Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yksinäinen

Anonyymi-ap

Missä loimaalla ihmiset viettåvät aikaa missä voisi päästä tutustuman uusiin ihmisiin?

22

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Baareissa

      • Anonyymi

        Kaikille ei viina tai baarien känninen seura maistu. Tutustua voi vaikkapa kansalaisopiston kursseilla, kirjaston tapahtumissa, urheiluseuroissa, ampumaradalla, hyväntekeväisyysasioissa, kirpputoreilla jne.


    • Anonyymi

      Mene siis uimahalliin: liikunta­palveluiden eteläisen alueen kenttä­päällikön Kimmo Laitisen mukaan mies ehti uida vain hetken.

      – Minulla ei ole tarkkaa tietoa, mutta puhutaan ihan minuuteista. Tällaiseen puututaan välittömästi. Uinti­valvojat ovat altaan vierellä ja kyllähän he ovat nähneet, kun mies on tullut sinne ja siihen on puututtu saman tien.

      Laitisen mukaan uimahallissa ei ole mahdollista oleskella kauan ilman rihman­kiertämää.

      – Ei edes kymmentä minuuttia.

    • Anonyymi

      RicoDelin kahvilassa pajon salskeita ja punaposkisia mieshenkilöitä. Kova puheensorina käy. Ja on siellä tiettävästi ihan pariskuntiakin muodostunut. Joten sinne vaan.

      • Anonyymi

        Vaikka en ole teiltä pän.Luulisi Lomaalla on omat verkko sivut jossa näkee tapahtumat tai todella saa tietoa kirjastosta?Luulisi on asukastalo,kun on muuallakin.Sinne vaan.


    • Anonyymi

      Yksinäisyys ei ole leikin asia, se on vakava paikka monelle. Onko Loimaalla seurakunnassa toimintaa, johon yksinäiset voisi osallistua ja tutustua muihin. Tai työttömille työttömien yhdistys toimintaa. Mutta vaikeaa on ystäviä etsiä ihan hakemalla.

      • Anonyymi

        Kyllä se ne vaihtoehdot käytännössä on netin lisäksi baarit, kahvilat ja järjestöt. Kahvilat ja lounasravintolat on kyllä hiljentyneet selvästi, eilenkin oli parissa paikassa iltapäivällä käytännössä tyhjää. Katukuvassa muutenkin näkee muutoksen, jotain samaa kuin koronarajpitusten aikaan.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Kirpputori on paras paikka tutustua ihmisiin

    • Anonyymi

      Työelämästä löytyy parhaiten seuraa ja ajanvietettä. Mukavia kollegoja, yhteisiä aamubrunsseja, lounasrupatteluja, töiden jälkeen drinksuilla käyntiä.

      • Anonyymi

        Nii varmaan mutta työpaikka ei ole pelkästään itsestä kiinni, joten on sitten eri keskustelu kuin tässä ketjussa.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii varmaan mutta työpaikka ei ole pelkästään itsestä kiinni, joten on sitten eri keskustelu kuin tässä ketjussa.

        lajijasuris

        Edelleen on hankala ymmärtää pointtiasi; ihmiset tekevät työtä rullatuoleissa, vakavaa mielenterveyshaastetta kuten skitsofreniaa sairastaen, kuurona tai sokeanakin. Miten Loimaalle onkin päätynyt valtava määrä työttömiä keski-ikäisiä, joiden kunto on ihan perfect ja jaksavat lastenlastensa kanssa peuhata, mutta työ ei vain maistu ei sitten millään. Mieluummin pötkötellään menemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen on hankala ymmärtää pointtiasi; ihmiset tekevät työtä rullatuoleissa, vakavaa mielenterveyshaastetta kuten skitsofreniaa sairastaen, kuurona tai sokeanakin. Miten Loimaalle onkin päätynyt valtava määrä työttömiä keski-ikäisiä, joiden kunto on ihan perfect ja jaksavat lastenlastensa kanssa peuhata, mutta työ ei vain maistu ei sitten millään. Mieluummin pötkötellään menemään.

        No esim. skitsothan pystyis tekeen vaikka mitä, jos/kun fysiikka kunnossa ja jotkut työt ei vaadi edes kummempaa koulutusta. Toisaalta, kyllä ihmetyttä myös nuo "perfect"-ihmiset, joilla ei tunnu mitään isompaa terveysongelmaa olevan ja energiaa riittää - paitsi työhön!

        Sitä mäkin vajakkina vähän ihmettelen miten jotkut toiset selvät vajakit saanet työtä - ja mun on sanottu tekevän itsestä väkisin työkyvyntöntä tai että huono asenne! Noh, joillakin on hyvät suhteet saada työtä, rahaa, ihmisiä ym. hyvää ympärilleen, jopa autot,asunnot, merkkivaatteet, kaikki härpäkkeet - ihkuu kun ei tarvi mistään huolehtia ja saa vain chillailla!

        Kyllä sitä vaan paljon on terveysrasismia, ja jos oireet pysyy ns. piilossa niin se vasta helpottaakin. Kyllä mäkin pystyisin työtä tekeen vaikka yrittäjänä, jos tehtäis niinku olen jo monet kerrat todennut, ei se siitä ole kiinni. Ja maksaisin veroa enemmän kuin nyt saan eläkettä+etuuksia!

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No esim. skitsothan pystyis tekeen vaikka mitä, jos/kun fysiikka kunnossa ja jotkut työt ei vaadi edes kummempaa koulutusta. Toisaalta, kyllä ihmetyttä myös nuo "perfect"-ihmiset, joilla ei tunnu mitään isompaa terveysongelmaa olevan ja energiaa riittää - paitsi työhön!

        Sitä mäkin vajakkina vähän ihmettelen miten jotkut toiset selvät vajakit saanet työtä - ja mun on sanottu tekevän itsestä väkisin työkyvyntöntä tai että huono asenne! Noh, joillakin on hyvät suhteet saada työtä, rahaa, ihmisiä ym. hyvää ympärilleen, jopa autot,asunnot, merkkivaatteet, kaikki härpäkkeet - ihkuu kun ei tarvi mistään huolehtia ja saa vain chillailla!

        Kyllä sitä vaan paljon on terveysrasismia, ja jos oireet pysyy ns. piilossa niin se vasta helpottaakin. Kyllä mäkin pystyisin työtä tekeen vaikka yrittäjänä, jos tehtäis niinku olen jo monet kerrat todennut, ei se siitä ole kiinni. Ja maksaisin veroa enemmän kuin nyt saan eläkettä etuuksia!

        lajijasuris

        Joo, ei ole työn saanti aina ihmisestä itsestä kiinni. Ei myöskään ystäviä vain haeta jostain kirpputorilta.


    • Anonyymi

      Itse jos olisin työtön, kävisin kirjastossa vetämässä satutunteja tai kirjanlukuryhmiä, pitäisin luentoja erilaisista teemoista, opettaisin kanalaisopistossa valokuvausta, kävisin vanhusten luona juttukaverina, kävelyttäisin työssäkäyvien koiria, lista on loputon, ja kaikissa mahdollisuus tutustua ihmisiin.

      • Anonyymi

        Toivottavasti satutuntien tms. muiden vetäjät täällä osaavat katsoa mikäli näkyy "tanhupalloja" porukassa. Vaasassa meinaan semmonen tapaus, ettei pitäisi olla edes mahdollista!!! Onneksi mitään pahaa ei kumminkaan tapahtunut eikä ole viitteitä pedofiliasta. Tunnettu psykologi kävi jo läpi kaikki vaihtoehdot mistä voi olla kyse ja juttu löytyy jostain isoista nettimedioista.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Onhan tuossa sekin puoli, että jos kumppanin puutteen vuoksi olo on yksinäinen, niin valtion kirstulaisia ei kukaan halua puolisokseen, taloudellisesti todella huono valinta, eikä ainakaan itselläni täyty edes peruskriteerit sille, että kiinnostus heräisi. Miehenä odotan, että nainen tulee toimeen omillaan, ja valtion elätettävät eivät tähän ryhmään kuulu. Karua mutta totta.

    • Anonyymi

      Minä olen itse sitä mieltä joka suhteessa että vaikka minulle maksettas en sekakäyttäjiä tai alkoholisteja enkä juottoloissa tai ravintoloissa viihdekäviöitä ( jauhopäitä) huolisi. Minulla on kokemusta siksi viihdyn yksin erinomaisesti. Ehkä vielä on kyseenalaista kehonsiirto kun siitä löydän kirjan luen sen mutta en teistä.

      • Anonyymi

        Se on kaikille parasta, että viihdyt yksin!


    • Anonyymi

      Jos ei tykkää baareissa käydä ryyppäämässä niin mene silti keskiviikkoisin Torniin karaokeen. Suurin osa juo siellä max. yhden tai kaksi alkoholijuomaa ja muuten laulaa karaokea tai kuuntelee kun muut laulavat. Laulajien taso vaihtelee mutta seuraa siellä saa aina kunhan uskaltaa ihmisiä lähestyä. Positiviinen ilmapiiri siis. Voisi itsekin taas pitkästä aikaa mennä.

      • Anonyymi

        Voisi käydä,jos lopettaisivat sen laulamisen.


      • Anonyymi

        Harvassa ne viikolla baarissa kävijät ovat. Viikonloppuisin varmasti Tornissa käy enemmän ihmisiä. Maailman väestöstä kuitenkin yli puolet ovat teetotal, ja kaikenlainen päihteettömyys on ollut trendikästä jo pitkään. Itse ihmettelen ihmisiä, jotka baarista hakevat, ja kenties löytävätkin, puolison; ei kukaan taloakaan ostaisi puoli humalassa. Siinä sitten vasta selvin päin aletaan tutustumaan, ja voi tulla isona yllätyksenä, että se baarista löydetty itsevarma supliikkimies onkin täysi nössykkä eikä sanaa saa suustaan selvinpäin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe