Kohta taas lähestyy..

Siis ystävänpäivä.

Usein miettinyt, että mikä/kuka se ystävä sitten oikein on? Siis sellainen ihan oikea ystävä.

Ystävä, vai vain kaveri? Onko näillä sitten eroa, niin minusta on. Ystävälle voi kertoa enemmänkin omia asioitaan, mutta kaverille vain pintapuolisesti. Tämä on vain mun ajatus tästä asiasta, muut voi ajatella toisin.

Ystävä tai kaveri voi olla myös energiasyöppö. Mun kohdalle on jostain syystä osunut montakin tällaista.

Mites teillä nämä ystävä tai kaveriasiat?

163

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla on vaan lesbokavereita niin joudut vaan lesboilemaan koko ystävänpäivänki

    • Anonyymi

      Täysin kaupallinen Amerikkalainen juhlapäivä. Ei kuulu tänne

      • Tietysti kaupat yrittää hyötyä, mutta on ihan ihmisistä kiinni, että käyttääkö siihen rahaa.

        Ystävänpäivää tarvitaan kaikkialla siten, että muistetaan vaikka jollakin nätillä eleellä ystävää. Ei siihen rahallista panosta tarvita.


    • Anonyymi

      Lopeta se TV:n kattelu vajakki. Sä levitat vaan vierasperäistä kulttuuri marxismia. Tää on Kokkola. Mee levittää sitä johonkin muualle

    • Anonyymi

      Itellä kävi niin että kamut häipy ku pariutuivat. Toisiaan kyllä kutsuvat illanviettoihin jne, mutta ku ite koitin ehdottaa jotain tekemistä oli aina este. Toi on kait jonkinmoinen ongelma yhdistää pariutuneet ja yksittäinen sinkku.

      Sunflower

      • No vaikka pariutuivatkin, niin kai sitä voisi jäädä aikaa myös kaikelle muulle...

        En kyllä ymmärrä mikä vaikeus siinäkään, että johonki illanistujaisiin kutsuu myös sinkut..

        Kai se sitten on sitä aitoa ystävyyttä, kun muistaa toisen olemassaolon, vaikka omassa elämässä tapahtuisi vaikkapa juuri tuollainen "pariutuminen"...


      • Anonyymi

        Sun kansalaisuus on nyt mitätöity. Heippa


      • Anonyymi

        Saat kansalaisuutes takasin kun olet maksanut viiden miljoonan velkasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat kansalaisuutes takasin kun olet maksanut viiden miljoonan velkasi

        repa ryssäläiseltä hakkeroit myös kansalaisuuden veke niin maksan 20.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        repa ryssäläiseltä hakkeroit myös kansalaisuuden veke niin maksan 20.

        Luuletko että Ryssä haluaa suomen kansalaisuuden? On meinaa pikkusem makeempaa olla ydinasevaltion kansalainen


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No vaikka pariutuivatkin, niin kai sitä voisi jäädä aikaa myös kaikelle muulle...

        En kyllä ymmärrä mikä vaikeus siinäkään, että johonki illanistujaisiin kutsuu myös sinkut..

        Kai se sitten on sitä aitoa ystävyyttä, kun muistaa toisen olemassaolon, vaikka omassa elämässä tapahtuisi vaikkapa juuri tuollainen "pariutuminen"...

        No tuota oon ajatellu itekki. Harmittaa vaan ku oli semmoisia tarhasta asti kestäneitä kaveruussuhteita jotka loppu ku seinään.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuota oon ajatellu itekki. Harmittaa vaan ku oli semmoisia tarhasta asti kestäneitä kaveruussuhteita jotka loppu ku seinään.

        Sunflower

        Ikävä juttu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuota oon ajatellu itekki. Harmittaa vaan ku oli semmoisia tarhasta asti kestäneitä kaveruussuhteita jotka loppu ku seinään.

        Sunflower

        No tuo on kyllä harmi, jos takana on noin pitkä kaveruus :(


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ikävä juttu!

        No pidän teitä täällä kamuina:) Ootte Tintun kaa huipputyyppejä:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        No pidän teitä täällä kamuina:) Ootte Tintun kaa huipputyyppejä:)

        Sunflower

        Kiva ja mukava ystävä olet sinäkin. ♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        No pidän teitä täällä kamuina:) Ootte Tintun kaa huipputyyppejä:)

        Sunflower

        Äläkä murehdi menneitä kaveruuksia. Jos kaveruus haihtuu pariutumisen takia, niin ei ole murehtisen arvoista, vaikka tietty harmittaakin.

        Mun yksi kaveruus päättyi siihen, kun en yhden ainoan kerran töistä väsyneenä jaksanu kuunnella sen ikuisia huolia. Ensin itsekseni harmittelin, mut sitten tajusin, että jos mun tarkoitus jonku elämässä on olla se likaämpäri, johon työnnetään kaikki huolet, murheet ja valitukset, niin ei ole se kaveruus minkään arvoinen.


    • Anonyymi

      Pitää miettiä tarkemmin jossain vaiheessa mutta nyt naisiin.

    • No minulla on kolme ystävää joiden kanssa tavataan 1-2 kuukauden aikana ja yleensä mennään jonkun luo tai ulos syömään ja vaihdetaan kuulumisia.

      • Anonyymi

        Ohhoh. Sehän on jo jotain se. Eihän kaikilla ole ystäviä.


      • Kuulostaa mukavalta :)
        Siinä riittää pölinää, ku pimut pääsee kertoilemaan kuulumisia..
        Kyllä se varmasti piristää mukavasti..?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh. Sehän on jo jotain se. Eihän kaikilla ole ystäviä.

        Onhan se mukavaa kun on muutama hyvä ystävä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kuulostaa mukavalta :)
        Siinä riittää pölinää, ku pimut pääsee kertoilemaan kuulumisia..
        Kyllä se varmasti piristää mukavasti..?

        No kyllä meillä aina juttua riittää.. ,,😀


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No kyllä meillä aina juttua riittää.. ,,😀

        :))
        Uskon, koska yleensäkin naisilla ei lopu jutut kesken!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))
        Uskon, koska yleensäkin naisilla ei lopu jutut kesken!

        😀😀😀😀


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        :))
        Uskon, koska yleensäkin naisilla ei lopu jutut kesken!

        Niin mut sisältä on täysin arvotonta. Sen takia naisten pitää kunnoittaa älykkäitä ihmisiä. Sä oot tuhlannu meidän aikaa miljoonien edestä ja ne revitään kyllä sulta korkojen kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mut sisältä on täysin arvotonta. Sen takia naisten pitää kunnoittaa älykkäitä ihmisiä. Sä oot tuhlannu meidän aikaa miljoonien edestä ja ne revitään kyllä sulta korkojen kanssa

        Sä olet vaan niin tollo, ettet ymmärrä naisten keskusteluja.
        Eli sua ei ainakaan tarvi kunnioittaa, kun olet tyhmä kuin saapas.


      • Oot lukenu koko ajan. Oot niin utelias, ettet malta olla lukematta.
        Hitto, mikä daiju!! :)))))


      • No älä sitten tule tänne t**pe!!!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No älä sitten tule tänne t**pe!!!

        Teidän keskustelut eivät liity kokkolaan mitenkään. Menkää vajakki palstalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teidän keskustelut eivät liity kokkolaan mitenkään. Menkää vajakki palstalle

        No ei liity sinunkaan keskustelu täällä! Olet vain tullut meidän ketjuihin häriköimään! Mene hoitoon!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No ei liity sinunkaan keskustelu täällä! Olet vain tullut meidän ketjuihin häriköimään! Mene hoitoon!

        Sä oot suomalainen juntti


      • Teetkö ikinä mitään järkevää? Onko elämäsi pelkkää toisten haukkumista?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No ei liity sinunkaan keskustelu täällä! Olet vain tullut meidän ketjuihin häriköimään! Mene hoitoon!

        Toi tyyppi on kyllä erityisen kajahtanu...
        Siis niin pönttö sekaisin, ettei ennen ole tullut moista vastaan!


      • Ba ha haa!!! Yritysjohtaja! Salli minun nauraa!! 😂😂😂


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Teetkö ikinä mitään järkevää? Onko elämäsi pelkkää toisten haukkumista?

        Mun elämä ei ole pelkästään haukkumista mä myös uhkailen ja kiristän suuren osan ajasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun elämä ei ole pelkästään haukkumista mä myös uhkailen ja kiristän suuren osan ajasta

        Olet sairas!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toi tyyppi on kyllä erityisen kajahtanu...
        Siis niin pönttö sekaisin, ettei ennen ole tullut moista vastaan!

        Se pitäisi laittaa l*kitulle osastolle, vuoteeseen rem*eillä ja su*kapula..


      • Bla bla bla!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Bla bla bla!

        Ei ku ihan oikeasti ja rehellisesti. Sä oot vaan älykkäiden ihmisten tiellä kokoajan


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Se pitäisi laittaa l*kitulle osastolle, vuoteeseen rem*eillä ja su*kapula..

        Jätetään huomiotta tuo. Pilaa jo nyt kaikki jutut.
        Tehdään siitä näkymätön.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jätetään huomiotta tuo. Pilaa jo nyt kaikki jutut.
        Tehdään siitä näkymätön.

        Jep!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Jep!

        Häkkiin kuulutte likaset elukat.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Jep!

        Mä kostan aina kaiken seitsen kertaisesti. Mieti sitä rotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun elämä ei ole pelkästään haukkumista mä myös uhkailen ja kiristän suuren osan ajasta

        Eikös uhkaileminen ja kiristys täytä rikoksen tunnusmerkit.
        Miten tämän palstan pitäjät sallivat tuollaista käytöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös uhkaileminen ja kiristys täytä rikoksen tunnusmerkit.
        Miten tämän palstan pitäjät sallivat tuollaista käytöstä.

        Älä muuta sano! Olen ilmoittanut ylläpidolle, poistavat välillä viestejä, mutta olisi hyvä blokata tuommoiset..


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Älä muuta sano! Olen ilmoittanut ylläpidolle, poistavat välillä viestejä, mutta olisi hyvä blokata tuommoiset..

        Niin mitä laki sanoo siitä? Etko tunne lakia? Vai pitääkö mun seki opettaa sulle kallilla ajallani. Onko sulla rahaa?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Älä muuta sano! Olen ilmoittanut ylläpidolle, poistavat välillä viestejä, mutta olisi hyvä blokata tuommoiset..

        Luuleksä niinku että sinä ja sun perhe hallitsee Kokkolaa?


    • Anonyymi

      Ystävä on sellainen joka piilottelee sun alkoholiongelmaa niin että sulta menee lopulta työ ja ne loputkin "ystävät". Tää on ihan kuus kautta viis työyhteisössä todistettu.

      • Tuo on muuten kinkkinen juttu, kun tulee ilmi, että työkaveri on jääny koukkuun viinaan.

        Siinä pähkäillään, että petetäänkö luottamus kertomalla pomolle, vai ollaanko kuin ei nähtäisi koko ongelmaa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo on muuten kinkkinen juttu, kun tulee ilmi, että työkaveri on jääny koukkuun viinaan.

        Siinä pähkäillään, että petetäänkö luottamus kertomalla pomolle, vai ollaanko kuin ei nähtäisi koko ongelmaa.

        Mä tuun kohta nusasee teitä puukolla kylkeen


    • Anonyymi

      Kuulehan tinttu-liina minun ystävä tai kaveri asiat ei kuulu sinulle tyttönen minkään vertaa eikä kenellkkään:)

      • Lukeeko tuossa, että on pakko kertoa?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Lukeeko tuossa, että on pakko kertoa?

        Mee nyt muualle sekoilemaan jo


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Lukeeko tuossa, että on pakko kertoa?

        Ketään ei kiinnosta sun ala-asteen tasoiset jutut


    • No eskarista saakka on ollut muutama kundikamu ku silloin gimmat oli vielä niinku myrkkyy ;) Myöhemmin sit löytyi frendei myös naisista ja täältä landelta. Bestis on tietty Ariel, sitä ei kyl mikään muuta :)

      • Anonyymi

        Sä oot täys lande ja turisti. Kokkola ei ole lande.


      • No sulla on sit pitkäaikaisia kavereita :)

        Tosi hienoa, että susta ja Arielistaki tuli noin hyviä kavereita.

        Yleensäkin on upeeta, että hyvinä kavereina voi olla molemmista sukupuolista :)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No sulla on sit pitkäaikaisia kavereita :)

        Tosi hienoa, että susta ja Arielistaki tuli noin hyviä kavereita.

        Yleensäkin on upeeta, että hyvinä kavereina voi olla molemmista sukupuolista :)

        Sulla ei oo kaverita. Ne esittää vaan sun kavereita koska ne käyttää sua hyväkseen


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No sulla on sit pitkäaikaisia kavereita :)

        Tosi hienoa, että susta ja Arielistaki tuli noin hyviä kavereita.

        Yleensäkin on upeeta, että hyvinä kavereina voi olla molemmista sukupuolista :)

        No gimmat hiffaa jutskat eri tavalla ku kundit, siitä ei ole kahta puhetta :) Niinku sillai paremmin ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot täys lande ja turisti. Kokkola ei ole lande.

        Tätä landeepaa landee sä et löydä mistään tai sit se on jo pöndee :D


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Tätä landeepaa landee sä et löydä mistään tai sit se on jo pöndee :D

        Jep, mä todellakin huomaan että sä olet täys lande ja pönde. Et osaa edes kunnolla suomea. Tyypillinen lande


      • artagnan kirjoitti:

        No gimmat hiffaa jutskat eri tavalla ku kundit, siitä ei ole kahta puhetta :) Niinku sillai paremmin ;)

        Totta turiset Artsi!!


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Tätä landeepaa landee sä et löydä mistään tai sit se on jo pöndee :D

        Vai yritätkö puhua ruotsia? Se on "på landet" ja bonde tai monikossa bönder. Mun käsitys on että kun on maalta niin puhuu juuri jotain murretta eikä sivistyneesti kirjakieltä kuten oppineet kaupunkilaiset.


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Tätä landeepaa landee sä et löydä mistään tai sit se on jo pöndee :D

        Koko Lappi ja itä-suomi on landempaa koska sielä ei ole satamaa. Satama on sellainen yhteys koko maailmaan, ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Tätä landeepaa landee sä et löydä mistään tai sit se on jo pöndee :D

        Kokkolan satama on suomen seitsemänneksi vilkkain satama. Vilkkaampi kuin Turun tai Oulun satamat.


    • Muistatteko jotenkin erityisesti ystäviä ystävänpäivänä?

      Omalta kohdaltani voin sanoa, että jää melkeinpä vain y-päivätoivotuksiin :)

      Taas on muutes lämpöasteita ulkona. Tietää, että kohta on liukasta :(

      • Kyl mä muistan lähimpii gimmafrendei, systereitä ja mutsii mut en mä kundei ala lahjoo :D


      • Toivotaan et sulaisi ny kokonaan pois :)


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl mä muistan lähimpii gimmafrendei, systereitä ja mutsii mut en mä kundei ala lahjoo :D

        :))))
        Kyllä se oliski koominen näky, ku Artsi ojentais suklaata jollekki miespuoliselle ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Toivotaan et sulaisi ny kokonaan pois :)

        Voi ku sulaiski..
        Sulaa jäiseks ja sit taas tulee uutta lunta :/

        Tietty talvijuttuja kuten hiihtoa ja luistelua harrastavat tykkää lumesta, mutta mä en sitä kaipaa. On monta vuotta siitä, ku viimeks hiihdin. Telkusta ku kattoo hiihtoa, nii se näyttää nii kevyeltä ja mukavalta, mutta on oikeasti pirun raskasta :}


    • Anonyymi

      Antakaa nyt oikeesti Tinttu-liinan olla rauhassa minä autoin sitä koulssa kun sillä oli vaikeaa tämän enempää en kerro julkisesti,mutta oman elämäni pilasin kun joduin sitä auttamaan

    • Olin muuten eilen nukkekoti messuilla myymässä. 🙂

      • Sehän on vallan hienoa! Myit Kittie-tyttönen varmaankin itse valmistamiasi tuotteita, kun olet taitava niitä tekemään. (◉‿◉✿)❀✿


      • Anonyymi

        Kokkolassa ei kyllä ollut mitään sellaista. Kokkolassa oli talviharmonikka festivaalit.


      • No mites kauppa kävi? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mites kauppa kävi? :)

        Hyvin! 🙂


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mites kauppa kävi? :)

        Mä lupaan että teiltä viedään kaikki ja teidän jälkeläisiltäkin viedään edellytykset menestyä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokkolassa ei kyllä ollut mitään sellaista. Kokkolassa oli talviharmonikka festivaalit.

        Ei niin, Tampereella olin ja asun. Olen kotoisin Kokkolasta, ja läheiset edelleen siellä. Joten en lapsuuden kotikaupunkia unohda.


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Sehän on vallan hienoa! Myit Kittie-tyttönen varmaankin itse valmistamiasi tuotteita, kun olet taitava niitä tekemään. (◉‿◉✿)❀✿

        Kiitos! Juu, kaikki oli omin käsin tehty. Myin yhden nukkekodin, kalusteita ja pikkutavaroita.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Hyvin! 🙂

        Mukava kuulla!
        Hienoa sekin, että voit hyödyntää omia kädentaitojas :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mukava kuulla!
        Hienoa sekin, että voit hyödyntää omia kädentaitojas :)

        Niinpä! Tykkään miniatyyri/nukkekoti harrastuksesta. Sain kyllä hyvää palautetta töistäni, ja oli mukava saada niitä myytyä.


      • Anonyymi

        Tiedän senki vietiin sinne se megasuuri koko näyttelyn suurin koti sillä rekalla et edes munkkikahvia tarjonnu yhyyy:/


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Niinpä! Tykkään miniatyyri/nukkekoti harrastuksesta. Sain kyllä hyvää palautetta töistäni, ja oli mukava saada niitä myytyä.

        Noh nii, ei muuta ku jatkat samaan malliin! :)

        On se vaa hienoa, että sitä osaa tehdä kaikkee tuollasta...


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Niinpä! Tykkään miniatyyri/nukkekoti harrastuksesta. Sain kyllä hyvää palautetta töistäni, ja oli mukava saada niitä myytyä.

        Noniin. voi sitten pikkuhiljaa alkaa makselemaan niitä miljardi velkoja mitä olet suomelle äänestänyt


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Noh nii, ei muuta ku jatkat samaan malliin! :)

        On se vaa hienoa, että sitä osaa tehdä kaikkee tuollasta...

        Joo, hienoa. Siitä se teidän aiheuttamanne valtionvelan lyhentäminen lähtee liikkeelle


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noh nii, ei muuta ku jatkat samaan malliin! :)

        On se vaa hienoa, että sitä osaa tehdä kaikkee tuollasta...

        Kiitos! Kyllä aion jatkaa harrastusta. 🙂


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiitos! Kyllä aion jatkaa harrastusta. 🙂

        Joo, joku viis miljoonaan nukkeakotia myyt vielä niin oot kuitannu oman osuutes veloista


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiitos! Kyllä aion jatkaa harrastusta. 🙂

        Eikö sun kannattais olla tekemässä niitä eikä roikkua netissä kaiket illat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sun kannattais olla tekemässä niitä eikä roikkua netissä kaiket illat?

        Eikös sinun kannattaisi olla tekemässä jotain järkevämpää kuin miettiä minun tekemisiäni?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Eikös sinun kannattaisi olla tekemässä jotain järkevämpää kuin miettiä minun tekemisiäni?

        Mä perin velkoja ja kuittaan siten oman osuuteni,


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiitos! Kyllä aion jatkaa harrastusta. 🙂

        No todellakin kannattaa. Saat olla ylpee itestäs, että sulla on tuollaisia kädentaitoja, koska ei niitä kaikilla ole!


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No todellakin kannattaa. Saat olla ylpee itestäs, että sulla on tuollaisia kädentaitoja, koska ei niitä kaikilla ole!

        Tehkää naisille oma internetti ja käyttäkää sitä. Tää internet ei ole naisten internet


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No todellakin kannattaa. Saat olla ylpee itestäs, että sulla on tuollaisia kädentaitoja, koska ei niitä kaikilla ole!

        Kaunis kiitos!♥️


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kaunis kiitos!♥️

        Mutta tämä kissa ei elä kiitoksesta. Tämä kissa haluaa rahaa


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ei niin, Tampereella olin ja asun. Olen kotoisin Kokkolasta, ja läheiset edelleen siellä. Joten en lapsuuden kotikaupunkia unohda.

        Tää ei ole sun kotikaupunki. Sä olet joku kälviäläinen selvästi


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ei niin, Tampereella olin ja asun. Olen kotoisin Kokkolasta, ja läheiset edelleen siellä. Joten en lapsuuden kotikaupunkia unohda.

        Niilläkään ei ole enää mitään asiaa tänne sun takia.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Niinpä! Tykkään miniatyyri/nukkekoti harrastuksesta. Sain kyllä hyvää palautetta töistäni, ja oli mukava saada niitä myytyä.

        No toihan on magee juttu :)


      • artagnan kirjoitti:

        No toihan on magee juttu :)

        Kiitos! Oli mukava tapahtuma.


    • Toivotan Kittie- ja Tinttu-tyttösille sekä nuorelle nulikalle jo nyt hyvää ystävänpäivää, koska en voi tehdä sitä ylihuomenna Immytlaakson seniorikerhon ompeluseurojen takia. Eli...

      "Ollaan kavereita jookos
      ollaan ananas ja kookos.
      Ollaan rypäle ja rusina
      syödään pipareita tusina.
      Olet minulle tosi tärkeä
      ei kukaan saa sydäntäsi särkeä". (Θ‿Θ❀)♡

      Toivoo, täti

      • Oiii, kiitos iki-ihana täti!! ❤❤❤

        Tätille myös hyvää ystävänpäivää, ja antoisia ompeluseurahetkiä! ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oiii, kiitos iki-ihana täti!! ❤❤❤

        Tätille myös hyvää ystävänpäivää, ja antoisia ompeluseurahetkiä! ;)

        Mikään täällä ei oo sun. Sulla ei oo ku velkaa


      • No tota... Kyl mä voisin hoitaa ton tätsyn impeyden jos se salskee ei käy koukkuun ;)


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        No tota... Kyl mä voisin hoitaa ton tätsyn impeyden jos se salskee ei käy koukkuun ;)

        Ootko joku fuckboi miesgigolo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko joku fuckboi miesgigolo?

        No tietty mä oon! Tään landemestan ehdoton pro :)


    • Anonyymi

      Mulle ystävä oli aikoinaan sellainen jonka kanssa tuimme toinen toistamme kasvaessamme ja kaverit oli niitä joille puhuin itsestäni ja elämästäni

      • No tuotahan se oikea ystävyys on, että voi tukeutua toiseen 💖


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No tuotahan se oikea ystävyys on, että voi tukeutua toiseen 💖

        Sä et oo mitään eikä kukaan halua sua minnekkään


    • Anonyymi

      Paskat mistään ystävyydestä ja naista saa rahalla jos on fyrkkaa kellä on kellä ei minulla on! olen aina joutunu auttamaan kaikenmaailman surkimuksia elämäni aikana monemoista janteria on tullut nähtyä paskaläjiä valtion ns viranomaisia aina paskalakeista asti kaikkia siihen soppaan on mahtunu.Se olen oppinut ettei kannata olla ystäviä eikä tutustua keneenkään ihmiset käyttää hyväkseen minkä ehtivät ja kykenevät varsinki kun raha kyseessä,En sääli ketään enkä anna anteeksi kenellekkään joka tekee minua kohtaan vääryyttä sääli on sairautta.

      • Kannattaako käyttää elämää katkeruuteen, vaikka onkin kokenut pettymyksiä?

        Eikä kannata leimata kaikkia ihmisiä hyväksikäyttäjiksi ja pettureiksi, sillä rehtejä varmasti löytyy. Katkeroitumalla ne eivät vain pääse tulemaan vastaan.


      • Elämässä on aina jotain hyvää, ei katkeruus tee hyvää.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Elämässä on aina jotain hyvää, ei katkeruus tee hyvää.

        Kun oikein tarkasti miettii, niin paljonkin..


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kun oikein tarkasti miettii, niin paljonkin..

        Minä en ole katkera olen vihainen teille kun ette maksa velkoja


    • Nyt on rakkaat kamut taas aloitettu uusi viikko!! :))

      Aika tuntuu hujahtavan lujaa, mutta en mä pistä nyt vastaan, kun kevät on edessäpäin :)

      Täällä olevat ihanat kamut, niin teille haluan sanoa, että onneksi olette täällä olemassa ❤ Normaalit, järkevät ja mukavat ihmiset! ❤

      On kattokaas nii, että meinaa välillä päässä vipata, kun täällä tarpeeksi lukee 🤪

      • Anonyymi

        Sulla ei ole mitään kavereita Kokkolassa.


      • Anonyymi

        Teillä ei ole yhtään kavereita Kokkolassa


      • Anonyymi

        Sinä et ole normaali ja järkevä vaan olet täysin itsetuhoinen ja järkiltäsi. Et selvästikkään halua elää terveenä


      • Kandee skipata ton mölinät :) Hepussa on kuiteskin hyvät puolensa ku ny nää avaukset ei ehdi tippuu ku se suoltaa skeidaa nonstoppina :)


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Kandee skipata ton mölinät :) Hepussa on kuiteskin hyvät puolensa ku ny nää avaukset ei ehdi tippuu ku se suoltaa skeidaa nonstoppina :)

        Sinä tuskin olet kukaan sanomaan että mitä kandee tehdä


      • artagnan kirjoitti:

        Kandee skipata ton mölinät :) Hepussa on kuiteskin hyvät puolensa ku ny nää avaukset ei ehdi tippuu ku se suoltaa skeidaa nonstoppina :)

        Skippaanki, mutta kyllä välillä hämmästyttää miten sekaisin joku voi olla...

        Mut olkoot, niin onpa siinä reppanalle jotain tekemistä, ku ei ole töitäkään saanut.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Skippaanki, mutta kyllä välillä hämmästyttää miten sekaisin joku voi olla...

        Mut olkoot, niin onpa siinä reppanalle jotain tekemistä, ku ei ole töitäkään saanut.

        Kai mä tulen sit kylään sen lerssini kaa ku mä luin tosta yltä et mä olen kiimainen pikkupoika :D


      • artagnan kirjoitti:

        Kai mä tulen sit kylään sen lerssini kaa ku mä luin tosta yltä et mä olen kiimainen pikkupoika :D

        Ekana mä menen kuiteskin vääntämään rautaa et jaksan avata sen kuoharin mitä me sit nautiskellaan ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Kandee skipata ton mölinät :) Hepussa on kuiteskin hyvät puolensa ku ny nää avaukset ei ehdi tippuu ku se suoltaa skeidaa nonstoppina :)

        😆👍


      • artagnan kirjoitti:

        Ekana mä menen kuiteskin vääntämään rautaa et jaksan avata sen kuoharin mitä me sit nautiskellaan ;)

        Minulla on käsipaino sohvan vieressä, jolla venyttelen/jumppailen välillä.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Minulla on käsipaino sohvan vieressä, jolla venyttelen/jumppailen välillä.

        Sulla ei oo yhtään mitään. Sä oot täys nolla


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Minulla on käsipaino sohvan vieressä, jolla venyttelen/jumppailen välillä.

        Sä et oo kokkolainen ja sua ei oo koskaan täälä ollutkaa eikä sua ole koskaan täälä tunnettu.


      • artagnan kirjoitti:

        Kai mä tulen sit kylään sen lerssini kaa ku mä luin tosta yltä et mä olen kiimainen pikkupoika :D

        Nyt on kyllä kysyttävä, että mikä on lerssi?? :{


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minulla on käsipaino sohvan vieressä, jolla venyttelen/jumppailen välillä.

        Mulla on kahvakuula, mutta siinä on vähän pölyä päällä :}


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt on kyllä kysyttävä, että mikä on lerssi?? :{

        Ootko siis niin lesbo että et edes tiedä mikä on lerssi?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla on kahvakuula, mutta siinä on vähän pölyä päällä :}

        Et sä silti pärjää mulle puukkotappelussa. Sä oot täys nolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä silti pärjää mulle puukkotappelussa. Sä oot täys nolla

        Krav maga taidoilla ei pärjää hörmäläisessä puukkohipassa yhtään?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla on kahvakuula, mutta siinä on vähän pölyä päällä :}

        😀👍 Semmoinen olisi hyvä minullekin, mutta kun koiru pyörii jaloissa, pelkäisin että osun siihen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt on kyllä kysyttävä, että mikä on lerssi?? :{

        Ei tartte sanoa. Mä googletin ja meinasin tiputtaa silmäni, ku luulin, että tuli härski kuva. Se oliki vaa ruskea makkara :}

        Mä jotenki sain mieleen, että lerssi on se joku juttu, ku kenkiä tehdään tai jotain... Joku lerssin kuulonen seki oli :}


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        😀👍 Semmoinen olisi hyvä minullekin, mutta kun koiru pyörii jaloissa, pelkäisin että osun siihen.

        Kyllä mäki aikoinaa pistin oven kiinni, ettei kisu tuu lähistölle :)

        Ostin joskus 8kg kahvakuulan, ku aattelin, etten viitti kevyempää ostaa, ku se heti käy liian kepposeks...
        Se oli kyllä väärin aateltu.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä mäki aikoinaa pistin oven kiinni, ettei kisu tuu lähistölle :)

        Ostin joskus 8kg kahvakuulan, ku aattelin, etten viitti kevyempää ostaa, ku se heti käy liian kepposeks...
        Se oli kyllä väärin aateltu.

        No, meidän chihu kyllä tykkää huonoa jos sen oven taakse laittaisin.. Ovat niin läheisriippuvaisia. Se istuu esim. minun olkapäillä kun istun sohvalla ja askartelen.. 🙂


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä mäki aikoinaa pistin oven kiinni, ettei kisu tuu lähistölle :)

        Ostin joskus 8kg kahvakuulan, ku aattelin, etten viitti kevyempää ostaa, ku se heti käy liian kepposeks...
        Se oli kyllä väärin aateltu.

        Ei hemmetti, sä meinasit hoitaa yhdellä nostolla koko treenikerran urakan :D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei tartte sanoa. Mä googletin ja meinasin tiputtaa silmäni, ku luulin, että tuli härski kuva. Se oliki vaa ruskea makkara :}

        Mä jotenki sain mieleen, että lerssi on se joku juttu, ku kenkiä tehdään tai jotain... Joku lerssin kuulonen seki oli :}

        No tota... Grillimakkaraa mä tarkoitin ;) Ny ku on viel liian kylmää kulkee kalsarit puolitangossa vaikka mä oonkin gigolo ;)


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minulla on käsipaino sohvan vieressä, jolla venyttelen/jumppailen välillä.

        Toi on kyl hyvä tapa :) Etenkin ku ei lähde keuliin noiden painoin kaa niinku toi Tinttis :D


      • artagnan kirjoitti:

        No tota... Grillimakkaraa mä tarkoitin ;) Ny ku on viel liian kylmää kulkee kalsarit puolitangossa vaikka mä oonkin gigolo ;)

        Gigolo :))))

        Kiinnitäppä nyt Artsi sun jalat lattialle ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ei hemmetti, sä meinasit hoitaa yhdellä nostolla koko treenikerran urakan :D

        Mitä sä meinaat tolla?

        Ne pienemmät kuulat tuntu niin kevyeltä.. :}


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, meidän chihu kyllä tykkää huonoa jos sen oven taakse laittaisin.. Ovat niin läheisriippuvaisia. Se istuu esim. minun olkapäillä kun istun sohvalla ja askartelen.. 🙂

        No mun oli ihan pakko laittaa katti pois samasta huoneesta, ku se on sen nenänsä kanssa joka paikassa. Keppijumppaaki teen, nii se on tunkemassa naamaansa siihen.
        Maailman uteliain karvajalka :)

        Sun chihu kuulostaa niin ihanalta sessulilta 💜


      • artagnan kirjoitti:

        Toi on kyl hyvä tapa :) Etenkin ku ei lähde keuliin noiden painoin kaa niinku toi Tinttis :D

        Mä vaan tunsin itteni niin vahvaksi, kun pienet tuntu niin hepposilta ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä vaan tunsin itteni niin vahvaksi, kun pienet tuntu niin hepposilta ;)

        On ainaski itsetunto kohillaan ku toi 8 kiloa on hiton raskas:D

        Sunflower


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mun oli ihan pakko laittaa katti pois samasta huoneesta, ku se on sen nenänsä kanssa joka paikassa. Keppijumppaaki teen, nii se on tunkemassa naamaansa siihen.
        Maailman uteliain karvajalka :)

        Sun chihu kuulostaa niin ihanalta sessulilta 💜

        Hih! Kissasi on sitten samanlainen kuin koiruni. Seuraako se sinua kylppäriin? Koiru haluaa käydä tsekkaamassa minua suihkussa.. 😆


      • artagnan kirjoitti:

        Toi on kyl hyvä tapa :) Etenkin ku ei lähde keuliin noiden painoin kaa niinku toi Tinttis :D

        Heh! 😀


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Hih! Kissasi on sitten samanlainen kuin koiruni. Seuraako se sinua kylppäriin? Koiru haluaa käydä tsekkaamassa minua suihkussa.. 😆

        Veskiin se tulee. Hitto että sillä on karsee tapa mennä veskipöntön päälle, jossa on se painike, nii siihe istuskelemaan :)))


        Suihkuun en ota sitä mukaan, ku se on semmonen vauhtimimmi. Mä pelkään, että se katkoo kinttunsa märällä kaakelilattialla, ku riehuu :}


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ainaski itsetunto kohillaan ku toi 8 kiloa on hiton raskas:D

        Sunflower

        No ei se aluks ole ainakaa. Sillä mä tohdin ostaa sen, ku se tuntu sopivan raskaalta. Mulla on punttejaki 2kg ja 4kg. Aattelin, että ku ostaa kerralla painavamman kahvakuulan, nii ei tarvi ostaa jälkeenpäin uusia.

        Kerran mä viskelin sitä aika kauan, ja seuraavana päivänä oli huono olo ja paikat nii pirun kipeenä. Meni jostain syystä hartiat ja niska jumiin. Siks en ole enää kovin paljon siihe koskenu :{


    • Anonyymi

      Huomenna tulee tuutin täydeltä "ystävästä" eli mielivaltaisesta miliisistä!

    • Oikein mageeta ystävänpäivää palstan daameille! Kyl tää maailma ois vaan ankee paikka ilman gimmakamui :) 🌹🌹💞💞

      • Kiitos samoin, ihana Artsi!! 💞💞💞


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos samoin, ihana Artsi!! 💞💞💞

        Niin, ja hyvää ystävänpäivää kaikille mukaville ihmisille! :)
        💖💖❣❣💖💖❣❣


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Niin, ja hyvää ystävänpäivää kaikille mukaville ihmisille! :)
        💖💖❣❣💖💖❣❣

        Kiitti:) Pidän itteeni mukavana:D

        Sunflower


      • Lämmintä ystävänpäivää kaikille palstakamuille! ♥️🎉


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Lämmintä ystävänpäivää kaikille palstakamuille! ♥️🎉

        Kiitos Kittie!! :)


    • Anonyymi

      Mukavaa ystävänpäivän iltaa palstakamuille. Ootte mahtavan upeita muijia plus toi yks jätkä:D

      Sunflower

      • Kiitos! :)


    • Anonyymi

      Taas tuo sama aloittaja jolle s24 maksaa palkan että ne on surkeita

    • Anonyymi

      Paras ystävä vie sut kaljalle kun omat jalat ei kanna ja juottaa vielä silloinkin kun pitöis sanoa että nyt riittää

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017740750ki

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7264
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2204
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1449
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      113
      1162
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      885
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe