Taantumassa ollaan, joudutaanko lamaan?

Anonyymi-ap

10

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei haittaa, oikein kunnon lama tekee ihan hyvää kansantaloudelle ja jokaiselle kansalaisellekin. Tulee vähän ajateltua asioita, luontoa ja omaa taloutta.

• Anonyymi

Ei uutta kainuussa ainainen lama eikä ole kyllä kymmeniin vuosiin muuttunut aina sama lama

• Anonyymi

Eli kunnon lama tekee gutaa

• Anonyymi

Hyrynsalmihan voisi alkaa mainostaa että ollaan ainoa oikea lama pitäjä, tulkaa katsomaan laman aiheuttamaa näivetystä, kunta vousi kuhtua sen Dalain avajaisiin.

• Anonyymi

Kun muualla ajaudutaan lamaan niin Hyryllä se koetaan nousukautena, asiat menevät silloin parempaan suuntaan. Niinku pahimman koronan aikaan kehotettiin että pitää pitää vähintään 2 metrin etäisyyttä toisiin ihmisiin esim kaupassa tai bussipysäkillä niin Hyryllä oltiin että miksi niin lähelle pitää pakkautua.

• Anonyymi

Meillä hyrynsalmisilla ei pidä lamaa pelätä! Täällä on niin alahiset elinkustannukset ja elämme vaatimatonta elämää, että siihen ei yksi lama isoa lovea tee. Jos tulee työttömyyttä, so not, eihän meillä muutenkaan työtä ole ja kaiken lisäksi perämetät on hakkaamatta, joten onko hätäpäivää?

• Anonyymi

Perämetät hakkaamatta koska ei sitä joka paikkaan ehi, tärkeysjärjestyksessä hakataan, ensin vaimo ja sitten lapset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perämetät hakkaamatta koska ei sitä joka paikkaan ehi, tärkeysjärjestyksessä hakataan, ensin vaimo ja sitten lapset.

Ja tattia pitää myös hakata

• Anonyymi

Perjantaina alkaa nousukausi, nimittäin ajattelin juoda itseni mukavaksi.

• Anonyymi

Ei täällä ainakaan mitään lamaa tunneta sillä kaikki puhaltavat yhteen hiileen ja riemumielin kannustetaan mm yrittäjyyttä eikä esim. kateudesta ole tietoakaan saati sitten pahansuopaisuudesta toista kohtaan. Täällä on elo kuin pontikka ruskeassa lasipullossa missäon konjakkipullon korkki.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe