Avautuuko Malmilumpuun kahvila

Anonyymi-ap

Olen kuullut että malmikumpuun avautuu kahvila. Ikkunasta kun katsoo niin kovin tyhjältä kyllä näyttää?

84

3055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toine kahvila buumereille

    • Anonyymi

      Kahvila ilmeisesti rakennetaan, mistä vaan asiakkaita riittää siihen..

      • Anonyymi

        Oikeaa buumeri vapaata kanvilaa tarvitaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeaa buumeri vapaata kanvilaa tarvitaan!

        Perustapa kuule kahvila kun sellaista kaipaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustapa kuule kahvila kun sellaista kaipaat.

        Huonosti taitaa mennä vastauskin kertoi sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti taitaa mennä vastauskin kertoi sen

        😬😬😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti taitaa mennä vastauskin kertoi sen

        Niin, kaikki loppuu aikanaan.


      • Anonyymi

        Asiakkaana olemme tyytyväisiä Malmikummun uuteen upeaan kahvilaan Café - Kumpu
        Vihdoinkin viihtyisä kahvila, jossa ei tarvitse kuunnella älämölöä ja riitelyä ukonrähjiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakkaana olemme tyytyväisiä Malmikummun uuteen upeaan kahvilaan Café - Kumpu
        Vihdoinkin viihtyisä kahvila, jossa ei tarvitse kuunnella älämölöä ja riitelyä ukonrähjiltä

        saavat ajaa Polvijärvelle kiistelemään mölyyjät


      • Anonyymi

        Kosilkan asiakkaat löysivät Café kummun


      • Anonyymi

        Kosilkasta riittää asiakkaita myös tuonne uuteen kahvilaan, ei liene edes ihmeteltävä asia sinänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustapa kuule kahvila kun sellaista kaipaat.

        Café kumpu vei voiton


    • Anonyymi

      On auki. Hyvät laskiaispullat oli sunnuntaina

    • Anonyymi

      herKulliset "munkit" kahvilassa

    • Anonyymi

      Ihan alkuunsa,kun lopetatte sen yrittäjien vähättelyn ja muun vastaavan. Ettekö tiedä,että palveluja on oltava että on minne mennä jos haluaa,syömään,ja vaikka kahville? Ja entäpä kaikki juhlat,artistien keikat sun muu,mikähän nekin jos ei ole palveluja ja tiloja tarjoavia tahoja?
      Ja niin. Yöpyäkin voi.

      • Anonyymi

        Sepä on Outokummussa ihan normaalia,on niin paljon näitä kateellisia että ihan ihmetyttää.hyvä kun on yrittäjiä ja kahvila-ravintola palveluita.Se on vaan kilpailtava jos meinaa leipää pöytään.Ja hyvät oli kahvilassa tarjottavat,jatkaa samaa mallia ja välillä vähän uudistaa niin kyllä riittää asiakkaita .


    • Anonyymi

      Ihanaa kun on kahviloita

      • Anonyymi

        Tää on korsilkan loppu, siirtyneekö kööri sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on korsilkan loppu, siirtyneekö kööri sinne

        Malmikummun kahvila on piristävä uutuus katukuvaan. Kunnon tekstit ikkunoihin niin ulkokuntalaiset asiakkaat löytää paikan.

        Kunnon kököt ja hyvä ystävällinen palvelu kaupan päälle on plussaa ainakin eilisen käynnin pohjalla. Väkeä oli tupa täysi ja iloinen puheensorina oli poikkeuksellista Outokumpulaisuutta johon ei usein törmää.

        Kosilkan kahvila kaipaisi kunnon freesauksen sisältä ja päältä. Vanhat sammaloituneet markiisit ja Leppäsen aikainen tyyli pois ja tilalle uutta ilmettä.
        Pahoin pelkään Malmikummun kahvila vie Kosilkalta asiakkaat, sinne ei jää kuin ukkokööri juoruamaan ja sen voimin ei paikka pystyssä pysy. Saattaa pitkässä juoksussa Kosilkka kerätä kimpsut ja kampsut kasaan ja poistua markkinoilta omille juurilleen...

        Kahvia kun saa absiltakin ja kotona myös näin kysyntä syö markkinat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Malmikummun kahvila on piristävä uutuus katukuvaan. Kunnon tekstit ikkunoihin niin ulkokuntalaiset asiakkaat löytää paikan.

        Kunnon kököt ja hyvä ystävällinen palvelu kaupan päälle on plussaa ainakin eilisen käynnin pohjalla. Väkeä oli tupa täysi ja iloinen puheensorina oli poikkeuksellista Outokumpulaisuutta johon ei usein törmää.

        Kosilkan kahvila kaipaisi kunnon freesauksen sisältä ja päältä. Vanhat sammaloituneet markiisit ja Leppäsen aikainen tyyli pois ja tilalle uutta ilmettä.
        Pahoin pelkään Malmikummun kahvila vie Kosilkalta asiakkaat, sinne ei jää kuin ukkokööri juoruamaan ja sen voimin ei paikka pystyssä pysy. Saattaa pitkässä juoksussa Kosilkka kerätä kimpsut ja kampsut kasaan ja poistua markkinoilta omille juurilleen...

        Kahvia kun saa absiltakin ja kotona myös näin kysyntä syö markkinat.

        Café kummussa oli hyvä leivos, maukas. Taisi olla karpalojuustokakkua, hyvä maultaan ja tuoretta.
        Uusi kahvila otettu vastaan, tarvetta oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on korsilkan loppu, siirtyneekö kööri sinne

        Uusi kahvila ilman rollaavia ukkeleita. Café kumpu menestyy vain asiakkailla, jotka myös maksavat ostamalla kahvia ja pullaa kahvilassa.
        Café kumpu eroaa Kosilkasta juuri maksavilla asiakkailla.
        Vaihtuvuus perustuu maksavien asiakkaisiin, ei pelkkään ajanviettoon ja istuinpaikkojen tuntikausien varaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi kahvila ilman rollaavia ukkeleita. Café kumpu menestyy vain asiakkailla, jotka myös maksavat ostamalla kahvia ja pullaa kahvilassa.
        Café kumpu eroaa Kosilkasta juuri maksavilla asiakkailla.
        Vaihtuvuus perustuu maksavien asiakkaisiin, ei pelkkään ajanviettoon ja istuinpaikkojen tuntikausien varaamiseen.

        Naulan kantaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan!

        Ilman vasaraa


    • Anonyymi

      Toivottavasti tää persu mikä tyrkyttää jotain rajaa, ei siirry malmikumpuun huutelee, menis vaan lidliin avomersulla ja piensijoittaja kyydissä

      • Anonyymi

        Kyllä Malmikumpuun ääntä mahtuu tervetuloa!!!


    • Anonyymi

      Hyvä etä avautui siisti hyvän palvelun paikka jonne voi viedä häpeämättä kaukaisemmatkin vieraat kaffeelle tai aterialle. Toivottavasti ukkokööri pysyy poissa eikä tule valtaamaan paikkoja ja juoruamaan koko päiväksi. Ostamalla kahvikupposen ei tosin paikkavaraus paljoa maksa mutta maksaville asiakkaille tarvitaan nekin paikat..

      • Anonyymi

        Olihan tuonne tulossa pakolaiskeskuskin miksei vanhat viisaat miehet mahdu päättämään toisten asioista?


      • Anonyymi

        Ukkokööri kuin pahaset akat rollaa vetää herneen nenuun jos erimieltä asiasta


    • Anonyymi

      Eikun 200metriä kotoa mersun romulla ja oven eteen päiväksi parkkiin.

      • Anonyymi

        Ompas kateellisia keretin kööriläisiä. Vajakki ajatteluporukka loistaa taas viisaulksillaan


    • Anonyymi

      Hienoa

    • Anonyymi

      Veikkaan että kööri siirtyy reuhaamaan malmi kahvilaan kun korsilka poistuu kyliltä.

      • Anonyymi

        Yhtiön vanhat kommunistit paasaa kosilkassa,jääneet jumiin YYA sopimuksen aikoihin.jumaloivat demareita ja vasemmistoliittoa.tosiasiassa ovat pihalla kuin lumiukko,10 vuotta ja demarit ja Vasemmistoliitto 5%puolueet.


    • Anonyymi

      Tosi hyvä kahvila! Menestyy varmasti

    • Anonyymi

      Kyllä suomalaisten kelpaa cafekummussa kahvitella,avomersulla ajetaan ja persuaatetta jaetaan.punikit valittaa ,mut suomalaiset porskuttaa.hävetkää punikit ,olette häpeäksi kaikille

      • Anonyymi

        Varo sanojas,mepä mennään kohta lakkoon,pannaan pers penkkin...


    • Anonyymi

      Malmikumpu cafe mainostaa että itse leivottuja, näyttää kuitenkin olevan puoli valmiita joita saa tukusta. Paistaa toki voivat itse..muttei leipoa. Kosilkassa on itse leivottua! Maistamalla ymmärrät eron!

      • Anonyymi

        Nyt me Keretin kommarit ei ainakaa käydä, saa Kosilkka kelpaa


      • Anonyymi

        Kyllä ne malmikummussa ihan itse paistaa.toisinkun kosilkan tiskit tyhjyyttään huutaa.kotirouva yrittää leipuriksi opetella keittiön kätköissä.


    • Anonyymi

      Korsilkassa ei puolivalmiita myydä vaan ainoastaan itse leivottuja tuotteita! Asiakkaat äänestää jaloillaan Korsilkan aitoon leipomon kahvilaan.

      • Anonyymi

        No et ole varmaan käynyt sit Café kummussa jos noin väität. He leipoivat itse tuotteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et ole varmaan käynyt sit Café kummussa jos noin väität. He leipoivat itse tuotteensa.

        Olen käynyt, kyllä sen näkee ja maistaa mikä on itse tehty alusta alkaen ja mikä puolivalmiina pakasteena ostettu! Kosilkassa näkyy käsintehdyn jälki ja maku on 10x parempi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt, kyllä sen näkee ja maistaa mikä on itse tehty alusta alkaen ja mikä puolivalmiina pakasteena ostettu! Kosilkassa näkyy käsintehdyn jälki ja maku on 10x parempi!

        Café kummussa koijataan asiakkaita puolivalmiilla tuotteilla, ei siis vastusta Korsilkalle yhtään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Café kummussa koijataan asiakkaita puolivalmiilla tuotteilla, ei siis vastusta Korsilkalle yhtään!

        Café kumpu selvin numeroin siistimpi ja tällä vuosisadalla
        Kosilkka jäänne jostain, mistäpä lienee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Café kumpu selvin numeroin siistimpi ja tällä vuosisadalla
        Kosilkka jäänne jostain, mistäpä lienee

        Alunperin taisikin olla kyse leivotaanko siellä malmikummussa itse niinkuin mainostavat vaan totuus on että malmikummussa paistetaan itse pakaste puolivalmiista kun taas Kosilkassa tehdään kaikki alusta asti itse! Siinä aitoudessa on se kahvilan ja niin kutsutun cafeen ero!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alunperin taisikin olla kyse leivotaanko siellä malmikummussa itse niinkuin mainostavat vaan totuus on että malmikummussa paistetaan itse pakaste puolivalmiista kun taas Kosilkassa tehdään kaikki alusta asti itse! Siinä aitoudessa on se kahvilan ja niin kutsutun cafeen ero!

        No edelleen myös kumpu leipoo itse tuotteensa. Jos pokka riittää niin yrittäjältä kysymään varmasti näyttää tilat miten ja missä asiat tapahtuu.

        Onnea outokumpu kun olemme vihdoin saanut jotain hyvää omalle paikkakunnalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No edelleen myös kumpu leipoo itse tuotteensa. Jos pokka riittää niin yrittäjältä kysymään varmasti näyttää tilat miten ja missä asiat tapahtuu.

        Onnea outokumpu kun olemme vihdoin saanut jotain hyvää omalle paikkakunnalle!

        Ainii, malmikummun työntekijätkö tämän ketjun aloitti? Yrittävät ilmaista mainostelua ja omaakehua, hahhah!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainii, malmikummun työntekijätkö tämän ketjun aloitti? Yrittävät ilmaista mainostelua ja omaakehua, hahhah!!

        En oikein usko, työntekijät varmaan osaisivat kirjoittaa työpaikkansa nimen oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein usko, työntekijät varmaan osaisivat kirjoittaa työpaikkansa nimen oikein?

        Mitäs sitä kun hyvää mainosta kuitenkin, parhaat tuore tuotteet ja köörit ei häiritse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt, kyllä sen näkee ja maistaa mikä on itse tehty alusta alkaen ja mikä puolivalmiina pakasteena ostettu! Kosilkassa näkyy käsintehdyn jälki ja maku on 10x parempi!

        Kahvikupilla ei kuuhun mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No edelleen myös kumpu leipoo itse tuotteensa. Jos pokka riittää niin yrittäjältä kysymään varmasti näyttää tilat miten ja missä asiat tapahtuu.

        Onnea outokumpu kun olemme vihdoin saanut jotain hyvää omalle paikkakunnalle!

        Kyllä niistä suurin osa on puolivalmiina tukusta ostettu..jos jonkun leipookin itse niin ei pidä mainostaa että kaikki itse leivottua! Se on harhaanjohtamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niistä suurin osa on puolivalmiina tukusta ostettu..jos jonkun leipookin itse niin ei pidä mainostaa että kaikki itse leivottua! Se on harhaanjohtamista

        Onko näin että huijaavat meitä kuluttajia härskisti ja kateellisten vale?


    • Anonyymi

      Minä tuon teille avomersulla lidlin leivonnaisia, mulla on piensijoittaja kyydissä myös, jotain rajaa

      • Anonyymi

        Piensijoittaja kyyvissä


    • Anonyymi

      Ei taida piensijoittaja sopia enää slk:n kyytiin

      • Anonyymi

        Onko piensijoittaja lihonna vai eikö ajatuksen kansa täsmee


    • Anonyymi

      Café sopii kaupungin kahvilaksi, Kosilkka pilattu juoruilevilla ukoilla. Café tyylitelty ja keskellä kaupunkia. Kehitys oikeaan suuntaan.

    • Anonyymi

      Onnittelut hyvästä kahvilasta. Laatua ja viihtyisä ilmapiiri. Café saa varmasti asiakkaita.

    • Anonyymi

      Kosilkaan laittelivat pintoja mutta 60luvulle jäi edelleen remontti,Leppäsen aikoihin oli jo niin tunkkasen oloinen.tiski oli viimeksi tyhjänä ja epätoivoinen nuori tyttönen sanoi voin pakasteesta sulattaa munkkia ja sokeroia ne oli sit varmaan ne tuoreimmat löydöt.

      • Anonyymi

        Korsilkan loppuhan häämöttää kylällä. huonot vanhat pakastetuotteet? Nyt vielä Outokummun parasta Café Kumpuu parjaa nää tulokkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korsilkan loppuhan häämöttää kylällä. huonot vanhat pakastetuotteet? Nyt vielä Outokummun parasta Café Kumpuu parjaa nää tulokkaat.

        Nää lähtee vielä sinne mistä tulivatkin, Café Kumpu jyrää markkinat!


    • Anonyymi

      Riiteleviä äijiä ei kaivata Café kumpuun, pysyköön Kosilkassa 60 luvun ilmapiirissään
      Café kummun menestykselle

      • Anonyymi

        Näillä öykkäreillä ei asiaa Café kumpuun, pysykööt alatason korsilkassa huutosakki!


      • Anonyymi

        Ja mersun romut saa seisoo päivät pitkät kosilkan riesana


    • Anonyymi

      Ihana katsoa kun kahvila on täynnä ja ihania herkkuja. Käykää ihmeessä

    • Anonyymi

      Kävin uudessa kahvilassa ,siisti ja hyvä palvelu,eikä tuolit kolisseet.
      Kahvilaan ei pidä jäädä isolla äänellä turisemassa yhden kupin alibilla.
      Toivon vilpittömästi menestystä yrittäjälle.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.

        Onnea ja menestystä yrittäjälle. Sitä Outokummussa yrittävältä tarvitaan mutta kovalla työllä ja laadukkaalla palvelulla ja tuotteilla pärjää.

        Puhetta ja sorinaa saa olla mutta juorukerhoa ei tarvita uudessa kahvilassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Onnea ja menestystä yrittäjälle. Sitä Outokummussa yrittävältä tarvitaan mutta kovalla työllä ja laadukkaalla palvelulla ja tuotteilla pärjää.

        Puhetta ja sorinaa saa olla mutta juorukerhoa ei tarvita uudessa kahvilassa...

        Café kumpu ilman juoruilevia ukkoja, tuntuu ihanalta. Ei kahvikupilla kokonaista päivää. Yrittäjälle pitää antaa tilaisuus ottaa uusia asiakkaita, se on reilunpelin henki...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Café kumpu ilman juoruilevia ukkoja, tuntuu ihanalta. Ei kahvikupilla kokonaista päivää. Yrittäjälle pitää antaa tilaisuus ottaa uusia asiakkaita, se on reilunpelin henki...

        Minä ajan avomersun cafen pihalle, ensin käyn lidlin tarjouksesta kököt, on muuten kyydissä myös piensijoittaja jos ette satu tietämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajan avomersun cafen pihalle, ensin käyn lidlin tarjouksesta kököt, on muuten kyydissä myös piensijoittaja jos ette satu tietämään

        Tää tyyppi on kyl sekasin,itsellä ei oo varaa avomallin meseen,niin täällä marisee.mene töihin niin voit ostaa Mersun,et ehkä avomallin mut jonkinlaisen mersun.kummun cafe on paras


    • Anonyymi

      Mistä helvetistä näitä avomersun ajajia piisaa, vissiin avohoidosta, kun sitä paiholaa ei ole.

      • Anonyymi

        On avomersulla renaulttia paree ajaa


      • Anonyymi

        Onhanse tikkamäellä.Nyt ois aika hyvä kun tämmönen paskanjauhaminen loppus,ei tee kenestäkään hyvää.sille ei vaan voi muuta kun kumpu cafe on parempi.


      • Anonyymi

        Onko renaulttia avo vai umpi, mersulla avo


    • Anonyymi

      Café kummun tuotteet on parantuneet päivä päivältä.

      • Anonyymi

        Epäilemättä okun paras kahvila tää Cafe kumpu


      • Anonyymi

        Se on tainut vaihtua tukussakin siis valikoima..


    • Anonyymi

      Joo tukkuun tullu uus kuorma! Ja valikoima päivitys.

    • Anonyymi

      Avautui jo. Ei häpeä muiden kaupunkien kahviloita Café kumpu

    • Anonyymi

      Ihania leivoksia eikä kokoonnu ukkojen juorukerho kuten muualla

      • Anonyymi

        Olen tykännyt käydä myös, kun ukkojen juorukerho ei kokoonnu Ravintola Kummussa.


      • Anonyymi

        Kosilkan kahvilan menestyksen este, juuri tuo häiritsevästi mölisevien ukkojen juorukerho. Viime kesänä olin kuuntelemassa villejä juttuja ja sama kööri jatkaa terroria edelleen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosilkan kahvilan menestyksen este, juuri tuo häiritsevästi mölisevien ukkojen juorukerho. Viime kesänä olin kuuntelemassa villejä juttuja ja sama kööri jatkaa terroria edelleen...

        Elämä on valintoja, Kosilkka palvelee näiden satusetien kokoontumispaikkana mainiosti jää sivistyneille ihmisille tilaa muualla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on valintoja, Kosilkka palvelee näiden satusetien kokoontumispaikkana mainiosti jää sivistyneille ihmisille tilaa muualla..

        Koiria ei saa tuoda kahvilan sisälle, eikä ne suositeltavia ulkona terassillakaan. Ulkoiluttakaa koiranne muualla. Koira voi ulostaa ilman asianmukaista valvontaa. Ilman koiraa kahville kiitos.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe