Sen takia sanoin sen

Anonyymi-ap

Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.

104

1229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En silti vaihtaisi yhtään hetkeä pois eli onnea tai huonoa oloa. Ne kuuluvat asiaan ja kasvuun ihmisenä.

      • Anonyymi

        Ja mukavaa päivää sinne toivon. :)


    • Anonyymi

      Sä et tykkää musta yhtään ja se riittää mun katoamiselle kuvasta.....

      • Anonyymi

        Ei nyt tässä mistään tykkäämisestä olekaan kyse. Vaan ihan kaveruudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt tässä mistään tykkäämisestä olekaan kyse. Vaan ihan kaveruudesta.

        Ei voi olla kaveri ihmisen kanssa josta ei pidä tippaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla kaveri ihmisen kanssa josta ei pidä tippaakaan.

        Kyllä minä hänestä pidän ihmisenä. Miksi muuten kirjoittaisin vielä aloitusta hänelle vaikka uskon hänen olevan vihainen minulle.


      • Anonyymi

        Miks te lykkäätte kerta toisensa jälkeen näitä feikkejä kommentteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks te lykkäätte kerta toisensa jälkeen näitä feikkejä kommentteja?

        Ketkä ihmeen he? Tämä mies kirjoittelee edelleen tätä feikkkisaagaa yksinään itselleen kommentoiden ja vetää oma jonkin eilisen keskustelun mukaan yleiseksi kuriositeetiksi muille ja ilmeisesti tämä vieläpä toimii jos on lapsenmieltä


    • Anonyymi

      Se on oikean ystävyyden merkki jos pystyy keskustelemaan ikävistäkin asioista. Se on paha merkki jos joku ei kykene siihen ja se on samalla osoitus siitä että henkilö uhriutuu. Tarkoitan täsmälleen mitä kirjoitin, eli jos joku ei ikinä kestä kuulla häneen itseensä liittyvistä negatiivisista asioista niin se on pelkkää uhriutumista, jonka avulla sosiaaliset ongelmat vain sivuutetaan eivätkä ne tule käsitellyiksi. Kontekstina on siis se että epäkohtia käsitteleviä keskusteluja on itsesi ja sen toisen henkilön välillä vain harvakseltaan, eihän kukaan mitään jatkuvaa negaatiota kestä kuulla. - Sivusta.

      • Anonyymi

        Meillä nyt on aika erikoinen tämä meidän välinen suhde. Ei me mitään rakastavaisia eikä kaivattuja olla. Kavereita enemmän.


      • Anonyymi

        Eikä nyt tässä ole että toinen sanoisi itsestä jotain negatiivista vaan että mitä toinen heijastaa itselle.


      • Anonyymi

        ” Tarkoitan täsmälleen mitä kirjoitin, eli jos joku ei ikinä kestä kuulla häneen itseensä liittyvistä negatiivisista asioista niin se on pelkkää uhriutumista, jonka avulla sosiaaliset ongelmat vain sivuutetaan eivätkä ne tule käsitellyiksi” En tiedä tarkemmin mistä aiheesta puhut tai keneen kohdistat, mutta ei se nyt niin mustavalkoista kai ole, että kenenkään tarvitsi nyökytellä hyväksyvästi kun joku latelee asioita oletettavasti tuutin täydeltä ja/tai olla samaa mieltä näistä oletetuista sosiaalisista ongelmista tai muuten hän eittämättä uhriutuu. Särähti silmään tämä tapasi puhua oikeille ystävillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Tarkoitan täsmälleen mitä kirjoitin, eli jos joku ei ikinä kestä kuulla häneen itseensä liittyvistä negatiivisista asioista niin se on pelkkää uhriutumista, jonka avulla sosiaaliset ongelmat vain sivuutetaan eivätkä ne tule käsitellyiksi” En tiedä tarkemmin mistä aiheesta puhut tai keneen kohdistat, mutta ei se nyt niin mustavalkoista kai ole, että kenenkään tarvitsi nyökytellä hyväksyvästi kun joku latelee asioita oletettavasti tuutin täydeltä ja/tai olla samaa mieltä näistä oletetuista sosiaalisista ongelmista tai muuten hän eittämättä uhriutuu. Särähti silmään tämä tapasi puhua oikeille ystävillesi.

