Miksi yksikään japanilainen tehdas ei tee moottoripyörää jossa olisi parilitrainen tai jopa 3 litrainen nelosmoottori sellaisessa retrorungossa,tai vaihtoehtoisesti rivikutonen isolla iskutilavuudella .
Suzukilla oli 1400 gsx,isompaa ,isompaa,pliis!
Iso kuutioinen retro
59
1410
Vastaukset
- Anonyymi
jos olis kysyntää niin varmaan tehtäisiin
moottoripyörissäkin ollaan menossa eko-suuntaan, sähkömoottorit tekee tuloaan - Anonyymi
Onneton mammutti paapalle ajettavaksi, sää voit ostaa semmosen hotbossin veekasilla?🙊🙉🙈
- Anonyymi
Japsit eivät koskaan valmista mitään marginaalituotteita, joita myydään vähän. Kaiken pitää olla tusinatavaraa..
- Anonyymi
Et näköjään ole asioista perillä. Japsit on valmistanut suuren määrän erilaisia, jopa erikoisia moottoripyöriä, laidasta laitaan, ettet tiedä niistä puoliakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään ole asioista perillä. Japsit on valmistanut suuren määrän erilaisia, jopa erikoisia moottoripyöriä, laidasta laitaan, ettet tiedä niistä puoliakaan.
Valmistusmäärät pitää olla suuria jotta toiminta on kannattavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valmistusmäärät pitää olla suuria jotta toiminta on kannattavaa.
Tuo koskee mielestäsi vain japseja, kummallinen logiikka sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo koskee mielestäsi vain japseja, kummallinen logiikka sinulla.
Missä kohtaa olen niin väittänyt? Onko ymmärryksessäsi musta aukko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään ole asioista perillä. Japsit on valmistanut suuren määrän erilaisia, jopa erikoisia moottoripyöriä, laidasta laitaan, ettet tiedä niistä puoliakaan.
Juu, niitä erilaisia ja erikoisia ei ole vain koskaan tuotu pohjoisen euroopan markkinoille. Täällä on tuontiohjelmassa vain ne mallit jotka markkinatutkimusten mukaan varmasti myy, ja siksi mallitarjonta on täällä aina ollut paljon suppeampi kuin muualla.
Pohjois-Euroopassa on määrätyistä syistä aika pienet prätkämarkkinat muutenkin, ei tänne kannsta satsata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa olen niin väittänyt? Onko ymmärryksessäsi musta aukko?
Älä muilta kysele, mitä olet itse kirjoittanut. Jos olet niin sekaisin, ettet muista väitteitä japseista, voit lukea ne tuosta ylempää. Onko liian vaikeaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, niitä erilaisia ja erikoisia ei ole vain koskaan tuotu pohjoisen euroopan markkinoille. Täällä on tuontiohjelmassa vain ne mallit jotka markkinatutkimusten mukaan varmasti myy, ja siksi mallitarjonta on täällä aina ollut paljon suppeampi kuin muualla.
Pohjois-Euroopassa on määrätyistä syistä aika pienet prätkämarkkinat muutenkin, ei tänne kannsta satsata.Olisi mielenkiintoista tietää, miten erilainen ja erikoinen pyörän pitäisi olla?
On niitä erikoisempia pyöriä ollut saatavilla suomessakin, se vaan ei ole valmistajan vika, jos asiakkaat ovat suomessa konservatiivisia, eikä erikoisempia malleja osteta.
Moottoripyörien ja autojenkin kohdalla porukka huutaa kuorossa, että ruma, jos vähänkin on massasta poikkeava malli. Onhan tuo tullut tälläkin palstalla monta kertaan esiin.
- Anonyymi
Mitä isompi pyörä, sitä pienempi siitin.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa Kawasaki 1400 ZZR ja mahtimela.
- Anonyymi
Tiedän hyvin suuren osan, joiden valmistusmäärät ovat jääneet pieniksi. Ne ovat olleet ne täydet sudet joiden valmistus on kiireesti lopetettu.
- Anonyymi
Tarkoittaako tuo sitten toisinpäin sitä, että sellaiset pyörät, joita on valmistettu ja myyty todella paljon, ovat oikeinkin hyviä?
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä kuka haluaa ostaa 3000 kuutioisen moottoripyörän? Puolet kuutioista saavat pyörän lentämään, ja painoa tulee turhaan ? Mutta nämä tyypit jotka näistä haaveilee, tuskin ovat moottoripyöräilijöitä ?
- Anonyymi
Japsien "limited editionitkin" ovat olleet kymmeniä tuhansia.
- Anonyymi
Miks pitäis olla vielä isompia koneita. Näistä nykyisistäkin saadaan ihan tarpeeksi tehoja irti.
- Anonyymi
Kun on tarpeeksi iso moottori voi ajella vaihdetta vaihtamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tarpeeksi iso moottori voi ajella vaihdetta vaihtamatta.
Minulla oli aikanana kaksivaihteinen Jupiter. Aika harvoin sillä joutui vaihtamaan. Kannattaa harkita sellaista jos vaihtaminen tuntuu liian vaikealta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tarpeeksi iso moottori voi ajella vaihdetta vaihtamatta.
Automaattivaihteisia prätkiäkin on ollut ainakin hondalla…
Anonyymi kirjoitti:
Automaattivaihteisia prätkiäkin on ollut ainakin hondalla…
Ja Hussella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tarpeeksi iso moottori voi ajella vaihdetta vaihtamatta.
No peruste se on tuokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tarpeeksi iso moottori voi ajella vaihdetta vaihtamatta.
Tuohon auttaa sähkömoottori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tarpeeksi iso moottori voi ajella vaihdetta vaihtamatta.
Ei tartte olla iso. Minulla on 380 kuutiota ja jostain 35 km/h alkaen voi ajaa isoimmalla vaihteella.
- Anonyymi
Ja kun on tarpeeksi iso ja painava niin semmoiosen pesee mutkatiellää kevarilla.:-)
- Anonyymi
Ei taida olla ikää sinulla edes 13 vuotta?
- Anonyymi
Aikuiset ostaa ratapyörät ihan erikseen, ei näitä tavallisia tieliikenteessä kilpailuihin käytetä.
- Anonyymi
Etkös tiedä että downsizing on ollut muotia jo pitkään?
- Anonyymi
Sellasta mitä ap haluaa tulee joskus vastaan.
Jos sellaisen haluaa pitää olla hereillä ja ostaa kun on tarjolla.
https://www.bike-urious.com/bmw-v8-twin-turbo-in-finland-2018-proboost-m1/ - Anonyymi
Ei ole tarjonnassa isohkoa laukkupyörää jolla tehdä reissua , vaarsinkaan jos ei kyykyt tule kysymykseen , joku rebel 1100 tarvel on hyvä esimerkki , naurettavat laukut yms. ei tuommosella mopolla tee mieli lähteä reissuun , mikä siinä on niin vaikea tehdä kunnon varusteilla olevaa matka pyörää joka muokattavissa , nakuksi tarvittaessa.
- Anonyymi
Eikö tuo ole "isohko" onko laukut naurettavat, onko mopo?
https://www.bikeworld.fi/moottoripyorat/honda/touring2/gl1800-gold-wing-bagger-dct - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo ole "isohko" onko laukut naurettavat, onko mopo?
https://www.bikeworld.fi/moottoripyorat/honda/touring2/gl1800-gold-wing-bagger-dctHomosohva jota ei voi muokata tarpeen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homosohva jota ei voi muokata tarpeen mukaan.
Ihme ruikuttaja olet, vika ei ole siinä, etteikö hyviä pyöriä ole markkinoilla, sinulla ei vaan ole rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homosohva jota ei voi muokata tarpeen mukaan.
Missä sinä tuossa näet sohvan?
Eiköhän tuohon ole melkoinen määrä varusteita saatavilla, vai meinaatko itse raudasta vääntää? - Anonyymi
Kyllä on motoristit edenneet kauas siitä karaistuneesta joukosta, mitä olivat joskus. Aikamoisen pehmoa meininkiä jos reissuun ei tee mieli lähteä kun 1100 kuutiota ei riitä ja laukut on huonot. Ihme vinkumista.
- Anonyymi
Bmw llä on 1600 mut se Kait on liian pieni , miksi pitää olla japanilainen . Eurooppalaisena haluan ajaa kotimaanosan autolla ja moottoripyörällä.
- Anonyymi
Varmaan siksi kun kukaan ei sellaista halua.
Jos ihan oikeasti sellaista tarvitset niin kyllä sinulle sellainen tehdään, maksat vain sen mitä tarvitaan. - Anonyymi
Luin ensin otsikon väärin, että Iso munainen reijo. EI sen puoleen kyllä sellainenkin kelpaa! Poikain kesken on kiva pärtsäillä.
- Anonyymi
Olet tosiaankin eksynyt väärälle palstalle, sinulle isomunaisista ukoista kiinnostuneelle on ihan omat palstat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tosiaankin eksynyt väärälle palstalle, sinulle isomunaisista ukoista kiinnostuneelle on ihan omat palstat.
Haluisitko ehdottaa jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tosiaankin eksynyt väärälle palstalle, sinulle isomunaisista ukoista kiinnostuneelle on ihan omat palstat.
Kyllä se on niin, että kankea kaipailevat - vaikkakin tässä tapauksessa taitaa olla kyseessä vain trollaaja - saavat kyllä täällä keskustella. Sinulla vain on jäänyt väärä käsitys. Siis se, että sinulla olisi valta päättää kuka täällä keskustelee. Sen päätöksen voit tehdä vain itsesi puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisitko ehdottaa jotain?
Sinä tunnet paremmin omat perverssit taipumuksesi ja fetissit, googleta, muuta neuvoa sinulle ei voi antaa.
Tämä palsta on moottoripyöristä kiinnostuneille, eikä mikään senssipalsta sinun kaltaisille homomiehille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tunnet paremmin omat perverssit taipumuksesi ja fetissit, googleta, muuta neuvoa sinulle ei voi antaa.
Tämä palsta on moottoripyöristä kiinnostuneille, eikä mikään senssipalsta sinun kaltaisille homomiehille.Pidä sitten se juttu moottoripyörissä, äläkä paasaa muille seksiasioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä sitten se juttu moottoripyörissä, äläkä paasaa muille seksiasioista.
Itse kerroit tuossa edellä etsineesi Iso munaista Reijoa ja sellainen kelpaa kuulemma hyvin. Miksi etsit seksikontakteja moottoripyöräpalstalta?
- Anonyymi
Käytiin Repan kanssa ihan miehissä telttailemassa. Mukavaa oli!
- Anonyymi
Tosissaan kun ruvetaan naimaan, niin siinä on naiset vain tiellä.
- Anonyymi
Nuoret jättää älykännykät pois ja ottaa tyhmäpuhelimet tilalle, miksi siis tehtäisiin edes litrasia moottoreita, tai edes lähelle sitä. Minulle on riittänyt 500cc customi jo vuosia ja nuoriso ei aja enää millään. Toivoisinkin suunnan olevan että pienempiä moottoreita, 250cc max tai sitten sähkö.
- Anonyymi
Iso kuutioinen Pedro Pedro
- Anonyymi
Jos noille olisi kysyntää, niin kyllä niitä tehtäisiin.
- Anonyymi
Mieluummin kysyisin että miksei noita pieniä tuoda Suomeen. Maailma on piukassa noita 150-350 kuutioisia mutta suomalainen tosiäijjjjjjä haluaa aina sen tonnisen kun ei kehtaa ajaa pienemmällä.
250cc kulkee ihan yhtä lujaa kuin tonninen. Toyota Yaris kulkee yhtä lujaa kuin Bugatti. Meillä on nopeusrajoitukset.
Itse olen hakenut pitkään tuollaista pikkupyörää kun nuo isot on kuin sängyllä ajelisi.- Anonyymi
Kertoo suomalaisen miehen heikosta itsetunnosta.
- Anonyymi
Pikkumiehelle pikkupyörä, isolle miehelle isopyörä. Sen sanelee jo kehon mittasuhteet.
Jos sinä haluat pienen mopon, miksi on niin vaikea hyväksyä, jotkut haluaa isomman?
Jos moottoripyörässä ei ole ison moottorin raakaa voimaa, suuri osa ajonautinnosta katoaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkumiehelle pikkupyörä, isolle miehelle isopyörä. Sen sanelee jo kehon mittasuhteet.
Jos sinä haluat pienen mopon, miksi on niin vaikea hyväksyä, jotkut haluaa isomman?
Jos moottoripyörässä ei ole ison moottorin raakaa voimaa, suuri osa ajonautinnosta katoaa.Kertoo suomalaisen miehen heikosta itsetunnosta. Kenelläkään ei saisi olla isompaa moottoripyörää, kuin oma 250, koska muiden isommat romahduttaa hauraan itsetunnon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkumiehelle pikkupyörä, isolle miehelle isopyörä. Sen sanelee jo kehon mittasuhteet.
Jos sinä haluat pienen mopon, miksi on niin vaikea hyväksyä, jotkut haluaa isomman?
Jos moottoripyörässä ei ole ison moottorin raakaa voimaa, suuri osa ajonautinnosta katoaa.Itse olen aikalailla keskimittainen ja normaalipainoinen. Ajan 350 kuutioisella ja kokoa sillä on minulle aivan tarpeeksi. Aika harva on lopulta parin metrin mittainen. Ylipainoiset hikisen punakat äheltäjät toki tarttee ison pyörän.
- Anonyymi
Esimerkiksi Thaimaa on paikka missä noita pienellä moottorilla olevia on 90% kaikista moottoripyöristä . Verotus on syy miksi isot pyörät on harvinaisia, mitään moottoripyörä luokkia ei ole tietääkseni ajokortissa. Isot pyörät ovat lähes saman hintaisia kuin meillä Suomessa. Mutta harmittavin juttu on että moottoripyörällä ei asiaa ns tulli pikateille, ei millään moottoripyörällä. Vauhdit siellä sellaiset että nämä "kansan" mopot ei pysy vauhdissa, teillä on yleensä muuttuvat rajoitukset 130 km/ t kovin vauhti ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen aikalailla keskimittainen ja normaalipainoinen. Ajan 350 kuutioisella ja kokoa sillä on minulle aivan tarpeeksi. Aika harva on lopulta parin metrin mittainen. Ylipainoiset hikisen punakat äheltäjät toki tarttee ison pyörän.
Jos sinulle riittää pieni mopo, miksi et hyväksy sitä, ettei kaikki halua sellaisella ajella, vaan haluavat isomman ja tehokkaamman?
Taitaa syynä olla heikko itsetunto, kun pitää jatkuvasti kiukutella, jos jollakin on isompi pyörä ja selitellä miksi ajaa itse pienellä mopedilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen aikalailla keskimittainen ja normaalipainoinen. Ajan 350 kuutioisella ja kokoa sillä on minulle aivan tarpeeksi. Aika harva on lopulta parin metrin mittainen. Ylipainoiset hikisen punakat äheltäjät toki tarttee ison pyörän.
Kyllähän Suomessa myydään näitä 124-400 cc miksi niitä ei ole enemmän liikenteessä ? Onhan niissä puute esim laukuissa eli ei sovellu reissun tekemiseen ? Ja ei oikein 2 päällä ole mukavaa ?
- Anonyymi
100 kuution nurkilla saadaan pieni kulutus ja riittävä teho 2 pyöräiseen. Myös valmistuksen kulut matalat.
Onhan jollakin kevyellä 100-200cm3 nelitahtisella jossa rento ajoasento mukana ajella kesäillalla mökille paistamaan makkaraa, ajella kauppaa ostamaan ruokaa, liikkua minne tahansa 2-3L satasella
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918