Etsin luotettavaa CD TV tyttöä Helsingistä imemään ja panemaan mua ja toisin päin. Oon 30 170/80/ 16cm
PS: Eka kertalainen hezee92 @ gmail.com
Suuhoitoa.
33
340
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuo Helsingi Pieksämäellä?
Terveisin
Kutsuni- Anonyymi
Kiitos kannatuksesta.
- Anonyymi
KylläHelsinki on Pyhäjärven rannalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kannatuksesta.
Kiitos tukihakemuksen tekemisestä.
- Anonyymi
Yritä piripää selvittää ajatuksesi missä mikin on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä piripää selvittää ajatuksesi missä mikin on!
Mikin mikä?
Terveisin
Kutsuni - Anonyymi
Tietääkö muut missä missä tuo Helsingi mahtas löytyy.Helsinki kyllä kartalta löytyy.Oikeesti tuo kutsunista länkyttävä on täys idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KylläHelsinki on Pyhäjärven rannalla.
Niinkö ihanko totta.Enpä tuota tiennytkään.Minkä pyhäjärven rannalta sä löysit sen kun niitä on monta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö muut missä missä tuo Helsingi mahtas löytyy.Helsinki kyllä kartalta löytyy.Oikeesti tuo kutsunista länkyttävä on täys idiootti.
Sulta ei sitten mikään meinaa mennä ohi 🙄
- Anonyymi
Kutsunia tekee niin mieli panna kuin tulpatpnta mopoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö muut missä missä tuo Helsingi mahtas löytyy.Helsinki kyllä kartalta löytyy.Oikeesti tuo kutsunista länkyttävä on täys idiootti.
Entäs itse ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö muut missä missä tuo Helsingi mahtas löytyy.Helsinki kyllä kartalta löytyy.Oikeesti tuo kutsunista länkyttävä on täys idiootti.
Idiootti olet kyllä ihan itse sinä kun et piripäissään ymmärrä mistään mitään!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta ei sitten mikään meinaa mennä ohi 🙄
Ei mene. Niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kannatuksesta.
Mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä piripää selvittää ajatuksesi missä mikin on!
Mun kulli on sun perseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kulli on sun perseessä.
Sun kulli on mun perseessä.
Nussit mua perseeseeni ja pippelini heiluu panemisen tahdissa.
Hienoa kun saan olla sun panopuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä piripää selvittää ajatuksesi missä mikin on!
dägä dägä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä?
Ei mistään.
- Anonyymi
Löytyy hutsu, huratsu, horo, horatsu, ja huoranpenikka. Paljonko pannaan vai pieraisetko ensin?
- Anonyymi
Sää bää mikä idiootti hintti juntti.
- Anonyymi
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa 💩
- Anonyymi
Totta kai sua pienempikin määrä paskaa kiinnostaa.Kovasti sä siitä jaksat muistuttaa.Ihme tyyppi aina sulla on paska mielessä ensimmäisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai sua pienempikin määrä paskaa kiinnostaa.Kovasti sä siitä jaksat muistuttaa.Ihme tyyppi aina sulla on paska mielessä ensimmäisenä.
Mitäs Poriin kuuluu tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai sua pienempikin määrä paskaa kiinnostaa.Kovasti sä siitä jaksat muistuttaa.Ihme tyyppi aina sulla on paska mielessä ensimmäisenä.
Jos et käy paskalla niin halkeat,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai sua pienempikin määrä paskaa kiinnostaa.Kovasti sä siitä jaksat muistuttaa.Ihme tyyppi aina sulla on paska mielessä ensimmäisenä.
Sää mää ja bää mikä juntti piip piip
- Anonyymi
Imenkö vai panenko?
- Anonyymi
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö
- Anonyymi
Aha.
Luo alaston suomeen profiili, siellä on paljon hesasta ja lähiympäristöstä tyttöjä
- Anonyymi
Ne on kiivaita ottaan poskeen.
tyttöilen ja tykkään imeä
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I4n8I8
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465