Aloitan nimeällä useat Vaihan ravintolat. Todella narsistinen meininki siellä syistä x.
Toksisin työpaikka Mikkelissä
17
973
Vastaukset
- Anonyymi
Finglishillä tehostettu 100% turha aloitus, koaka ei uskalleta edes kertoa syytä paikan haukkumiselle..
- Anonyymi
Kokemus. Eikö se tullut jo selväksi aloituksesta?
Aikamoisten lampaiden kuppila koko ketju. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemus. Eikö se tullut jo selväksi aloituksesta?
Aikamoisten lampaiden kuppila koko ketju.Syy x osoittaa aloittajan (eli sun?) sisäsiitoksen tuloksen olevan nössö, kun ei tänne uskalla syytä kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy x osoittaa aloittajan (eli sun?) sisäsiitoksen tuloksen olevan nössö, kun ei tänne uskalla syytä kertoa.
Tunnetaan varmaan hyvin perskärpäsenä muuallakin päin maatamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten lähti taas psykoosit tulille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ei tunneta kuin tässä kaupungissa, ja se riittää 🤺
- Anonyymi
Samanlainen ketju pitäis olla täällä toisinkin päin eli yritykset vois täällä haukkua millaisia oli paskimmat työntekijät!
- Anonyymi
Kova tuntuu olevan vaihtuvuus vaihan paikoissa...kertoo varmasti jotain siitä millainen on työpaikkana.
- Anonyymi
Eiköhän se ykköspaikka mene Ekotorille. Vai mikä ihme elämää se nykyään onkaan.
- Anonyymi
Ekotori on suojatyöpaikka, työkokeilua, ei voi verrata ns.oikeisiin työpaikkoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekotori on suojatyöpaikka, työkokeilua, ei voi verrata ns.oikeisiin työpaikkoihin.
Just näin.
Tai kai se on oikee työpaikka koko laumalle niitä ohjaajia, vai mitä lienevätkään. Ihmettelen vaan, kuinka ne nukkuvat yönsä.
Ymmärrän, jos sinne laitetaan ihminen kuntoutumaan ja saamaan rotia elämäänsä.
Mutta olen kuullut, että joskus ahdistelevat sinne myös henkilöitä, joilla on elämä aivan kunnossa. Pitempi työttömyys vain takana. Sehän ei automaattisesti tee kenestäkään luuseria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin.
Tai kai se on oikee työpaikka koko laumalle niitä ohjaajia, vai mitä lienevätkään. Ihmettelen vaan, kuinka ne nukkuvat yönsä.
Mutta olen kuullut, että joskus ahdistelevat sinne myös henkilöitä, joilla on elämä aivan kunnossa. Pitempi työttömyys vain takana. Sehän ei automaattisesti tee kenestäkään luuseria.Kyllä annan ääneni ekotorille myös. Olin siellä töissä ja muutama todella mätä omena oli silloin rivissä. Tarinoita riittäisi kerrottavaksi mutta pikkusieluisuus ja epäpätevyys kohtasi monessa "johtavassa" henkilössä tavalla jota itse perkelekkin kahdehtisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin.
Mutta olen kuullut, että joskus ahdistelevat sinne myös henkilöitä, joilla on elämä aivan kunnossa. Pitempi työttömyys vain takana. Sehän ei automaattisesti tee kenestäkään luuseria.Sosiaaliohjaajat nukkuvat hyvin sillä heillä on hyvä palkka
- Anonyymi
Kaikki joissa on valkoihoisia heteromiehiä töissä
- Anonyymi
mitäs lieksaan kuuluu? onko toksista?
- Anonyymi
ON TOKSISTA KUIN ESTERYN TILOISSA SADUN SEURASSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389