Äitini hakusi seksiä minulta.

Anonyymi-ap

Olin noin 14 vuotias kun olimme äidin kanssa kahden kotona.
Oli sunnuntaipäivä. Äitini oli hieman juovuksissa. Äitini ehdotti että soutaisimme erääseen tyhjään saareen jossa oli hienot sileät kalliot.
Näin sitten teimme. Oli kuuma kesäpäivä. Äitini naukkaili viiniä pullosta suoraan. Saaren päästyämme äitini sanoi että hän ottaa nyt aurinkoa ja riisui paitansa ja rintaliivit. Katselin isoja rintoja ja kyllähän minä tunsin kuinka pippeli koveni shortseissa.
Äitini sanoi että mene uimaan. Sanoin ettei tulit mukaan uikkareita. Äitini sanoi että et tarvitse uikkareita voit uida ilmankin ei täällä kukan meitä näe. Näin sitten tein että pudotin shortsit ja T-paidan kalliolle ja laskeuduin varovasti liukkaalta kalliolta järven. Äitini katseli ja huomasin että hänellä oli käsi hameensa alla. Näin aikuisena kymmeniä vuosia jälkeen päin tajuan tilanteen mutta silloin en sitä niin tajunnut.
Kylmä vesi tuntui kuumassa pippelissä kiihottavalle ja pippelin seisoi vaikka oli järven vesi kylmää. Näin kirkkaan veden läpi kuinka muna seisoi kohti taivasta.
Uin hetken ja nousin kalliolle. Pyyhettä minulla ei ollut. Äiti sanoi että aurinko kuivaa pian.
Heittäydyin äitini lähelle kuumalle kalliolle, kallio poltti peppuani. Makasin selälläni. Äitini siirtyi äkkiä viereeni ja otti kiinni minun pippelistä ja alkoi vatkata sitä. Häkellyin hieman mutta äiti komensi että pysy vaan siinä. Tunsin kuinka pippelin kasvoi ja koveni.
Äitini toinen käsi heilui hänen omien jalkojensa välissä, hän sanoi opettajansa minua.
Äiti kumartui ja otti munani suuhunsa, tunsin että kohta minulta ruiskahtaa, olinhan jo itse runkannut parisen vuotta. Äitini huohotti ja runkkaisi munaani ja pian lensikin sperma.
Äitini sanoi että mene takaisin uimaan..
Olin silloin siis 14v ja äitini oli 41v.
En muistele pahalla. Ehkä se oli opetusta.

4

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa tökerösti kirjotettu satu

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17745117u

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Miten tämä sepustus liittyy miesten itsetyydytykseen ???

    • Anonyymi

      Kyllä äitisi on täytynyt olla pois täysin tolaltaan tai niin humalassa kun kyennyt tuollaiseen. Näin poikien äitinä voin sanoa, että kyllä sitä normaali äiti kykenee itsensä hillitä vaikka kuinka seksuaalisia himoja poikiaan kohtaan kokisi.
      Katuiko äitisi tekoaan jälkikäteen lainkaan?
      N.44

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2491
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1635
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1444
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1305
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1222
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1152
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      82
      1021
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      998
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      942
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      886
    Aihe