Yksi tavoite tälle vuodelle

Anonyymi-ap

Tulen kietomaan sinut pikkusormeni ympärille. Jos pikkusormi ei riitä, niin käytän järeämpiä keinoja.
Älä koita piiloutua minulta.

50

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No saathan sinä kuvitella moisia, mutta tullenet vielä yllättymään. Nimittäin kun huomaat kuka todellisuudessa kieputti ja kenet pikkusormensa ympärille. Mutta sitä päivää odotellessa... 😉

    • Anonyymi

      Vaikka niin tekisit, tiedä se että arvostusta se ei tuo välttämättä. Riippuu ihmisestä.

      • Anonyymi

        Eli sinun mielestä kannattaa odottaa ja odottaa ja odottaa. Eli jos nainen lähestyy miestä, niin menee arvostus. Eli olen tekemättä mitään? Palstalla miehet vinkuu ettei naiset tee aloitteita, mutta sitten jos tekee, niin arvostus meni. Hienoa hei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinun mielestä kannattaa odottaa ja odottaa ja odottaa. Eli jos nainen lähestyy miestä, niin menee arvostus. Eli olen tekemättä mitään? Palstalla miehet vinkuu ettei naiset tee aloitteita, mutta sitten jos tekee, niin arvostus meni. Hienoa hei.

        No ne nyt on jotain jotka viimeksi tekivät aloitteen omalle muijalleen 80-90-luvuilla. Esim. Viinamies on juuri sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinun mielestä kannattaa odottaa ja odottaa ja odottaa. Eli jos nainen lähestyy miestä, niin menee arvostus. Eli olen tekemättä mitään? Palstalla miehet vinkuu ettei naiset tee aloitteita, mutta sitten jos tekee, niin arvostus meni. Hienoa hei.

        Ei pikkusormen ympärille kietominen tai olla synonyymi millekään aloitteen tekemiselle miespuolinen aloittaja. Vahvistatko muuten omaa mielikuvitukstasi tällä, että joku niistä naisista joista jauhat täällä tekee aloitteen mainitussa aikaikkunassa ja eikö tämä tällainen aloite tehdä oli miten oli jossain muualla kuin palstalla? Kai tämä on niitä viimeisiä kokemuksellisuusprovoja, joita halutaan ja voidaan pitää jollain lailla uskottavina tunnistelun kannalta. Retoriikka ei tuntunut häiritsevän läheskään kaikkia paitsi paria erikoista vakiokirjoittelijaa raivareineen.


    • Anonyymi

      Manipuloimalla toista oman tahtosi alaisuuteen. Ei se sen kummempaa vaadi 😇. Moraalista viis jos siihen ryhdyt. Neuvoni on joka tapauksessa että se ei kanna pitkälle jos sille tielle lähtee, puuduttaa mielen jos pitää olla rooli päällä.

      • Anonyymi

        En mitään rooleja jaksa. Saisi nyt ensin yhteyden/näkisi ja jotain rohkeutta jostain pitäisi löytää.


    • Anonyymi

      Tarkoitetaanko tällä sitä mitä luulen?

      • Anonyymi

        Mitä sinä luulet?


      • Anonyymi

        Todella outoa, ehkä huvittavaakin..? Sanonpahan, minut on jo kiedottu pikkusormen ympärille. En koskaan ajatellut että siihen kieputettaisiin.

        Hän sanoo anele, minä anelen.
        Hän sanoo ryömi, minä ryömin.
        Hän sanoo ole hiljaa, olen hiljaa.
        Hän sanoo puhu, minä puhun.
        Kun on käsketty puhumaan, totta olen puhunut, mutta olen sen tehnyt vasten tahtoani.

        Jos olisin edes ajatellut sormessani mitään olleen, niin onpahan tilanne 50-50 joten onko silloin tasapeli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella outoa, ehkä huvittavaakin..? Sanonpahan, minut on jo kiedottu pikkusormen ympärille. En koskaan ajatellut että siihen kieputettaisiin.

        Hän sanoo anele, minä anelen.
        Hän sanoo ryömi, minä ryömin.
        Hän sanoo ole hiljaa, olen hiljaa.
        Hän sanoo puhu, minä puhun.
        Kun on käsketty puhumaan, totta olen puhunut, mutta olen sen tehnyt vasten tahtoani.

        Jos olisin edes ajatellut sormessani mitään olleen, niin onpahan tilanne 50-50 joten onko silloin tasapeli?

        Hän sanoo katso ja kauhistu, olen katsonut ja kauhistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella outoa, ehkä huvittavaakin..? Sanonpahan, minut on jo kiedottu pikkusormen ympärille. En koskaan ajatellut että siihen kieputettaisiin.

        Hän sanoo anele, minä anelen.
        Hän sanoo ryömi, minä ryömin.
        Hän sanoo ole hiljaa, olen hiljaa.
        Hän sanoo puhu, minä puhun.
        Kun on käsketty puhumaan, totta olen puhunut, mutta olen sen tehnyt vasten tahtoani.

        Jos olisin edes ajatellut sormessani mitään olleen, niin onpahan tilanne 50-50 joten onko silloin tasapeli?

        No hän on kyllä saanut minutkin hieman pauloihin ja melkein tekisin tuon kaiken saman. Eli 50-50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän on kyllä saanut minutkin hieman pauloihin ja melkein tekisin tuon kaiken saman. Eli 50-50

        En puhu pauloista, vaan ihan mahdollisuudesta koo ii är ii äs tee yy koo äs ee ee än.
        Paulat ei saa ryömimään...


    • Anonyymi

      Tuo julkilausumasi on tuomittu, saat tunkea perseesees kyrpää, talouspaperi rullaa, ajoneuvosi keppiä, ihan mielinmäärin mielikses, pikkusormellas kaivat neniäs, minä en osallistu homoiluihis.
      T.minä olen
      https://m.youtube.com/watch?v=EjU7XW5zpRc

    • Anonyymi

      Narsistin puheita

      • Anonyymi

        Narsisti tunnistaa kaltaisensa😘😉


    • Anonyymi

      Mun tavoitteet on jo tehty ja saavutettu.
      Kymppiä en saanut muta ysin verran ei paha ei paha ei paha.

    • Anonyymi

      Ei paha tässä kategoriassa

    • Anonyymi

      Olet sanonut sanottavasi tehnyt töitä sen eteen. Muiden vuoro

      • Anonyymi

        Minkä eteen


    • Anonyymi

      Kaikkea ei saa muista se.

      • Anonyymi

        No mutta mitään ei saa jos ei yritä. Ja oletko sinäkin samaa mieltä tuon ylempänä olevan kanssa ettei nainen saa edes yrittää. Tulee sellainen fiilis.


    • Anonyymi

      Kieputa vaan, kohdallani helppo juttu jos olet hän ketä miettinyt paljon mutta en ole nähnyt enää...

      • Anonyymi

        Ei koskaan tiedä. Onhan siitä aikaa...


    • Anonyymi

      Mistä tiedät, haluaako hän nähdä sinut?

      • Anonyymi

        En vielä tiedäkkään.


    • Anonyymi

      Eiköhän me olla jo aika solmussa kun kuka nyt haluaisi ilman puolikasta täällä heilua.

    • Anonyymi

      Ai oikein tulet kietomaa🥰

      • Anonyymi

        Kyllä vain...


    • Anonyymi

      Voi rakas mies. Teit sen jo ajat sitten.
      (en jaksa lukea kommentteja joten en tiedä sukupuoltasi. ei haittaa. tämä on miehelle)

    • Anonyymi

      Anna mennä! Mielenkiintoisia aikoja edessä... Kumpihan uikuttaa ja lisää sormivolyymeja kieputuksiin;)

      • Anonyymi

        Sinä tietenkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tietenkin...

        Otahan uusi arvaus?


    • Anonyymi

      Että vieläkö kiristäjäjaakko kiristää jollain, vai joko olen vapaa täältä?

      • Anonyymi

        No toivottavasti olen, ja toivottavasti sait hyvän mielen pompottelusta, ilmeisen ihan vain huvista. :) Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toivottavasti olen, ja toivottavasti sait hyvän mielen pompottelusta, ilmeisen ihan vain huvista. :) Kiitos.

        Toivottavasti olet*, korjaan siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toivottavasti olen, ja toivottavasti sait hyvän mielen pompottelusta, ilmeisen ihan vain huvista. :) Kiitos.

        Ei tarvitse tulla tähän ketjuun riitelemään. Perustakaa oma.

        Ap


    • Anonyymi

      Millä kirjaimella se onneton uhrisi sitten alkaa?

      • Anonyymi

        Uhrin nimi alkaa A:lla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhrin nimi alkaa A:lla

        Haluatko hakata aan


    • Anonyymi

      Ohi meni mutta rohkealta vaikutat? Sellaisen naisen toivoisin olevankin joka tietää mitä tahtoo ja haluaa saadakin omansa eikä tyydy "ihan kiva" mieheen jota ei edes halunnut mutta suostui kun niin nätisti puhui.

    • Anonyymi

      Eiköhän sinun kannata olla oma itsesi

    • Anonyymi

      Miten tulit oppineeksi tuon taidon, tai ylipäänsä haluat sitä. Oletko varma ettei kukaan ole pistänyt sormiaan peliin.

      • Anonyymi

        Koskaan ei tiedä kenen näpit on pelissä. Toivottavasti ne näpit ei pala kuitenkaan..


    • Anonyymi

      Tavoitteellisuus on tietenkin jo itsessään viehättävää, että täytyyhän tuo nyt sitten haasteena ottaa, että saat näytön paikan ja palkinnonkin ehkäpä.

      • Anonyymi

        Miksi olen pikkusormesi ympärillä? Etkä kuitenkaan tee sillä mitään mutta muistutat siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olen pikkusormesi ympärillä? Etkä kuitenkaan tee sillä mitään mutta muistutat siitä.

        Niin olisin jo kietonut? En tätä tiennytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olisin jo kietonut? En tätä tiennytkään.

        Miten voi jatkuvasti muistuttaa muttei tietää.
        Miten voi olla tietämättä jos on kysytty usein.


    • Anonyymi

      Narsismia, ei jatkoon.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe