Mitä ihmettä toi seko ukko Ari rakentaa ja remontoi siellä hän enemmän muuta paskaa ku itse kanavan nimi.nytkin hyvää Ystävänpäivää muka Andy voi hyvänen aika lopettaa koko you tuben
Vanha kone man kanava
75
1911
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka mittaa betonilattian kosteusarvot ja millä menetelmällä ennen vesieristystyötä. Eikös semmoinen tarkistus pöytäkirja tule olla ,ennen aloitusta,kun sertifikaatin mukaan ollaan tekevinään...
- Anonyymi
Niinpä..a on siinä ammattilainen
- Anonyymi
Kovasti on raksahommia.
- Anonyymi
Lepositeisiin molemmat!
- Anonyymi
Ei jouda lepäilen kun urakoita on.
- Anonyymi
Aivan samaa pashaa suoltaa kuin konemaunu kanavallakin ,linkousvideot vain puuttuu
- Anonyymi
On kyllä korkealaatuista tuotantoo nyttemmin kun uuden kanavan aloitti. Hyviä videoita ja saa lukea videolla.
- Anonyymi
Täyttä sontaa on Arin nykyiset videot. Ei jatkoon !!
- Anonyymi
On monipuolisia kyllä,jokaiselle jotakin.
- Anonyymi
Vanne puristaa vesipään päätä... lataukseen !!
- Anonyymi
Erilailla virtaa nyt,useita videoita päivässä.
- Anonyymi
Välillä kun tauottaa ja uudistaa kanavan sisältöä niin saa virtaa tuottaa tupuvilmiä.
- Anonyymi
Jep,pitää uusiutua.
- Anonyymi
Spurgut hajoo.
- Anonyymi
Köyhyys kuuluu Kosulaan !!
- Anonyymi
Joo,virtaa on nyt.
- Anonyymi
Ei voi olla virtaa mehtätontulla, kun on niin monta diodia palanut päästä. Kohta raahustaa sinne työmaaparakkiin ja itkee kameralle, kuinka ihmiset on ilkeitä hänelle... hoh, hoo... hullua kiusataan !!
- Anonyymi
Ihmeen louhikkoiseen lattiaan mestari vetelee vesieristeen, isoja monttuja esimerkiksi saunan lattiassa,saapahan ne tölättyä vesieristeellä täyteen ,pilallekko mäni...
- Anonyymi
Asiakas "vaatinut" tekemään vesieristyksen näin.
- Anonyymi
Ei pie monttuselle pohjalle veseristeitä lykätä,ei missään nimessä.
- Anonyymi
Hyvää tulee.
- Anonyymi
Pöljäkkeet tienaa valtiolle tubemassia. HYVÄ !!
- Anonyymi
Tyhmiltä tubettajilta rahat pois. HYVÄ !!
- Anonyymi
Saat sinä,in sitten tukien muodossa valtiolta voita levän päälle ette nälkään kuole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat sinä,in sitten tukien muodossa valtiolta voita levän päälle ette nälkään kuole
Hehe
- Anonyymi
Hyvä remonttivideo.
- Anonyymi
Länkisääreltä vesipäältä tubemassit valtiolle. 50% on jo hyvä valtiolle, kun sen eteen ei tarvitse tehdä yhtään mitään. HYVÄ !! HYVÄ !!
- Anonyymi
Miten saa tehdä putkitöitä rivitalossa, kun ei ole putkimies?
- Anonyymi
Rivitaloputkimies on harvinainen.
- Anonyymi
mitä pöljä...
- Anonyymi
Saako lumitöitä tehdä muut kuin lumimies.
- Anonyymi
Kuminaama saa tehdä jos on lehmä potkaissut päähän
- Anonyymi
Osaako kateellinen eläkeläinen vaihtaa itsellensä tenavaipan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaako kateellinen eläkeläinen vaihtaa itsellensä tenavaipan?
Ei kai
- Anonyymi
kuminaama piikkitynnyriin ja tynnyri pyörimään... sielläpähän vanuu ja sitkistyy
- Anonyymi
Osaako seuraajat kolata.
- Anonyymi
Kyllä meistä jokainen kolaa oman pihansa jos asuu omakotitalossa tai rivitalossa
- Anonyymi
Minä en käytä kolaa muitakuin jaloviinan kanssa
- Anonyymi
Kännissä kolaat pihan niinkö
- Anonyymi
vuokrakasarmissa asuvat ei nauti muuta kuin kiljua
- Anonyymi
Ei voi noin epätasasille pohjille tehdä vesieristystöitä,pitäs tietää sertifikaatin omaavan remonttimiehen. Elikkä pilallekko män, sopii kysyä?
- Anonyymi
Kovasti töitä näkyy olevan.
- Anonyymi
huonoa työn tekoa. ei seurata
- Anonyymi
Ei ole pakko katsoa vai pakottaako joku sinua katsomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pakko katsoa vai pakottaako joku sinua katsomaan
Kateus pakottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus pakottaa
Ei muuten pakota
- Anonyymi
ei seurata. pöljä mikä pöljä
- Anonyymi
vesipää... ei seurata...
- Anonyymi
Kosteus jää seisomaan noihin lattian epätasaisuuksiin,laatat irtoaa ennenpitkää.
- Anonyymi
Juu tällä ns, NÄLÄN OPETTAMALLA kundilla vähän hakusessa toi HOMMA, itse noin 40v tehneenä sanon näin, pohjan huolellinen puhdistus, yli tasoitus kaadot tehden oikein, primerointi, vedeneristys, laatoitus. Vedeneristystä ei ole tarkoituksen mukaista tehdä ns, kyntöpeltoon kuten NÄLÄNOPETTAMA valitettavasti teki, ei missään nimessä ole ammattilainen vaan kyseessä on ns, JOKAPAIKN HÖYLÄ. 🤣🤣🤣😂😂😂🎶🎶🎶😁
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu.
- Anonyymi
Sinä et ole oppinut edes kirjoittamaan.
- Anonyymi
Monitaitoinen on joo.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
vedättäjä voi yrittää lattian tekoa
- Anonyymi
Kanava uusiutuu.
- Anonyymi
vedättäjä kärähti. ei seurata kanavaa
- Anonyymi
Miksi ei kerro syy
- Anonyymi
käämit siltä kärähti
- Anonyymi
On vuan taetavvoo työtä arskalla.
- Anonyymi
Ei sua tehä veseristeitä nuin huonolle pohjalle,ei vaen sua.
- Anonyymi
Mistä sinä sen tiedät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät
Jää vesi seisomaan koloihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jää vesi seisomaan koloihin.
Ei kiitos jäävettä
- Anonyymi
mitä ne pöljät veden seisomista ymmärtää, kun ku$i seisoo Ähryn ja Tuhrun omassa päässä
- Anonyymi
Sertifikaatti on valuuttaa.
- Anonyymi
Hehe
- Anonyymi
Koneman on tullut takaisin: Taavetilla läpi hangen. Ei lyönyt "Ari rakentaa" kanava leiville.
Hyvä vitejo tuas. - Anonyymi
Joo,ei älyä ettei ole kiinnostava.
- Anonyymi
Älä katso
- Anonyymi
Tulisipa kone man kanava takaisin kaikkine videoineen.
- Anonyymi
Tullee vielä.
- Anonyymi
Se on tullut aikoja sitten takasin mutta voi olla että kohta taas poistuu ei kannatta ihmetellä
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569