Etsin luotettavaa CD TV tyttöä Helsingistä imemään ja panemaan mua ja toisin päin. Oon 30 170/80/ 16cmPS: Eka kertalainen hezee92 @ gmail.com
Anonyymi00008 kirjoitti:Yritä piripää selvittää ajatuksesi missä mikin on!Mikin mikä?TerveisinKutsuni0ÄänestäKommentoi
Tietääkö muut missä missä tuo Helsingi mahtas löytyy.Helsinki kyllä kartalta löytyy.Oikeesti tuo kutsunista länkyttävä on täys idiootti.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00006 kirjoitti:KylläHelsinki on Pyhäjärven rannalla.Niinkö ihanko totta.Enpä tuota tiennytkään.Minkä pyhäjärven rannalta sä löysit sen kun niitä on monta.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00014 kirjoitti:Tietääkö muut missä missä tuo Helsingi mahtas löytyy.Helsinki kyllä kartalta löytyy.Oikeesti tuo kutsunista länkyttävä on täys idiootti.Sulta ei sitten mikään meinaa mennä ohi 🙄0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00014 kirjoitti:Tietääkö muut missä missä tuo Helsingi mahtas löytyy.Helsinki kyllä kartalta löytyy.Oikeesti tuo kutsunista länkyttävä on täys idiootti.Entäs itse ??0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00014 kirjoitti:Tietääkö muut missä missä tuo Helsingi mahtas löytyy.Helsinki kyllä kartalta löytyy.Oikeesti tuo kutsunista länkyttävä on täys idiootti.Idiootti olet kyllä ihan itse sinä kun et piripäissään ymmärrä mistään mitään!?0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00008 kirjoitti:Yritä piripää selvittää ajatuksesi missä mikin on!Mun kulli on sun perseessä.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00025 kirjoitti:Mun kulli on sun perseessä.Sun kulli on mun perseessä.Nussit mua perseeseeni ja pippelini heiluu panemisen tahdissa.Hienoa kun saan olla sun panopuu.0ÄänestäKommentoi
Löytyy hutsu, huratsu, horo, horatsu, ja huoranpenikka. Paljonko pannaan vai pieraisetko ensin?0ÄänestäKommentoi
Totta kai sua pienempikin määrä paskaa kiinnostaa.Kovasti sä siitä jaksat muistuttaa.Ihme tyyppi aina sulla on paska mielessä ensimmäisenä.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00013 kirjoitti:Totta kai sua pienempikin määrä paskaa kiinnostaa.Kovasti sä siitä jaksat muistuttaa.Ihme tyyppi aina sulla on paska mielessä ensimmäisenä.Mitäs Poriin kuuluu tänään?0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00013 kirjoitti:Totta kai sua pienempikin määrä paskaa kiinnostaa.Kovasti sä siitä jaksat muistuttaa.Ihme tyyppi aina sulla on paska mielessä ensimmäisenä.Jos et käy paskalla niin halkeat,0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00013 kirjoitti:Totta kai sua pienempikin määrä paskaa kiinnostaa.Kovasti sä siitä jaksat muistuttaa.Ihme tyyppi aina sulla on paska mielessä ensimmäisenä.Sää mää ja bää mikä juntti piip piip0ÄänestäKommentoi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I4n8I80ÄänestäKommentoi
Vastaukset 32
Vanhimmat
Onko tuo Helsingi Pieksämäellä?
Terveisin
Kutsuni
Kiitos kannatuksesta.
KylläHelsinki on Pyhäjärven rannalla.
Kiitos tukihakemuksen tekemisestä.
Yritä piripää selvittää ajatuksesi missä mikin on!
Mikin mikä?
Terveisin
Kutsuni
Tietääkö muut missä missä tuo Helsingi mahtas löytyy.Helsinki kyllä kartalta löytyy.Oikeesti tuo kutsunista länkyttävä on täys idiootti.
Niinkö ihanko totta.Enpä tuota tiennytkään.Minkä pyhäjärven rannalta sä löysit sen kun niitä on monta.
Sulta ei sitten mikään meinaa mennä ohi 🙄
Kutsunia tekee niin mieli panna kuin tulpatpnta mopoa!
Entäs itse ??
Idiootti olet kyllä ihan itse sinä kun et piripäissään ymmärrä mistään mitään!?
Ei mene. Niin.
Mistä?
Mun kulli on sun perseessä.
Sun kulli on mun perseessä.
Nussit mua perseeseeni ja pippelini heiluu panemisen tahdissa.
Hienoa kun saan olla sun panopuu.
dägä dägä
Ei mistään.
Löytyy hutsu, huratsu, horo, horatsu, ja huoranpenikka. Paljonko pannaan vai pieraisetko ensin?
Sää bää mikä idiootti hintti juntti.
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa 💩
Totta kai sua pienempikin määrä paskaa kiinnostaa.Kovasti sä siitä jaksat muistuttaa.Ihme tyyppi aina sulla on paska mielessä ensimmäisenä.
Mitäs Poriin kuuluu tänään?
Jos et käy paskalla niin halkeat,
Sää mää ja bää mikä juntti piip piip
Imenkö vai panenko?
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö
Aha.
Luo alaston suomeen profiili, siellä on paljon hesasta ja lähiympäristöstä tyttöjä
Ne on kiivaita ottaan poskeen.
tyttöilen ja tykkään imeä
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I4n8I8