Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Suuhoitoa.

Etsin luotettavaa CD TV tyttöä Helsingistä imemään ja panemaan mua ja toisin päin. Oon 30 170/80/ 16cm
PS: Eka kertalainen hezee92 @ gmail.com
32340
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 32

Vanhimmat

Onko tuo Helsingi Pieksämäellä?

Terveisin
Kutsuni

Äänestä
  • Kiitos kannatuksesta.

Äänestä

• KylläHelsinki on Pyhäjärven rannalla.

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Kiitos kannatuksesta.

Kiitos tukihakemuksen tekemisestä.

Äänestä

• Yritä piripää selvittää ajatuksesi missä mikin on!

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Yritä piripää selvittää ajatuksesi missä mikin on!

Mikin mikä?

Terveisin
    Kutsuni

Äänestä

• Tietääkö muut missä missä tuo Helsingi mahtas löytyy.Helsinki kyllä kartalta löytyy.Oikeesti tuo kutsunista länkyttävä on täys idiootti.

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

KylläHelsinki on Pyhäjärven rannalla.

Niinkö ihanko totta.Enpä tuota tiennytkään.Minkä pyhäjärven rannalta sä löysit sen kun niitä on monta.

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Tietääkö muut missä missä tuo Helsingi mahtas löytyy.Helsinki kyllä kartalta löytyy.Oikeesti tuo kutsunista länkyttävä on täys idiootti.

Sulta ei sitten mikään meinaa mennä ohi 🙄

Äänestä

• Kutsunia tekee niin mieli panna kuin tulpatpnta mopoa!

Äänestä

Tietääkö muut missä missä tuo Helsingi mahtas löytyy.Helsinki kyllä kartalta löytyy.Oikeesti tuo kutsunista länkyttävä on täys idiootti.

Entäs itse ??

Äänestä

Idiootti olet kyllä ihan itse sinä kun et piripäissään ymmärrä mistään mitään!?

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Sulta ei sitten mikään meinaa mennä ohi 🙄

Ei mene. Niin.

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Kiitos kannatuksesta.

Mistä?

Äänestä

Mun kulli on sun perseessä.

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Mun kulli on sun perseessä.

Sun kulli on mun perseessä.
    Nussit mua perseeseeni ja pippelini heiluu panemisen tahdissa.
    Hienoa kun saan olla sun panopuu.

Äänestä

dägä dägä

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Mistä?

Ei mistään.

Äänestä

Löytyy hutsu, huratsu, horo, horatsu, ja huoranpenikka. Paljonko pannaan vai pieraisetko ensin?

Äänestä
  • Sää bää mikä idiootti hintti juntti.

Äänestä

Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa 💩

Äänestä
  • Totta kai sua pienempikin määrä paskaa kiinnostaa.Kovasti sä siitä jaksat muistuttaa.Ihme tyyppi aina sulla on paska mielessä ensimmäisenä.

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Totta kai sua pienempikin määrä paskaa kiinnostaa.Kovasti sä siitä jaksat muistuttaa.Ihme tyyppi aina sulla on paska mielessä ensimmäisenä.

Mitäs Poriin kuuluu tänään?

Äänestä

Totta kai sua pienempikin määrä paskaa kiinnostaa.Kovasti sä siitä jaksat muistuttaa.Ihme tyyppi aina sulla on paska mielessä ensimmäisenä.

Jos et käy paskalla niin halkeat,

Äänestä

Sää mää ja bää mikä juntti piip piip

Äänestä

Imenkö vai panenko?

Äänestä
  • Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö

Äänestä

Aha.

Äänestä

Luo alaston suomeen profiili, siellä on paljon hesasta ja lähiympäristöstä tyttöjä

Äänestä
  • Ne on kiivaita ottaan poskeen.

Äänestä

tyttöilen ja tykkään imeä

Äänestä

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Etsin luotettavaa CD TV tyttöä Helsingistä imemään ja panemaan mua ja toisin päin. Oon 30 170/80/ 16cm
PS: Eka kertalainen hezee92 @ gmail.com

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu