Olen kuullut että malmikumpuun avautuu kahvila. Ikkunasta kun katsoo niin kovin tyhjältä kyllä näyttää?
Avautuuko Malmilumpuun kahvila
85
3389
Vastaukset
- Anonyymi
Toine kahvila buumereille
- Anonyymi
Kahvila ilmeisesti rakennetaan, mistä vaan asiakkaita riittää siihen..
- Anonyymi
Oikeaa buumeri vapaata kanvilaa tarvitaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeaa buumeri vapaata kanvilaa tarvitaan!
Perustapa kuule kahvila kun sellaista kaipaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonosti taitaa mennä vastauskin kertoi sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😬😬😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kaikki loppuu aikanaan.
- Anonyymi
Asiakkaana olemme tyytyväisiä Malmikummun uuteen upeaan kahvilaan Café - Kumpu
Vihdoinkin viihtyisä kahvila, jossa ei tarvitse kuunnella älämölöä ja riitelyä ukonrähjiltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakkaana olemme tyytyväisiä Malmikummun uuteen upeaan kahvilaan Café - Kumpu
Vihdoinkin viihtyisä kahvila, jossa ei tarvitse kuunnella älämölöä ja riitelyä ukonrähjiltäsaavat ajaa Polvijärvelle kiistelemään mölyyjät
- Anonyymi
Kosilkan asiakkaat löysivät Café kummun
- Anonyymi
Kosilkasta riittää asiakkaita myös tuonne uuteen kahvilaan, ei liene edes ihmeteltävä asia sinänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Café kumpu vei voiton
- Anonyymi
On auki. Hyvät laskiaispullat oli sunnuntaina
- Anonyymi
herKulliset "munkit" kahvilassa
- Anonyymi
Ihan alkuunsa,kun lopetatte sen yrittäjien vähättelyn ja muun vastaavan. Ettekö tiedä,että palveluja on oltava että on minne mennä jos haluaa,syömään,ja vaikka kahville? Ja entäpä kaikki juhlat,artistien keikat sun muu,mikähän nekin jos ei ole palveluja ja tiloja tarjoavia tahoja?
Ja niin. Yöpyäkin voi.- Anonyymi
Sepä on Outokummussa ihan normaalia,on niin paljon näitä kateellisia että ihan ihmetyttää.hyvä kun on yrittäjiä ja kahvila-ravintola palveluita.Se on vaan kilpailtava jos meinaa leipää pöytään.Ja hyvät oli kahvilassa tarjottavat,jatkaa samaa mallia ja välillä vähän uudistaa niin kyllä riittää asiakkaita .
- Anonyymi
Ihanaa kun on kahviloita
- Anonyymi
Tää on korsilkan loppu, siirtyneekö kööri sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Malmikummun kahvila on piristävä uutuus katukuvaan. Kunnon tekstit ikkunoihin niin ulkokuntalaiset asiakkaat löytää paikan.
Kunnon kököt ja hyvä ystävällinen palvelu kaupan päälle on plussaa ainakin eilisen käynnin pohjalla. Väkeä oli tupa täysi ja iloinen puheensorina oli poikkeuksellista Outokumpulaisuutta johon ei usein törmää.
Kosilkan kahvila kaipaisi kunnon freesauksen sisältä ja päältä. Vanhat sammaloituneet markiisit ja Leppäsen aikainen tyyli pois ja tilalle uutta ilmettä.
Pahoin pelkään Malmikummun kahvila vie Kosilkalta asiakkaat, sinne ei jää kuin ukkokööri juoruamaan ja sen voimin ei paikka pystyssä pysy. Saattaa pitkässä juoksussa Kosilkka kerätä kimpsut ja kampsut kasaan ja poistua markkinoilta omille juurilleen...
Kahvia kun saa absiltakin ja kotona myös näin kysyntä syö markkinat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Malmikummun kahvila on piristävä uutuus katukuvaan. Kunnon tekstit ikkunoihin niin ulkokuntalaiset asiakkaat löytää paikan.
Kunnon kököt ja hyvä ystävällinen palvelu kaupan päälle on plussaa ainakin eilisen käynnin pohjalla. Väkeä oli tupa täysi ja iloinen puheensorina oli poikkeuksellista Outokumpulaisuutta johon ei usein törmää.
Kosilkan kahvila kaipaisi kunnon freesauksen sisältä ja päältä. Vanhat sammaloituneet markiisit ja Leppäsen aikainen tyyli pois ja tilalle uutta ilmettä.
Pahoin pelkään Malmikummun kahvila vie Kosilkalta asiakkaat, sinne ei jää kuin ukkokööri juoruamaan ja sen voimin ei paikka pystyssä pysy. Saattaa pitkässä juoksussa Kosilkka kerätä kimpsut ja kampsut kasaan ja poistua markkinoilta omille juurilleen...
Kahvia kun saa absiltakin ja kotona myös näin kysyntä syö markkinat.Café kummussa oli hyvä leivos, maukas. Taisi olla karpalojuustokakkua, hyvä maultaan ja tuoretta.
Uusi kahvila otettu vastaan, tarvetta oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi kahvila ilman rollaavia ukkeleita. Café kumpu menestyy vain asiakkailla, jotka myös maksavat ostamalla kahvia ja pullaa kahvilassa.
Café kumpu eroaa Kosilkasta juuri maksavilla asiakkailla.
Vaihtuvuus perustuu maksavien asiakkaisiin, ei pelkkään ajanviettoon ja istuinpaikkojen tuntikausien varaamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi kahvila ilman rollaavia ukkeleita. Café kumpu menestyy vain asiakkailla, jotka myös maksavat ostamalla kahvia ja pullaa kahvilassa.
Café kumpu eroaa Kosilkasta juuri maksavilla asiakkailla.
Vaihtuvuus perustuu maksavien asiakkaisiin, ei pelkkään ajanviettoon ja istuinpaikkojen tuntikausien varaamiseen.Naulan kantaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naulan kantaan!
Ilman vasaraa
- Anonyymi
Toivottavasti tää persu mikä tyrkyttää jotain rajaa, ei siirry malmikumpuun huutelee, menis vaan lidliin avomersulla ja piensijoittaja kyydissä
- Anonyymi
Kyllä Malmikumpuun ääntä mahtuu tervetuloa!!!
- Anonyymi
Hyvä etä avautui siisti hyvän palvelun paikka jonne voi viedä häpeämättä kaukaisemmatkin vieraat kaffeelle tai aterialle. Toivottavasti ukkokööri pysyy poissa eikä tule valtaamaan paikkoja ja juoruamaan koko päiväksi. Ostamalla kahvikupposen ei tosin paikkavaraus paljoa maksa mutta maksaville asiakkaille tarvitaan nekin paikat..
- Anonyymi
Olihan tuonne tulossa pakolaiskeskuskin miksei vanhat viisaat miehet mahdu päättämään toisten asioista?
- Anonyymi
Ukkokööri kuin pahaset akat rollaa vetää herneen nenuun jos erimieltä asiasta
- Anonyymi
Eikun 200metriä kotoa mersun romulla ja oven eteen päiväksi parkkiin.
- Anonyymi
Ompas kateellisia keretin kööriläisiä. Vajakki ajatteluporukka loistaa taas viisaulksillaan
- Anonyymi
Hienoa
- Anonyymi
Veikkaan että kööri siirtyy reuhaamaan malmi kahvilaan kun korsilka poistuu kyliltä.
- Anonyymi
Yhtiön vanhat kommunistit paasaa kosilkassa,jääneet jumiin YYA sopimuksen aikoihin.jumaloivat demareita ja vasemmistoliittoa.tosiasiassa ovat pihalla kuin lumiukko,10 vuotta ja demarit ja Vasemmistoliitto 5%puolueet.
- Anonyymi
Tosi hyvä kahvila! Menestyy varmasti
- Anonyymi
Kyllä suomalaisten kelpaa cafekummussa kahvitella,avomersulla ajetaan ja persuaatetta jaetaan.punikit valittaa ,mut suomalaiset porskuttaa.hävetkää punikit ,olette häpeäksi kaikille
- Anonyymi
Varo sanojas,mepä mennään kohta lakkoon,pannaan pers penkkin...
- Anonyymi
Malmikumpu cafe mainostaa että itse leivottuja, näyttää kuitenkin olevan puoli valmiita joita saa tukusta. Paistaa toki voivat itse..muttei leipoa. Kosilkassa on itse leivottua! Maistamalla ymmärrät eron!
- Anonyymi
Nyt me Keretin kommarit ei ainakaa käydä, saa Kosilkka kelpaa
- Anonyymi
Kyllä ne malmikummussa ihan itse paistaa.toisinkun kosilkan tiskit tyhjyyttään huutaa.kotirouva yrittää leipuriksi opetella keittiön kätköissä.
- Anonyymi
Korsilkassa ei puolivalmiita myydä vaan ainoastaan itse leivottuja tuotteita! Asiakkaat äänestää jaloillaan Korsilkan aitoon leipomon kahvilaan.
- Anonyymi
No et ole varmaan käynyt sit Café kummussa jos noin väität. He leipoivat itse tuotteensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et ole varmaan käynyt sit Café kummussa jos noin väität. He leipoivat itse tuotteensa.
Olen käynyt, kyllä sen näkee ja maistaa mikä on itse tehty alusta alkaen ja mikä puolivalmiina pakasteena ostettu! Kosilkassa näkyy käsintehdyn jälki ja maku on 10x parempi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt, kyllä sen näkee ja maistaa mikä on itse tehty alusta alkaen ja mikä puolivalmiina pakasteena ostettu! Kosilkassa näkyy käsintehdyn jälki ja maku on 10x parempi!
Café kummussa koijataan asiakkaita puolivalmiilla tuotteilla, ei siis vastusta Korsilkalle yhtään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Café kummussa koijataan asiakkaita puolivalmiilla tuotteilla, ei siis vastusta Korsilkalle yhtään!
Café kumpu selvin numeroin siistimpi ja tällä vuosisadalla
Kosilkka jäänne jostain, mistäpä lienee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Café kumpu selvin numeroin siistimpi ja tällä vuosisadalla
Kosilkka jäänne jostain, mistäpä lieneeAlunperin taisikin olla kyse leivotaanko siellä malmikummussa itse niinkuin mainostavat vaan totuus on että malmikummussa paistetaan itse pakaste puolivalmiista kun taas Kosilkassa tehdään kaikki alusta asti itse! Siinä aitoudessa on se kahvilan ja niin kutsutun cafeen ero!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alunperin taisikin olla kyse leivotaanko siellä malmikummussa itse niinkuin mainostavat vaan totuus on että malmikummussa paistetaan itse pakaste puolivalmiista kun taas Kosilkassa tehdään kaikki alusta asti itse! Siinä aitoudessa on se kahvilan ja niin kutsutun cafeen ero!
No edelleen myös kumpu leipoo itse tuotteensa. Jos pokka riittää niin yrittäjältä kysymään varmasti näyttää tilat miten ja missä asiat tapahtuu.
Onnea outokumpu kun olemme vihdoin saanut jotain hyvää omalle paikkakunnalle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No edelleen myös kumpu leipoo itse tuotteensa. Jos pokka riittää niin yrittäjältä kysymään varmasti näyttää tilat miten ja missä asiat tapahtuu.
Onnea outokumpu kun olemme vihdoin saanut jotain hyvää omalle paikkakunnalle!Ainii, malmikummun työntekijätkö tämän ketjun aloitti? Yrittävät ilmaista mainostelua ja omaakehua, hahhah!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainii, malmikummun työntekijätkö tämän ketjun aloitti? Yrittävät ilmaista mainostelua ja omaakehua, hahhah!!
En oikein usko, työntekijät varmaan osaisivat kirjoittaa työpaikkansa nimen oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein usko, työntekijät varmaan osaisivat kirjoittaa työpaikkansa nimen oikein?
Mitäs sitä kun hyvää mainosta kuitenkin, parhaat tuore tuotteet ja köörit ei häiritse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvikupilla ei kuuhun mennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea outokumpu kun olemme vihdoin saanut jotain hyvää omalle paikkakunnalle!Kyllä niistä suurin osa on puolivalmiina tukusta ostettu..jos jonkun leipookin itse niin ei pidä mainostaa että kaikki itse leivottua! Se on harhaanjohtamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niistä suurin osa on puolivalmiina tukusta ostettu..jos jonkun leipookin itse niin ei pidä mainostaa että kaikki itse leivottua! Se on harhaanjohtamista
Onko näin että huijaavat meitä kuluttajia härskisti ja kateellisten vale?
- Anonyymi
Minä tuon teille avomersulla lidlin leivonnaisia, mulla on piensijoittaja kyydissä myös, jotain rajaa
- Anonyymi
Piensijoittaja kyyvissä
- Anonyymi
Ei taida piensijoittaja sopia enää slk:n kyytiin
- Anonyymi
Onko piensijoittaja lihonna vai eikö ajatuksen kansa täsmee
- Anonyymi
Café sopii kaupungin kahvilaksi, Kosilkka pilattu juoruilevilla ukoilla. Café tyylitelty ja keskellä kaupunkia. Kehitys oikeaan suuntaan.
- Anonyymi
Onnittelut hyvästä kahvilasta. Laatua ja viihtyisä ilmapiiri. Café saa varmasti asiakkaita.
- Anonyymi
Kosilkaan laittelivat pintoja mutta 60luvulle jäi edelleen remontti,Leppäsen aikoihin oli jo niin tunkkasen oloinen.tiski oli viimeksi tyhjänä ja epätoivoinen nuori tyttönen sanoi voin pakasteesta sulattaa munkkia ja sokeroia ne oli sit varmaan ne tuoreimmat löydöt.
- Anonyymi
Korsilkan loppuhan häämöttää kylällä. huonot vanhat pakastetuotteet? Nyt vielä Outokummun parasta Café Kumpuu parjaa nää tulokkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korsilkan loppuhan häämöttää kylällä. huonot vanhat pakastetuotteet? Nyt vielä Outokummun parasta Café Kumpuu parjaa nää tulokkaat.
Nää lähtee vielä sinne mistä tulivatkin, Café Kumpu jyrää markkinat!
- Anonyymi
Riiteleviä äijiä ei kaivata Café kumpuun, pysyköön Kosilkassa 60 luvun ilmapiirissään
Café kummun menestykselle- Anonyymi
Näillä öykkäreillä ei asiaa Café kumpuun, pysykööt alatason korsilkassa huutosakki!
- Anonyymi
Ja mersun romut saa seisoo päivät pitkät kosilkan riesana
- Anonyymi
Ihana katsoa kun kahvila on täynnä ja ihania herkkuja. Käykää ihmeessä
- Anonyymi
Kävin uudessa kahvilassa ,siisti ja hyvä palvelu,eikä tuolit kolisseet.
Kahvilaan ei pidä jäädä isolla äänellä turisemassa yhden kupin alibilla.
Toivon vilpittömästi menestystä yrittäjälle.- Anonyymi
Samaa mieltä.
Onnea ja menestystä yrittäjälle. Sitä Outokummussa yrittävältä tarvitaan mutta kovalla työllä ja laadukkaalla palvelulla ja tuotteilla pärjää.
Puhetta ja sorinaa saa olla mutta juorukerhoa ei tarvita uudessa kahvilassa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.
Onnea ja menestystä yrittäjälle. Sitä Outokummussa yrittävältä tarvitaan mutta kovalla työllä ja laadukkaalla palvelulla ja tuotteilla pärjää.
Puhetta ja sorinaa saa olla mutta juorukerhoa ei tarvita uudessa kahvilassa...Café kumpu ilman juoruilevia ukkoja, tuntuu ihanalta. Ei kahvikupilla kokonaista päivää. Yrittäjälle pitää antaa tilaisuus ottaa uusia asiakkaita, se on reilunpelin henki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Café kumpu ilman juoruilevia ukkoja, tuntuu ihanalta. Ei kahvikupilla kokonaista päivää. Yrittäjälle pitää antaa tilaisuus ottaa uusia asiakkaita, se on reilunpelin henki...
Minä ajan avomersun cafen pihalle, ensin käyn lidlin tarjouksesta kököt, on muuten kyydissä myös piensijoittaja jos ette satu tietämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajan avomersun cafen pihalle, ensin käyn lidlin tarjouksesta kököt, on muuten kyydissä myös piensijoittaja jos ette satu tietämään
Tää tyyppi on kyl sekasin,itsellä ei oo varaa avomallin meseen,niin täällä marisee.mene töihin niin voit ostaa Mersun,et ehkä avomallin mut jonkinlaisen mersun.kummun cafe on paras
- Anonyymi
Mistä helvetistä näitä avomersun ajajia piisaa, vissiin avohoidosta, kun sitä paiholaa ei ole.
- Anonyymi
On avomersulla renaulttia paree ajaa
- Anonyymi
Onhanse tikkamäellä.Nyt ois aika hyvä kun tämmönen paskanjauhaminen loppus,ei tee kenestäkään hyvää.sille ei vaan voi muuta kun kumpu cafe on parempi.
- Anonyymi
Onko renaulttia avo vai umpi, mersulla avo
- Anonyymi
Café kummun tuotteet on parantuneet päivä päivältä.
- Anonyymi
Epäilemättä okun paras kahvila tää Cafe kumpu
- Anonyymi
Se on tainut vaihtua tukussakin siis valikoima..
- Anonyymi
Joo tukkuun tullu uus kuorma! Ja valikoima päivitys.
- Anonyymi
Avautui jo. Ei häpeä muiden kaupunkien kahviloita Café kumpu
- Anonyymi
Ihania leivoksia eikä kokoonnu ukkojen juorukerho kuten muualla
- Anonyymi
Olen tykännyt käydä myös, kun ukkojen juorukerho ei kokoonnu Ravintola Kummussa.
- Anonyymi
Kosilkan kahvilan menestyksen este, juuri tuo häiritsevästi mölisevien ukkojen juorukerho. Viime kesänä olin kuuntelemassa villejä juttuja ja sama kööri jatkaa terroria edelleen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosilkan kahvilan menestyksen este, juuri tuo häiritsevästi mölisevien ukkojen juorukerho. Viime kesänä olin kuuntelemassa villejä juttuja ja sama kööri jatkaa terroria edelleen...
Elämä on valintoja, Kosilkka palvelee näiden satusetien kokoontumispaikkana mainiosti jää sivistyneille ihmisille tilaa muualla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on valintoja, Kosilkka palvelee näiden satusetien kokoontumispaikkana mainiosti jää sivistyneille ihmisille tilaa muualla..
Koiria ei saa tuoda kahvilan sisälle, eikä ne suositeltavia ulkona terassillakaan. Ulkoiluttakaa koiranne muualla. Koira voi ulostaa ilman asianmukaista valvontaa. Ilman koiraa kahville kiitos.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384350Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3382184Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481881- 1071800
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571449Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4821343Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316