Vai siitä vänkyttävä Korhonen.
Kapi on lopettanut kepua siitä asti kun Valiolta kepuisännät laittoi maitojunaan.
Kumpikohan ensin loppuu keskusta
22
113
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän toveri Kapi päästä ensin kylmänpierun.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17739923h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Todennäköisesti kepu jatkaa pidemmälle kuin kapu. Kapun iänkin huomioiden lienee kyse enää muutamasta vuodesta? Kepun putoaminen eduskunnasta sen sijaan on erittäin epätodennäköistä ja puoluerekisteristä tipahtamiseen menisi vielä enemmän aikaa, jos kannatus niin totaalisesti alkaisi hiipua. Olen siis käytännössä varma, että kapu hiipuu kepua aiemmin.
- Anonyymi
Korkeintaan muutamasta vuodesta.
Sitten tulee Kharonin kyyti maksettavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tulee Kharonin kyyti maksettavaksi.Niin, kapille se kyyti tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tulee Kharonin kyyti maksettavaksi.Taitaa olla sillain, että Kharon ei kuljeta yhtään ketään yhtään mihinkään. Ne on Jumalan enkelit, jotka vie ihmisen odottamaan tuomion päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kapille se kyyti tulee.
Kolkatan Olka.
- Anonyymi
Nytkö loppuisi kun edellisellä kierroksella oli ylivoimaisesti suurin Ek vaalissa. Edelleen kunta ja maakunta vaalissa eniten edustajia.
- Anonyymi
Punikit jo hautaa kepua.
- Anonyymi
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pätee niin kepuun kuin kapiinkin.
Sic transit gloria mundi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, ja joka toiselle ei !
- Anonyymi
Tekikö kepu virheen painostaessaan Kulmunin eroamaan?
- Anonyymi
Kuolkoon isätön poika vaikka henkisiin traumoihinsa, mutta mikä on syy kepun alamäkeen?
- Anonyymi
Politiikka elää ns "tilapais" ajoillaan, aina joku jää alakynteen ja yläkynteen.
Ei yleensä kannata kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä. Juurihan kepu oli selvä ykkönen 2015. Kuntavaalissa ja siinä toisessa äänestyksessä sai eniten edustajia.
Maailman tilanne kun muuttuu, alkaa Venäjä tänne suuntaan höökimään, se taas uusi tilanne, alkaa maaseudunkin ruoka olemaan arvossaan. Nyt punavihreät saaneet kierteen ettei syödä ja kasvattaa kotimaista ruokaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Politiikka elää ns "tilapais" ajoillaan, aina joku jää alakynteen ja yläkynteen.
Ei yleensä kannata kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä. Juurihan kepu oli selvä ykkönen 2015. Kuntavaalissa ja siinä toisessa äänestyksessä sai eniten edustajia.
Maailman tilanne kun muuttuu, alkaa Venäjä tänne suuntaan höökimään, se taas uusi tilanne, alkaa maaseudunkin ruoka olemaan arvossaan. Nyt punavihreät saaneet kierteen ettei syödä ja kasvattaa kotimaista ruokaa.Jännä nähdä transut, joa Venäjän tankit kaduilla. Saattavat tehdä parannuksen, yllättäen parantuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä nähdä transut, joa Venäjän tankit kaduilla. Saattavat tehdä parannuksen, yllättäen parantuneet.
Kapikin on kokoomuslainen sitten. MPP tarjoilee havannalasia ryssä upseereille.
- Anonyymi
Niskaperse otteella ukko heitettiin pihalle Valiosta.
- Anonyymi
Siksi katkera.
- Anonyymi
Priimus ajoi maitojunalla.
- Anonyymi
Katkera Valiolle, sitä myöten keskustalle.
- Anonyymi
Tykmyys teettää kaikkea! HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195143Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5392615Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192332Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512210- 241967
- 821654
- 1461535
- 1251229
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40889