Etsin luotettavaa CD TV tyttöä Helsingistä imemään ja panemaan mua ja toisin päin. Oon 30 170/80/ 16cm
PS: Eka kertalainen hezee92 @ gmail.com
Suuhoitoa.
33
283
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuo Helsingi Pieksämäellä?
Terveisin
Kutsuni- Anonyymi
Kiitos kannatuksesta.
- Anonyymi
KylläHelsinki on Pyhäjärven rannalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kannatuksesta.
Kiitos tukihakemuksen tekemisestä.
- Anonyymi
Yritä piripää selvittää ajatuksesi missä mikin on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikin mikä?
Terveisin
Kutsuni - Anonyymi
Tietääkö muut missä missä tuo Helsingi mahtas löytyy.Helsinki kyllä kartalta löytyy.Oikeesti tuo kutsunista länkyttävä on täys idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KylläHelsinki on Pyhäjärven rannalla.
Niinkö ihanko totta.Enpä tuota tiennytkään.Minkä pyhäjärven rannalta sä löysit sen kun niitä on monta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö muut missä missä tuo Helsingi mahtas löytyy.Helsinki kyllä kartalta löytyy.Oikeesti tuo kutsunista länkyttävä on täys idiootti.
Sulta ei sitten mikään meinaa mennä ohi 🙄
- Anonyymi
Kutsunia tekee niin mieli panna kuin tulpatpnta mopoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs itse ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti olet kyllä ihan itse sinä kun et piripäissään ymmärrä mistään mitään!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta ei sitten mikään meinaa mennä ohi 🙄
Ei mene. Niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kannatuksesta.
Mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kulli on sun perseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kulli on sun perseessä.
Sun kulli on mun perseessä.
Nussit mua perseeseeni ja pippelini heiluu panemisen tahdissa.
Hienoa kun saan olla sun panopuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
dägä dägä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä?
Ei mistään.
- Anonyymi
Löytyy hutsu, huratsu, horo, horatsu, ja huoranpenikka. Paljonko pannaan vai pieraisetko ensin?
- Anonyymi
Sää bää mikä idiootti hintti juntti.
- Anonyymi
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa 💩
- Anonyymi
Totta kai sua pienempikin määrä paskaa kiinnostaa.Kovasti sä siitä jaksat muistuttaa.Ihme tyyppi aina sulla on paska mielessä ensimmäisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai sua pienempikin määrä paskaa kiinnostaa.Kovasti sä siitä jaksat muistuttaa.Ihme tyyppi aina sulla on paska mielessä ensimmäisenä.
Mitäs Poriin kuuluu tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et käy paskalla niin halkeat,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää mikä juntti piip piip
- Anonyymi
Imenkö vai panenko?
- Anonyymi
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö
- Anonyymi
Aha.
Luo alaston suomeen profiili, siellä on paljon hesasta ja lähiympäristöstä tyttöjä
- Anonyymi
Ne on kiivaita ottaan poskeen.
tyttöilen ja tykkään imeä
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I4n8I8
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810