Ketipinor 25 mg

Anonyymi-ap

Jos otan 300 kpl kakskytviis milligrammasia ketipinor tabletteja kerta annoksena. Kuolenko varmasti ????

5

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monissa itsemurhatavoissa on se riski, että et kuole vaan vammaudut. Saatat oksentaa aineet ulos. Heräät jonkinasteisen aivovaurion saaneena.

      Ja moni nykylääke on aika tehoton hengen ottamisessa pois.

    • Anonyymi

      Ketipinor ei ole yksinään paras mahdollinen lääke itsensä tappamiseen. Mutta se voi olla osana kokonaisuutta.
      Jos saat käsiisi jostain opiaatteja niin niiden kanssa alkaa jo tapahtumaan. Jos mahdollista niin Triptyl on hyvä lisä tähän kaikkeen. Jo 1000mg itsestään Triptylia voi aiheuttaa kuoleman. Alkoholi tämän kaiken päälle niin homma selvä. Ei kuitenkaan liikaa viinaa, ettet oksenna.

    • Anonyymi

      Uskon että nekin jotka väittävät etteivät arvosta elämää, arvostavat elämää, mutta eivät koe TIETYNLAISTA elämää tarpeeksi arvokkaaksi. Elämä kuitenkin ON arvokasta, surkeakin elämä on aina arvokasta, mutta olet itse asettanut mielikuvituksessasi erilaisia ulkoapäin tulleita määritteitä sille, MINKÄLAISTA SEN muka PITÄISI OLLA, mutta se on kaikki omaa mielikuvitustasi, etyä mitä pitäisi olla. Elämä on arvokasta itsessään. Kellään ei ole kaikkea mitä heillä heidän MIELESTÄÄN pitäisi olla. Mieli voi olla varsi tuhoisa kapistus... Tunteet syntyvät ajatuksista ja ajatukset syntyvät ulkoisista ärsykkeistä. Kun vähentää ulkoiset ärsykkeet pois, negatiiviset tunteetkin hälvenevät. Voit itse määritellä arvosi ja jokaisen tulisi tehdä niin, että määrittelee itsensä arvokkaaksi SELKAISENA KUIN ON.

      • Anonyymi

        Ja olipa läsnä minkälainen tunnetila tahansa niin se on jo menossa pois, kulumassa pois. Kaikella olevilla ilmenevillä asioilla on kolme vaihetta, syntyväihe, läsnäolovaihe ja katoamisvaihe. Ei ole mitään mikä ei katoaisi itsestään. Onkin tärkeää joskus vain purra hammasta ja odottaa että myrsky menee ohi. Tietenkään mielen myrskyä ei kannata lisätä millään päihteilläkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olipa läsnä minkälainen tunnetila tahansa niin se on jo menossa pois, kulumassa pois. Kaikella olevilla ilmenevillä asioilla on kolme vaihetta, syntyväihe, läsnäolovaihe ja katoamisvaihe. Ei ole mitään mikä ei katoaisi itsestään. Onkin tärkeää joskus vain purra hammasta ja odottaa että myrsky menee ohi. Tietenkään mielen myrskyä ei kannata lisätä millään päihteilläkään...

        Itse en päättäisi elämääni siksi koska olen epävarma mitä sitten tapahtuu. Sekin voi olla parempi että on se nykyinenkin epämiellyttävä tilanne kuin vielä huonompi tilanne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe