Tässä taas oli https://www.ylasatakunta.fi/teksti/parkanon-tekninen-johtaja-irtisanoutui-virastaan-6.53.114628.40b55715c9
Tekninen johtaja irtisanominen mikä nyt tuli?
28
4069
Vastaukset
- Anonyymi
Kyöstin kans samas junas. Kyöstin sukulainen.?)
- Anonyymi
Nappulan palattava eläkkeeltä takaisin hommiin, heh.
- Anonyymi
Ok saivartelu loppuu.
- Anonyymi
Kyllä taas kannatti valita ulkopaikkakuntalainen, näinhän siinä käy järjestään joka kerta. 😒
- Anonyymi
Lyhyt oli lento ja kalliiksi tulee jatkuvat hakuprosessit pienelle kaupungille. Nämä on näitä tyyppejä jotka ei sitoudu mihinkään työpaikkaan ja tämmöisen työhistorian omaavia tänne haalitaan.
- Anonyymi
Opetettu kaltaisekseen, ja opettajahan oli????,,,,,
- Anonyymi
Kyöstin tytöille tehdään paikkaa?
- Anonyymi
sai tarpeekseen kaupungin sisäänpäin lämpiävyydestä. Eiköhän tuo saanut "ohjausta" syksyn "tarjouskilpailussa" niin kepun kuin kokoomusksen nimikkoyrittäjältä kun yritti sotkea vanhoja kuvioita.
Niin onhan niitä aurauslaskuja selvitelty nyt kaupunginhallituksessakin nyt ihan tuoreeltaan. Ei vaan ole sen enempää kanttia puuttua kellään tilanteeseen. Näin se vaan parkanossa menee vaikka exesson pöydässä huudellaan..- Anonyymi
Avatkaahan nyt lisää tätä suhmurointia? Olisi hyvä saada muidenkin tietää mikä tässä on takana kun taas ovet käy!
- Anonyymi
Nouseeko musta hevonen johtoon?
- Anonyymi
Nyt Perttua äänestämään kaikki..
- Anonyymi
Se olis hyvä
- Anonyymi
Olis hyvä valvois tarkalla sihdillä hulvatonta rahan käyttöä
- Anonyymi
Juu kyllä varmaan no tuolla tavalla sisään ajetaan niitä saman-näköisiä ja hajuisia jotka tuntevat vain serkkunsa ja tätinsä
- Anonyymi
Miksi kaupungin isännöitsijä sai potkut joku vuosi sitten?
- Anonyymi
Taisi itse ottaa loparit? Sai paremman palkan yksityisellä. Nykyään kiinteistövälittäjänä Aulalkv:llä.
- Anonyymi
Perttu olis varmaan hyvä, panis ny ensin tonttinsa kaavanmukaiseen kuntoon
kuten myös muutkin.- Anonyymi
Kyllä se sitä on tehny, tontista en tie mutta vaimoonsa ainakin.
- Anonyymi
Ei kannata murehtia miksi ja mihin lähti, nyt uusi Johtaja taloon ja talous syyniin, lopetettava tuhlaus.
- Anonyymi
Hyppysellinen seksuaalisuutta ja viettelyä peliin niin tuloo lissää autoja kaupungintalon rapujen ja ovien eteen.
- Anonyymi
Mitää ei tehdä valtatien pimeyteen ja kapeuteen.
Tehtävien laiminlyönnit….siksi loparit. - Anonyymi
Paremman palkan perässä
- Anonyymi
Kai sinne jokin kaveri taas pääsee töihin vaikka ei koulutuskaan riitä.
- Anonyymi
Mä ainakaa ole kenenkää kaveri vaikka nimi saattaa tuttu ollakki, heh.
- Anonyymi
Isoin urakoitsija anto lähtökäskyn johtajalle. Nyt on sopivasti saunotettavat johtajat
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119158
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265898- 1024828
- 584813
- 833889
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743453- 563419
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262906Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502802- 432681