Haluaisin kuulla kokemuksianne jäätyneestä olkapäästä?
-Oliko teillä turvotusta myös niskassa ja hartiassa?
- Kuuluuko siihen turvotus?
-Kauan jäätynyt olkapää vaivasi?
-Mikä hoito auttoi parhaiten esim. narkoosimanipulaatio, fysioterapia, kortisoni tai joku muu hoito?
-Oliko väsymystä?
-Oliko tunnottomuutta kädessä?
-Mihin asti kipu säteili?
-Oliko teillä myös nestettä nivelessä tai kädessä?
Kokemuksianne jäätynyneestä olkapäästä?
6
237
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ilmeisesti k.o oleva vaiva, lääkärissä en ole viellä käynyt mutta oireet täsmäävät. Kipu säteilee aina kyyränpäähän asti olkapään yläosasta alkaen.
Välillä olkanivel on pikkasen turvoksissa ja hetken aikaan oli tummahko aivan kuin olisi mustelma.
Pahin kipu tulee pääsääntöiseti yöllä juuri kun kerkiää nukahtaa. Nyt olen koittanut 400mq buranalla hoitaa vaivaa, vahvempaan ei ole reseptia.
Vaiva on jatkunut jostain joulusta alkaen, nyt pahenetunut, kipua on jo melko säännnöllisesti, lääkäriin kait olisi lähtettävä vaikka tiedän että hekään asialle kait mitään voi.
Aika parantaa jos tässä iässä sekään ei välttämättä enää toteutu.- Anonyymi
Toi että tuli mustelma viittaa siihen että jokin muu kuin nivelneste esim veri on sen aiheuttanut. Voi olla että sun kannattais pyytää tarkistaa hyytymistejät. Ilmoita miten oireet ja asia etenee!
- Anonyymi
Kai olet mennyt lääkäriin? Siitä kannattaa ottaa magneettikuva, koska se voi olla myös jotain muuta.
Myös jäätynyt olkapää kaipaa hoitoa.
- Anonyymi
Itse olin sairauskirjoilla puolitoista vuotta tästä vaivasta , en voinut edes nostaa kättä . Ja olin aina nukkunut kyljelläni toinen käsi tyynyn alla , mutta se ei käynyt päinsä tämän sairauden kanssa.
Niska oli toisinaan myös jäykkänä.- Anonyymi
Mikä siihen auttoi val paraniko itsestään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947