kun ei syö ni masentaa
siksi masentuneen pitää harkita vakavasti syödä riittävästi ruokaa
ja jotta ruoka maistuisi, voisi ostaa laadukasta ruokaa
masentunut ihminen on sellainen joka ei muista ottaa ruokaa
8
163
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt yleistä.Itse olen sairastanut masennuksen ja olen ylipainoinen ollut aina. Joten älä yleistä että kaikki masentuneet on normaalipainoisia.
- Anonyymi
kaveri, miun on vaikea vertailla anorektikon ja ylipainoisen välistä masennusta
kumman masennus on parempi
- Anonyymi
Samaa mietä älä yleistä ihmisiä masentuneina. Masenuksia on monen kirjavia. Joten aloituksesi ei pidä paikansa. On kaljan ja viinin juonista masentuneita.Jota alkoholi lihotaa. Poltavat tupakka,joka vie nälän tunteen,krapulassia ahmivat sitten mitä sattuu jääkapissa olemaan ja näkyy kehossa..On oikeasti masentuneita syystä tai toisesta ja ihan normaali vartaloisia.Jotka myös selviävät masennu.kun eivät pläträä viinalla.
- Anonyymi
Omalla kohdalla olen turuttanut masennuksen ruualla aikoinaan.En juo ja polta vaan ihan tunnesyönyt lapsesta asti,koska en lapsena tiedostanut edes masennusta.Myös aikuisena turrutin pahan olon ruokaan.
- Anonyymi
minua kyllä masentaa vain nälän tunne
kun juon alkoholia, niin päässä on humala tunne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omalla kohdalla olen turuttanut masennuksen ruualla aikoinaan.En juo ja polta vaan ihan tunnesyönyt lapsesta asti,koska en lapsena tiedostanut edes masennusta.Myös aikuisena turrutin pahan olon ruokaan.
olen älykkö jollakin tavoin
luen kirjan joskus
ja kun päivän lopuksi väsyn, niin syön itseni sellaiseksi, että ajatukset eivät enää ole aktiivisia
- Anonyymi
Köyhä on masentunut koska ei ole varaa ostaa terveellistä ruokaa.
- Anonyymi
)-:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418