        Suoraan puhumista ja latelemista käytetään ikävä kyllä loukkaamiseen ja oikeuttaan omaa huonoa käytöstä.


    • Anonyymi

      En tiedä, minä nyt en jaksa olla kellekään vihanen oli mitä oli.

      • Anonyymi

        Hyvä jos et jaksa olla vihainen.


    • Anonyymi

      Ymmärtäisin jos nämä olisi hänen tunteitaan mutta kun tänne viskotaan ihan kaikkien kun eivät viitsi mennä terapiaan tai syödä lääkkeitä. Eikä kaikille eikä aamusta tai keskenpäivää. Vaan sille joka halutaan tuhota.

      • Anonyymi

        Aina kun yrität suhdetta niin saat äitisi traumat ja exäsi ja sen suvun. Jos yrität elää elämääsi tai saada aikaan jotain omassa elämässä. Varsinkin kun olisi siellä tehtävää. Niin tämä jatkuu. Eniten vahinkoa kärsitte ja silti laittavat näitä tänne. Milloin vittu tajuavat? Ei vittu kiinnosta. Ei sattumaa ole, että ku on hyvä tunnelma, tai hyvä työtahti, tai hyvä aamu, niin alkaa. Se on sitä varastamista. Joku mulkvist seuraa ja vie muille. Ihan oikeutetusti toivotaan pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kun yrität suhdetta niin saat äitisi traumat ja exäsi ja sen suvun. Jos yrität elää elämääsi tai saada aikaan jotain omassa elämässä. Varsinkin kun olisi siellä tehtävää. Niin tämä jatkuu. Eniten vahinkoa kärsitte ja silti laittavat näitä tänne. Milloin vittu tajuavat? Ei vittu kiinnosta. Ei sattumaa ole, että ku on hyvä tunnelma, tai hyvä työtahti, tai hyvä aamu, niin alkaa. Se on sitä varastamista. Joku mulkvist seuraa ja vie muille. Ihan oikeutetusti toivotaan pahaa.

        Sinkkuelämää et saa elää, töitä et saa tehdä, et saa tutustua tai tavata hyvinvoivia ystäviä, et parantaa omaa elämää. Ainoat asia elämässäsi on tämä ryhmä, joiden elämää pitää parantaa ja terapoida heitä. 50 ihmiset, jotka on saanut elää, vie nuorilta elämän. Ei saa olla muuta elämässä kun äiti, sairaat tutut, exän ongelmat ja eritoten exän suku, ja pari exää hyödyttävää työtuttua. Ei saa tutustua ihmisiin, ei saa elää, ei saa satsata työhön tai hyvinvointiin kun vievät kaiken. Pahimmillaan meni siihen että tapoit ittes ja ei lopu. En ole hoitaja, työni on ihan muuta. Kukaan ei soita tai tule käymään, mutta sitten on tätä. Tätä on tarjottu, mutta aina sanotaan ei kun sitä muuta. Kieltäydet ja taas alkaa. Jos vetäiset kunnolla turpaan, niin joskus saanut muutaman viikon elää, mutta sitten vievät entistä voimakkaammin. Mitä voi tehdä kun toivoa että kuolisivat kun ei lopu. Unissa onneksi kuolemaa vielä näkyy. Tosin vievät uniakin, joku rakastaa aamujani. Kaikki kelpaa eikä välitetä mitä se aiheuttaa minussa. Toivottavasti kituvat ja kuolevat.


      • Anonyymi

        Täällä saa kyllä kaikki kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkuelämää et saa elää, töitä et saa tehdä, et saa tutustua tai tavata hyvinvoivia ystäviä, et parantaa omaa elämää. Ainoat asia elämässäsi on tämä ryhmä, joiden elämää pitää parantaa ja terapoida heitä. 50 ihmiset, jotka on saanut elää, vie nuorilta elämän. Ei saa olla muuta elämässä kun äiti, sairaat tutut, exän ongelmat ja eritoten exän suku, ja pari exää hyödyttävää työtuttua. Ei saa tutustua ihmisiin, ei saa elää, ei saa satsata työhön tai hyvinvointiin kun vievät kaiken. Pahimmillaan meni siihen että tapoit ittes ja ei lopu. En ole hoitaja, työni on ihan muuta. Kukaan ei soita tai tule käymään, mutta sitten on tätä. Tätä on tarjottu, mutta aina sanotaan ei kun sitä muuta. Kieltäydet ja taas alkaa. Jos vetäiset kunnolla turpaan, niin joskus saanut muutaman viikon elää, mutta sitten vievät entistä voimakkaammin. Mitä voi tehdä kun toivoa että kuolisivat kun ei lopu. Unissa onneksi kuolemaa vielä näkyy. Tosin vievät uniakin, joku rakastaa aamujani. Kaikki kelpaa eikä välitetä mitä se aiheuttaa minussa. Toivottavasti kituvat ja kuolevat.

        Varsinkin kun joukossa on niin sairaita etteivät parane, menevät koko ajan huonompaan ja elävät yli energioidensa koko ajan. Suurin osa kuvittelee olevansa parempia kuin on ja luulee tekevänsä hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin kun joukossa on niin sairaita etteivät parane, menevät koko ajan huonompaan ja elävät yli energioidensa koko ajan. Suurin osa kuvittelee olevansa parempia kuin on ja luulee tekevänsä hyvää.

        Oikeasti exän kanssa ei voitu 3 vuoteen Harrastaa seksiä kun sänkyyn ilmestyi aina muita. Exäkin sen kuuli, jompi kumpi aina nauroi jonkun muun äänellä, tai tehtiin selittämättömiä juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti exän kanssa ei voitu 3 vuoteen Harrastaa seksiä kun sänkyyn ilmestyi aina muita. Exäkin sen kuuli, jompi kumpi aina nauroi jonkun muun äänellä, tai tehtiin selittämättömiä juttuja.

        Meidän naapuri oli kanssa semmoinen että jos meillä oli suunniteltu jotain, niin se aina ilmaantui ovelle pyytämään apua tai heti ylläridrinkille niille. Jos yritettiin treffeille niin jompi kumpi oli kipeä tai vastaavaa. Lenkillä kun käytiim niin kulkukissa hyppäsi aina puskasta selkään. Nämä on oikeasti ihan totta. Meidän lapsien suustakin molemmat kuulivat sukunsa puhetta, jossa vittu oltiin meille. Ja aina tehtiin leffamaisia piloja, silloin kun sillä yhdellä ei ollut vielä lapsia. Aina kun sen yksi sukulainen soitti niin potasta kakat tippui lattialle, jota pesim puhelun ajan. Puhelun päätteeksi itse piti mennä ylläripöntölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän naapuri oli kanssa semmoinen että jos meillä oli suunniteltu jotain, niin se aina ilmaantui ovelle pyytämään apua tai heti ylläridrinkille niille. Jos yritettiin treffeille niin jompi kumpi oli kipeä tai vastaavaa. Lenkillä kun käytiim niin kulkukissa hyppäsi aina puskasta selkään. Nämä on oikeasti ihan totta. Meidän lapsien suustakin molemmat kuulivat sukunsa puhetta, jossa vittu oltiin meille. Ja aina tehtiin leffamaisia piloja, silloin kun sillä yhdellä ei ollut vielä lapsia. Aina kun sen yksi sukulainen soitti niin potasta kakat tippui lattialle, jota pesim puhelun ajan. Puhelun päätteeksi itse piti mennä ylläripöntölle.

        Kiva tarina teillä. Ei liity aloitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti exän kanssa ei voitu 3 vuoteen Harrastaa seksiä kun sänkyyn ilmestyi aina muita. Exäkin sen kuuli, jompi kumpi aina nauroi jonkun muun äänellä, tai tehtiin selittämättömiä juttuja.

        Oliko siellä sängyssä teidän sivupersoonat? Vai tuliko omatunto soimaamaan, kun huorasitte ja petitte aviopuolisoitanne. Huorille käy niin.


    • Anonyymi

      Sanoit sen koska se heijastelee ehkä sinusta jotain mitä et ole itse sisäistänyt?

      • Anonyymi

        Siis sanoin ettei ottaisi itseensä sanomisiani niin helposti.


    • Anonyymi

      En kyllä ihan ymmärrä miksi "kaveria" pitäisi ikävä-palstalla kaivata.

      Ootko miettinyt mitä se kertoo ehkä itsestäsi tai millaisiin ihmisiin suhtaudut "kavereina"?

      • Anonyymi

        En kaipaa kaveria ikäväpalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaipaa kaveria ikäväpalstalla.

        Et osaa määritellä mikä hän on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa määritellä mikä hän on?

        Hän on liekki. Siksi vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on liekki. Siksi vaikeaa.

        Mikä ihme on liekki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme on liekki?

        Sellainen roihuava asia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on liekki. Siksi vaikeaa.

        Et kai usko niihin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai usko niihin ?

        Uskon kun on sellaisen kohdannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen roihuava asia on.

        Ei kyllä helpottanut yhtään nämä liekki-jutut. onko tää joku sielunkumppani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä helpottanut yhtään nämä liekki-jutut. onko tää joku sielunkumppani?

        Se on liekki ei sielunkumppani. Kun on niin prkl hankala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on liekki ei sielunkumppani. Kun on niin prkl hankala.

        Entäs jos se toinen ei usko noihin liekkihommeleihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos se toinen ei usko noihin liekkihommeleihin?

        Sitten ei usko. Mutta se tietää että on mahdollisuus siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei usko. Mutta se tietää että on mahdollisuus siihen.

        Tietääkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö?

        Tietää varmuudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietää varmuudella.

        Puhunut liekistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhunut liekistä?

        Kyllä juuri siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juuri siitä.

        Kasvotusten vai viestillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvotusten vai viestillä?

        Täällä palstalla ollaan juteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä palstalla ollaan juteltu.

        Eli ei tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on liekki. Siksi vaikeaa.

        Kaksoisliekki ei kyllä ole mikään kaveriin millään tavalla rinnastettava asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksoisliekki ei kyllä ole mikään kaveriin millään tavalla rinnastettava asia.

        Tämä juurikin. Nämä nyt pitävät toisiaan liekkeinä, eivätkä ole edes tavanneet missään livenä... Että semmoista sitten.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tämä juurikin. Nämä nyt pitävät toisiaan liekkeinä, eivätkä ole edes tavanneet missään livenä... Että semmoista sitten.

        Mistä tiedät etteivät ole tavanneet livenä? Ja miten se on sinulta pois? Sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät etteivät ole tavanneet livenä? Ja miten se on sinulta pois? Sivusta

        Eikö saa kysyä? Eivät he ole tavanneet livenä. Olen siitä tietoinen kun olen näiden molempien juttua seurannut ja kumpikin ovat siitä maininneet. Täällä palstalla ovat vain jutelleet. Asuvat eri kaupungeissakin. Toinen pääkaupungissa ja toinen, en tiedä missä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät etteivät ole tavanneet livenä? Ja miten se on sinulta pois? Sivusta

        Eikä kumpikaan ole toisilleen niitä, joita ovat erikseen täällä kaivanneet. Alkoivat nyt kuitenkin täällä seukkaamaan keskenään, ja päättivät että ovat liekkiparikin oikein. Odotan vaan milloin menevät treffeille.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Eikä kumpikaan ole toisilleen niitä, joita ovat erikseen täällä kaivanneet. Alkoivat nyt kuitenkin täällä seukkaamaan keskenään, ja päättivät että ovat liekkiparikin oikein. Odotan vaan milloin menevät treffeille.

        Kaikkihan sen nyt tajuaa, että sinä kirjoitat itse tätä kyseistä keskustelua ja juonnat sitä muka niin sujuvasti, että naurattaa. Vaikka kuinka kauan kuvio on ollut sama, eli se että pidät porukkaa koukussa kirjoittamalla pitkät pätkät tätä liekkihöpinää johon kirjoitat eri alter egolla lisää taustatarinaa ja joku vielä uskoo näihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan sen nyt tajuaa, että sinä kirjoitat itse tätä kyseistä keskustelua ja juonnat sitä muka niin sujuvasti, että naurattaa. Vaikka kuinka kauan kuvio on ollut sama, eli se että pidät porukkaa koukussa kirjoittamalla pitkät pätkät tätä liekkihöpinää johon kirjoitat eri alter egolla lisää taustatarinaa ja joku vielä uskoo näihin.

        Niin ilmeisesti myös jotkut sivulliset ihan tosissaan utelee aiheesta😆


    • Anonyymi

      Mukavaa päivää sinnekin :). En mä suuttun, kai mä sitten liikaa hehkutin kun kerrankin tuntuu olevan aihetta :).

      • Anonyymi

        Ei kun ihan oli syy sinulla hehkuttaa. Se oli vain minun oppimista varten kun suutuin siitä kun alkoi tuntumaan että oma elämä on ihan perseestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ihan oli syy sinulla hehkuttaa. Se oli vain minun oppimista varten kun suutuin siitä kun alkoi tuntumaan että oma elämä on ihan perseestä.

        Olen pahoillani :(.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani :(.

        Ei se mitään eikä se sinun vikasi ollut millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään eikä se sinun vikasi ollut millään tavalla.

        Okei :). Mikä nyt olo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :). Mikä nyt olo?

        Aika levollinen. Sai eilen tuon asian pois mielestä mikä häiritsi.


      • Anonyymi

        Ihan hyvä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika levollinen. Sai eilen tuon asian pois mielestä mikä häiritsi.

        Hyvä kun sait


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun sait

        Voidaan yhdessä sitä miettiä mikä olisi minulle hyvä jos haluat olla siinä avuksi. Sinähän tunnet parhaiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä on

        Ethän ole vihainen? Oletko pettynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän ole vihainen? Oletko pettynyt?

        En oo kumpaakaan :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan yhdessä sitä miettiä mikä olisi minulle hyvä jos haluat olla siinä avuksi. Sinähän tunnet parhaiten.

        Mielelläni olen avuksi :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni olen avuksi :).

        Kiva jos voit olla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos voit olla. :)

        Luin tuolta toisesta ketjusta että keskustelu kanssa tuntuu painostavalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tuolta toisesta ketjusta että keskustelu kanssa tuntuu painostavalta?

        Oli vähän huono sanavalinta. Tarkoittaen siis sitä että kun me keskustellaan asioista niin ne on tosi tunteellisella tavalla meneviä. Tai siis että ei ole mitään perinteistä keskustelua ainakaan minun mielestä. Kirjoitin siellä myös paljon hyvää mutta poimit nyt sitten sieltä vain tuon kohdan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli vähän huono sanavalinta. Tarkoittaen siis sitä että kun me keskustellaan asioista niin ne on tosi tunteellisella tavalla meneviä. Tai siis että ei ole mitään perinteistä keskustelua ainakaan minun mielestä. Kirjoitin siellä myös paljon hyvää mutta poimit nyt sitten sieltä vain tuon kohdan.

        Niinpä taisin tehdä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä taisin tehdä :).

        Niin teitkin. Eikä siinä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teitkin. Eikä siinä mitään.

        Kiitos kivoista sanoista, se vaan pisti silmään enkä pahalla kysynyt edes mitä tarkoitat asialla ja tuossa jo vastasitkin :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kivoista sanoista, se vaan pisti silmään enkä pahalla kysynyt edes mitä tarkoitat asialla ja tuossa jo vastasitkin :).

        Kiva jos tuli hyvä mieli niistä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos tuli hyvä mieli niistä. :)

        Tuli kyllä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos voit olla. :)

        Eli haluisit jossain ryhmässä työskennellä? Ehkä käsillä mielummin kuin numeroiden parissa?


    • Anonyymi

      Kaikesta otan itteeni, kaikki täällä on mulle ja elämä elämyksiä täynnä

      • Anonyymi

        Varmasti on kaikki juuri sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on kaikki juuri sinulle.

        Aina tökitään näitä minun kipukohtia täällä, täällä on esim kaksoisliekistä yksinään keskusteleva mies jota käsken siirtymään seurueineen muualle kun sillä on niin hyvät jutut, että kateeksi käy.


    • Anonyymi

      En todennäköisesti tunnista sua enää jos tulet vastaan.

    • Anonyymi

      Talk to the hand 🤚

    • Anonyymi

      Niiiin kiero! Liero! Mut toisaalta nyt onkin sun vuoro kaivaa maata 🖕

    • Millä perusteella te olette joku liekkipari?

      • Anonyymi

        Miks tulet sivusta sanomaan miten joku saa olla tai ei kerta et itekään siitä tykännyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks tulet sivusta sanomaan miten joku saa olla tai ei kerta et itekään siitä tykännyt?

        Minä kysyin ihan asiallisen kysymyksen. Että millä perusteella? Osaatko vastata? En missään kohtaa sanonut, miten pitäisi olla.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä kysyin ihan asiallisen kysymyksen. Että millä perusteella? Osaatko vastata? En missään kohtaa sanonut, miten pitäisi olla.

        Ollaan todella samanlaisia. En näe syytä miksi oltais jos on mahdollista olla ylipäätää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan todella samanlaisia. En näe syytä miksi oltais jos on mahdollista olla ylipäätää.

        En näe syytä miksi ei oltais siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan todella samanlaisia. En näe syytä miksi oltais jos on mahdollista olla ylipäätää.

        No tuo ei riitä siihen, että tuntuu että olette samanlaisia... Teidän täytyisi kohdata toisenne livenä. Minusta tuntuu enemmän sielunkumppanuudelta tuo. Taikka sitten muuten vaan synkkaa hyvin. Miksi ette näkis toisianne oikeasti?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No tuo ei riitä siihen, että tuntuu että olette samanlaisia... Teidän täytyisi kohdata toisenne livenä. Minusta tuntuu enemmän sielunkumppanuudelta tuo. Taikka sitten muuten vaan synkkaa hyvin. Miksi ette näkis toisianne oikeasti?

        Ei kai siihen kaverina mitään estettä olisi. Mutta välimatkaa on käsitykseni mukaan aika paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai siihen kaverina mitään estettä olisi. Mutta välimatkaa on käsitykseni mukaan aika paljon.

        Mitäs se välimatka enää nykyaikana meinaa, kun on monenlaisia kulkupelejä? Muutama sata km menee vaikka junalla. Oikeasti ihan vaan järjestelykysymys.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mitäs se välimatka enää nykyaikana meinaa, kun on monenlaisia kulkupelejä? Muutama sata km menee vaikka junalla. Oikeasti ihan vaan järjestelykysymys.

        En nyt vaan näe tarvetta näkemiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En nyt vaan näe tarvetta näkemiselle.

        Niin sitä voi kuvitella täällä olevansa liekkipari, eikä tarvitse edes nähdä toista kertaakaan?! No ihan miten vaan. Pitäkää hauskaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin sitä voi kuvitella täällä olevansa liekkipari, eikä tarvitse edes nähdä toista kertaakaan?! No ihan miten vaan. Pitäkää hauskaa.

        Mitäs se sulle kuuluu? Et edelleenkään omasta mielestäs sano miten muiden pitää olla? Ok...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs se sulle kuuluu? Et edelleenkään omasta mielestäs sano miten muiden pitää olla? Ok...

        Miten se noin ottaa hermoon?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miten se noin ottaa hermoon?

        Haluat vaan huonon mielen muille. Ei muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluat vaan huonon mielen muille. Ei muuta.

        Se ei ollut tarkoitus ollenkaan. Kun kysyin ihan mielenkiinnosta tuota. En enää sekaannu tähän.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se ei ollut tarkoitus ollenkaan. Kun kysyin ihan mielenkiinnosta tuota. En enää sekaannu tähän.

        Onnistuit ainakin ajamaan mun juttukaveriin muualle, kiitos vaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se ei ollut tarkoitus ollenkaan. Kun kysyin ihan mielenkiinnosta tuota. En enää sekaannu tähän.

        Tämä juurikin. Nämä nyt pitävät toisiaan liekkeinä, eivätkä ole edes tavanneet missään livenä... Että semmoista sitten.https://tinyurl.com/3ccbzxrs


    • Anonyymi

      Onneksi ei ole mitään valintoja mitä pitäisi tehdä 🥱

    • Anonyymi

      Onhan tässä omassa kaksoisliekkimatkassa ollut käänteitä. Se on ollut vaikeaa ja jopa tuskallista siihen mittaan asti että toivoo jopa vain katoamista, omaa tai hänen. Kaksoset kun tapaavat käydä läpi "pimeän sielun yön", joka voi kestää useita kuukausia tai jopa vuosia. Tänä aikana kaikki ratkaisemattomat haavat nousevat pintaan parantuakseen, mutta se voi tuntua loppumattomalta sillä heti kun yksi haava on parantunut ilmaantuu toinen. Ja tämä matka on kuin se jarruton kulkuneuvo siinä yhdessä leffassa, et voi pysäyttää sitä. Voit vain käydä sen läpi, ei ole valinnanvaraa. Tietysti tämän synkän ajanjakson kesto on päätettävissäsi ja riippuu loppujen lopuksi vain halusta nuolla jo ne haavansa, mutta se on kuitenkin helpommin sanottu kuin tehty. Kummallista on että sitä tuntee kaiken tämän surun ja tuskan, mutta samalla enemmän rakkautta kuin koskaan. Haluaa tämän yhteyden päättyvän, mutta silti yli kaiken sen toimivan, jollain tasolla ja tavalla. Ja samalla koko muu elämäsi muuttuu. Ei sitä sovi enää oikein omiensakaan joukkoon. On kykenemätön työhönsä. Ei voi enää käsitellä alemman värähtelyn yhteyksiä, joten se on myös hyvin hämmentävää ja koko elämää muuttavaa tuo liekki yhteys.

      • Anonyymi

        Taitaa olla sen toisen onni kun ette ole yksissä kun noin toivot. Kaikki tunteet, siis aivan kaikki, ovat kytköksissä suhteeseenne, ne vaihtelevat, voimistuvat ja laimenevat.

        "toivoo jopa vain katoamista, omaa tai hänen."


    • Anonyymi

      Yhteydet päättyköön yksin olkaa

    • Anonyymi

      Linjat nyt poikki

    • Anonyymi

      toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.

    • Anonyymi

      11111111

    • Anonyymi

      23222222

    • Anonyymi

      efgfgfgfg

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1555
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      968
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe