. Joku oli kassajonossa nähny.

• Anonyymi

Pajakurko saattaakin höplyyttää hönöjä,aikas velikulta.

• Anonyymi

Paja-Pätkällä kuumuu jalat ja selekä on kippee. Ei tullu poekoo pajan jatkajaksi. Eukko hööpötti Pajatonttua siinä asiassa.

• Anonyymi

Hannupoika höpöttää kateita kurkkijoita,aika velikulta.

• Anonyymi

Navettapiika hööpötti pätkää oikein kunnolla, eikä antanut poikaa pajan jatkajaksi. Pätkä, pätkä, pätkä, pätkä... manaa pajatonttu itseään, niin kuin Juha Tapion laulussa akka manaa syntymäsuuria luitaan.
      Jalat kuumuu, selekä on kippee ja akka ei synnytä pajalle poikaa jatkamaan kituvan verstaan toimintaa. Tuli akan otossa huono arpa, millä ei voittanut... hoh, hoo... akanottoarvassa luki: tämä arpa ei voita... hoh, hoo...

• Anonyymi

Hannu laajentanut firmaa,korjaa teslatkin,ahkera julkkis.

• Anonyymi

Teslan korjauksissa tarvitaan vähän enemmän osaamista, ei niitä linkomiehet korjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teslan korjauksissa tarvitaan vähän enemmän osaamista, ei niitä linkomiehet korjaa.

Erittäin hyvin argumentoitu.

• Anonyymi

Navetta piiat on hyviä antaan, ne suorastaan tahtovat toisin kuin vihreät, jotka myös ovat halukkaita antaan, takataskun väli vois olla tota 80-100cm luokkaa niin olisi parhaimmillaan. 😁

• Anonyymi

Pätkä osti arvan millä piti tulla sikiäviä akkoja. Pätkän arvassa luki: Tämä arpa ei voita.

• Anonyymi

Hyvin hoitu teslahuolto,toivottavasti ei ylpisty osaamisestaan.

• Anonyymi

vuan eipä tullu poekoo pajjoo jatkamaa.

• Anonyymi

ei osannu valita oikeanlaista akkaa... pitää olla kitaran mallinen vartalo poikia synnyttävällä naisella.

• Anonyymi

Laaja on tietämys hannulla,ympäri suomea auttelee vaatimatonta korvausta vastaan.

• Anonyymi

eepä suannu pätkä poekoo.

• Anonyymi

akka vaihtoon. vahingon ehtii vielä korjata nuoren akan kanssa.

• Anonyymi

Halvalla tekee asiakkaille hyvää työtä,nostaa hintoja.

• Anonyymi

vielä ei ole pajatontulla peli menetetty. akan vaihto 20-30 vuotta nuorempaan ja poika alulle. poika on siinä vaiheessa 15-vuotias, kun pajatonttu jää eläkkeelle kuumuvien jalakojensa ja kippeen selekänsä kanssa.

• Anonyymi

pajatonttu MUISTA, että kun vaihdat akkaa nuorempaan ja viriiliin kitaravartaloiseen, niin et ota sitten mitään alkuasukkaan näköistä villi-ihmistä, niin kuin $ampo K@ulanen otti. eihän siltä akalta puutu enää muuta kuin kaislahame päältä, niin olisi ihan valmis tanssimaan jotain alkuasukkaitten tanssia rannalla nuotion ympärillä.
      kyllä suomesta löytyy vielä ihan oikean ihmisen näköisiä naisia. lapsenkasvoinen $ampo ei vaan onnistunut saamaan kaunista suomalaista naista.

• Anonyymi

Mukava kun syrjäkylilläkin voi menestyä hyvin yrittämisellä.harvat onnistuu.

• Anonyymi

Kiitos kaikille seuraajille,olette mukana kartuttamassa tubekanavaa.

• Anonyymi

Pätkä, nyt akka vaihtoon! Vielä tulee potra poika jatkamaan pajan toimintaa, kun hommaat oikeanlaisen naisen. Ei ollenkaan noita, mitkä on vartaloltaan suoria kuin putki liikennemerkissä.
      Kitaran mallinen, kitaran mallinen vartalo naisella, niin alkaa suvun jatkaminen toimimaan.

• Anonyymi

Mukavasti ropisoo sepelit lingosta naapurin konehaliin seinään!
      Ihmettellöö, että mistäs on kivenmurikoita katolle joutana!
      Attana, kun hyvästi pelovaa! Sohjua poistetaan, kun on paksulti polannetta!

• Anonyymi

Putospa kauha lattialle,oli tosi jännä video,hui.

• Anonyymi

tanssi Pätkä tanssi, että poika tulee romuverstaan toimintaa jatkamaan. mutta sitä ennen akka vaihtoon.
      kuumuuko jalat, onko selekä kippee... hoh, hoo...

• Anonyymi

Taetava on pokkoomaan peltii,on se. Elekee kööhät ja seisoskelijat vaevautuko jaloissa pyörimään,männöö kallista aekoo hukkaan.

• Anonyymi

Näi on,kauhia pammaus videolla kun kauha putosi,rälläkän johtoki katkesi melkein rikki.jännä video.

• Anonyymi

Eipä tullu pajatontulle poekoo. Otti huonon arvan akan valinnassa.

• Anonyymi

joo, kun ei osaa valita naista niin ei osaa...

• Anonyymi

Hyvä ettei kauha vallan haljennut pudotessaan.ois ollut surullista.

• Anonyymi

Paja-Pygmillä kävi huono tuuri akan otossa... ei tullu poekoo...

• Anonyymi

Oliko vihkiraamatun välissä arpa, missä luki "tämä arpa ei voita"... hoh, hoo...

• Anonyymi

Oli se vaan paammaus,kuulu Kuopioon asti.

• Anonyymi

mitä se pygmi sen kauhan lattialle tiputti... omaan niskaan se olisi pitänyt pudottaa... olis tullu ahnepaskalle pipi... hoh, hoo...

• Anonyymi

Putosko tosiaan kauha maahan asti,oliko kova pammaus.

• Anonyymi

Pygmin päälle se olisi saanut pudota.

• Anonyymi

Seisoskelija-heikki kävi pajalla toljailemassa ja kallista työaikaa viemässä, tarkoituksenaan oman kanavan markkinointi,konemannella sai myös mainostaa kanavaansa .MM sensijaan ei tainnu lähteä heekin mainosmieheksi.

• Anonyymi

Joo,julkkikset vetää siipimiehiä nosteen toivossa.

• Anonyymi

Näyttäisi siltä että mielenterveys ongelmat on erittäin yleisiä siellä savon suunnalla näistä kommenteista päätellessä.

• Anonyymi

Tutkittua tietoa erittäin hyvin argumentoitu.

• Anonyymi

Joo,jos joku menestyy,muut sekoa.

• Anonyymi

Pajatonttu sai pojantekoarpajaisissa arvan, missä luki "tämä arpa ei voita".

• Anonyymi

Tahkollahan Hannu nautiskeli viikonlopun,rentoutui että jaksaa tienata taas.

• Anonyymi

otti liikennerkin putken mallisen pojantekokoneen... ei tullu poekoo ei...

• Anonyymi

Vuan ei vie iso PERSE tilloo teslasta, 😂😂😂😂🎶🎶😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuan ei vie iso PERSE tilloo teslasta, 😂😂😂😂🎶🎶😁

Miehet haluaa naisen, jolla on NAISEN muodot.... eivät naista, joka on vartaloltaan kuin Lasse Virenin klooni. Huonoja synnyttäjiä tuommoiset.

• Anonyymi

kyllä se Pykmi raatoo pokkoo, vua ei se sua poekoo tehtyä... jos eukolla on pelekkä suora kanki runkona, nii eehä ne semmoset poekoo sua... Olis paja-Pätkän mukava lauloo, että... Poika saunoo... se kylpee ja laulaa ja huutaa... kannusta shampanjaa... meidän poika on tullut kotiin... nyt poika saunoo... se valvoo ja riehkuu ja rällää... katseella mällää... meidän poika on tullut kotiin...

• Anonyymi

Meidän POIKA on tullut kotiin... nyt POIKA saunoo... se valvoo ja riehkuu ja rällää... katseella mällää... meidän POIKA on tullut kotiin...
        Sinne vaan Pygmi Karjakon kanssa jytäilemään halliin ja POIKA soimaan...

• Anonyymi

Arkena jaksaa taas tienata kun laatuaikaa takana,videoita ootellaan vuan.

• Anonyymi

ei tuu poekoo liikennemerkin varsiputkesta... hoh, hoo...

• Anonyymi

vihkiraamatun välissä oli arpa, missä luki: "tämä arpa ei voita"... hoh, hoo...

• Anonyymi

Vuan onpa taitava yrittäjä,kerrassaan onpa.rauta tottelee.

• Anonyymi

ei ollu tuuria akan otossa... tai oli... huonoa tuuria.

• Anonyymi

Laatua pukkaa suosikki Hannu,joo.

• Anonyymi

vua eipä suanu poekoo, vaikka vietti mukamas luatuaekoo... hoh, hoo...

• Anonyymi

Maaliman parraat rupelitki tekköö.joo.

• Anonyymi

vua eipä suanu poekoo... nyt POIKA saunoo...

• Anonyymi

Nyt POIKA saunoo... se kylpee ja laulaa ja huutaa... kannusta shampanjaa... meidän POIKA on tullut kotiin... nyt POIKA saunoo... se valvoo ja riekkuu ja rällää... katseella mällää... meidän POIKA on tullut kotiin...

• Anonyymi

Kenellä on POIKA... ne riekkuu ja rällää... katseella mällää...

• Anonyymi

Vuan tulipa soma kauharemontti taas,

• Anonyymi

Poika joilla on ne riekkuu ja rällää... ei kuumu jalat eikä ole pojallisilla selekä kippee.

• Anonyymi

nyt POIKA valvoo... se riekkuu ja rällää... ne on tosi miehiä, joilla POIKA on...

• Anonyymi

Se kaahankin raata tottelloo taitajaa,hyvin pokkovvaa, vuan ee kööhille seisoskelijoille,ei.

• Anonyymi

nyt POIKA saunoo... se valvoo ja riekkuu ja rällää...katseella mällää... meidän POIKA on tullut kotiin...
      Tosi panomiehet saa poikia... marjanpoimijat ei...

• Anonyymi

kuumuuko jalat, onko selekä kippee... ahnepaskalle kaikki tuo on oikein.

• Anonyymi

Voe että se raata taipuu tienoovan käsissä,teslookin huoltoo,voe että se ossoo.

• Anonyymi

Miehillä on POIKA, mutta lepsuilla ei... nyt POIKA saunoo... katseella lämmää...

• Anonyymi

kuumuuko jalat, onko selekä kippee... HYVÄ... niin pittää ollakin...

• Anonyymi

Nyt POIKA saunoo... onnea kaikille oikeille miehille, joilla on POIKA... vain nössöt turhakkeet ei saa POIKAA... nyt POIKA saunoo... se valvoo ja riehuu ja rällää... katseella mällää... siinähän se elämä menee hukkaan kuumuvilla jaloilla pajan lattialla selekä kippeenä pyöriessä. Kyllä kaikilla oikeilla miehillä on POIKA.

• Anonyymi

Ilman POIKAA oleva mies on onneton nössö ja saamaton nahjus. Kyllä joka miehellä pitää oma POIKA olla.
        nyt POIKA saunoo... se valvoo ja riehuu ja rällää... katseella mällää... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Kahtokkee miten hieno työpöytä tuli yritykseen,ilo tienailla tuolla.

• Anonyymi

Nössö ei saanu POIKAA.

• Anonyymi

kyllä nyt pätkää kyykytetään.

• Anonyymi

Huoltaa ja pokkovvaa, jopa teslat hoituu. Osaava menestyy. Syksymmällä sitten tuas parraat rupellit pokataan.

• Anonyymi

Pojaton pätkä... onneton pätkä. POIKA saunoo... se kylpee ja laulaa ja huutaa... kannusta shampanjaa... meidän POIKA on tullut kotiin... se valvoo ja riekkuu ja rällää... katseella mällää... meidän POIKA on tullut kotiin...

• Anonyymi

Hoh, hoo... nysvääjä ei saanu POIKAA.

• Anonyymi

Nynny ei saanu POIKAA. Vain tosi miehet saa POJAN.

• Anonyymi

Tulipa tuottoisa työpöytä,tuotanto kasuvaa jatilipussikin.

• Anonyymi

Nynny nyhrää ja nysvää, mutta POIKAA ei vaan tule. Navetan nurkalla on Tesla... OHO... onko muatallosminister tullu kyllää... ehei... kyllä se on vaan navettapiian kulkuneuvo.

• Anonyymi

POIKA saunoo... se kylpee ja laulaa ja huutaa... kannusta shampanjaa... meidän POIKA on tullut kotiin... se valvoo ja riekkuu ja rällää... katseella mällää... meidän POIKA on tullut kotiin...
      Pajan lattialla ympyrää teputtavat tumpit ei saa POIKAA... siihen tarvitaan MIEHIÄ. Kuumuuko jalat, onko selekä kippee... älä menetä toivoos... vuosi vuodelta se kuumuminen ja selekäkipu käy aina pahemmaksi vaan... hoh, hoo... POIKA, POIKA, POIKA, POIKA,.... hoh, hoo...

• Anonyymi

Mikä IHANA tulevaisuuden visio. Vielä kun jalat kuumuu lissee ja selekä kippeytyy lissee, niin Tesla vaihtuu ESLAAN... hoh, hoo... ihana visio... hoh, hoo...

• Anonyymi

Muista ottaa aamulääkkeesi. Vaihda kuivat housut jalkaasi. Mene rauhoittavalle kävelylenkille mäntymetsään. Yritä hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet. Jaxuhali.

• Anonyymi

Mieki kajehin menestyjiä ihan pikkasen,ethän kerro kelleen?

• Anonyymi

pätkät joilla on pikkuinen pippeli, ei saa POIKIA. vielä jos jalat kuumuu ja selekä on kippee ei saa edes navettapiika tarpeekseen... hoh,, hoo...

• Anonyymi

Teslasta ESLAAN... niin se pätkällä tulee menemään... hoh, hoo...

• Anonyymi

on se ihana näky, kun paja-pätkä potkii Eslalla Man Oilin räkälään.

• Anonyymi

nyt POIKA saunoo... se valvoo ja riekkuu ja rällää... katseella mällää... meidän POIKA on tullut kotiin...
      Vain TOSI MIEHET saa POIKIA.

• Anonyymi

Muista ottaa aamulääkkeesi. Vaihda kuivat housut jalkaasi. Mene rauhoittavalle kävelylenkille mäntymetsään. Yritä vihdoinkin hyväksyä se, että kuulut seksuaalivähemmistöön. Jaxuhali.

• Anonyymi

Mualiman parraan Asconan pannoo myyntin!

Itku tässä tulloo!

• Anonyymi

Hirmuinen halu oli Ascona saada, mutta nyt jo myyntiin?

• Anonyymi

Johan tuo on tienannut filmillä itsensä,pois vaan ja uusia aiheita.

• Anonyymi

Tesla haisee navetalle, kun huonopalkkainen navettapiika ajaa sillä.

• Anonyymi

Erittäin hyvin argumentoitu. 😁

• Anonyymi

vua eepä tullu paja-pätkälle poekoo... hoh, hoh... nyt POIKA saunoo... se kylpee ja laulaa ja huutaa... katseella mällää... läl, läl, läl, lää...

• Anonyymi

Pajalta tulloo vaan maaliman parasta tuotetta,eihän sitä muuten kuulluksi pääsisikään.

• Anonyymi

Läl, läl, lää...läl, läl, lää... eipää tullu Pätkälle Poekoo... läl, läl, lää, läl, läl, lää... kuumuuko Pätkällä jalat... hoh, hoo... läl, läl, lää...läl, läl, lää...

• Anonyymi

Vua eepä suanu Pätkä POEKOO... hoh, hoo... lyhyt tumppi, ei nalli syty... hoh, hoo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vua eepä suanu Pätkä POEKOO... hoh, hoo... lyhyt tumppi, ei nalli syty... hoh, hoo...

Muista ottaa aamulääkkeesi. Vaihda kuivat housut jalkaasi. Mene rauhoittavalle kävelylenkille mäntymetsään. Yritä vihdoinkin hyväksyä se että kuulut seksuaalivähemmistöön. Jaxuhali.

• Anonyymi

Ei pätkällä nalli syty... hoh, hoo... eipä tullu POEKOO... nyt POIKA saunoo... se valvoo ja riekkuu ja rällää... katseella mällää... meidän POIKA on tullut kotiin... hoh, hoo...

• Anonyymi

onko Paja-Pätkällä pippelissä vaha elohopeanalli niistä Arisakan paukuista, mitkä jäi punakaartilta alkuvuodesta 1918 Vilappulan rintamalle?
      Vähän huonosti syttyy... kun ei POIKAA tule... nyt huudetaan... nyt POIKA saunoo...se valvoo ja riekkuu ja rällää... katseella mällää...... meidän POIKA on tullut kotiin...

• Anonyymi

Mualiman parasta työtä tulloo,vaikka hyvvee yrittää.kyllä rautatöilläkin rikastuu kun on paras.

• Anonyymi

Vua eipä suanu Paja-Pätkä POEKOO. Pitäs pätkän ruveta potkimaa ESLALLA, jos tulis pippelii lissee voemoo ja tulis se POEKA.
      Nyt POIKA saunoo... se valvoo ja riekkuu ja rällää... katseella mällää... meidän POIKA on tullut kotiin...

• Anonyymi

navettapiikaki jo kohta hermostuu, ku ei o POEKOO...

• Anonyymi

Samaa kai se hommannoo ku ennenkin,tienaa pajalla ja tubella,väliajan harrastelee.

• Anonyymi

Tesla haisee navetalle, kun navettapiika ajaa sillä. Mutta POIKA... sitä puuttuu Paja- ja Navettaköyhän elämästä. Mikä mättää, että nalli ei syty ja ruuti ei pala?
      Nyt POIKA saunoo... se valvoo ja riekkuu ja rällää... katseella mällää... meidän POIKA on tullut kotiin...

• Anonyymi

penis

Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4363
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2006
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1667
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1353
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      889
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe