niitä havaita tai salataanko ne yhä YYAn hengessä? Ei ole epäikys, etteikö se mitä tapahtuu USAssa tapahtuisi myös EUn yläpuolella.
Lenteleekö Suomen yllä tunnistamattomia kohteita niin kuin USAssa vai eikö
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ne täällä lentelisi kuin ei oo kuin suota ja järviä kuvattavaksi? Toisaalta vaikka lentelisi niin läpinäkyvä Suomen hallitus ei niitä näkisi kun niiden havaitseminen aiheuttaisi vaan ongelmia.
- Anonyymi
Jenkkien pallot kokomus toivottaa tervetulleeksi!
- Anonyymi
Jos kyse olisi oikeasta UFOsta, niin luulisi sen olevan hiukan edistyksellisempi kuin muovinen ilmapallo. Kiinalaisilta nuo vaikuttaa. Sinänsä ilmapallot eivät ole mitenkään poikkeuksellisia sodassa. Japani lähetti USAhan toisen maailman sodan aikana tuhansia ilmapalloja polttopulloineen, joiden oli tarkoitus polttaa koko mantere tuhkaksi. Tosiassa niillä saatiin aikaseksi muutama pieni palo. Kiina seuraa Japanin jälkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481