Jos otan 300 kpl kakskytviis milligrammasia ketipinor tabletteja kerta annoksena. Kuolenko varmasti ????
Ketipinor 25 mg
5
156
Vastaukset
- Anonyymi
Monissa itsemurhatavoissa on se riski, että et kuole vaan vammaudut. Saatat oksentaa aineet ulos. Heräät jonkinasteisen aivovaurion saaneena.
Ja moni nykylääke on aika tehoton hengen ottamisessa pois. - Anonyymi
Ketipinor ei ole yksinään paras mahdollinen lääke itsensä tappamiseen. Mutta se voi olla osana kokonaisuutta.
Jos saat käsiisi jostain opiaatteja niin niiden kanssa alkaa jo tapahtumaan. Jos mahdollista niin Triptyl on hyvä lisä tähän kaikkeen. Jo 1000mg itsestään Triptylia voi aiheuttaa kuoleman. Alkoholi tämän kaiken päälle niin homma selvä. Ei kuitenkaan liikaa viinaa, ettet oksenna. - Anonyymi
Uskon että nekin jotka väittävät etteivät arvosta elämää, arvostavat elämää, mutta eivät koe TIETYNLAISTA elämää tarpeeksi arvokkaaksi. Elämä kuitenkin ON arvokasta, surkeakin elämä on aina arvokasta, mutta olet itse asettanut mielikuvituksessasi erilaisia ulkoapäin tulleita määritteitä sille, MINKÄLAISTA SEN muka PITÄISI OLLA, mutta se on kaikki omaa mielikuvitustasi, etyä mitä pitäisi olla. Elämä on arvokasta itsessään. Kellään ei ole kaikkea mitä heillä heidän MIELESTÄÄN pitäisi olla. Mieli voi olla varsi tuhoisa kapistus... Tunteet syntyvät ajatuksista ja ajatukset syntyvät ulkoisista ärsykkeistä. Kun vähentää ulkoiset ärsykkeet pois, negatiiviset tunteetkin hälvenevät. Voit itse määritellä arvosi ja jokaisen tulisi tehdä niin, että määrittelee itsensä arvokkaaksi SELKAISENA KUIN ON.
- Anonyymi
Ja olipa läsnä minkälainen tunnetila tahansa niin se on jo menossa pois, kulumassa pois. Kaikella olevilla ilmenevillä asioilla on kolme vaihetta, syntyväihe, läsnäolovaihe ja katoamisvaihe. Ei ole mitään mikä ei katoaisi itsestään. Onkin tärkeää joskus vain purra hammasta ja odottaa että myrsky menee ohi. Tietenkään mielen myrskyä ei kannata lisätä millään päihteilläkään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olipa läsnä minkälainen tunnetila tahansa niin se on jo menossa pois, kulumassa pois. Kaikella olevilla ilmenevillä asioilla on kolme vaihetta, syntyväihe, läsnäolovaihe ja katoamisvaihe. Ei ole mitään mikä ei katoaisi itsestään. Onkin tärkeää joskus vain purra hammasta ja odottaa että myrsky menee ohi. Tietenkään mielen myrskyä ei kannata lisätä millään päihteilläkään...
Itse en päättäisi elämääni siksi koska olen epävarma mitä sitten tapahtuu. Sekin voi olla parempi että on se nykyinenkin epämiellyttävä tilanne kuin vielä huonompi tilanne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713428
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541929Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471849Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591784- 771634
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481609Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811449The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251199- 1581192