Vihreä komeetta ja kaksi maanjäristystä

Anonyymi-ap

Salaam!

Helmikuussa 2023 COMET 2022 E 3 ja Turkissa KAKSI maanjäristystä. Hadith sanoo että KAKSI HAMPAINEN komeetta on merkki Mahdin tulemuksen . Nuo kaksi hammasta oliko Turkin maanjäristykset?

Merkit tiivistyy koko ajan! Joko tänä vuonna tulee vai vasta 10 vuoden kuluttua???

Salaam!

13

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olihan muriaisu taas ja kaikki ei mitään totuutta ei häivääkään ei sitten yhtän häivää.

    • Anonyymi

      Islamis han noi kauheudet kyllä käytte läpi,
      - mutteise meihin mitää vaikuta vaikkas kuinka kippuroite jutujenne parissa.

      • Anonyymi

        Niin onhan tuo pallo vähän hukkunut vuosien edetessä kun ei ole tulemus toteutunut.
        Jumala toimii omassa aikataulussaan. Itse olin varma että jo 2013 jolloin kaikki langat ja enkelien apu oli omissa käsissäni olisi tulemus lähellä. Mutta Jumala onkin siirtänyt minut syrjään ja antaa kunnia-arvoisille ennemmin pelikentän.

        Tulemus 2013 ok
        2023 sovittu edeltäkäsin kirjoissa
        2033 viimeinen mahdollinen vuosi?

        Toisaalta jo 1800 luvulla oli Sudanin Mahdi ja Ahmad. Itse olen ollut sitä mieltä että tulee raju muutos koko maapallon laajuinen, mutta se ei ehkä onnistu vaan monien sotien kautta vain käy tie Jumalan valtakuntaan. Ei ollut intoa kellään vapaaehtoisiin uudistuksiin. Vain ahdingojen kautta käy tie Jumalan valtakuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan tuo pallo vähän hukkunut vuosien edetessä kun ei ole tulemus toteutunut.
        Jumala toimii omassa aikataulussaan. Itse olin varma että jo 2013 jolloin kaikki langat ja enkelien apu oli omissa käsissäni olisi tulemus lähellä. Mutta Jumala onkin siirtänyt minut syrjään ja antaa kunnia-arvoisille ennemmin pelikentän.

        Tulemus 2013 ok
        2023 sovittu edeltäkäsin kirjoissa
        2033 viimeinen mahdollinen vuosi?

        Toisaalta jo 1800 luvulla oli Sudanin Mahdi ja Ahmad. Itse olen ollut sitä mieltä että tulee raju muutos koko maapallon laajuinen, mutta se ei ehkä onnistu vaan monien sotien kautta vain käy tie Jumalan valtakuntaan. Ei ollut intoa kellään vapaaehtoisiin uudistuksiin. Vain ahdingojen kautta käy tie Jumalan valtakuntaan.

        Se on hyvä
        - kun islami tasaa päitä, se tyyli sopii islamille ja pitää kunian silloin korkeuksissa,
        - sillä on hyvä rarsastaa ainakin jonkin matkaa luuvan päällä


    • Anonyymi

      Tämä tunne on näille aivan vierasta -

      >> Virsi 492, Ystävä sä lapsien siionin laulut

      - Kyllä menee kylmät väreet 13-vuotiaankin läpi kun nyt, kun soitan tätä mummolleni, joka elelee viimisiä vuosiaan.. Nämä vuodet muistaa kyllä. ❤️

    • Anonyymi

      Kaikki uskovaiset uskonnosta riippumatta tuntuvat olevan ihan sekaisin. Komeettoja tulee ja menee kuten maanjäristyksiäkin. Ei ne ennusta Jeesuksen sen paremmin kuin minkään mahdin tai Allahin uudelleen tulemista.

      • Anonyymi

        Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan - Ida Elina

        TÄMÄ ON SILA TULEVIIN JA MENNEISIIN // ELÄVÄÄ VETTÄ


      • Anonyymi

        ELÄMÄN TARKOITUS Katse Kaikkeuteen

        - Kiitos tästä aiheesta, kosketti ja pisti mut miettimään asioita <3


    • Anonyymi

      Islamin komeetta syoksuu maata-päin /// koskas se viimeinen JYSSÄYS TAPAHTUU

      • Anonyymi

        Elämä loppu ja ulina alkaa.


    • Anonyymi

      Nostradamuksen 5. Centuria kertoo paljon VÄÄRÄSTÄ MAHDISTA, joka Mobilisoi armeijan hyökkäämään Italiaan ja Espanjaan. Tuo armeija ei voita kaiketi, mutta saattaa aiheuttaa epäluuloja ja negatiivista mielialaa oikeaa Mahdia kohtaan. Hän tulee olemaan siksi vain ahdingossa olevia sorrettuja varten. Sillä ahdingossa oleva ei lue Väärää Mahdia temppuineen oikean Mahdin syyksi.

      Oikean Mahdin kasvot sädehtii ja paljon tuntomerkkejä on annettu. On hyvä tunnistaa hänet varmuudella . Nyt on menossa aika jossa vaikuttaa monia antikristillisiä voimia.

    • Anonyymi

      Miksi näitten levitäytyminen on näinkin JULKISTA,
      - Mihin allahia roppaa tarvittaisiin.

      >> Al-Taee kaapii pohjamutia, Leena Meri selittää tosiasiat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1163
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      820
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      819
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      794
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe