Hyundai IONIQ 6 oli paras

Anonyymi-ap

5

953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Autoalalla kuten politiikassa ja mediassa ei ole olemassa moista kun "riippumaton".
      Vaikka itse omistan 5 vuotiaan Hyundain,en pidä tästä firman uudesta muotokielestä joka alkoi 2020, rumia autoja ja liikaa sähköhlmppää.
      Mielestäni Hyundain huippu oli 2012- 2018.

• Anonyymi

Kovasti käy kaupaksi ainakin Euroopassa.Itse ainakin pidän muotoilusta. No jokainen näkee eri tavalla. Sähköhärpäkkeitä on kyllä jokaisessa tämän päivän automerkissä.
        https://www.ksml.fi/teemat/5500635

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti käy kaupaksi ainakin Euroopassa.Itse ainakin pidän muotoilusta. No jokainen näkee eri tavalla. Sähköhärpäkkeitä on kyllä jokaisessa tämän päivän automerkissä.
        https://www.ksml.fi/teemat/5500635

Joo makuasioitahan nämä, eikä niistä kannata kiistellä!
        Itseäni ei vaan nämä uudet mallit kiinnosta, mulla on mk2 2018 i20 johon olen ollut erittäin tyytyväinen, eikä tämä uusi i20 ole herättänyt mitään vaihtohaluja, kuten ei tuo Kona eikä facelift i30 myöskään. SUV:t eivöt ole minun juttuni.

• Anonyymi

Hyundai on Maailman kolmanneksi suurin autovalmistaja.
      Hyundain Ulsanin tehdas on Hyundain päätehdas ja maailman suurin autotehdas.
      Että isot on puitteet.

• Anonyymi

Sähköautot on kautta linjan muotoilultaan pullukoita kun pyritään minimoimaan ilmanvastusta että patterit riittää edes parisataa kilometriä. En tiedä juurikaan tyylikästä sähköautoa. Ehkä Teslan uusi roadster tulee olemaan ensimmäinen sellainen? Perinteisesti Tesla on ollut mitäänsanomaton muotoilultaan. En tiedä kun en ole nähnyt uutta roadsteria kadulla. Katsokaa vaikkapa Mersun ja Bemarin polttiksia ja verratkaan sähkiksien pullukkamuotoiluun. Ei hyvä. Audilla on kyllä yksi hyvin muotoiltu patteriauto, oliko GT-malli vai mikä. Poikkeus säännöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      73
      1167
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      78
      832
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      668
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      616
    Aihe