Miten seuraava huonoa huumorinsietokykyä kuvaava lause kääntyisi järkevästi suomeksi?
"You can dish it out, but you can't take it "
Huumorinsietokyky
4
186
Vastaukset 4
- Anonyymi
No vaikka: "ken leikkiin ryhtyy, hän leikin kestäköön".
- Anonyymi
Huumorinsietokyky? Voi kai se olla sitäkin, mutta lähinnä kai suunnilleen että "Jakelet kritiikkiä, mutta et kestä sitä itse".
- Anonyymi
Niin mä olen aina tässä yhteydessä ajatellut ihmisiä jotka heittävät muista kovaakin herjaa mutta kun heille kerrankin vastaa samalla tavalla niin huumorinsietokyky loppuu siihen ja suuttuvat ihan oikeasti. Mutta joo voisi se toki myös kritiikinsietokykyä olla.
- Anonyymi
Olisko ministeri Lintilä esimerkki tästä lauseesta? Miehen puhelin lähettelee pilakuvia mutta kun häntä itseään pilkataan siitä ja sekavista selityksistä niin huumori loppuu äkisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2872279
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2671339- 221334
- 41846
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i139823Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237729Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa240725- 56560
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46491- 38478