Miksi kaahaatte ?

Anonyymi-ap

Laittakaa tänne syitä miksi Audi kuskit ajaa aina ylinopeutta ?
Näin ainakin Pirkanmaalla.

73

1678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljon sähkövikoja. Nopeusmittari näyttää mitä sattuu, volkut ei toimi, jne.

      • Anonyymi

        Sähkövika on niillä siellä korvien välissä. Luulevat, ettei säännöt koske niitä.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­­N­­y­­­m­­f­­o­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17739231D

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Auto, joka on tehty pääsääntöisesti sellaisessa maassa ja maahan, jossa saa ajaa niin paljon, kuin vaan autosta irti lähtee, joten ei sellaista autoa ainakaan huonommat ajo-ominaisuudet rajoita.

      • Anonyymi

        Mutta ei se ole mikään puolustus ylinopeudelle.
        Ei tartte leikkiä Saksalaista.Kyllä sielläkin nopeusrajoitus alueita on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei se ole mikään puolustus ylinopeudelle.
        Ei tartte leikkiä Saksalaista.Kyllä sielläkin nopeusrajoitus alueita on.

        On joo, mutta on siellä myös niitä yleisiä paikkoja, joissa voi kaahata ihan laillisestikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo, mutta on siellä myös niitä yleisiä paikkoja, joissa voi kaahata ihan laillisestikin.

        Mutta siellä Saksassa ei sikailla Audeilla. Siinä on suuri ero.


      • Anonyymi

        esim moottori brasiliassa


      • Anonyymi

        ai brasiliassa vai missä audin lohkot tehdään


    • Anonyymi

      Kaksi syytä:
      -lippisjätkät ostavat vanhempia Audeja
      -Uusien Audien ostajaksikin valikoituvat tyypit, jotka pitävät sitä vauhdikkaana vehkeenä. Lisäksi monet Audit ovat kalliita, minkä vuoksi niitä hommaavat kyynerpäätaktiikkakaverit.

      Tosin SUV-Audit harvemmin kaahaavat ja niiden puikoissa onkin usein vähän varttuneempaa väkeä.

      • Anonyymi

        Pitää näyttää muille kuka on Teiden King.
        Audi King. TEIDEN KING 💪


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        skoda tuo oli


    • Anonyymi

      Ääh nuo Toyolooroilla ajelevat tuijottavat mittateitaan ja kuuden kympin alueella mittarinsa väpättää just ja just kuudenkyympin kohdalla.

      Meneehän siinä Audilla ohi, kun toyolooran todellinen nopeus on hieman reilu viiskymppiä.

      Sitten toyolooron kuski itkee täällä nuppi punaisena, että ohittaja ajoi ylinopeutta.

      Voi hellan lettas. Hanki nyt kunnon länsiauto itäkippanasi sijaan.

    • Anonyymi

      BYC

      Nopeusrajoitukset myös liian alhaisia, ylväälle autolle

      • Anonyymi

        Ei Audi mikään ylväs ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Audi mikään ylväs ole.

        Kateutta se kuitenkin aiheuttaa, näemmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateutta se kuitenkin aiheuttaa, näemmä.

        audin ostaa vain ihminen joka ei ymmärrä autoista hevon paskaa,sekundaa dkw moottorilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateutta se kuitenkin aiheuttaa, näemmä.

        paskinta noissa audeissa on tuo haukkaava kaksoiskytkin skoda vaihteisto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateutta se kuitenkin aiheuttaa, näemmä.

        öljyä kuluttava auton räppänä, jolla ajavat ihmiset jotka ei ymmarrä autosta mitään


    • Anonyymi

      Olen ajanut audi merkkisillä autoilla jo 30 vuotta ilman mitään kaahaamista, ihan rajoitusten mukaan on menty ja hyvin ehtinyt.

    • Anonyymi

      Entisenä audikuskina totean että audissa ei vauhti tunnu kovalta vaikka hiukan ylinopeutta ajoinkin.Siitä minulle myös huomautettiin ja kortti otettiin pois hetkeksi,vaikka olikin audi alla,selitys ei kelvannut poliisille.
      Tarkkailkaa nopeumittaria audikuskit,ei vikavloja!

