Vanhainkodilla jokaisella johtajalla oma työhuone. Vanhuksen huoneita otettu johtajien käyttöön. Siirretäänkö virtolaiset vanhukset taas Ruovedelle? Mitä järkeä?
Vanhainkodissa vanhusten huoneet annetaan johtajille
7
466
Vastaukset
- Anonyymi
Siis hä?
- Anonyymi
Tää keiturin soten uusi tj pitää kohta palauttaa maanpinnalle.
- Anonyymi
Keiturinpuistossa tämä saanut aikaan paljon keskustelua. Uudet johtajat tekee vaan paperityöitä ja vanhukset ja hoitajat ei paljon kiinnosta.
- Anonyymi
Ne suunnittelee jo eutanasiaa vanhuksille. Saattepa nähä. Sitten alkaa muukin sähinä .
- Anonyymi
Onneksi olen jo eläkkeellä. Mutta oletteko tietoisia siitä, että jos lääkäri muka katsoo, että teitä ei lääketieteellisiin syihin perustuen elvytetä. Niin hän ei tarvitse ei omaisen, ei potilaan lupaa. Minusta se kuuluisi olla. Mutta en kuulemma DNR päätöstä ymmärräkään. Sen tiedän kuitenkin, että jos päätös on. Lääkärit eivät eväänsä räjäytä. Oli minulla aikoinaan todella muistisairas potilas. Jolla oli akuutti rytmihäiriö. En käynyt häntä tapattamaan. Rytmihäiriö kännettiin nätisti. Asiasta voi olla montaa mieltä. Mutta hippokrateen valassa piti sitoutua elämää säilyttämään. Niin. Mikä on eutanasia. Ehkä äärimmäisen kivuliaan syöpäpotilaan kohdalla sen jotenkin voisin hyväksyä. Mutta kun yleensä suvut ovat varsin riitaisia ja, kuka kenetkin haluaa kuolettaa ja minkä vuoksi? Ja vastuu jätettäisiin lääkärille. Ei kummaa ei. Kunnon kipulääkitys ja perushoito. Vai olisitteko itse valmiita tekemään eutanasian?
- Anonyymi
Ruovedellä ei paikkoja. Ruovedellä aloitettu vanhustenhoidon alasajo heti, kun tj tuli. Nytkö vasta päässyt Virroille uudistamaan?
- Anonyymi
Et kai väitä, että tässä maassa järkeä käytettäisiin. Olen yleislääketieteen erikoislääkäri. Jos titteleillä haluaa kerskua, myös hammaslääketieteen yo. Kuten Pekka Vennamo, joka oli tekniikan yo. Mutta Pekan kunniaksi sanottakoon, että hänen aikanaan posti sentään toimi. Eikä voi kuin ihailla Veikko Vennamoa, joka kykeni asuttamaan 400 000 karjalalaista. Ei mikään pieni jobi. Ja lausuma rötösherrat kuriin on jopa tätä päivää. Vaikka Vennamo eduskuntasalista väkisin poistettiinkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5292579Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2062186Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131578Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191479Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501386- 971349
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621151Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise941131Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035