Miksi niin monessa ohjeessa inkiväärivedestä kehotetaan keittämään vesi ? Eikö inkivääri sitten tehoa kylmään kraanaveteen sekoitettuna raasteena ?
Inkiväärivesi
6
610
Vastaukset
- Anonyymi
Kiväärin puhdistuksessa käytetään vain Keitettyä inKiväärin vettä !
- Anonyymi
Inkivääriraastetta kannattaa liottaa 50-asteisessa vedessä n. tunnin ajan, jolloin siinä on eniten antioksidantteja. Sitä kuumemmassa vedessä terveelliset yhdisteet hajoavat ja antioksidanttien määrä pienenee, ja kylmemmässä vedessä liukeneminen on hitaampaa ja antioksidantteja myös vähemmän.
- Anonyymi
Parhaan tuloksen saa uultraääniuuttimella 52-asteisessa vedessä 15 minuutin uutolla.
Inkivääriraasteen voi periaatteessa laittaa koruille tarkoitettuun ultraäänipesuriin, johon lisää 52-asteista vettä ja käynnistää laitteen 15 minuutin ajaksi.
Ilman ultraäänilaitetta paras tulos saadaan 55 asteessa ja 60 minuutissa. Pidemmällä lämmitysajalla antioksidanttien määrä vähenee.
- Anonyymi
Jos halutaan shogaoleja gingerolien sijaan tarvitaan lämpöä (painekeitin). Kostea lämpökäsittely 120 °C:ssa 360 minuutin ajan aiheutti suurimman konversion saavuttaen 2991 mg 6-shogaolia kiloa inkivääriä kohden.
- Anonyymi
Olen tylysti katanut pienmäärän ketetyä vettä inkiväriä hautumaan tee lehtien kanssa. Olen inkiväriä lisännyt mikroateiani pälle ,kun on jo lautasella ateria kuuma. Kuten hunaja ,niin inkiväärikin oikeasti toimii vesi ei koskaan saa olla liian kuumaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005238012- 2332745
- 262611
- 1642009
- 1211891
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61685Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175