kun ei syö ni masentaa
siksi masentuneen pitää harkita vakavasti syödä riittävästi ruokaa
ja jotta ruoka maistuisi, voisi ostaa laadukasta ruokaa
masentunut ihminen on sellainen joka ei muista ottaa ruokaa
8
165
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt yleistä.Itse olen sairastanut masennuksen ja olen ylipainoinen ollut aina. Joten älä yleistä että kaikki masentuneet on normaalipainoisia.
- Anonyymi
kaveri, miun on vaikea vertailla anorektikon ja ylipainoisen välistä masennusta
kumman masennus on parempi
- Anonyymi
Samaa mietä älä yleistä ihmisiä masentuneina. Masenuksia on monen kirjavia. Joten aloituksesi ei pidä paikansa. On kaljan ja viinin juonista masentuneita.Jota alkoholi lihotaa. Poltavat tupakka,joka vie nälän tunteen,krapulassia ahmivat sitten mitä sattuu jääkapissa olemaan ja näkyy kehossa..On oikeasti masentuneita syystä tai toisesta ja ihan normaali vartaloisia.Jotka myös selviävät masennu.kun eivät pläträä viinalla.
- Anonyymi
Omalla kohdalla olen turuttanut masennuksen ruualla aikoinaan.En juo ja polta vaan ihan tunnesyönyt lapsesta asti,koska en lapsena tiedostanut edes masennusta.Myös aikuisena turrutin pahan olon ruokaan.
- Anonyymi
minua kyllä masentaa vain nälän tunne
kun juon alkoholia, niin päässä on humala tunne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omalla kohdalla olen turuttanut masennuksen ruualla aikoinaan.En juo ja polta vaan ihan tunnesyönyt lapsesta asti,koska en lapsena tiedostanut edes masennusta.Myös aikuisena turrutin pahan olon ruokaan.
olen älykkö jollakin tavoin
luen kirjan joskus
ja kun päivän lopuksi väsyn, niin syön itseni sellaiseksi, että ajatukset eivät enää ole aktiivisia
- Anonyymi
Köyhä on masentunut koska ei ole varaa ostaa terveellistä ruokaa.
- Anonyymi
)-:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882