ja pitkään mutta se tuntuu menneen hukkaan. Turhaa sekin tuntuu olleen, kuin olisi kantanut vettä pohjattomaan kaivoon. Kaikuluotain, joka ei anna vastasignaalia. Mitä sillä tekee?
Olen rakastanut häntä paljon
39
890
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko?
Kenties hän ei tiedä sitä.
Kuinka olet rakkautesi osoittanut hänelle? - Anonyymi
Ei mitenkään. Ja varmana on numero tallessa
- Anonyymi
Ei ole minua kukaan noin rakastanut. Jos on, niin ei hän sitä kertonut ole.
- Anonyymi
Vastakaikua kyllä olisi ja haluisin sen näyttää.. Mutta mitä sitten tapahtuisi?
- Anonyymi
Sen aika näyttää. Lottovoittoa odotellessa...
- Anonyymi
Jos siinä kaivossa kävi pohjajäristys ..
- Anonyymi
Jaa’a. No jos ei itse tee mitään asioiden etenemiseksi, silloin on täysin turhaa vinkua täällä yhtään mitään.
Oikeassa elämässä vain asiat toteutuvat.- Anonyymi
Onko käynyt lainkaan mielessä, että tämä ihminen kenelle ajoittain tätä puhettasi pidät ei niin kirjoittele täällä, eikä sille ihmiselle jonka tykö häntä usutat eikä siten tosiasiassa ole kiinnostunut tekemään mitään tosielämässä? Niin karismaattista ja maskuliinista kuin puheenpartesi onkin, niin en usko, että saa tällä saa aikaan yhtään mitään muuta kuin korkeintaan jonkun toisen yhtä sakeasti katkeran Hyppimään housuissaaN yms.
- Anonyymi
Kannettu vesi ei kaivossa pysy. Joku tämmöinen sanonta on.
- Anonyymi
Villi veikkaus kyllä. Mutta luulen ettei tässä tilanteessa sanonnat auta. Onko siis turhaa vinkumista tyhjyyteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Villi veikkaus kyllä. Mutta luulen ettei tässä tilanteessa sanonnat auta. Onko siis turhaa vinkumista tyhjyyteen?
Tuli vaan tuo sananparsi mieleen.
Vinku jutuista en tiedä, en osaa tuohon vastata.
- Anonyymi
Minä en ymmärrä miksi joku rakastaa ihmistä, joka ei osoita minkäänlaista kiinnostusta häntä kohtaan. Kummallista jumittumista. Pitää osata päästää irti ja jatkaa matkaansa unohtaen menneet.
- Anonyymi
En minäkään ymmärrä. Hullua tosiaan.
- Anonyymi
Sairasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta.
Minunkin mielestä.
- Anonyymi
Tiedän, että olen hullu, sairas, sekopää ja vajaamielinen ja kaikkea mahdollista tässä luettelematonta ja mielessänne kuvittelematonta. Toivoton tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että olen hullu, sairas, sekopää ja vajaamielinen ja kaikkea mahdollista tässä luettelematonta ja mielessänne kuvittelematonta. Toivoton tapaus.
Ai miksi? Koska et luovuta? Irtipäästämiskommentissa on mielestäni inhottava sävy.
- Anonyymi
Olen helvetin roskakorin pohjimmaista pohjasakkaa.
- Anonyymi
Voin samaistua tähän - n sivusta
- Anonyymi
Ihminen ei nyt voi tunteilleen mitään. Eikä rakkaus
ikinä ole turhaa. Kaikki rakkaus ei vaan ole hyväksi meille. Rakkauden pitäisi tuoda enemmän onnelisuutta kuin murheita.- Anonyymi
Mitä jos se on ollut rakkautta, joka on tuonut jatkuvasti, joka kerta ja aina murheita?
- Anonyymi
Ehkä jotkut ovat vain kirottuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos se on ollut rakkautta, joka on tuonut jatkuvasti, joka kerta ja aina murheita?
Mikä pitää sinut kiinni siinä jos se tuo vain murheita? Toivo paremmastako että kaikki muuttuu? Eikö rakkaus kuihdu tunteet kuole jos siinä ei ole mitään hyvää? Joku uskohan siihen sua ajaa. Muuten yleensä ihminen luovuttaa jos ei saa mitään vastakaikua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pitää sinut kiinni siinä jos se tuo vain murheita? Toivo paremmastako että kaikki muuttuu? Eikö rakkaus kuihdu tunteet kuole jos siinä ei ole mitään hyvää? Joku uskohan siihen sua ajaa. Muuten yleensä ihminen luovuttaa jos ei saa mitään vastakaikua.
On siihen ihan ymmärrettävä selitys, mutta en tänne sitä avaa. Pitkä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jotkut ovat vain kirottuja.
Se on sitä, ettei uskalla kokea että rakkaus tekee hyvää. Jos kummallakin vielä on sama kokemus, on tilanne vaikea. Miten on, onko saanut lapsena osakseen huomiota, vai onko kelvannut vain tietynlaisin ehdoin? Miten oppii luottamaan ihmiseen, että tätä uskaltaa vapaasti rakastaa? Ei nämä mitään itsestään selviä asioita ole kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole rakkautta. Rakkaus tuo tullessaan hyvää, ei pahaa.
Sinulla täytyisi olla turvallinen olo. Ei päinvastoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitä, ettei uskalla kokea että rakkaus tekee hyvää. Jos kummallakin vielä on sama kokemus, on tilanne vaikea. Miten on, onko saanut lapsena osakseen huomiota, vai onko kelvannut vain tietynlaisin ehdoin? Miten oppii luottamaan ihmiseen, että tätä uskaltaa vapaasti rakastaa? Ei nämä mitään itsestään selviä asioita ole kaikille.
Itse olen ainakin ollut avoin rakkaudelle, vastavuoroista rakkautta vain en ole koskaan kokenut.
Hyvä suhde voi paikata kotikasvatuksen rikkinäisyyden, ja hyvä suhde voi muodostua kenelle vain. Tarinoita siitä riittää kyllä. Ei mikään välttämättä ole peruuttamatonta, mutta omalla kohdallani on ollut vain sydänsuruja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole rakkautta. Rakkaus tuo tullessaan hyvää, ei pahaa.
Sinulla täytyisi olla turvallinen olo. Ei päinvastoin.Yksipuolinen rakkaus tuo tuskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksipuolinen rakkaus tuo tuskaa.
Yksipuolinen rakkauskin on rakkautta ja se voi olla syvää, oikeaa ja aitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksipuolinen rakkauskin on rakkautta ja se voi olla syvää, oikeaa ja aitoa.
Selvitä asiat sen kaa... Sehän saattaa ajatella sinusta samalla tavalla? On surullista jos jutut loppuu sen takia ettei uskalla yrittää.
- Anonyymi
Minun rakastamisestani ei ole mitään hyötyä nainen. Olen niin arka ja heikko. En kirjoita tänne mitään kaipausviestejä enää kun ei minusta ole mihinkään.
- Anonyymi
Rikkirevityn kertomus voi todella olla tuollainen. Tsemppiä sinulle kaikesta huolimatta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkirevityn kertomus voi todella olla tuollainen. Tsemppiä sinulle kaikesta huolimatta!
Myös rikkirepivän kertomus voi olla tuollainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös rikkirepivän kertomus voi olla tuollainen.
Kaikki ihmiset ovat rikkoneet. Niin myös sinä.
- Anonyymi
Laita vaikka viestiä sille että mitä kuuluu? Kyllä se siitä sitten lähtee tsemppiä 👍
- Anonyymi
Olen tokkinyt Ouija-osoitinta paljon ja pitkään mutta se tuntuu menneen hukkaan.
- Anonyymi
Eli ei ilmesty sanoja tai edes yksittäisiä kirjaimia laudalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei ilmesty sanoja tai edes yksittäisiä kirjaimia laudalle?
Niin, siis, ei ole olemassa mitään pankkia johon voisi panna rakkautta/rakastamista talteen, tai korkoa kasvamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978