Ketipinor 25 mg

Anonyymi-ap

Jos otan 300 kpl kakskytviis milligrammasia ketipinor tabletteja kerta annoksena. Kuolenko varmasti ????

5

263

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monissa itsemurhatavoissa on se riski, että et kuole vaan vammaudut. Saatat oksentaa aineet ulos. Heräät jonkinasteisen aivovaurion saaneena.

Ja moni nykylääke on aika tehoton hengen ottamisessa pois.

• Anonyymi

Ketipinor ei ole yksinään paras mahdollinen lääke itsensä tappamiseen. Mutta se voi olla osana kokonaisuutta.
      Jos saat käsiisi jostain opiaatteja niin niiden kanssa alkaa jo tapahtumaan. Jos mahdollista niin Triptyl on hyvä lisä tähän kaikkeen. Jo 1000mg itsestään Triptylia voi aiheuttaa kuoleman. Alkoholi tämän kaiken päälle niin homma selvä. Ei kuitenkaan liikaa viinaa, ettet oksenna.

• Anonyymi

Uskon että nekin jotka väittävät etteivät arvosta elämää, arvostavat elämää, mutta eivät koe TIETYNLAISTA elämää tarpeeksi arvokkaaksi. Elämä kuitenkin ON arvokasta, surkeakin elämä on aina arvokasta, mutta olet itse asettanut mielikuvituksessasi erilaisia ulkoapäin tulleita määritteitä sille, MINKÄLAISTA SEN muka PITÄISI OLLA, mutta se on kaikki omaa mielikuvitustasi, etyä mitä pitäisi olla. Elämä on arvokasta itsessään. Kellään ei ole kaikkea mitä heillä heidän MIELESTÄÄN pitäisi olla. Mieli voi olla varsi tuhoisa kapistus... Tunteet syntyvät ajatuksista ja ajatukset syntyvät ulkoisista ärsykkeistä. Kun vähentää ulkoiset ärsykkeet pois, negatiiviset tunteetkin hälvenevät. Voit itse määritellä arvosi ja jokaisen tulisi tehdä niin, että määrittelee itsensä arvokkaaksi SELKAISENA KUIN ON.

• Anonyymi

Ja olipa läsnä minkälainen tunnetila tahansa niin se on jo menossa pois, kulumassa pois. Kaikella olevilla ilmenevillä asioilla on kolme vaihetta, syntyväihe, läsnäolovaihe ja katoamisvaihe. Ei ole mitään mikä ei katoaisi itsestään. Onkin tärkeää joskus vain purra hammasta ja odottaa että myrsky menee ohi. Tietenkään mielen myrskyä ei kannata lisätä millään päihteilläkään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olipa läsnä minkälainen tunnetila tahansa niin se on jo menossa pois, kulumassa pois. Kaikella olevilla ilmenevillä asioilla on kolme vaihetta, syntyväihe, läsnäolovaihe ja katoamisvaihe. Ei ole mitään mikä ei katoaisi itsestään. Onkin tärkeää joskus vain purra hammasta ja odottaa että myrsky menee ohi. Tietenkään mielen myrskyä ei kannata lisätä millään päihteilläkään...

Itse en päättäisi elämääni siksi koska olen epävarma mitä sitten tapahtuu. Sekin voi olla parempi että on se nykyinenkin epämiellyttävä tilanne kuin vielä huonompi tilanne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      3010
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      71
      913
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      797
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      730
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      45
      503
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      40
      497
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      465
    9. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      82
      451
    10. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      446
    Aihe