KOK haluaa terveysv eron ja viinit ruokakauppoihin vero koetuksella maustettuna Kuinkas muuten.
Petteri kaasutti taas. Me lupaamme nostaa verojasi.
22
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ostaako Kansa veronkorotukset?
- Anonyymi
Tuskin houkuttaa. Seuraavassa gallupissa KOK liennöö kolmantena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin houkuttaa. Seuraavassa gallupissa KOK liennöö kolmantena.
OPPOSIITTIOn toiseksi suurimman puolueen paikka varmistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri onnistui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen tähtää me taasen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä sitten on se suurin (SDP vai PS)? Kepu myös joutaa oppositioon, mutta se onkin nykyään vain keskisuurten joukossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri onnistui.
Pian pettereiltä on uusi Petteri johtajana. Toinen peräkkäinen tappio sen tekee.
- Anonyymi
Sosialistit kauhuissaan kokoomuksen gallup johdosta.
Öky-Rikkaiden puolue kokoomus on taitava kansan kusettaja, sen todistaa
se ku kansasta 1,5 % on Öky-Rikkaita mutta siitä huolimatta kokoomuksen
kannatus huitelee tuolla 24% tienoilla.
Pienillä olemattomilla tempuilla, kuten persujen siirto äärioikealle eduskunnassa,
kokoomus koettaa nostaa omaa imagoaan ja häivyttää sitä, että kyseessä on
äärioikeisto puolue.- Anonyymi
Äänestetäänkö kokoomusta enemmän jotakin muuta puoluetta vastaan vai sen itsensä puolesta?
- Anonyymi
Eihän siitä mitään tule jos Petterin neuvoa uskoo Painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan Samalla lailla käy Kokoomuksen talouspoliikalle
- Anonyymi
Hieno veto.
- Anonyymi
Viiniä ja patonkia.
- Anonyymi
Jo on paksua.
- Anonyymi
Väärin ymmärretty.
- Anonyymi
Viini on uusi veto me.
- Anonyymi
Lisää myös pitovoimaa.
- Anonyymi
Petterin ydinosaamina: velanotto, valtion omaisuuden myynti ja verojen korottaminen.
- Anonyymi
Kaasun vuoro.
- Anonyymi
Saatetaan olla nostamattakin.
- Anonyymi
Toiwo elää.
- Anonyymi
Teimme sen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642