🏋️♀️🤸♀️🛌 niinkuin on ajatellut. Kuntosalin jälkeen nukahdin vahingossa. Onneksi ei ollut sovittuja menoja. Sitten koiran tassut iltalenkillä eivät liikkuneet kotikatua kauemmas. Sentään tuttuun kauppaan ei ole sovittu treffejä, kun se on pari päivää kiinni.
Nou hätä! Ei sen kummempaa!
Aina ei voi asiat sujua
19
76
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin treenasin tänään.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Jätin tänään selkäliikkeen väliin, kun viimeviikon jäljiltä selkä on kipeä 😟
Millainen sun selkäliike on?
Anonyymi kirjoitti:
Millainen sun selkäliike on?
Se on niitä kuntosalin koneita missä istutaan ja selän takana on semmoinen halko jota selällä työnnetään niin että päästään vaakatasoon. Siitä mun selkä ei tykännyt.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Se on niitä kuntosalin koneita missä istutaan ja selän takana on semmoinen halko jota selällä työnnetään niin että päästään vaakatasoon. Siitä mun selkä ei tykännyt.
Ei kannata tehdä sellaisia liikkeitä mistä selkä ei tykkää. Kokemuksesta tiedän että selkäliikkeiden kanssa pitää olla varovainen.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata tehdä sellaisia liikkeitä mistä selkä ei tykkää. Kokemuksesta tiedän että selkäliikkeiden kanssa pitää olla varovainen.
Totta, yritin olla varovainen ja tein liikkeen hitaasti. Nyt en enää mene siihen laitteeseen. Saa lankku tms riittää selälle. Onhan juutuubi ohjeita täynnä.
- Anonyymi
Mää nukahdin myös mutta kuntosalilla ja juoksumatolle, tunnustan että pitäisi kohottaa kuntoa enemmän että jaksaa.
- Anonyymi
Mää en viitti käydä yksin
Täst niiku bonjaa, et kannattaa välttää kuntosalii ku kamaloittavaa tautii. 🌹👀
lounas.ajatus kirjoitti:
Ei kai. Hyödyt on kuitenkin haittoja suuremmat.
Mutku siinon myös semmone itsekunnioitusongelma. Emmää aineskaan ois kehannu kasvoo julkisesti näyttää, jos mä oisin joskus käyny kuntiksel pullistelemassa. 🌹👀
Kynis kirjoitti:
Mutku siinon myös semmone itsekunnioitusongelma. Emmää aineskaan ois kehannu kasvoo julkisesti näyttää, jos mä oisin joskus käyny kuntiksel pullistelemassa. 🌹👀
Kuntosalilla on paljon laitteita joissa voi kohottaa kuntoa. Esim. Soutulaite, juoksumatto, kuntopyörä, talja, askelpenkki, vastusnauhat ym. Ei siellä tarvi pullistella painojen kanssa kun on muutakin valinnanvaraa.
lounas.ajatus kirjoitti:
Kuntosalilla on paljon laitteita joissa voi kohottaa kuntoa. Esim. Soutulaite, juoksumatto, kuntopyörä, talja, askelpenkki, vastusnauhat ym. Ei siellä tarvi pullistella painojen kanssa kun on muutakin valinnanvaraa.
Kamalii EI SAA puhuu. Sillei ei saa tehä. 🌹👀
Uutiset kertoo leipähyllyjen olleen tyhjiä joissakin kaupoissa. Mulla on viikon leivät pakastimessa. Siellä rakkauden vieressä, joka odottaa sulamista Hänen katseestaan.
- Anonyymi
💩 . ajatus
- Anonyymi
Jokainen gramma lihasta (nat) on painonsa arvoinen kullassa. Siis rullaluistimet vs rollaattori eläkkeellä. Btw imo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733363
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442172- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618