Sperman himokasta imuria tänään

Anonyymi-ap

Hei täällä 31v hetero mies joka tykkää tosi paljon kun penistäni imetään loppuunasti ja tietenkin niin että nielet kaiken. Olen luotettava, rehellinen ja kaikinpuolin terve.

Etsin sinua 18-45 vuotiasta rehellistä, luotettavaa, kaikinpuolin tervettä joka osaa käyttäytyä ja pitää sovitusta kiinni. Sekä ei tule päihteiden vaikutuksen alaisena.

Tapaan minun paikassa Raisiossa ja tapaaminen menee niin että odotan sinua makkarissa alasti naama peitettynä joko niin että minä nään sinut tai ei kumpikaan. Älä sano mitään vaan sinä imet mut loppuun asti nielten kaiken yksipuolisesti. Voin myös halutessasi panna sinua suuhun.

Ota yhteyttä sähköpostitse tai kik. Jontza91 kun olet yhteydessä kerro ikäsi ja mitä haluat sekä koska sulle sopisi tavata. Älä lähetä kuvia en halua tietää miltä näytät tai millainen sinun peniksesi on koska kiinnostukseni lopahtaa.

En ole pitkään aikaan saanut joten olis mukaa pitkästä aikaa päästä laukeamaan suuhusi. Olen tosi kiimaisena kassit täynnä.

Etsinnässä toinen kiimainen joka himoaa spermaa ja just vartavasten sen takia haluaa nauttia penikseni imemisestä. Vain tyypit jotka ihan oikeasti imee sitten loppuun asti Eikä vain lupaa ja sit todellisuudessa vaan runkkaamalla mut laukaisee eikä ota lastia edes suuhun. Penis pitää olla suussa kun tulen. Ei mitään kokeilijoita vaan oikeita sperman nielijöitä.

Huom ei peppu eikä muita juttuja etsin vain imuria. Niin ja enkä maksa touhuista mitään.

https://seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=1459274

4

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyi saatana mikä kukkakaali molo

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­N­y­m­f­­­o­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17740397o

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Olen kiimainen 61-v imuri, mikä himoitsee penistäsi. Tuntuu hienolta kun panet kalusi suuhuni ja saan imeä halukkaana. Luonnollisesti imen sut loppuun asti yksipuolisesti ja nielen spermasi kun penis on suussani. Voin imeä munaasi ja niellä spermasi vähintään kaksi kertaa viikossa ja tarvittaessa useammin.
      minulle on kunnia kun saan imeä penistäsi ja niellä arvokkaan spermasi.

• Anonyymi

Tee itelles kunniaa hyppää jojoon ällötys

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1506
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1379
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1041
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      285
      956
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      954
    Aihe