Sanoin tyttöystävälleni somalikaveristani (18v.) Jonka ison kullin näin kuntosalin pukuhuoneessa 20cm levossa ja tuplasti paksumpi kuin minun kovana.minulla levosssa 4 cm ja kovana 12 cm. Nyt tyttöystäväni vitsailee että somalikulli kovana on enämmäm kuin 2 x pitempi ja paksumpi kuin mulla kovana, mikä varmasti pitää paikkansa.ja hän nyt katsoo joka kerta somalikaverini jalkoväliä kun näkee hänet, myöskin koska somalikaverini valtava kulli pullottaa housuissa.mitä minun pitäisi tehdä?
Iso kulli kiihottaa tyttöystävääni
13
3046
Vastaukset
- Anonyymi
Oot feikki. Sulla ei oo somalikavereita yhtään kappaletta. Luuseri.
- Anonyymi
Onko se joku saavutus kun on somppu kavereita.Sulla hönö niitä sitten rittää moneen panoon.
- Anonyymi
Sinulla kuitenkin on somslikavereita jotka kairaavat persttäsl päivityäin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla kuitenkin on somslikavereita jotka kairaavat persttäsl päivityäin!
Opettele homo petteri kirjoittaa.Onko somput panneet sun pään sekaisin. Sulla ei oo somalikavereita yhtään kappaletta. Luuseri..Mites nyt noin,onko piri tuhonnut sun aivot kun mielipitees vaihtuu yhtenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se joku saavutus kun on somppu kavereita.Sulla hönö niitä sitten rittää moneen panoon.
Katos spedellä sekottaa jälleen
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17736098c
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tyttärelläni uusi nyt Nigerialainen poikaystävä jonka housuissa pullottavaan valtavaan penikseen kiinnitin välittömästi huomiota.
Tytölleni en ole kertonut, että nyt poika on lähentynyt ja kosketellut minua näyttäen halukkuutta minuun ja tuo tunne on molemmin puolinen.
En tiedä mitä tehdä etten loukkaisi tytärtäni ja välimme menisi poikki mutta himoni tuohon mustaan poikaan on ylitse pääsemätön.
Toisaalta luonamme on kyläillyt pari heidän mustaa kaveriakin jotka näyttäneet kiinnostusta minuun, jos tyytyisin heistä jompaan kumpaan mutta heiltä en ole huomannut tuollaista jätti jalkojen välissä kuten tyttäreni poika ystävällä.
Tytär ehkä suuttuisi jo siitäkin, jos saisi tietää himoitsevani hänen mustaa poikaystävää tai hänen kavereitaan.
Olen malttanut toistaiseksi itseni mutta pelkään etten siihen kauaa kykene.
Yh.43- Anonyymi
älä nyt ihmeessä mene ainakaan tyttäresi poikaystävän kanssa sekoilemaan.. eikä mielellään edes hänen kavereitten. suomesta löytyy paljon muitakin isokullisia somalimiehiä jotka varmasti mielellään tekisi sulle hyvää ;)
- Anonyymi
Päädyt vielä nuorten mustien poikien kimppaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä nyt ihmeessä mene ainakaan tyttäresi poikaystävän kanssa sekoilemaan.. eikä mielellään edes hänen kavereitten. suomesta löytyy paljon muitakin isokullisia somalimiehiä jotka varmasti mielellään tekisi sulle hyvää ;)
Ota pojalta paine pois mutta älä kärähdä.Kyllä sinun on hyvää saada taivaalinen orgasmi,siitä tulee sruitaus mukana.Joten sänty on puolenneljön alalta märkä. Hyvää panoa.
- Anonyymi
Somalit on pienikullisia.
- Anonyymi
Sun äitis reppana
- Anonyymi
Ootte kyllä kummia kavereita kun olette antaneet noin tarkkaan toistenne vehkeet mitata. Moni jätkä alkais jo pienemmästäkin ottaa etäisyyttä.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067