      • Anonyymi

        Olisit jättänyt tuon viimeisen pois, niin olisit ollut jopa uskottava, mutta eihän typerä provopoika luonteelleen mitään voi, noloa.


      • Anonyymi

        Toisena entisenä audikuskina totean minäkin, että audissa ei tosiaan huomaa pientä vauhdin lisäystä pörinän ja tärinän kautta, niin helposti lipsahtaa yli rajoituksen jos ei koko ajan kyttää mittaria. Varsinkin alkuaikoina tuo asia pääsi välillä yllättämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit jättänyt tuon viimeisen pois, niin olisit ollut jopa uskottava, mutta eihän typerä provopoika luonteelleen mitään voi, noloa.

        Totuus kannattaa aina mainita ja kaikki mitä sanoin on tietysti totta.Mun entisessä audissa vuorotteli moottorin vikavalo,airbakin valo ja luistoneston vikavalo.Turvatyynyn valolle löytyi syy vänkärin penkin alta,mutta kaikki muu jäi ikuiseksi mysteeriksi.
        Auto oli todella miellyttävä ajaa ja kesti joiltain osin kiitettävästi,kuten moottori,kompura,laturi,startti.Em.laitteissa ei vikoja vaikka mittarissa oli yli 400t
        Kaikista muista vioista en laita listaa,ellet halua kuulla.Kommentoi tätä niin listaan kaikki viat..


      • Anonyymi

        vaan öljy valo palaa aina


    • Anonyymi

      Hauskoja nämä Toyotan romuilla ajavien alemmuus ja itku nopeuksista.
      Itse pelkäävät sakkoja kuin ruttoa ja ajavat osittain siksi aina reilusti alle suurimman sallitun ja tietenkin heikot ajo-ominaisuudet ja melu kasvattaa siihen.
      Me paremmilla autoilla ajavat joskus nautiskelemme autoistamme ja yleensä ajamme oikeaa nopeutta ja joskus ohittaessa jopa ylinopeutta, mutta entä sitten? Kukaan fiksu ei ala jonoja kerryttämään jonkun Toyotan perään, vaan pyyhkäisee ohi.

      • Anonyymi

        Fiksusti ajateltu se että jonon muodostaja on juurikin se toinen matelija.Kaikki muu olikin mielikuvituksen tuotetta ja todettakoon että toyotan ajo ominaisuudet on heikommat kuin audin,mutta romusta ei voida täysijäkisenä puhua jos audilla ajaa.
        Toinen seikka mitä hieman aavistelen on se että miksi juurikin toyotaan mielletään kaikki negatiivinen kommentointi? Vaikka kaikkien tiedossa on että esim.audin vikaherkkyyttä ei japanilaisissa autoissa ole.Onko sekin sitten jonkinlaista ennakkoluuloa,vai kateutta?
        Molemmat merkit olen kokenut ja audiin en koskaan enää palaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksusti ajateltu se että jonon muodostaja on juurikin se toinen matelija.Kaikki muu olikin mielikuvituksen tuotetta ja todettakoon että toyotan ajo ominaisuudet on heikommat kuin audin,mutta romusta ei voida täysijäkisenä puhua jos audilla ajaa.
        Toinen seikka mitä hieman aavistelen on se että miksi juurikin toyotaan mielletään kaikki negatiivinen kommentointi? Vaikka kaikkien tiedossa on että esim.audin vikaherkkyyttä ei japanilaisissa autoissa ole.Onko sekin sitten jonkinlaista ennakkoluuloa,vai kateutta?
        Molemmat merkit olen kokenut ja audiin en koskaan enää palaa..

        Toyotalla ajaessa ei todellakaan voi puhua ajomukavuudesta....


    • Anonyymi

      Juu .Audikuskit todellakin ajaa ylinopeutta. Aina puhutaan mittarivirheestä.
      Sitä ei ainakaan omassa autossani ole.
      Näkeehän sen jo kuka vaan että Audikuskit ajaa ylinopeutta ja todella reilusti.

      • Anonyymi

        Audi poitsuja ei kiinnosta tippaakaan mitkään liikennesäännöt. Se on nähty vuosien varrella.
        Holtitonta, holtitonta menoa. Vielä noi poitut yrittää puolustella täällä. Ei onnistu.


    • Anonyymi

      "miksi Audi kuskit ajaa aina ylinopeutta"

      Tuo väite ei voi mitenkään pitää paikkaansa, se ei ole edes teoriassa mahdollista.

      Kun auto, minkämerkkinen tahansa, seisoo liikennevaloissa ja lähtee siitä liikkeelle, nopeus lähtee kiihtymään nollasta ja alueella on kenties 40, 50 tai jopa 80 km/h rajoitus.

      Silloin ei olla ylinopeuden puolella.

    • Anonyymi

      Eiköhän ne ole bmwt jotka kaahaa.

      • Anonyymi

        Totta kai


    • Anonyymi

      Itsellä 3.0 Tdi ja matkanopeus yleensä 150-180km/h....mielestäni tuollainen rauhallinen vauhti on turvallinen audilla.

      • Anonyymi

        rajoilla mennään että pysyy edes tiellä tuollainen öljyruisku


    • Anonyymi

      Osta autoosi jos sinulla sellainen on tuulilasikamera ja ota videolle kaahailijat.
      Laita se youtubeen ja poliisille :D Aika turha täällä itkeä.

    • Anonyymi

      Jos koneessa on jerkkua, autossa hyvät ajo-ominaisuudet ja kuljettaja osaa homman, miksei

      • Anonyymi

        Hyvä jos kaahaat täällä palstalla eikä maantiellä, siellä voi kortti lähteä.


    • Anonyymi

      Tänään oli hyh huh haju,muija ajaa Audilla motarilla ja persiistä oikein mustaa savua pukkasi.Ihmetellyt miks autot pitää ajaa noin loppuun,pilata ne just kaahailemalla.Ottakaapa selvää kuinka paljon audeja on liikkeissä ,vikoja lähtee eteen päin loppuun rääkättyjä.Kilsoja ei välttämättä ole kuin sisäänajo.Eikö arvo autolla pitäisi ajaa sen mukaisesti,Niin me ainakin tehdään,fiilistellään..

    • Anonyymi

      Koska niillä on pieni muna, erityisesti A6 bitdi kuskilla, ketä vxtutti, kun ei kiihtyvyys riittänyt Teslalle ja kun viimein sai nokivasaransa vauhtiin, piti ohituskaistalla palata heti eteen.

      Rekkarin numerot -722, ensi kerralla lasken turpaan…

    • Anonyymi

      Kiire poikaystävän luokse.

      Audi King
      - Teiden King- 💪

    • Anonyymi

      Itse olen ajanut Audilla 20 vuotta. Ajotapani on aivan normaali, eikä ylinopeusrapsuja ole tullut , kuin yhdet rikesakot.Eihän se voi olla auton vika jos ratin takana on joku täysin umpiluu, autonmerkistä riippumatta.

      • Anonyymi

        Audikuski ei voi ajaa toisen takana. Mittarivirhe huomioitu. Alkaa ahdistamaan Audi poikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Audikuski ei voi ajaa toisen takana. Mittarivirhe huomioitu. Alkaa ahdistamaan Audi poikaa.

        Menepä vahingossa ohittamaan Audi, niin siitä se alkaa oikea näytös.
        Ainoa ylpeydenaihe on heidän elämässään peltilehmä.Ruostuva sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menepä vahingossa ohittamaan Audi, niin siitä se alkaa oikea näytös.
        Ainoa ylpeydenaihe on heidän elämässään peltilehmä.Ruostuva sellainen.

        Mun mielestä se on juuri päinvastoin, kun Audilla ohitat jonkun, siitä se riemu alkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä se on juuri päinvastoin, kun Audilla ohitat jonkun, siitä se riemu alkaa

        Miksi täytyy ohittaa jos edellä ajava ajaa rajoitusten mukaan, mittarivirhe huomioiden ?
        Oletteko levottomia ja kärsimättömiä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi täytyy ohittaa jos edellä ajava ajaa rajoitusten mukaan, mittarivirhe huomioiden ?
        Oletteko levottomia ja kärsimättömiä ?

        Ajan vuodessa noin 60tkm ja autona on tällä hetkellä A6. Ajan nopeusrajoitusten mukaisesti, mutta siitä huolimatta eteen tulee muutaman sadan kilometrin matkalla useita hitaammin ajavia, jotka luonnollisesti ohitan ripeästi ja jatkan matkaani rajoitusten mukaisesti. Jos minut ohitetaan, harmittelen sitä korkeintaan hetken hotellin baarissa yhden tuopillisen verran :)

        Pitkän ajokokemuksen perusteella sanoisin, että eniten vaaratilanteita aiheuttavat jonossa toisena, kolmantena tai nejäntenä ajavat "perskärpäset", jotka jäävät edessä olevan hitaasti liikkuvan ja nopeutta vaihtelevan auton perään roikkumaan. Usein roikkujat ajavat lyhyillä turvaväleillä. Takaa jonoon liittyy lisää autoja ja pian jono onkin niin pitkä, että asianmukaisella nopeudella ohittaminen on mahdotonta.

        Jos ei ole aikomuksena ohittaa, jättäkää reilusti väliä edessä ajavaan ja älkää estäkö muiden tekemiä ohituksia esimerkiksi ohituskaistoilla nostamalla nopeutta.

        Miksi sitten on tarvetta ohittaa, no samaan hengenvetoon voisi kysyä, miksi on tarvetta liikkua yli 60km/h, kun silläkin nopeudella on jokus perillä.

        Tiedän että viestittely tällä palstalla on enemmän tai vähemmän provosointia ja halpaa ajankulua . Ostakaa audi niin ei tarvi selitellä tai ihmetellä maailman menoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan vuodessa noin 60tkm ja autona on tällä hetkellä A6. Ajan nopeusrajoitusten mukaisesti, mutta siitä huolimatta eteen tulee muutaman sadan kilometrin matkalla useita hitaammin ajavia, jotka luonnollisesti ohitan ripeästi ja jatkan matkaani rajoitusten mukaisesti. Jos minut ohitetaan, harmittelen sitä korkeintaan hetken hotellin baarissa yhden tuopillisen verran :)

        Pitkän ajokokemuksen perusteella sanoisin, että eniten vaaratilanteita aiheuttavat jonossa toisena, kolmantena tai nejäntenä ajavat "perskärpäset", jotka jäävät edessä olevan hitaasti liikkuvan ja nopeutta vaihtelevan auton perään roikkumaan. Usein roikkujat ajavat lyhyillä turvaväleillä. Takaa jonoon liittyy lisää autoja ja pian jono onkin niin pitkä, että asianmukaisella nopeudella ohittaminen on mahdotonta.

        Jos ei ole aikomuksena ohittaa, jättäkää reilusti väliä edessä ajavaan ja älkää estäkö muiden tekemiä ohituksia esimerkiksi ohituskaistoilla nostamalla nopeutta.

        Miksi sitten on tarvetta ohittaa, no samaan hengenvetoon voisi kysyä, miksi on tarvetta liikkua yli 60km/h, kun silläkin nopeudella on jokus perillä.

        Tiedän että viestittely tällä palstalla on enemmän tai vähemmän provosointia ja halpaa ajankulua . Ostakaa audi niin ei tarvi selitellä tai ihmetellä maailman menoa!

        Audia, bemaria, mersua tai muita vastaavia ei ole tarvinnut ohitella koska ajavat rajoitusten mukaan tai yli sen. Jonoja ei näiden takia tule ja matka on jouhevaa.
        Sitäpaitsi mitä se haittaa jos nämä ohittavat ja jatkavat matkaansa nopeammin. Omapahan on korttinsa jos polttavat sen. Eniten ne hidastelijat löytyvät muita ajoneuvomerkkejä suosivista. Ajetaan mittarin rajoitusta vasten mutta nopeus humppaa 20km/h skaalalla ylös alas ja se kertautuu taakse muodostuneessa jonossa. Hidastelijat ne aiheuttavat niitä riskitilanteita edellisen kirjoittajan kuvailemalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan vuodessa noin 60tkm ja autona on tällä hetkellä A6. Ajan nopeusrajoitusten mukaisesti, mutta siitä huolimatta eteen tulee muutaman sadan kilometrin matkalla useita hitaammin ajavia, jotka luonnollisesti ohitan ripeästi ja jatkan matkaani rajoitusten mukaisesti. Jos minut ohitetaan, harmittelen sitä korkeintaan hetken hotellin baarissa yhden tuopillisen verran :)

        Pitkän ajokokemuksen perusteella sanoisin, että eniten vaaratilanteita aiheuttavat jonossa toisena, kolmantena tai nejäntenä ajavat "perskärpäset", jotka jäävät edessä olevan hitaasti liikkuvan ja nopeutta vaihtelevan auton perään roikkumaan. Usein roikkujat ajavat lyhyillä turvaväleillä. Takaa jonoon liittyy lisää autoja ja pian jono onkin niin pitkä, että asianmukaisella nopeudella ohittaminen on mahdotonta.

        Jos ei ole aikomuksena ohittaa, jättäkää reilusti väliä edessä ajavaan ja älkää estäkö muiden tekemiä ohituksia esimerkiksi ohituskaistoilla nostamalla nopeutta.

        Miksi sitten on tarvetta ohittaa, no samaan hengenvetoon voisi kysyä, miksi on tarvetta liikkua yli 60km/h, kun silläkin nopeudella on jokus perillä.

        Tiedän että viestittely tällä palstalla on enemmän tai vähemmän provosointia ja halpaa ajankulua . Ostakaa audi niin ei tarvi selitellä tai ihmetellä maailman menoa!

        Audikuskit eivät välitä mistään säännöistä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niin totta! Audi ajaa vasenta kaistaa Pohjantieilä. Vielä ehtii yhden ohi.. ja vielä yhden ohi.. nyt suoraan poistumiskaistalle toisen nokan edestä. Ja näitähän audi-pe(l)lejä riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta! Audi ajaa vasenta kaistaa Pohjantieilä. Vielä ehtii yhden ohi.. ja vielä yhden ohi.. nyt suoraan poistumiskaistalle toisen nokan edestä. Ja näitähän audi-pe(l)lejä riittää!

        Tällainenkin idiotismi ja asennevamma on tullut todistetuksi. Ei uskoisi ellei omin silmin olisi nähnyt. Ei pikkuhitlereistä ja rattiraivosta puhuminen ole jäänyt ilman katetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta! Audi ajaa vasenta kaistaa Pohjantieilä. Vielä ehtii yhden ohi.. ja vielä yhden ohi.. nyt suoraan poistumiskaistalle toisen nokan edestä. Ja näitähän audi-pe(l)lejä riittää!

        Taisi ottaa itsetunnon päälle kun et saa unta ja harmittaa muiden ylivoimaisuus?


    • Anonyymi

      Kylläpä Audi aiheuttaa hurjaa kateutta. Rytkyttäkää te vaan niillä aasialaisilla ja turkkilaisilla kinnereillä ja pelätkää kaikkea.

      • Anonyymi

        No nyt on autisti rohkea ja mitään pelkäämätön ja mistään mitään välittmätön "natsisankari" kuin pikkuhitleri konsanaan! Ei muuta kuin kaasua lisää!! Ollaan ihan syvästä kunnioituksesta kyykyssä


      • Anonyymi

        Just näin ja urheilullisesti jonomudostelmassa liekkien junaleikkejä


    • Anonyymi

      Täällä maalla autokanta on iäkkäämpää ja kuskit keskimäärin vanhempia. Ajan paljon työmatkaa ja työajoa, ja päivittäin tulee peräedellä näitä köröttelijöitä. Ei ole tavatonta, että satasen alueella ajetaan 70 km/h jono perässä. Itse ohitan säännöllisesti tällaiset kuskit jos ajomatkaa on jäljellä niin, että ohituksessa on järkeä.
      Suomen liikenteessä ei oikein ole liikennekulttuuria. Välimatkat edellä ajaviin todella pienet, ei osata antaa tilaa toisille, nopeudet seilaa reilusti, osa ajaa talousajoa hidastaen jokaiseen ylämäkeen, kääntyessä vasemmalle ei voida siirtyä vasemmalle kaistalle vaikka vastaan ei tule ketään ja suututaan ohituksista.
      Ajan myös hitaampia ajoneuvoja, ja säännöllisesti annan tilaa takana tuleville väistämällä bussipysäkeille, koska ensimmäisen hitaamman auton ohittaminen näyttää olevan joillekin aivan mahdotonta, ja siksi ne jonot syntyvät.
      Ja näin ajamastani auton merkistä riippumatta.

    • Anonyymi

      Kyllä sillä hitaammallakin nopeudella kaikki perille pääsevät. Ei tarvitse pensan hinnoista kiukutella kun ei ymmärretä sitä säästääkään.

    • Anonyymi

      Nooh, ongelmia aiheuttaa vanhojen Audien kolmannet - neljännet omistajat, jotka vihdoin pääsevät Autiin kiinni. Sama homma Bemujen kanssa. Se ketä uutena tollasen ostaa, niin ei ole tarve kaahailla/pullistella.

      • Anonyymi

        Ei ne 100-150 000€ autot ole ihan jokapojan autoja eikä nillä tarvitse ajaa kovaa saadakseen huomiota.

        Ihan mukavia ne premium autot on hitaamassa ajossa myös.


    • Anonyymi

      "se ketä uutena tollasen ostaa, niin ei ole tarve kaahailla/pullistella." Mikä ihmeen KETÄ?

      • Anonyymi

        Työsuhde kinnereitä suurin osa Saksalaisista peltilehmistä.Siis leasing kotteroita ainakin uudemmat.


    • Anonyymi

      Olet melko hölmö koska valitat täällä ylinpeudesta.
      Automerkki ei vaikuta siihen ajaako joku ylinpeutta vaan kuski.

    • Anonyymi

      Audi ja bmw kuskit on tutkimusten mukaan keskimääräistä tyhmempiä liikenteessä.

    • Anonyymi

      eihän kukaan täysi järkinen osta tuollaista öljyä kuluttavaa katiskaa

      • Anonyymi

        sieltä vaan katsomaan itselleen laatu auto huutokaupat,com liikkeet myyvät volsua ja audia joissa moottori vikaa oljynkulutus tai vaihdelaatikko 10-18 mallisia autoja. ei palautus oikeutta


    • Anonyymi

      Perusjapsilla kun ajaa 120km/h meno tuntuu jo kaahaamiselta. Joilla merkeillä nopeutta ei tarvita kuin 80km/h ja autossa matkustavia alkaa pelottaa tai hamuilevat ainakin korvatulppia.

      Saksalaisvalmisteiset premiumautot on suunniteltu miellyttäväksi huomattavasti suuremmille nopeuksille, koska kotimarkkinoilla on paljon tieosuuksia joissa ei ole nopeusrajoituksia.

      Saksalla on pitkä historia autonvalmistuksesta ja lähtökohtana on miellyttävä matkanteko autobahn nopeuksilla. Tämä tarkoittaa, että näillä autoilla voi hyvin ja miellyttävästi pitää matkanopeutena 140-200km/h. Kyseiset autot luonnollisesti kulkevat mukavasti myös alhaisempia nopeuksia.

      Koska nopeus ei ns. tunnu premium autoilla, voi joskus tapahtua ylilyöntejä nopeuden suhteen. Vakkaria on käytettävä tai nopeusmittarin valvotaan on todellä keskityttävä. Kyseisellä autolla ajavasta meno ei kuitenkaan tunnu kaahaamiselta. Nopeuden kasvamisen huomaa lähinnä siitä, että ohitustilanteita tulee jatkuvasti eteen.

      Ehkä autoja pitäisi muuttaa Suomen oloihin siten, että 80kh/h ratti tärisee ja nopeuden siitä noustessa hälyäänet ja muut tärinät ja värinät pakottavat kuljettajan hidastamaan. Muutos ei ole pakollinen kaikkien automerkkien osalta, koska hidastavat ominaisuudet kuuluvat vakiovarusteisiin.

      Liikutaan ripeästi mutta turvallisesti eikä leikitä junaa.

    • Anonyymi

      No eihän 170 km/h tunnu miltään tehokkaassa autossa.
      Saksan autobahn- mennään jopa 300.
      Audi on kilometrinnielijä.
      Sojota on kaupunkiauto.

      • Anonyymi

        Nopeusrajoituksia on jokaisessa maassa. Myös Saksassa. Ei siellä läheskään joka paikassa mennä tuollaisia nopeuksia.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

      Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

      Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

      Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

      Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

      Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

      Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

      Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

      Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

      Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe