Luetko naistenlehtiä, ja ammennat

Anonyymi-ap

Niistä tekopositiivista viisautta, jolla koitat buustata orpoa sieluasi? Toimiiko hyvin? Uteliaisuuttani kysyn.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olen masokistisella päällöää niin kyllä luen

      • Anonyymi

        Ahaa, meneekö siitä pää sitten sekaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, meneekö siitä pää sitten sekaisin?

        Ei jaksa sisältöä


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177415731

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      En lue naistenlehtiä. Ne piirtävät kuvaa naiseudesta, johon minä en koe kuuluvani.

      • Anonyymi

        Mihin koet kuuluvasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin koet kuuluvasi?

        Itse asiassa koen oloni aika ulkopuoliseksi tässä maailmassa yleensäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa koen oloni aika ulkopuoliseksi tässä maailmassa yleensäkin.

        Oletko kuitenkin stereotyyppinen kaunis nainen, tosi hyvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuitenkin stereotyyppinen kaunis nainen, tosi hyvä?

        En pidä itseäni kauniina. Stereotyyppinen en todellakaan ole. Hyvä olen sydämeltäni, muuten en osaa sanoa.


    • Anonyymi

      En lue. En ole kauhean positiivisella mielellä. Joskus yritän uskotella itselleni että kyllä tää tästä. Mutta v* tut.

      • Anonyymi

        Orpoutta on monenlaista. Eihän se hevonp*ska auta siihen mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpoutta on monenlaista. Eihän se hevonp*ska auta siihen mitään.

        Niin. Tämä sun aloitus on kyllä ihan syvältä muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Tämä sun aloitus on kyllä ihan syvältä muutenkin.

        Mikä siinä on pielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on pielessä?

        En jaksa luetella. Ihan kaikki. Se on van sysip* ska. Muuten kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa luetella. Ihan kaikki. Se on van sysip* ska. Muuten kiva.

        Oliko se viisauden vastainen? Oletko ikinä googlettanut positiivisia iskulauseita saadaksesi viisautta lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se viisauden vastainen? Oletko ikinä googlettanut positiivisia iskulauseita saadaksesi viisautta lisää?

        Miksi kyselet noin v* tun tyhmiä juttuja? Onko noilla sun kysymyksillä niikuin jonkun elämässä jotain merkitystä? Jis nyt joku positiivinen aforismi auttaa jotain vaikka olemaan vetämättä ranteita auki. Niin onko se sulta jotenkin pois? Onko jotenkin muiden paha olo aihe millä sulla on oikeus mässäillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kyselet noin v* tun tyhmiä juttuja? Onko noilla sun kysymyksillä niikuin jonkun elämässä jotain merkitystä? Jis nyt joku positiivinen aforismi auttaa jotain vaikka olemaan vetämättä ranteita auki. Niin onko se sulta jotenkin pois? Onko jotenkin muiden paha olo aihe millä sulla on oikeus mässäillä?

        Oletko liimannut niitä aforismeja jääkaapin oveen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se viisauden vastainen? Oletko ikinä googlettanut positiivisia iskulauseita saadaksesi viisautta lisää?

        Sivusta totean, että en ole googlettanut. Kuulin jo lapsena sen ainoan positiivisen iskulauseen, jota tulen koskaan elämässäni tarvitsemaan: "Nainen ilman miestä on kuin kala ilman polkupyörää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko liimannut niitä aforismeja jääkaapin oveen?

        Miten muuten naistenlehdet ja aforismit ylipäätään liittyvät toisiinsa? Niissä ei ole aforismeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko liimannut niitä aforismeja jääkaapin oveen?

        Mulla ei ole jääkaappia. Hautaan ruokani maahan. Ja kusen päälle.


    • Anonyymi

      En taida olla koskaan elämässäni lukenut lävitse yhtä kokonaista naistenlehteä.

      • Anonyymi

        Joitain yksittäisiä artikkeleita olen silmäillyt läpi jossain odotushuoneissa jne. Noin yleisesti naistenlehdet eivät sisällä oikein mitään mua kiinnostavaa.


    • Anonyymi

      Naistenlehdet omistaisin epävarmoille, maskuliinivivahteisille, ei mitään mieltä tyylitajusta, massassa viihtyville naisille.
      Uteliaisuuteni ulottuu sielun takaisiin.... ja hyvin on toiminut.

    • Anonyymi

      En. Olen elänyt ja kokenut. Tunnen enemmän ihmisiä kuin tällä palstalla käy lukijoita. Kyllä siinä alkaa jo viisautta karttua. Eikä ne ole mitään somekavereita.

    • Anonyymi

      Luen Raamattua, olen syntinen.

      Kirjoitettu on.Herran Jeesuksen Kristuksen armo, olkoon kaikkien kanssa. Amen.

      T.lue sinä huora vaikka karvas, se, niin se ei ole minun ongelma

      Haista paskas
      https://m.youtube.com/watch?v=9X7awzQkSw4

    • Anonyymi

      Sulla on kumma tyyli puhua alentavaan sävyyn naisista

    • Anonyymi

      Miksi pelkäät sitä viisautta? Pelkäätkö minua?

    • Anonyymi

      Joskus nuorempana luin Reginan naisten unelmia. Harmi ettei sitä lehteä tule enää. Voi niitä aikoja...

      Nykyään en kerkeä lukemaan mitään lehtiä. Viisaudet hommaan muualta katsellen nettiä, kuuntelemalla muita irl. Se mikä sinun mielestäsi on tekopositiivista, niin se on sitä sinulle vain. Itse saan siitä positiivisen olon, eli minulle se on aidosti positiivista.

      Tänään olin tapahtumassa missä oli iloa ja onnen kyyneleitä. Sain siitä valtavan määrän hyvää oloa ja positiivisen mielen itselleni.

      Positiivista mieltä sinullekin AP😘

      • Anonyymi

        Oletko vanhempi rouva jo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vanhempi rouva jo?

        Rouva en ole, mutta ehkä vanhempi nuorten mittapuulla. Kuitenkin alle 45.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rouva en ole, mutta ehkä vanhempi nuorten mittapuulla. Kuitenkin alle 45.

        Tunnetko AP:n jostain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko AP:n jostain?

        Mistäs tuntomerkeistä minä hänet tunnistaisin? Kovin on hatara tuo nimimerkkikin😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tuntomerkeistä minä hänet tunnistaisin? Kovin on hatara tuo nimimerkkikin😉

        Olet ilmeisesti häntä vanhempi ihminen? Tietääkö hän että olet täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti häntä vanhempi ihminen? Tietääkö hän että olet täällä?

        No tuskin kukaan tietää minun olevan täällä. Tai tarkoitan kukaan ei tiedä kuka kirjoittaa täällä anonyyminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin kukaan tietää minun olevan täällä. Tai tarkoitan kukaan ei tiedä kuka kirjoittaa täällä anonyyminä.

        Ahaa, olet siis käymässä täällä... Hmmmm..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, olet siis käymässä täällä... Hmmmm..

        Oudoksi menee. No hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Ai, niiden puolesta?

    • Anonyymi

      Voisin kyllä lukea. Niissä kerrotaan, että olen kaunis ja ihana sellaisena kuin olen.

    • Anonyymi

      Luen naistenlehtiäkin kuten myös tiedelehtiä, talouslehtiä, mainoslehtiä, sanomalehtiä ym. Naistenlehdissä on kuitenkin mielestäni enemmän asiajuttuja kuin miesten lehdissä. Ehkä me naiset ollaan sit viksumpia.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En ole lukenut yhtään lehteä varmaan pariinkymmeneen vuoteen. En ainuttakaan. Yllättävä ja lievästi koominenkin fakta, olosuhteet huomioonottaen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe