Hyundai IONIQ 6 oli paras

Anonyymi-ap

5

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Autoalalla kuten politiikassa ja mediassa ei ole olemassa moista kun "riippumaton".
      Vaikka itse omistan 5 vuotiaan Hyundain,en pidä tästä firman uudesta muotokielestä joka alkoi 2020, rumia autoja ja liikaa sähköhlmppää.
      Mielestäni Hyundain huippu oli 2012- 2018.

• Anonyymi

Kovasti käy kaupaksi ainakin Euroopassa.Itse ainakin pidän muotoilusta. No jokainen näkee eri tavalla. Sähköhärpäkkeitä on kyllä jokaisessa tämän päivän automerkissä.
        https://www.ksml.fi/teemat/5500635

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti käy kaupaksi ainakin Euroopassa.Itse ainakin pidän muotoilusta. No jokainen näkee eri tavalla. Sähköhärpäkkeitä on kyllä jokaisessa tämän päivän automerkissä.
        https://www.ksml.fi/teemat/5500635

Joo makuasioitahan nämä, eikä niistä kannata kiistellä!
        Itseäni ei vaan nämä uudet mallit kiinnosta, mulla on mk2 2018 i20 johon olen ollut erittäin tyytyväinen, eikä tämä uusi i20 ole herättänyt mitään vaihtohaluja, kuten ei tuo Kona eikä facelift i30 myöskään. SUV:t eivöt ole minun juttuni.

• Anonyymi

Hyundai on Maailman kolmanneksi suurin autovalmistaja.
      Hyundain Ulsanin tehdas on Hyundain päätehdas ja maailman suurin autotehdas.
      Että isot on puitteet.

• Anonyymi

Sähköautot on kautta linjan muotoilultaan pullukoita kun pyritään minimoimaan ilmanvastusta että patterit riittää edes parisataa kilometriä. En tiedä juurikaan tyylikästä sähköautoa. Ehkä Teslan uusi roadster tulee olemaan ensimmäinen sellainen? Perinteisesti Tesla on ollut mitäänsanomaton muotoilultaan. En tiedä kun en ole nähnyt uutta roadsteria kadulla. Katsokaa vaikkapa Mersun ja Bemarin polttiksia ja verratkaan sähkiksien pullukkamuotoiluun. Ei hyvä. Audilla on kyllä yksi hyvin muotoiltu patteriauto, oliko GT-malli vai mikä. Poikkeus säännöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      17
      3539
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      21
      2582
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2055
    4. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1926
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1925
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1612
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      31
      1471
    8. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1457
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1404
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1354
    Aihe