Vanhainkodissa vanhusten huoneet annetaan johtajille

Anonyymi-ap

Vanhainkodilla jokaisella johtajalla oma työhuone. Vanhuksen huoneita otettu johtajien käyttöön. Siirretäänkö virtolaiset vanhukset taas Ruovedelle? Mitä järkeä?

7

397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis hä?

• Anonyymi

Tää keiturin soten uusi tj pitää kohta palauttaa maanpinnalle.

• Anonyymi

Keiturinpuistossa tämä saanut aikaan paljon keskustelua. Uudet johtajat tekee vaan paperityöitä ja vanhukset ja hoitajat ei paljon kiinnosta.

• Anonyymi

Ne suunnittelee jo eutanasiaa vanhuksille. Saattepa nähä. Sitten alkaa muukin sähinä .

• Anonyymi

Onneksi olen jo eläkkeellä. Mutta oletteko tietoisia siitä, että jos lääkäri muka katsoo, että teitä ei lääketieteellisiin syihin perustuen elvytetä. Niin hän ei tarvitse ei omaisen, ei potilaan lupaa. Minusta se kuuluisi olla. Mutta en kuulemma DNR päätöstä ymmärräkään. Sen tiedän kuitenkin, että jos päätös on. Lääkärit eivät eväänsä räjäytä. Oli minulla aikoinaan todella muistisairas potilas. Jolla oli akuutti rytmihäiriö. En käynyt häntä tapattamaan. Rytmihäiriö kännettiin nätisti. Asiasta voi olla montaa mieltä. Mutta hippokrateen valassa piti sitoutua elämää säilyttämään. Niin. Mikä on eutanasia. Ehkä äärimmäisen kivuliaan syöpäpotilaan kohdalla sen jotenkin voisin hyväksyä. Mutta kun yleensä suvut ovat varsin riitaisia ja, kuka kenetkin haluaa kuolettaa ja minkä vuoksi? Ja vastuu jätettäisiin lääkärille. Ei kummaa ei. Kunnon kipulääkitys ja perushoito. Vai olisitteko itse valmiita tekemään eutanasian?

• Anonyymi

Ruovedellä ei paikkoja. Ruovedellä aloitettu vanhustenhoidon alasajo heti, kun tj tuli. Nytkö vasta päässyt Virroille uudistamaan?

• Anonyymi

Et kai väitä, että tässä maassa järkeä käytettäisiin. Olen yleislääketieteen erikoislääkäri. Jos titteleillä haluaa kerskua, myös hammaslääketieteen yo. Kuten Pekka Vennamo, joka oli tekniikan yo. Mutta Pekan kunniaksi sanottakoon, että hänen aikanaan posti sentään toimi. Eikä voi kuin ihailla Veikko Vennamoa, joka kykeni asuttamaan 400 000 karjalalaista. Ei mikään pieni jobi. Ja lausuma rötösherrat kuriin on jopa tätä päivää. Vaikka Vennamo eduskuntasalista väkisin poistettiinkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2834
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2395
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2043
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe